Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jotkut rakkaudet on vaan sellasia ettei niistä toivu koskaan. Eunkwang taitaa olla sellanen. En tiedä toivunko muista, ehkä. Mut kwangist.. tuskin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MITÄ NYT

joo kuuntelin tän

(En oo kuullu varmaa ainakaa vuotee tai en ehkä pidempäänkää)

Nii ni tulee vaa sellanen olo ku katoin samaan aikaan jotain beatcom thumbnailia niin tuli vaa sellai "since when since when since when since when" olo

Niinku oikeesti SINCE WHEN DID I EVEN LOVE EUNKWANG

oh right, since july 2022.......... Basically..

When did i start listening to that song? In 2017 AT LEAST, around the time when my grandpa died.

On kai SANOMATTAKIN SELVÄÄ että tuntuu vähän oudolta.

Eunkwanghan on ihan uus juttu ..........

Paitsi ei niin uus juttu jos lasketaan lokakuusta 2020.......... That stupid random person who was supposed to be my husband............ BUT HE AINT GONNA BE ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ I think we all know that 🤦🏻‍♀️



Jsksdkdldlelel

OH MY GOODNESS and when did i fall for Costi

Ainakin se oli... 2016 syyskuussa ainakin i think niin on siitä VÄHÄN aikaa

VÄHÄN

niin sekin oli kauan ennen kun edes sain mitään """näkyjä""" tulevaisuudesta, siis eunkwangista (ja btob:st)

Juu mutta ei tapahtunut costista kyllä tommosta, i just fell for him and that was it.

I fell BAD mut ei ny puhuta siitä.

Um.... And i just can't forget how i looked at that spring day album cover and i was like oof this person is the one (eunkwang)

And then i listened to y llegaste tu

And then i was like

Feeling weird

And saw us (me and eunkwang, yes exactly) together, literally dating, literally, don't fucking touch meee i don't understand what happened there I WONT UNDERSTAND I AM LOSING MY SHIT I AM S T I L L LOSING MY SHIT, SHUT UP 😩😩😩😩😩😩

And then i started to basically ignore him a lil bit and thought about villu + tõnu quite a lot and i didn't google eunkwang, i didn't search on youtube, i didn't find his instagram, nothing

I thought about him still a bit when i fell for timppa, in december 2020......... Yep i did, just a bit and was like "oh i wonder WHAT THAT WAS"



JA SIT MÄÄ UNOHIN ASIAN

jossain vaiheessa

Koko asian

Kokonaan

HAHH

and then i fell for eunkwang

IN JULY 2022

and now i have thought about him for 9 months

And i only remembered that thing in november

IN NOVEMBER

ACTUALLY NOVEMBER 11

I REMEMBERED THAT IN NOVEMBER 11

and i fell for him july 7

11.11.

7.7.


WHAT?? GUYS


AND I JUST

WHAT DOES THIS MEAN????????????????????????



I MEAN HELLO???????????????????????????????



HOW could he be my husband???? Just??? How??????



WHY DID THAT HAPPEN KKKHHHHJJJKK

se on just näin taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Honestly it's not possible (well it's possible but very unlikely) then HOW did i feel like that then????????? Hi?? I didn't even know him at all??????? Not at all??????? And i don't think i was in love with him yet???????? So why did i think that he will be .... MY HUSBAND??????????????


W H Y
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja miks se on TASAN AINUT josta mulle on koskaan tullu tollanen tunne

Niiku noin vahvasti

Jos oon ikinä ollu varma nii siit oon ollu eniten varma, mut ilman mitään logiikan hiventäkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Emmä kestä että kuuntelin sen monta kertaa ennen marraskuuta mut vasta silloin muistin että mitä olin ajatellut sitä kuunnellessa silloin

????????????????????????????????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I mean it seems so obvious but it can't be :DDDDDDDDDDDDDDDD

i mean nothing ever seemed more obvious but hey, it can't be
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No nyt

Olin jo menossa nukkumaan mut mitä vittua näen

Miks mä joudun näkee tän:

Aghhh so cute.


When will i get over that bitch........ 😭😭😭😭😭😭 You're so annoyinggggggggggggggg because you kill me like this 😭😭😭😭😭😭😭😭

WHAT DO YOU WANT FROM MEEEEE 😭😂

Srsly honey

Oh fuck

Oh fucking hell

Seriously its been 9 months
How can THIS be my husband???????

