Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Mutta tuskin pääsen sinne ja lopputuloksena on se että en pääse yhtään alemmas jolloin oon ruma ikuisesti. Toki olisin ruma laihanakin mutta en ainakaan ruma painon takia, kaiken muun takia kyllä yhä. Olisi ainakin yksi asia pois.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Joskus vois ottaa tän kirjasta ja lukea kaikki 1540 sivua
Tai jos jollain on parhaat palat ni kertokoot sivunumerot mitkä kannattaa lukea XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ooooh diagnosoimaton autismi ja vanhempien vihaus oven ulkonäön muuttumisen vuoksi (remontti)

Diagnoosia ei ole mutta autismi on satavarmasti ja jos ei niin sitten olen muuten vain sellainen etten pysty sopeutumaan siihen jos vaikka just oven ulkonäkö muuttuu

Suunnaton vihan tunne nousee pintaan xD

Kiitos lähes 100 % varma autismi 😰😰😰😰🥺🥺🥺🥺🥺🥺

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eiku tosissaan btob super junior god ja hot 😮‍💨

(Älä unohda pentagonia...... Huoh)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Pahimmat elämän pilaajat XDdd

Btob super junior god hot pentagon shinhwa ja block b

Myönnän sen mutta muita en myönnäkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Shinhwa.... Ei tietenkään muuten (ei tietenkään) mutta tämä on tärkeä

Ei paha

Rääh katsottu 29.9. eli sinä päivänä kun alkoi woohyuk. Jos näitä edes muistan.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Toistan: kiitos lähes 100 % varma autismi xDD

No okei en tiedä aiheuttaako se ihastus- ja kpop-juttuja

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No, tyhmä ainakin olen jos en autisti

Mutta kyllä tää vähän siltä vaikuttaa sitä paitsi oon yhteensä kolme kertaa elämässäni kuullu sen kun joku on epäilly mua autistiks nii en sit tiiä xD tai epäilly ja epäilly mut kuitenki sillee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ööh

Siis se että pitää TREENATA sitä ettei ala ajatella rinnoista (🤢) negatiivista, menkoista 🤢 negatiivista tai raskaudesta 🤢 negatiivista.

Siis se että pitää TREENATA elämää omassa sukupuolessaan.

Se on niiku se mikä gets me :DDDD se että oot paniikin partaalla ja joudut treenaamaan sitä tai se ei lopu ollenkaan. Eikä se lopu siltikään. Se että pitää ihan treenata noiden sanojen kirjottamista koska ei meinaa pystyy kirjottamaan ollenkaan.

Se että jotenkin joutuu treenaa OLEMISTA RINTOJEN KANSSA :D eikä sillä oo siltikään vaikutusta. Se että lukee helpottavia asioita jotka ei kuitenkaan vie sitä pois. Eihän mun pitäs joutua treenaa jotain sellasta mikä on muille normaalia.

Siis se on niiku jotain ihan uskomatonta mun mielestä

Et mun pitää HARJOTELLA kehossa elämistä. Eikä se harjottelu oo johtanu koskaa mihinkään.

Ja VIELÄ PAREMPI juttu on se ettei mulla ollu tätä lapsena missään muodossa, joo tiedän ettei lapsena oo kehittynytkään mutta ei ollu mitään ongelmaa vaikka leikkiä nukeillakaan ja nykyään sen tyyppisetkin asiat on ahdistavia miettiä mun menneisyydestä. Meinaan oksentaa aina kun tulee se vintedin "muistatko ne prinsessa-ajat" mainos 🤢

Ei mulla ollu tätä, mut jossain vaiheessa se sitten tuli ja se on huonompi asia näin koska normaalisti transsukupuolisuus alkaa lapsuudessa ja yleensä myös transsukupuolisilla ei oo samanlaisia oireita kun mulla. Yleensä transsukupuoliset on mua paljon normaalimpia. Mulla taas tää on jotain ihan outoa ja ihan erilaista verrattuna siihen.

No mutta ei mun ollu tarkotus kirjottaa näin pitkästi tästä asiasta mutta se vaan että oikeasti pitää treenata asiaa joka on muille ihan normaalia. Eikä se treenaus tunnu sitä parantavan yhtään. Mä yritän kuitenkin silloin tällöin tehdä asioita joiden luulis parantavan sen, mut ei niillä oo mitään vaikutusta vielä.

