Tosin.
Siis.
Nää on kyl selkeesti ns. yliluonnollisia mutta ei välttämättä mitään "tulen seurustelemaan hänen kanssa". Mut yliluonnollisia nonetheless koska tiesin tulevan. Hoyoungin tiesin. TIETYSTI. mitä muutakaan. Myös villun tiesin (nimen lukiessa). Tiesin että se on mun tuleva ihastus pelkästä nimestä. Samoin timpan tiesin olevan mun tuleva ihastus pelkästä nimestä.
Samoin eunkwangista tuli se juttu. Samoin masatoshista. Samoin a:sta. Samoin Jakobista (? Tai jos se tarkotti jotakin toista henkilöä?)
Ja vielä joost myös, jollei sekin tarkottanu jotain toista hollantilaista sitten.
Mut siitä lapsuuden muistosta en oo vieläkään varma joten en laske sitä tähän :D muut jutut tapahtu kyllä, ainaki hoyoung jutut. Oikeestaa ainoat pari mist oon epävarma tapahtuko ne oikeesti, on muutama niist joost jutuist tai siis osa niistä, ja sitten toi mist kirjotin et olin sillon entisen kotini pihalla. Ne on aika lailla vissiin ainoot joiden todenperäisyydestä oon epävarma. Kaikki muut tapahtui, mun mielestä. Se vaan että järkkä on just epäselvä mut hoyoungistaki tapahtu noi kaikki asiat must ihan oikeesti.
Ja tietysti se on eri asia tarkottaaks ne mitää ja mun mielestä ei tosiaankaa tarkota, siis yksikää niistä. Ei sen paremmin Eunkwang hoyoung joost a jakob, villu, Timppa tai yhtää kukaan muukaan. Yliluonnollista kyllä ehkä, mutta ei tarkoita seurustelua kylläkään todellisuudessa. SIITÄ MÄ OON VARMA 🤡