No it's not like that??????????? 😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahaha its so funny cause i was like "ehh mun pitäis tykätä siitä kuulemma" silloin

Ja nyt oon tällee "when will i get over that bitch" :DDDDDDDD


Cause the whole thing made me think that he's ACTUALLY, seriously, the one whos meant for me

Mut nytten kun viimein ihan oikeasti rakastuin siihen

Niin oon vaa sillee eeiiiijjjhhh you just thought it doesnt mean anything you don't have a right to even feel anything HES NOT YOURS stop that you're stupid he will never ever be yours

And then im like: "then WHY did everyone make me believe that he was the one??????"

Koska literally ku aattelin tõnuu olin sillee joo no mä tiiän et se ei oo varmaankaan se oikee mulle vaan SE RANDOM TYYPPI ON (eunkwang) mut en voi sille mitään et mietin tontsaa kummiski

Ku mietin L silloin niin olin et joooooo i know you LOVE him mut niinku se ei oo se oikee sulle vaan näemmä seo eunkwang on

JA NYT OON SILLEE PLS YOU'RE JUST IMAGINING THINGS EUNKWANG IS NOT THE ONE FOR YOU, honestly hes meant for somebody else

Ihan HIRVEE HUIJAUS ei tollasta saa tapahtua mä oikeesti luulin

They had me in the first half ngl

Ja se ei oo pelkästään siks kauheeta että sydänsurut vaan se on myös siks kauheeta että olin jo silloin "emotionally invested" koska olin niin varma ja se tuntu niin oikeelta, literally silt et se ois meant to be.

Niin tavallaan jos ja kun se ei oo mun tuleva mies niin siin on kahdenlaista surua 1) normi sydänsuru ofc 2) se ahdistus siitä et jokin noin selkee asia on voinuki olla täyttä bs:ää ????????



Niinku suoraan sanottuna en ymmärrä jos se ei ole mun tuleva mieheni...... 😂

And yes, it didn't make any sense that i felt such things because i only heard his voice and didnt know his looks even.

It doesnt make sense that youd think that because idk i never even

EMMÄ TIIÄ 😭 mä en oikeesti tajuu yhtään jos se ei oo se

Kuka se muka voi olla muuten 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

i GIVE UP 😭😂😶...

mä en tosiaan ymmärrä


Ja silloin kun katoin the song fancamii niin se oli tosi nopee se oli ensimmäisiä videjä sillon mitä näin ja mä oikeesti aattelin et jos se ei oo toi niin sit en kyl jaksa enää vittu etsiäkään et i'm DONE

ja oon edelleen silleen jos se ei oo toi niin must tuntuu oikeest siltä niinku... Idk, the world screwed me over idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut sit taas.... Idk... JOHN & KELLY. emt jos se tapahtu niidenkin kohdalla tismalleen niin ni miks tää ois eri asia? 😭 Eikse oo ihan sama asia ku mitä sille tapahtui silloin?

+ Luin jostain muitaki sellasii samantyyppisiä kuten että joku (ihan tavallinen ihminen siis vaa jossai foorumil) oli nähny unta sen tulevast miehest ja sen asunnost niin sit se tapas sen myöhemmin ja se asunto näytti samalta etc kaikkee tollast. Ja se siis oli sen mies et ne oli edelleen yhdessä siin ku se kerto sen tarinan.

Niin jos tollasta tapahtuu muillekin ni miks mun kohalla toi ei pitäis paikkaansa?

Thats all im asking
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tunnen itteni vaa niin idiootiks enkä koe että ansaitsen ketään

Siis tarkotan että on ihan naurettavaa ajatella että yhtään kukaan koskaan ois mun tuleva mies koska ei mulla voi edes olla sellast
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol

Itkin ihan hulluna äsken ku katoin taas vanhoi kuvii ja literally, LITERALLY, mä en näyttänyt läskiltä hetkeäkään ennen kutosluokkaa. Vasta kutosella aloin näyttää läskilt. Mut miks mulle kuittailtiin ennen sitä mun syömisistä? Näytin aivan normaalilta vielä vitosellakin.

Olin huolissaan jo kauan ennen kutosluokkaa että oon läski. Sain traumat jo kauan ennen sitä kiusaamisesta joka tosin ei silloin ollut vielä yhtä jatkuvaa.

Miten voi olla mahdollista että hetkeäkään ennen kutosta en näyttänyt läskiltä.