No, toiseen asiaan

Miten voi olla näin monta:
- gabry
- jakob
- a
- Eunkwang
- hoyoung
- woohyuk
- masatoshi
- eunhyuk
- teuk
- Danny
- hyesung?
- minwoo?

Siinä ehkä ne mielenkiintosimmat tapaukset viime ajoilta?

Kun rupesin miettimään jakobia ja sitä helmikuuta niin jotenkin jännä tunne. Siitä nousi mieleen kaikenlaista. Tosiaan gabry sitten heti sen jälkeen toukokuussa. Ne ajat oli jotenkin niin. Ja a ja masatoshi, ne ajat, tammikuu jne. Siitä tulee jotenkin sellanen että rupee muistelemaan elämäänsä kun huomaa ettei nekään oo vieläkään ohi, ja se oli ennen hoyoungia niin tuntuu oudolta.

(+ Tiedän että tämä on väärin.)

Jotenkin nousi niin omituisia tunteita ja kaikkia muistoja. Siitä kun näin jakobin nytten telkus ja siks se on outoa jotenkin kun niitä on niin monta ja sitten tulee kaikkia ajatuksia just vaikka masatoshistakin ja et niinku eih ku niit on vaa niin monta ja kaikki ihan samaan aikaan. Esim tammikuussa olin täysin kiinni a:ssa vielä ja sitten rupeen ajattelee masatoshia vielä sitäkin enemmän taas, ja heti helmikuussa Jakob juttu alkaa. Ja siitä jää niin iso asia mun elämässä ettei ne tunteet unohdu koskaan. Sitte vaa jää miettimää kaikkia aikoja. Ja on kiintyny. Vielä. Nyt ollaan lokakuussa ja oon vieläki kiintyny jakobiin :DD helmikuussa tilanne oli vielä pahempi. Ehkä. Mut yhtä paha edelleen koska en pysty unohtamaan niitä muistoja. Ja se oli oikeasti iso asia heti. Sit heti perään gabry toukokuus. Ja se oli oikeasti iso asia heti. Ja sit heti perään hoyoung elokuus. Ja SE vasta olikin iso asia. Herranjumala olen lähes TRAUMATISOITUNUT siitä kitaravideosta millon tunsin ensimmäisen kerran sen oikeen voimakkaan rakastumisen tunteen. Ja siitähän sitä sit lähettiinkin. Ja oon niin rakastunut vielä. Niin rakastunu.

Siis oikeesti niin isoja asioita elämässä. Jatkuvasti. En oo vieläkään unohtanut a:ta ja se oli joulukuu 2024. No siis.. lähetään siitä etten oo vieläkään unohtanut eunkwangia ja se oli heinäkuu 2022. Ei, vaan lähetään siitä etten oo vieläkään unohtanut masatoshia ja se oli (alunperin) toukokuu 2016. Niin nyt.... Ja sitten tässä on vielä yks irl ihastus (????????? Vai???????????) ja niinkun noh niin. Huom. NAINEN. mutta se siis että tässä tapahtuu koko ajan isoja asioita.

(Mutta taidan olla kinsey 1 bisexual koska se on miehet ja hyvin harvoja poikkeuksia jolloin naiset. Yleensä ne oksettaa meikäläistä. En vieläkään oo alkanu tuntee sitä samaa siyeonia kohtaan taas se jostain syystä ei herätä mussa enää samaa, kaikki muut naiset oksettaa mua paitsi yks XD se on joku poikkeus. Enkä ihan ymmärrä sitä. En sitäkään. Heeeeeeeei. Mistä täältä pääsee pooois. En siis TAASKAAN ymmärrä.)

ÖÖÖÖ...

ÖÖÖÖ...

ÖÖÖÖ... Juuuuu.....

