Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Vanhat:
- hoi
- woohyuk
- gabry
- Timppa
- danny
- myunghoon
- eunhyuk
- teuk
- masatoshi

???
Nuoret tai noo nuoremmat:
- jakob
- kwang
- hui
- a
- se nainen

ET VOI OLLA TOSISSAS

en tiedä mikä se raja on mut kait se menee siinä eunhyukin ja eunkwangin välissä jostain ihmeen syystä niillä on silti vain 4 vuotta ikäeroa

En tiedä miks 34 (Eunkwang) tuntuu niin kuitenkin silleen vielä suht nuorelta mut jostain syystä 39 (eunhyuk) on jo silleen juu ikäloppu :3 idk.

Preferenssit selvillä mutta.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niin siis

Minä katsoin myunghoonia

Ja oota mitä sanoin siinä tai ajattelin

Että

Ajattelin tyylii jtn et "vittu miks toi näyttää vaa nii hyvält" and i was literally referring to his face and like, wrinkles. En taaskaan ymmärrä en tänä päivänäkään ymmärrä.

Mutta kaipa fetissinsä kullakin 🌚 minähän sen tiedän...... Fetissitutkija kun olen 💀 (viitaten esim fat admiration kulttuuriin)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aina kun joku sanoo oooo woohyuk näyttää niin nuorelta you dont age!!!!1

Oon silleen LMAO HE LOOKS MFING OLD 😂😂😂😂 AND IT'S FUCKING HOT/CUTE

Ja hoi

He's an old ass man and that's the cutest thing ever lmao when he sang "to mother" with Eunkwang he was like literally an old ass man singing karaoke or something. Sweet jesus isn't my man just the most adorable 🩷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tai kun joku sanoo et gabry doesn't age

Oh well he does show his age i think 🤷🏻‍♀️

They are all old ass men fr why yall twisting it they honestly don't look that young but i think you're trying to be polite or something because you think younger is better but have you ever seen handsomeness fr i swear I've seen some things in my life 😭😭😭😭😭😭😩😑

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Literally the myunghoon vid i was talking about BITCH MY BODY'S ON FIRE (not sexually, tarkennus..)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

HERE HE'S LIKE AN OLD ASS MAN SINGING KARAOKE AND HE'S SO CUTE like not only cute but just.......... Im not gonna explain I'm gonna: ded

HELLYYDEN TUNTEET OOOOOOOOOOO D::::::::: EUNKWANG MITÄ (myös)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Silittäisin hänen hiuksia 🥰

D:

Muistan kun mulle tuli toi sama gabrysta lmao hellyyden tunteet valtas mut kun koitin nukahtaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joskus ajattelee että mitä vanhempi mies niin sitä enemmän hellyyden tunteita mut... Ne mitä oon aatellu a:sta....... Oop..... D: kirjaimellisesti mietin sitä ja oon aina kuvitelmissani sille silleen "rakastan sua kulta ;_____; voi rakas" tyyliin lmao lmao lmao lmao lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Ja yritäksä tappaa mut ku en oo kattonu tota pitkää aikaa ja muistot ja HERRANJUMALA!!!!!!!!! älä ! :Dddddd

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hhhaha tiedän et iltalehti on iltalehti (vai kumpi olikaa il vai is) joten en ota tosissaan mitään niiden artikkeleita mut kyllä PIKKASEN nauratti kun oli täs hiljattain siel joku juttu mistä näin vaan otsikon ja se oli jotain: "jos nainen tuntee nuorena vetoa vanhempiin miehiin, taustalla on usein tämä syy" XDDDDDDDDD

en tiedä miks mutta se nauratti
..... 🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oi jeesus taas täällä kehitellään näköjään näitä psykologisia selityksiä XDD mua niin naurattaa joka kerta tää: "TÄYTYY OLLA isäkompleksi" jne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
(No en muista tiedä mutta itsestäni tiedän että mullahan ei oo mitkään ihan maailman parhaat välit isään mutta kuitenkin XD)

Se siitä :D jänniä nämä iltalehtien artikkelit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koht kyl lopetan ei vaa pysty enää nukuttaa

Mut tää on liian söpö

Mut jakob äääh mitä vittua

Mut ääh MM MITÄ

NII ja mikähän psykologine selitys on sitte mun aasialaisista miehistä tykkäämiseen häh? :D onks sillekin joku mahtava psykologinen selitys xD varmaan joku "vau hei jos sul on ollu pienenä aasialaisii kavereita niin sehän aiheuttaa tän" xD lmao. No mul kyl oikeesti oli mut en silti usko että tämmösille on mitään syytä välttämättä :D sitä paitsi kumpikaan näist ei oo exclusive. Jakob on olemassa eikä se oo aasialainen. Eikä niin vanhakaan ku nää jotkut :3

Et niiku sillee ei mulle oo väliä mut nää naurattaa aina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

I'm fucking dying he's still perfect

Nostalgia niin vitusti hyökkää

MITÄ VITTUA en liiottele yhtään ku sanon että ikuisesti traumatisoitunut siis kaikki noi pienetkin ajatukset ja vibat mitä sillon oon aatellu niin tuli TAKAS mieleen ei hitto tämä on TRAUMA :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ihan hirveetä ei mulla oo sanoja enää XD

Vittu miten voi olla niin että aloin ajattelemaan jakobia ja gabrya

Ajattelin pelkästään tyyliin hoit ja sinänsä eunkwangii jossai kohtaa

Niiku

Kosk katoin sen vidin ja näin hoin siin ja mun koko keho oli tulessa

Ja sit katoin tän ja se oli just se pahin asia koska........:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vaan syyt joita kukaan muu ei tiedä paitsi minä. It's nothing obvious. It's what i thought back then . Vaikka en siihen uskokaa.

Ylös Pohja