Mä en jaksa enää elämääni. Tuntuu että kukaan ei koskaan vois rakastuu muhun. Vaikka on rakastunut jo, ainakin omien sanojensa mukaan: "must tuntuu et mä taidan olla rakastunu suhun" t. Se yks.

Why do i still feel worthless.


Eikä nyt ainakaan kukaan eunkwang vois rakastua muhun koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh gosh. I need to Be small like mijoo 😭 eikä minkään mustasukkaisuuden takia vaan yleisesti. I just need to be small. It's not because of eunkwang or anybody but i just need to be small. Siis mul on literally obsessio siit et oisin pienempi. Mä en niiku oikeesti tuu toimeen mun kehon kanssa enää. Mikä on outoo koska mun mielestä IKINÄ mul ei oo silti ollu tämmöstä obsessiota asiasta tai et en oo kokenu etten tulis toimeen, se ei koskaan aiemmin oo mun mielestä ollu näin pahana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kaikista paras ois jos pystyisin vaan nähä itteni kauniina miltä sitte ikinä näytänkään, niinkun jossain vaiheessa mulla oli silleen ihan rehellisesti sanottuna. Suhtauduin todella hyvin mun ulkonäköön joskus mut en näköjään enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä tähän auta mikään, about joka päivä kärsin mun ulkonäköön liittyen ja mikään ei vaan auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Some of the factors that contribute to a negative body image include: appearance or weight-related teasing or bullying in childhood. family and friends who diet and express body dissatisfaction. a cultural tendency to judge people by their appearance."

Of course, i got all of them.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei viddu mä oon shokissa joka kerta ku muistan sen kun olin silleen tyylil "ah okei sen tyypin nimi on siis seo eunkwang jonka kaa tuun olee jonain päivänä" OIKEESTI LOPETA MÄ KUALEN

siis ku mä ihan oikeesti ajattelin tohon tyyliin sillon

Lopeta mä alan itkee :Dd

Ei ei ei ei this is not even real life
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No seriously it feels like its been just a dream since 2020, not real life.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Höh

Katoin yht kuvaa must minkä otin aiemmin tänää ja oon vaa sillee "EI en oo raskaana tossa i'm just FAT" 😃😃😆

oikeest aika huvittavaa miten voiki näyttää vähän siltä että olis raskaana

Mut ei, ei sitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Wait nytten mulla ei oo mitään ongelmaa mun kehon kaa

Ja se on ollu nyt ainakin jo monta tuntia niin joten JES

mut mul on toinen ongelma nyt 😶

Literally pelkään taas et ... What if i was too loud 😭 ei tää on ihan kauheeta miks se menee niin et eka oon TÄYSIN okei mut sit katon sen lärvii iha en tiiä ehk vaa liian pitkään tai jotain mutta kun sitten se vaa herättää mussa sen et seksuaalisuus herää yhtäkkiä ja käsi menee automaattisesti kohti pillua xDff and then you just cant help but masturbate but because it doesnt really work with your hand you have to rub yourself to something else and then that might make the noise like the BED and also idk how loud i was cause i tried to be quiet but what if somebody heard still because my breathing and????????? I was breathing really loud i thinkkk. Like really really loud i don't know i will actually die i will actually DIE


lopeta oikeest et sä saa tehä mulle tällasta.......

Ja nyt kaiken lisäks mua särkee joka paikkaan??????? :D



WHAT IF I WAS LOUD

what if i was moaning but i don't remember it clearly

Hell no i will die

Tää on se syy miks en sais IKINÄ masturboida paitsi silloin kun oon ihan varmasti ihan yksin himassa, jo sekin jos muut on nukkumassa tuntuu epäilyttävältä koska idk oon vainoharhainen i guess

Mut aina eka oon sillee TOTTA KAI mä osaan olla hiljaa ja oon sillee "oon ihan tosi tosi tosi varovainen tietenkin" mut sit jossain vaiheessa se unohtuu koska vittu järki on sillee heihei minä lähden????????


DO YOU EVEN KNOW what that felt like ummmm like okay????? Mä en ees oo varma mitä tapahtui mut tunsin kuinka ihan ku se orgasmi ois niiku kasvanu sillee mut sit lopulta se oli jotenki tosi outo. Se varmaan oli orgasmi mut se ei ollu sellanen... Selkee orgasmi????? :Dd mut joo siin kohtaa ku tunsin et jokasen ööh liikkeen myötä it just kept growing and growing niin siin kohtaa en ees oo varma et mitä tein ja kuinka loud olin koska kaikki katos ympäriltä joten 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 SEE I KNOW THAT, mä tiiän että siinä saattaa käydä noin mut jotenki aina alussa oon silti niin itsevarma et TOTTA KAI MINÄ osaan olla ihan todella varovasti ja järki pysyy päässä.....

