On kyllä hyvä että yksinkään oleminen, siis sinkkuna, ei oikein toimi mun tilanteessa. Siis toimii mutta oon kyllä aika vahvasti vailla mitään emotionaalista tukea, jos ei lasketa terapeuttia eikä sekään oikein ole kunnollista emotionaalista tukea, tai riittävää. Samoin ei ole perheen tai ystävien tuki. En tiedä millaista emotionaalista tukea olisi tarjolla poikaystävän taholta mutta ei kaikissa tapauksissa olisi ollenkaan tai tarpeeksi. Ihmisestä riippuen, ehkä oikeanlaisen ihmisen kanssa voi olla että yhtäkkiä tuntuisikin että on ensimmäistä kertaa elämässä tarpeeksi sitä tukea eikä olis sellaista oloa että roikun vaan yksin jossain tyhjyydessä hah. Ei tää haittaa mua koska oon tottunut sinkkuuteen mutta se mietityttää ku en osaa kuvitella millaista sellanen olis, että olis poikaystävä. Sen pahan tilanteen osaan kyllä kuvitella, jos se olisi sellainen suhde jonkun random Miksun kanssa (emt keksin vaa jonku nimen :D) joka henkisesti tappais mut, senhän mä osaan kuvitella, voisin paljon pahemmin kuin sinkkuna. Mut sitä en osaa kuvitella millaista olis voida hyvin.
Ja nyt just kun sattu tää biisi (i finally found it) niin pakko sanoa kuinka se on nykyään hoyoung biisi koska "how could I be so stupid? How could i be so blind? You were in front of me all of this time" :D niinhän se oli, katoin monesti niitä jaksoja missä hoyoung on eunkwangin kanssa joten :DD
Rakastan sitä niin paljon. Äärettömän paljon. Tietysti eunkwangiakin. Ja ei, en sillee usko tulevaisuuteen sen (niiden :D) kanssa, mutta en kuitenkaan tuu lähtemään tästä pois vielä moneen moneen vuoteen. Eunkwang 3 years and counting, hoyoung vähintään saman verran sehän tiedetään, ei se sen aiemmin pois mee.
Toki tiedetäänhän sekin että jakob.,.. no okei en sano mitään :D sehän tiedetään jo myös 😭
Tärkeät ihmiset 😭 (joita en tunne)
Mutta niin tärkeät 😭❤️
Tärkeämmät kuin irl ihmiset joita ei oikeastaan olekaan paitsi se nainen joka ei tietenkään nyt voi olla yhtä tärkeä kuin kukaan mies :D se on aika selvä jos musta puhutaan. A ei ole irl ihminen kuitenkaan sillein koska en tunne. Enkä tunne sitä naistakaan mutta tiedän. A on enemmän julkkis mutta en uskalla ikinä sanoo sen nimeä :D
Joo mutta oli miten oli tässä en nyt pysty keskittyy ku iskä horisee kännissä juttujaan