Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Anyway tiesin sen tässäkin:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Olin viel silleen mut ku eunkwang ihana

Mutta

En vaan muista tajusinko ton olevan se sama josta olin.... Kenties.....? Aiemmin ajatellu niin. Siis se pyöräilyklippi. VAI kumpi tapahtu eka? Toi vai pyöräilyklippi? Ja siitäki oli viel monta asiaa kosk eka must siin oli se "miks tää ohjelma on tommonen, muusta syystä ku kwang, miks tää tuntuu tält, tää on awkward, niiku just TÄÄ ohjelma"

Se oli eka ja sen videon loppuessa ihmettelin miks tää ohjelma just tuntuu tält

Sit myöhemmin must tuli se että ku ajattelin sitä että ihastuisin siihe tai jtn mitä se olikaa mut en tavallaa ollu attracted siihe?????????

Mut en tiiä jossai vaiheessa oli toi shorts klippi

Mut missä järkäs en tiiä.

Tosin en usko että tajusin sen olevan sama ihminen koska olin että mitä tää ny taas on koska se tuntu taas joltai vitu yliluonnolliselt et mitä ny taas mite voin nyt taas tietää jotain tollasta. Enkä oo ees varma että tiesinkö sen siitä ku sitähän näkyy vaan vähän tossa vai olinko vaan et joku jotain tähän liittyen jotain jossain joskus jotenkin bruh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tosin.

Siis.

Nää on kyl selkeesti ns. yliluonnollisia mutta ei välttämättä mitään "tulen seurustelemaan hänen kanssa". Mut yliluonnollisia nonetheless koska tiesin tulevan. Hoyoungin tiesin. TIETYSTI. mitä muutakaan. Myös villun tiesin (nimen lukiessa). Tiesin että se on mun tuleva ihastus pelkästä nimestä. Samoin timpan tiesin olevan mun tuleva ihastus pelkästä nimestä.

Samoin eunkwangista tuli se juttu. Samoin masatoshista. Samoin a:sta. Samoin Jakobista (? Tai jos se tarkotti jotakin toista henkilöä?)

Ja vielä joost myös, jollei sekin tarkottanu jotain toista hollantilaista sitten.

Mut siitä lapsuuden muistosta en oo vieläkään varma joten en laske sitä tähän :D muut jutut tapahtu kyllä, ainaki hoyoung jutut. Oikeestaa ainoat pari mist oon epävarma tapahtuko ne oikeesti, on muutama niist joost jutuist tai siis osa niistä, ja sitten toi mist kirjotin et olin sillon entisen kotini pihalla. Ne on aika lailla vissiin ainoot joiden todenperäisyydestä oon epävarma. Kaikki muut tapahtui, mun mielestä. Se vaan että järkkä on just epäselvä mut hoyoungistaki tapahtu noi kaikki asiat must ihan oikeesti.

Ja tietysti se on eri asia tarkottaaks ne mitää ja mun mielestä ei tosiaankaa tarkota, siis yksikää niistä. Ei sen paremmin Eunkwang hoyoung joost a jakob, villu, Timppa tai yhtää kukaan muukaan. Yliluonnollista kyllä ehkä, mutta ei tarkoita seurustelua kylläkään todellisuudessa. SIITÄ MÄ OON VARMA 🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
HETKINEN

LMAO

joo tää on sinänsä läppä mut

1. Eunkwang
2. Hoyoung
3. A
4. Jakob
5. Timppa
6. Villu
7. Joost
8. Masatoshi

Noista kaikista oli ns. yliluonnolliset jutut eikös vain? Mut oliko se NUO 8? tasan nuo 8? Oliko kenestäkään muusta? Muistanko oikein? En muista tähän hätään kyl ketää muuta, esim eunhyuk ja hui ei niistä tapahtunut tollasta? Vai??????

No anyways

Tämä on läppä mutta HAUSKA sellainen: "Elizabeth Taylorkin teki niin, meni kahdeksan kertaa naimisiin" 😃

Joo, läppä, mut.... :D hauska. Ja ööh... Joo. No se on sellainen biisu joka vie mut masatoshi-aikoihin 😔😑

😔😔😔😔😔😩😩😩😩😩😠😠😠😠

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Totuus on se että en edes ehtis seurustella kahdeksan kaa koko elämäni aikana

Mut läppänä hauska

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Rääh krääh

En oo sittenkään enää iha varma kumpi on pahempaa ahistusta sukupuolidysforia vai ihastusahdistus
HETKINEN

hetkinen mitä

Oikeastaan sanotaan yleisesti dysforian sijasta epävarmuusahdistus

Mä tiedän että jos hoyoung ois mun mies kaikki se loppuis aikanaan lmao

TAI JOTAIN LMAO HEH

L m a o o o o o o et tiedä mitään älä selitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA HUUTISTA PSYKOOSIT TULILLE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Saaaaatana helvetti vitu löysin tonki yhtäkkiä siltä listalta ei helvetin jumalan vitun NYT.

EWWWWWWWWWW

niinkuin pahanilmanlinnutkin ja KESKEN

Ylös Pohja