Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Häpeen tätä mut:
♡eunkwang♡
♡villu♡
♡hui♡
♡honggi♡
♡joost♡
♡taeil♡
♡yuto♡
♡masatoshi♡

Ja villu ja Honggikin vain yksien biisien takia eikä mistään muusta syystä. Ja taeil. Että johtu vain yhdestä biisistä eikä muusta.

Official julkkisten kuolaaja ois vielä osuvampi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Mul on tää sairaus 👆🏻 nii siks ajattelen et villu ja masatoshi on komeita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kysymys: jos seksi on luonnollista ja normaalia, niin miksi helvetissä sitten i get the ick when i see this picture?

Niinku mikä on funktio repulsiolla silloin, jos seksi ihan todella on normaalia ja luonnollista? Niinpä se ei voi olla. Oon yrittänyt sitä tajuta että juu ihan normaalia ihan normaalia, no, eipä se ick kyllä mene pois jos vaikka tommosenki kuvan näkee xD jos se olisi luonnollista ja normaalia ja iloinen ja hyvä asia niin se ei ällöttäisi, luulen. Elikkä se siitä. Me aseksuaalit olemme tällaisia. Vaikka en aseksuaalinkaan normityyppiin mahdu täysin koska I'm horny sometimes despite the ick.

En vain ymmärrä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Raskaaksi tuleminen vaikeutuu lähestyttäessä kolmeakymppiä ja erityisesti 30 vuotta täyttäneillä, jo ennen 35. ikävuotta"

Oooooo hyvä eli ihan pian. On siis todennäköistä etten tuu koskaan olemaan raskaana! Juuri sitä mitä suunnittelinkin ❤️

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lol i realized that i dont see female or intersex as a normal gender. And i see male as a normal gender. I can understand intersex cause it's rarer, so you don't think it's super normal cause it's not normalized. But it's weird that i dont see female as a normal gender because well, it's not rare. But i do see male as a normal gender.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And most people don't have this issue. Say what you will mut suurin osa ihmisistä ei todellakaan ajattele samalla tavalla ku mä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Yes. One example is the African Serval. That cat is extremely stubborn and many times won't bread at all.. They're also very stingy about picking their mates. "

Me irl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ribs snif joudun aloittamaan mielialalääkkeet pian

Ihan jännityksellä odotellaankin että häviääkö niin sanottu sukupuolidysforia sillä

Rääh yli vuosi tätä samaa paskaa juuh jooh

Nyt vaan manifestoin sen avun niistä mielialalääkkeistä siihen dysforiaan niin eiköhän hyvä tule

Viime yön jälkeen meni hermot ja tajusin että en voi enää kauaa elää tämmösen kanssa

HAHHAH eikun manifestoimaan

Manifestoin myös avun niistä laihuushäiriöoireisiini

Tämä on tällä selvä 🫡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Random päivitys jos ketään kiinnostaa 😃 aina joskus pitää täällä vielä käydä mutta en onneksi enää kovin usein niinku näkyy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
EI HELVETTI NYYYYYYYTTTTTTTTTT

HOMMA MENEE VUOSI VUODELTA JA PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ HULLUMMAKSI 😰😭😂

ON 5 HENKILÖÄ JOISTA EN PÄÄSE YLI

ENSINNÄKIN VANHA TUTTUMME MASATOSHI

SEKÄ TOINEN VANHA TUTTUMME EUNKWANG

SEKÄ ERÄS HENKILÖ JOKA ALKAA A:LLA JOSTA EN OLE KOSKAAN TÄÄLLÄ PUHUNUT

NELJÄNTENÄ GABRY JOSTA EN OLE MYÖSKÄÄN VIELÄ TÄÄLLÄ PUHUNUT

VIIDENTENÄ TIETENKIN HOI JOSTA EN OLE MYÖS TÄÄLLÄ PUHUNUT

KOSKA MITÄS LUULIT

ketkäs muutkaan??????????????????????

HUOM HUOM HUOM: ei hui vaan hoi

The more i learnnnnnn
The less i know
Through every high and every low
I grow 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥

USKO HUVIKSES ETTÄ
KUSESSA OLLAAN........ KOKO SAAKELIN SAKKI 🎶😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀💀💀

kyllä PSYKOOSIT ON SIINÄ PISTEESSÄ ETTÄ HUIH HOIH (lol idk)

KYLLÄ

JA ARVAA KUN SEKOSIN A:STA VARMAAN MELKEIN VUOSI SITTEN MITÄ VITTUYUUUUUUUUYYYUUUUUU

TAI JOSKUS

JA SIT KELASIN ET HOI ON AINUT KETÄ RAKASTAN BROOOOOOOO WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭

WHAT IS BRO YAPPING ABOUT FR 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

