Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Tää on kyllä vielä jopa enemmän julkkisaspektista kun mistään ikäeroaspektista, jos totta puhutaan 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
BEST TIMES (nostalgia puhuu)

Ja mä tiedän et tuun olee tästäkin ajasta joskus sillee "BEST TIMES" :DDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Öööööh oon nyt siis fr koko ajan ollu varsinkin Eunkwangista ja hoyoungista silleen se on väärin se on väärin väärin väärin vääääääärin ja että oon tehny kaiken syntymästä asti väärin ja ku en oo onnistunu välttää rakastumasta kehenkään julkkiksiin

Mut sitte kuulen ton biisin pitkäst aikaa

NII EN TIIÄ OMG

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Eunkwang: olin 23v.

Hoyoung: olin 27v.

No ei kai siinä mitään.

64 kg."

Noi kirjotin sinne mun muistioon sillon siis se että olin 23v ku rakastuin eunkwangiin ja olin 27v ku rakastuin hoyoungiin PERIAATTEES. niin siinä sitten mietin että onko se väärin onko se väärin miksi niin tapahtui ei niin saa tapahtua ei saa ei saa ei saa tapahtua ei saa tapahtua sellasia asioita kaikki on väärin kaikki on väärin koko elämä menee väärin

JA OON VIELKI SITÄ MIELTÄ OMG

en tiiä !

Mut

Ja sit toi paino sen kirjotin siihen ja nyt mietin sitäki vielki et voiko IKINÄ näin läski olla hyvännäkönen. Toisaalta fat admirers mut toisaalta en usko niitä. EN USKO NIITÄKÄÄN. ja muutenkin en ymmärrä sitä. Mikä siinä viehättää. Mikä niissä mua isommissa tai edes mun kokosissa viehättää. Ei mikään! :D looooooool

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Ooh sillon kuuntelin tätä ja mietin ihan samaa asiaa. Niinä aikoina. Ja mietin jopa hoyoungia 😎 tavallaan :D koska olin että tää (ddaraga) kertoo vielä jostain tulevasta ihmisestä enemmän kun Eunkwangista että siihen se liittyy silleen oikeesti. Ja niihä se liitty. Sitte mulla oli vielä sellanen että se liittyy jotenkin ns paljon kiinteämmin/erityisemmin siihen tulevaan tyyppiin, siis silleeb että se on niinku erityisesti siihen liittyvä vaikka eunkwangiin se oli mut vähän lievemmin. ETTÄ. joo eli tavallaan ajattelin hoyoungia en vaan tiennyt että sitä. ja ajattelin vielä että no se nähää sit tulevaisuudes tuleeks semmone tyyppi oikeesti mut tuli. Jos se ois ollu kuka tahansa nii ei ois loksahtanu ihan täysin kohallee koska kuka tahansa ihastus (vaikka a tai emminä tiiä kuka vaa mun ihastus, woohyuk vaikka????) ei sovi siihen aspektiin silleen mutta hoyoung sopii täydellisesti varsinkin sen takia vissiin että se on taewoon kanssa samassa bändissä + siit on jopa se videokin, tämä, rääh:

Nii liittyy aika vahvasti joo :DDDDDD

NO EN SANO EES MITÄÄN enkä mä sitä meinaa että toi jotai tarkottais mut vituttaa ku AINA 😂😂😂😂😂 ja muistan sen niin saatanan kirkkaasti sillo oli viel yö ja olin ulkona 😭 ja silloin kuuntelin myös ilmeisesti love rain samoihin aikoihin koska olin et heheh taewoo on juttu

Ylös Pohja