Niin siis että.... MIKSI TÄSSÄ TAPAHTUU KOKO SAAKELIN AJAN ISOJA ASIOITA? :D

siis se oli se koko syy miks kuuntelin GABRYSTA AIKOINAAN sen puuttuva palanen koska se tuntui ihan siltä että se on sellanen tyyppi joka vielä puuttui mun elämästä ja tuntui suorastaan hullulta että joku niin voimakas rakkaus tapahtui niin myöhään mun elämässä :3 ♡ no oon joutunu sen jälkeen vielä pari kertaa tajuta että olihan niitä puuttuvia palasia aika monta vielä sen jälkeen. Vähintään hoyoung ja woohyuk jos ei muita. Tai ihan yleensäkin their groups.

Myös Jakob niin iso asia että sopii hyvin siihen sekin mutta sehän oli jo ennen gabryy. Ja a:sta ja jakobista olin sanonut muutenkin jo näin: "JUST taisin sanoa et vittu mä en ala tähän enää koskaa jos a ei oo vika uus. Aattelin just että a vois olla viimene uus et jos a:n jälkeen tulee viel uus nii sit.

Ja niinhä tuli, Jakob.

Mut se vois olla se vika uus.

Joskus.... Asiat vaa menee niinku ne
menee."

:D ei ollu a vika uus eikä Jakob vika uus eikä ees gabry. Mutta siis outoa että olin ajatellut jo a:sta että se vois olla vika uus xD muistan ku ihan tosissani aattelin et eiköhän se nyt ollut siinä.

Sit kirjotin myös tän mikä kuvaa jo vähän asioiden laitaa:
"Ensin rakastun a:han.
Sitten yhä masatoshi, mut silleen pahempana vaiheena.
Sitten alan ajatella UUDESTAAN eunhyukia ja teukkiakin.
Sitten nään sen UNEN eunhyukista, ja pari muutakin unta siitä.
Sitten sekoon totaalisesti ja saan kriisit itsestäni ja on sellanen kohta et vittu hhooohhooooi ja self harm ja tälleen kaikkee.
Sitten rakastun jakobiin ja rakastunkin ihan kunnolla vaikka ei edes eka näyttäny siltä et näin kävis."

Ja tää oli tosiaan siellä alkuvuodesta.

Ja mitä muuta oli alkuvuodesta?!?!?! Love today comeback ja parin Eunkwang videon kattelu sekä ravaus jossain päivystyksessä YMS muissa paikoissa. Se kevät oli ihan hullua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en jaksa enää. Vaikka laihtuisin kuinka paljon niin silläkään ei olis mitään väliä koska päädyn joskus ehkä rumaks 80-vuotiaaks. Mä en kestä tätä rumuutta enää. Mä en vaan kestä rumuutta. Enkä saa mitään apua siihen. Ens kerralla pitää sanoa se että en voi kestää rumuutta enää enkä tulevaa rumuuttani myöskään. Koska vaikka oon nyt pahan näkönen niin oon pahemman näköinen 50 vuoden päästä. Oon kyl aina ollu sairaalloisen ruma mut silti. Oon pahemman näköinen myös jo nelikymppisenä. Et koko ajan mennään pahempaa suuntaan. Onneks kaikki muutkin on rumia tai ainakin tosi monet. Se on mun ainut lohtu tässä. Ja varsinkin naiset. Mut kyl miehetki. Naisilla on vaan se että rinnat on aina rumat. Toki toisilla vielä rumemmat kun toisilla (niinkun mulla).

Ikävää. Kunpa tulis jotain apua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Onneksi oon nähny niin rumia peniksiä että voi sanoo ettei pelkästään naiset oo helvetin rumia vaan myös miehet, ainakin jotkut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"My husband literally gets sick at my unused, unopened, brand new pads on the back of the toilet. Like... dude. Why? It's just there. I need them. It's not like I'm leaving used pads lying out in the open."

