Jjooo is this me:
"Instead, she had a revelation about body image. That she, a young woman, not even 18, felt her boobs were “too saggy” and not the perfectly rounded, pert shape that dominates mainstream images of women, was something that needed to be challenged."
Sama mäki tunsin jo alle 18-vuotiaana noin tosin silloin se ei ollu ihan näin pahana mutta kuitenkin.
Oikeasti ärsyttää ihan sikana kun joku jätkä vaikka on silleen "its a turn off if her breasts are like an 80 year old grandmas" sillee EXCUSE ME? Sagging breasts are not just old womens thing lmao. Miksei voida suhtautuu sillee että se on normaalia nuorillakin, juurikin jopa alaikäsilläkin. Joillakin vaan jostain syystä on sellanen littana muoto kuten mulla. Tai siis eihän ne alhaalta oo littanat mutta ylhäältä. En mä tiedä miksi ja jos se johtuu jostain mitä oon tehny mukamas väärin niin ihan sama. En ois jaksanukaan käyttää energiaani aikoinaan siihen että mietin pääni puhki miten voin estää mun tissejä roikkumasta. Mut en muista ollenkaan miltä ne näytti vaikka 15-vuotiaana? Et oliks ne silloin jo tämmöset. Ehkä just joskus 17veen tienoilla taisin havahtuu siihen kunnolla et miks nää on näin oudon näköset. Olin ihan shokis ja mietin et miks ne on epänormaalit. Et onko niis jotain vikaa.
Mutta kun muistan että oisin jo peruskoulussakin ollu sillee embarrassed uimahallis just mun tissien takia niin en oikein tiedä oisko ne sillon ollu jo tämmöset. En mä muista.
Mutta ihan järkyttävän hankala suhde mulla on niihin ollu ja on vieläkin.
En ymmärrä miten ees voi olla niin rumat tissit kun mulla.
Mutta enpä mä taaskaan kenenkään muun tissejä arvostele esim ton chideran
En mä niissä nää mitään vikaa mutta omissani aina kyllä.
Mietin että jos mulla olis enemmän positiivista kokemusta niist ni ehkä se auttais
Mut tosiaan jos yläasteella ollaa jo sillee tyylil lol qualitymonkeyn tissit on isot, tai no siis lähinnä se kun se oli mun kiusaajan sellane yritys jälleen kerran saada mut tuntee oloni huonoks. Niin ei se oo positiivinen kokemus vaikka isot tissit oiski yleisemmin yhteiskunnassa joku positiivinen asia. Mutta kun se kuulosti melkein siltä niinkuin siinä ois jotain vikaa. Niin totta kai mulle on jääny paha olo niistä. Mut..... En tiiä. Tuntuu vaa et mul ei oo mitään positiivisia kokemuksia niihin liittyen. Aina jos joku on niit koskenu nii seki on saattanu ehk sit tuntuu must vähän negatiiviselt nii sekää ei oo positiivinen kokemus vaikka ehkä se onkin tarkottanu sitä että ne jätkät on saattanut tykätä niistä.
En mä oikein tiedä ja harvemmin kukaan niist on sanonu mitään positiivista paitsi joskus joku kamu et oispa mullaki isot tai jotaki tollasta. Mut siit on hirveen kauan. Ja ehkä se hetkellisesti nosti mun itsetuntoa mut nyt ajattelen taas et ne on niin rumat etten pysty edes elää niiden kanssa.
Mut ne on kyl literally niin mummomaiset. Pfft tai jotenki en mä tiiä en tykkää. Yhtään. Y h t ä ä n.
Sitä paitsi sillon kun en käytä rintsikoit eli hyvin usein niin sitten kuitenkin kun ne liikkuu iha vaa kävellessäki etenkin jos kävelee nopeeta vaik kaupas. Ni oon niin insecure ja sit mietin sitä milt se muoto näyttää paidan läpi ja 😭 ja huolehdin siit et apua mitä jos nännit näkyy paidan läpi. Niinku kaikki asiat on niin ahdistavia ja vaikeita 247. Rintojen kaa. Ja sit miehet on kuitenkin silleen uuh tissit. No mitä vittua si, miehet (kai jotkut) tykkää mut sit kuitenkin ollaan aina silleen että nännit ei sais näkyä, tissit ei sais liikkua, tissit ei sais näyttää joltain tietyltä esim siltä et ne on "vanhan mummon" tissit, vaikka se edelleenkin on yhtä lailla joskus Myös nuorten naisten juttu. Niinku ain sus o vaa joku vikana mitä ikinä tahansa yritätki.
And dont get me started on my tummy. It's too big although kinda small jos kattoo vaik jtn lizzoo tai öö ketäs, emt Tytti shemeikka jne. So my tummy is small but its big because its still round like that. Niinkun how unattractive can a girl be. (And still get at least 20 guys liking you??????)
Seriously though laskin ja ne jotka on yrittänyt iskee mua tai muuten tykännyt edes vähän jotenki näköjään:
1. V
2. T
3. J
4. J
5. K
6. P
7. P
8. P
9. K
10. O
11. T
12. M
13. C
14. S
15. J
16. S
17. T
18. T
19. J
Okei hetkonen en muistakaa nytte ton enempää mutta noi ainaski. Lol. Eiku joo. Se yks viel jonka nimeä en muista yhtään mutta kuitenkin se. Nii eli 20 ainaki. Paitsi ehk 21 koska l vaikutti silt et se ois flirttaillu mulle mut en tiiä. Toinenkin l vaikutti ehkä silt mut en oo varma. Ja noi siis oli sellasia mitä myös muut ihmiset oli sitä mieltä et ne flirttais mulle mut en tiiä oltiinko oikeassa :D ja m kuulemma "katto mua" tai jäi sillee kattoo mun perään (kaveri huomautti tästäkin mulle) mutta en tiiä siitäkää si.
Mut noi mitä listasin tos noi 19 on kaikki joko sanonu suoraa että tyksii must (en oo käyttänyt pitkään aikaan sanaa tyksii?????) tai sitten just pussannu etc eli sekin ihan selvää silleenja nii. Tai sitten ei oo sanonu suoraan mutta kysyny mustasukkaisena v:stä et tykkäänkö oikeesti siitä lmao. Tai niiku kaikkee tämmöstä. Nii mitä ihmettä? Miks? Mistä ne repii jotain seksikkyyttä musta??? Mistä ne sen löytää oikeen?
Ku mä en ihan OIKEASTI ymmärrä. Mä en rehellisesti ymmärrä. Tai sitten ihan oikeesti on vaan niin että mä ite nään itteni vaa iha paskana ja rumana ja epäkuumana ja ällönä mut näköjään sitten on ihan törkeen monta miestä jotka on jollain tapaa ees halunnu mua. Aina kaikkee oot kaunis oot kaunis läheks ulos, princess etc xD toi princess oli muuten aika adorable sinänsä mut joo.
Ääh okei no emmä tiiä, ku muistelee näitä ni nostaaha se itsetuntoo ku aattelee et kuitenkin ihmiset on tykännyt ja ajatellu mut kauniina ja silleen että ei mus ehkä sitten ookaan mitään vikaa.
Pffft.