Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Ois pitäny pystyy bännää tietyt sanat en tajuu miten just mun feedii tuli kaikki skpl liittyvät asiat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Enkä ymmärrä miten musta tuntuu että mun some on täynnä f*minismiä muutenkin. Ei helvetti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Identifioiduin taas jo muunsukupuoliseksi mutta sitten tajusin (TAASKIN) että se ei toimi millään tavalla eikä se myöskään auta millään tavalla.

Ei ole mitään järkeä identifioitua muunsukupuoliseksi tällä keholla, ei vaan ole. Piste. Ei mua kiinnosta mitä vittua transaktivistit sanoo mutta siinä ei vaan ole järkeä mulle. Se on sama asia mulla kun identifioitua n*iseksi. Kirjaimellisesti mikään ei muutu, ainut asia mikä ois niin pronominit ja sana nainen. Ei muuten mitään apua. Eli ei yhtään mitään apua käytännössä. En mä pääse tästä kehosta eroon ikinä, ja jos pääsisinkin nyt yhtäkkiä,niin en pääsisi menneisyydestä eroon ikinä, joten oikeasti se on ihan se ja sama.

Meinasin jo muuttua transaktivistiksi itsekin melkein hahhah, mutta sitten vain tajusin että tilanne on tasan yhtä paha teki mitä tahansa, joten ei maksa vaivaa. Itse asiassa välillä tuntuu että muunsukupuoliset voimaantuu vielä cis-naisia melkein enemmän naisen kehosta joten tekee erittäin pahaa mulle pyörii niissä piireissä ollenkaan (somessa). En voi ymmärtää kuka helvetti on sellainen muunsukupuolinen että hankkiutuu r****** ja kuvaa sen vielä someen. Selvä. No onnea sulle sitte ku ei oo paha tilanne toisin ku mulla. Ole onnellinen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja taas paasaus alkoi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sama asia mistä oon paasannu yli vuoden onpa nostalgista

Hih hih "ikävä" sitä ddaraga aikaa tosiaan

Joo en muista milloin tästä asiasta paasaus alkoi mutta varmasti ainakin '24 alussa eli hyvinkin kauan sitten

Mutta jooooooooooooooo hoyoung

Nää 2022 eteenpäin vuodet meni vähän oudosti kieltämättä *raapii päätään*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeestaan voidaan sanoa että 2023-2025 on ollu mun mielenterveyden pohjamutavuosia

VAIKKA en sitä sano ettei äärimmäistä tuskaa ois koettu lapsena.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta toisaalta rakastuin hoyoungiin 2025 mutta toisaalta siitä on tärkeitä muistoja jo 2023 😭🤡

Ja ehkä jo 2022.

Ja ehkä jo aikasemmin riippuu mikä lasketaan lmao

Also liitän Jostain syystä vähän sen 2020 Eunkwang jutunki hoyoungiin koska lolllllll. No ei siitä enempää mutta L:stä on tullu sellanen huutis meemi tyyppi mun mielessä nykyään koska koko eunkwang juttu periaatteessa alkoi sieltä ja no Eunkwang liittyy hoyoungiin aika paljonkin

Niin L:n vika kaikki, eikö niin?
Ja a kans sellanen huutis tyyppi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
One candle videossa katoin ensimmäisenä lähinnä sitä. Vast myöhemmin olin et juuh hoyoung

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
MUTTA

asiasta toiseen ni öööö en mä kyllä vieläkään usko että tuun koskaan ymmärtää että kuka voi tykätä tis**** :D siiiiiiiiis............ Ööööööö.... En oo vielä elämässäni yksiäkään kauniita rintoja nähny. Että ihmettelen kyllä kuka oikeasti ajattelee niin. Ja sitä en tuu koskaan ymmärtää

Ja vaikka se mulle selitettäisiin, niin mä en ymmärrä silti. Oon kyllä lukenu jotain selityksiä siit, mut ei, ei vaan ymmärrä, ei millään. Niissä ei vetoa mikään enkä edes osaa ymmärtää mikä niissä vois muihin vedota koska ei vaan ole mulle mitään sellasta niissä. En vaan osaa kuvitella enkä osaa ymmärtää. Jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Eikä se auta vaikka se mulle selitetään, en vaan osaa käsittää. Ehkä jos olisin hoyoungin kaa mä luulen että mulla ois silti vaikeuksia ymmärtää enkä varmasti ymmärtäiskään mutta mä silti pidän sen sanomia asioita ihan eri asiana ku kenenkään muun sanomia asioita joten se vois olla toimiva lääke mut helvetin vaikeaa sekin tulis silti olemaan. Ja helvetin pitkään siinä menis jos se mut parantais ja tuskin parantais.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Itse asiassa ei sillä, en oo nähny elämässäni yhtäkään kaunista penistäkään joten ei siinä. Mutta se on asia joka saattais muuttua jos ja jos, mutta kun ei muutu :D

Enpä nimittäin millään usko että voisin pitää mitään kohtaa erään kehossa rumana mutta eipä siitä tiedä enkä kyl tuu tietääkää xD mut kaikki kullit mitä oon elämässäni nähnyt on ollu ei-houkuttelevia. En tosin ollut rakastunut yhteenkään niistä joten kas kummaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Onhan se nyt melko ace setit jos ei juuri kukaan paitsi julkkikset kiinnosta enkä todellisessa tilanteessa tekis niidenkään kanssa mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ehkä delusional mut oon yhä sitä mieltä et kukaan mies tai ainakin suurin osa ei oo sisimmässään heteroita vaan pakon edessä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niin ei se kyllä voi olla mikään aito sisäinen palo vaan se on performatiivista

(Koska mulla ei oo ei voi muillakaan olla niin)

Ylös Pohja