En haluis edes kirjottaa mitään täl hetkel mut kuitenkin, ymmärrän että toi tyyppi ei jätä sen miestä koska sillä ei oo tätä juttua, mut jos mä oisin tossa tilanteessa niin mun olis pakko (siis pakko) jättää se, oli se sit muuten kuinka hyvännäkönen tahansa koska mulla on tää juttu. Jotenkin wild to me et tolla tyypilläkään ei oo samaa juttua mitä mulla. Monellakaan ei oo. Mulla on, toista vuotta jo äärettömän pahana. Mut any day now, it's gonna stop 🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
On kyllä hyvä että yksinkään oleminen, siis sinkkuna, ei oikein toimi mun tilanteessa. Siis toimii mutta oon kyllä aika vahvasti vailla mitään emotionaalista tukea, jos ei lasketa terapeuttia eikä sekään oikein ole kunnollista emotionaalista tukea, tai riittävää. Samoin ei ole perheen tai ystävien tuki. En tiedä millaista emotionaalista tukea olisi tarjolla poikaystävän taholta mutta ei kaikissa tapauksissa olisi ollenkaan tai tarpeeksi. Ihmisestä riippuen, ehkä oikeanlaisen ihmisen kanssa voi olla että yhtäkkiä tuntuisikin että on ensimmäistä kertaa elämässä tarpeeksi sitä tukea eikä olis sellaista oloa että roikun vaan yksin jossain tyhjyydessä hah. Ei tää haittaa mua koska oon tottunut sinkkuuteen mutta se mietityttää ku en osaa kuvitella millaista sellanen olis, että olis poikaystävä. Sen pahan tilanteen osaan kyllä kuvitella, jos se olisi sellainen suhde jonkun random Miksun kanssa (emt keksin vaa jonku nimen :D) joka henkisesti tappais mut, senhän mä osaan kuvitella, voisin paljon pahemmin kuin sinkkuna. Mut sitä en osaa kuvitella millaista olis voida hyvin.

Ja nyt just kun sattu tää biisi (i finally found it) niin pakko sanoa kuinka se on nykyään hoyoung biisi koska "how could I be so stupid? How could i be so blind? You were in front of me all of this time" :D niinhän se oli, katoin monesti niitä jaksoja missä hoyoung on eunkwangin kanssa joten :DD

Rakastan sitä niin paljon. Äärettömän paljon. Tietysti eunkwangiakin. Ja ei, en sillee usko tulevaisuuteen sen (niiden :D) kanssa, mutta en kuitenkaan tuu lähtemään tästä pois vielä moneen moneen vuoteen. Eunkwang 3 years and counting, hoyoung vähintään saman verran sehän tiedetään, ei se sen aiemmin pois mee.

Toki tiedetäänhän sekin että jakob.,.. no okei en sano mitään :D sehän tiedetään jo myös 😭

Tärkeät ihmiset 😭 (joita en tunne)

Mutta niin tärkeät 😭❤️

Tärkeämmät kuin irl ihmiset joita ei oikeastaan olekaan paitsi se nainen joka ei tietenkään nyt voi olla yhtä tärkeä kuin kukaan mies :D se on aika selvä jos musta puhutaan. A ei ole irl ihminen kuitenkaan sillein koska en tunne. Enkä tunne sitä naistakaan mutta tiedän. A on enemmän julkkis mutta en uskalla ikinä sanoo sen nimeä :D

Joo mutta oli miten oli tässä en nyt pysty keskittyy ku iskä horisee kännissä juttujaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ärsyttää kun oon kummiski joku Asperger niin varmaan mä jaksan kuunnella jotain horinoita ku tarviin hiljaisuutta, siks mä käytän kuulokkeita ettei telkkarikaan tulis niin paljon läpi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Vittu taas tää ei helvetti

Vittu taas tää ei helvetti

Also käärijän versio hyväuskoinen biisistä niin ei uskois mut siin on 100 eri tasoo/asiaa mulle ja MIKSI sitä en tiedä.

ENKÄ MUISTA MMMITÄÄÄÄÄNNNN

HEIIIII POIS NYT

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Usko vaan että tota kappaletta tuli kuunneltua kun rakastuin jakobiin (myös)

Ei edes niin paljon (en muista kyl?) mut kuitenkin kuuntelin ja oi oi joo se oli just sitä ja oliks silloin oikeest lunta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Elastisen jos tää ei oo se :D on jo ehtinyt hoyoungin biisiks (mainly) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD JA KYLLÄ MUISTAN MASATOSHIN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
HHAHAHHAH JUUH arvaa vaan miten voin muistaa kaiken siitä jakob ajasta

Kaikenn

Mä oikeesti ajattelin niin paljon sitä

Heiluin yöllä ulkona ja mietin sitä vittu intensiivisesti

Ja se oli niin samanlaista kun hoyoung mut sit kuitenkin ei

Ylös Pohja