JA

VIELÄ MITÄS MUUTA

HAH HAH

OOOOOO VITTUUUUUUUUUUUUUU

OIKEESTI

OISHAN SE PITÄNY ARVATA

KUKAS MUU KUIN HOI
KUKAS MUU KUIN GABRY
EI VARMAAN KUKAAN OLIS ARVANNUTKAAN

etenkin kun ne on 45 ja 52 vuotta

Etpä olisi arvannutkaan

Sammumaton himo vanhempiin miehiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭👍🏻 parantumaton sairaus 😬😭 onneksi on myös minua nuorempia miehiä jotka kiinnostelee yhtä lailla joten ei kait siinä sitten mitään😭😭😭😭

BROOOOOOOO 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RDT_20250630_0531066368905761719479470.jpg

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ois ollu pelkästään se hoi tai edes hoi ja eunkwang vaan

Niitähän tässä oon viime aikoina vitusti eniten kuolannu vittuuuhhhhh oon kattonu sitä we became a family ohjelmaa religiously ja kattonu näitä kahta silleen YOOOOOOOOOOOOO EN ELÄ 😦😦😦😦

EMOTIONAL things

Mut ei ku niiden lisäks IHAN IHAN IHAN IHAN PAKKO olla muita

IHAN IHAN IHAN PAKKO

varsinkin joku masatoshi ja sen silmät ooooookooooooo can you stop seducing me with that motherfucking shit oh my loooord

OH HELL YEAH 😭💀🫥

MASATOSHI FOR REAL he knows how to seduce

With his age and whatever that shit is that he has going on 😏

Niiku juu hell yes tän takii mä tääl pallolla pyörin et voin rakastua julkkiksiin, juosta siihen samaan ansaan uudestaan kuin aivoton 😂 lolololol

En kyllä tiedä lasketaanko a julkkikseks vai ei. Mutta enpä sitä kyllä tunnekaan. Ehkä se on jonkinmoinen julkkis silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se on outo tunne kun olet satavarma (LÄHES) että olet autisti mutta ei ole diagnoosia.

Se on myös outo tunne kun olet itse transmies mutta olet silti sitä mieltä että transmiehet ovat naisia 😂 no tottakai olen nainen (valitettavasti). Mutta silti transmies. Transfobiaa tai ei, mutta transmiehet ovat naisia. I'm not even sorry. Tavallaan olemme toki myös miehiä, en sitä kiellä mutta silleen ns. OIKEESTI naisia. En ole pahoillani, niin se vain on. Silti olen homo transmies lol. Vaikka periaatteessa voisi sanoa myös heteronainen. Hauskaa (todella) kun voi olla molemmat samaan aikaan, vaikka ei ns. Oikeasti mikään mies olekaan. Mutta antaa nyt lapsen leikkiä. Kuitenkin olisi edes pienen pienen pienen pieni helpotus jos englanniksi must käytettäisiin he/him pronouns mut oikeesti se on vain 0,5 % helpotus jos sitäkään. Lol

Anyways. Ja koska olen tyhmä taas, ikävöin eunkwangia ja HOITA 😔💖🫰🏻 PALJON. KOSKA OLEN VIELÄKIN 3 VUODEN JÄLKEEN TOSI TYHMÄ HAHHAH.

on kyllä harvinaisen pitkään kestävä kpop ihastus.

onneksi tuli lisäksi hoi joka on vähintään sen 3 vuotta myös, usko vain. Nyt toki vasta kuukauden. Vaikka tosiaan juttuja oli ollut sen suhteen jo ennen sen varsinaista alkamista 21.8.? Kaikenmaailman asioita kyllä. Ihan siitä lähtien että katoin my k star family ja ajattelin jotain ihastumiseen liittyvää silloin hoista ja varmaan ihan jo tunsinkin pientä ihastusta siihen. Tää oli juhannuksena -23 tai sitten vähän myöhemmin emt. Ja mä kun sillon ihmettelin että mitä sellaista ihmeellistä tässä ohjelmassa on eunkwangin lisäksi että miksi se tuntuu tältä. Toki silloin en ehkä viel tuntenut sitä pientä ihastusta siihen koska miksi muuten olisin sitä ihmetellyt että mikä siinä on. No, ja sitten heti 21.8.2025 varsinaisesti rakastuin siihen :D ei kauaa mennyt. Joka tapauksessa tämä tarina alkoi sieltä juhannuksesta -23. Silloinhan aloin nähdä niitä my k star family pätkiä. Ellen sit jo sitä aiemminkin jotain nähnyt siitä tms mutta en nyt muista. Anyways. WHAT did you do to me 😔💔 LMAOOOOOOOOOOO

ja ettei pahin pääsis unohtumaan niin masatoshihan se on mielessä jatkuvasti ja liikaakin. Vaikka kyllä hoyoung ehkä eniten. HUUTISTA. No mutta, tämä on sitä sekavaa aikaa (rip hessu ❤️❤️)

Tästä vielä lyhyesti niin on kyllä ollut vaikeaa kun hessu kuoli mutta silti helpompaa kun mitä etukäteen ajattelin että tulisi olemaan. Onneksi kuitenkin näinkin helppoa. No silloinkin kun pepe kuoli niin olihan se aika sama juttu. Tai siis edelleen joskus olen silleen että snif pepe. Mutta kyllä näihin tottuu. Sitä tosin en uskalla ajatella mitä sitten kun masatoshi tai vaikkapa timppa kuolee. Varmaan pahempi kuin hessu ja pepe. Mutta onneksi uskon osittain kuoleman jälkeiseen elämään edes.