Ymmärrä nyt ihmeessä jo se, että ei se järki Pysy siellä päässä



Aaaa mut vihaan masturbointia kun siit tulee aina kaikki paikat ihan sika kipeeks, asento on joka kerta niin epämiellyttävä ja kaikki on niin epämiellyttävää

Tän takia haluisin että voisin actually olla eunkwangin kaa niin sit idk vois ehkä olla vähän mukavammassa asennossa esim if he licked my 🐱... I could just lie there... 💀💀💀💀💀💀

Sitä paitsi must tuntuu et runkatessa mulle on tärkeetä saada orgasmi tai jotenki se on muutenkin paljon suorituskeskeisempää siis sillee et ku ite pitää stimuloida itteensä ni se on niin jotenki äh vaikeeta ja vittumaista ja hankalaa ja perseestä ja äööäööää viituuuu

Mut sit jos oisin eunkwangin kaa ni voisin vaa nauttii siit et oon sen lähel and it would just be amazing and so what if i don't even cum?? At least id be close to him and that would already fulfill my sexual needs,,,,,, kosk ei runkkaaminen tyydytä oikeasti yhtään siis silleen kunnolla mun tarpeita. Yes i can fantasize and its kinda nice but???????? I still have more needs I GUESS..

Sit jos oisin sen lähel ni se jo itsessään tyydyttäis mun tarpeita aika hyvin koska haloo ofcourse???????

EI VITTU MITEN VOIN OLLA TÄSSÄ TILANTEESSA



SIIS MITEN SE VOI SAADA MUT TÄMMÖSEEN JAMAAN? :D



mä oon ihan LOST

SIIS TOTAALISEN



ja siis mä vihaan nyt itteeni ku sanon tän mut: i guess i need to watch that one vid mikä mulle tulee mieleen ny kosk katoin sen joskus kauan sitten runkkaamisen jälkeen kun olin aivan soft ja itkin ja tunsin syyllisyyttäkin ja skskdjdkdödl xD

okei en pidä siitä että muistan kaikkee et mitä oon kattonu runkkaamisten jälkeen ei luoja

Siis ei L U O J A

vittu vaadin kyllä korvauksia kivusta ja särystä....... I will sue him 🤦🏻‍♀️

Hmmm

I hope my underwear and bed and Everything is fine

I hope my fucking legs are fine

Fucking hell.


Okei aivan se vidi ja mikä muu mun piti kattoooo en muista häh.


(En tiedä miten viittin taas poistuu mun huoneesta jos en ollukaa tarpeeks hiljaa ei saatana aika LYÖDÄ itteensä)

Miten se VOI tehä tän mulle :D ja vielä niin vitun usein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I am definitely not smart

Miks ihmiset sanoo et jätkät ajattelee vaa alapäällään, mä en oo jätkä ja mä ajattelen näköjään pelkästään alapäällä XDDDDDDD

Ainakin occasionally silloin kun eunkwang pistää mun ylle jonku random lumouksen ja oon sillee ".... 🤤🤤🤤🤤🤤"

...........

Ihan sairasta ja muutenki mä. Miten mä muka vielki oon tässä jaahas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Öh but how can eunkwang be so charming








Eeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Everything will be alright though




Whether were meant to be or not

I'm okay



I love him but i'm okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ughhh what

My cutie

Äääädkflfkrkfl

Tosin katoin tätä:

Ja olin silleen "MIKS TÄN PITÄÄ SATTUU NÄIN PALJON"

mut sit ku katoin tätä:

Ni olin sillee oh no i really want him sorry hui lmao

Ja nyt oon vaa sillee "skdkkdkdfkfjdlldk" enkä saa selvää paljon mistään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nii siis niiku

WHY DO I LOVE EUNKWANG

tai siis

Äh mitä tapahtuu

No mutta onneksi oon tällä hetkellä silleen i don't careeeeeeeee


I mean i might LOVE him but other than that i really don't care how things go, nope, i can't care anymore. I cant. I had to stop caring.

"I had to let go, let go" 🌚 i can't with that song kuuntelin sitä pitkästä aikaa täs yks päivä juuh







But i still love eunkwang cause i freaking LOVE him byeee ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Ylös Pohja