Mutta on se kyllä hyvä että piti mennä nuoruuteni viettämään kummelin parissa koska nyt käytän vieläkin näitä kummeliviittauksia vaikka en nykyään katokaan enää kun sillon tällöin harvemmin jotain :DD

anyways HUUTISTA

ja on se kyllä hauskaa että hoyoungkin tapahtui nimittäin mitä muuta odotit lmao of course a man who debuted in 1999 he was 18 when i was born kkskdkdjddkkj

Myös sitä mietin että miksi nää helvetin yliluonnolliset kyvyt alkoi mulla jo lapsena, tarkoitan sitä masatoshi juttua. Ei tarkoita mitään mielestäni mutta silti se tapahtui :DDDDD silleen en oikeesti ihan aikuisten oikeesti usko siihen että tulen olemaan masatoshin kanssa, mutta huutista silti kun se tapahtui. Niinkun miksi jo lapsena???? Siis oikeasti jos en muista täysin väärin se oli kevät 2009 ja meikä on silleen JUU AIJAA sit kun oon naimisissa/seurustelen tän jonkun japanilaisen miehen kanssa. Sitten vielä vähän jopa pelkäsin sitä kun se ajatus naimisiin menosta tuntui niin oudolta (ofc, olin lapsi silloin vielä). Ja yhä muistan sen kun katsoin ylös pukkarissa ja ajattelin ja tiesin että jossain on mulle tää joku tietty japanese guy ja sitten olin kuin puulla päähän lyöty jonkin aikaa sen jälkeen. Sen jälkeen heti vuonna 2016 ihastuin masatoshiin enkä edes muistanut koko asiaa silloin, mutta ihan mielenkiintonen. Enkä tod enää usko siihen oikeasti, mutta silti mitä vittua. Ja heti perään 2020 Eunkwang-juttu :DDDDDDDD niin ja tietenkin A:sta oli vuonna 2014????? Se ennustus joka meni myös ihan nappiin, että siitä tuli mun ihastus. Seurustelu tietty ei mutta en silloin koskaan tiennyt edes että oliko kyseessä seurustelu vai pelkkä ihastusjuttu. En tiennyt silloin enkä tiedä nytkään, tosin en siihenkään usko niin kun en kwangiin tai masatoshiinkaan. Mutta.... Mite joku voi olla noin komee

OKEI NY HILJAAAAAAAA unoha frfr

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Mitkä on muuten fiilikset, että olet ollut kuukausia poissa ja silti eniten viestejä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis se homma A:sta oli kyllä niin sairasta settiä, koska se meni TÄYSIN nappiin 😭😭 mutta siihen meni 10 vuotta ihastua koska sain sen "tiedon" 2014 ja ihastuin A:han 2024 joulukuus vai millon olikaan. Joskus silloin kai. About. Ja sitten se oli JUST täysin kuvaukseen sopiva tyyppi kehen tiesin ihastuvani sillon. Olin sillon että "joo tähän liittyvä ihastus kyllä pitäs olla mutta kun ei oo????? No ilmesesti tulevaisuudessa". Ja niinhän se oli, tulevaisuudessa. Elikkäs nyt. :D

No joo huutista joka tuutista enkä minä A:ta edes ajattele niin paljon kun eunkwangia, hoita tai masatoshia....... Tällä hetkellä....... Mutta oli aika kun sekosin siitä huolella. Siis paljon enemmän kun nyt. Tosin eiköhän sekin aika vielä tule kun sekoan siitä taas uudelleen samalla tavalla.

Pitää muuten huolehtia etten vahingossakaan lipsauta sen nimeä vaan hän on nyt tiukasti vain A :DDDDDDD en vitussakaan aio sanoa sen nimeä koska sehän vasta hauskaa olisi D: hän on vain A. Mutta.... Lol en kai jo lipsauttanut, en kai sentään. Näistä isommista ns normi julkkiksista voi puhua nimillä niin kun eunkwang, masatoshi, hoi, gabry, timppa, hessu, ketä vaan. Mutta a nyt ei ole ihan sellainen niin en kyllä 😭😭😭😭😭😭😭

Omg he's cute EI VITTU OIKEESTI

I HATE MY POLYAMOROUS SELF lmao

Ylös Pohja