Okay like everyone knows apparently i still love yuto and hui but that's not important we all already knew that.
Thats PAIN for ya.
BUT.
what about the pain that i get when i imagine eunkwang being with somebody else lmaooooooooooooo
Oh, it's hilarious
Its getting more and more absurd
Mut siis täytyy myöntää että vertasin itteeni taas kerran mijoo..hon? En ees usko et sil on niinkään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa tai mitään mut siis ylipäätään oon vaa sillee lmao se on paljon kauniimpi ku minä ja moni muukin on paljon kauniimpi ku minä. Ei siis sinänsä liity eunkwangiin edes vaan yleisesti ottaen huomio minkä vaa tekee siin automaattisesti 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 and then you feel SO FUCKING BAD i can't even explain.
Kun taas aikasemmin olin enemmänkin silleen "juu mijoo on kaunis mut oon mäki kaunis it's just a different type of beauty" niiku et olin vaa sillee nii mut eihä se poista mun kauneutta
Nyt oon vaa sillee HAHAH are you kidding me lmao girl you're not pretty have you seen yourself lmaooooooooo you're ugly asf xDDDDDD
jaaaaaaaa sinne meni taas hyvä kehonkuva joka kesti hetken aikaa 😂 mutta ei se mitään, ollaan sitten huonon kehonkuvan kanssa. Se on vaan sääli koska nii, kai sitä ny mieluummin näkis itessää sen kauneuden.
Mut eeeei.
Ja muutenki i can't even believe who could ever choose me over mijoo lmaoooooooo
Tää on nyt taas hypoteettinen tilanne että otetaan esimerkki että vaikkapa eunkwang ois mun joku true soulmate ja me tultais oleen yhdessä jossakin vaiheessa ja näin ja noin. Niin okei vaikka se oiskin rakastunut muhun niin en silti IKIMAAILMASSA vois uskoa jos se ois sillee i'm so in love with you you're the most beautiful girl ive ever seen. Oisin sillee HAH do u think i'm stupid?????? You think i believe that lmaooo🌚
Jos noin kävis.
Tai jos toi kävis kenen tahansa kanssa. Koska en voi olla kellekään, ei ainakaan luulis, mikään maailman kaunein. Ilmeisesti voin olla kaunis joidenkin silmään koska sitä on kuultu monesti, MUTTA että kaikista kaunein? Jollekin? Yhtään kellekään? Älä naurata :D jos joku yrittäis sanoo et oon kaunein nainen jonka se on ikin nähny ni literally oisin sillee are u trying to hurt me or something??????? :D sen mä vielä voin uskoa jos sanotaan että kaunis mutta jos joku yrittäis sanoo että kaikista kaunein niin HÖPÖ HÖPÖ. Niinku sillee oikeest do you really think i'll believe that. En voi olla kenenkään mielestä maailman kaunein. Niinku mulle eunkwangie on näköjään sitten komein mies jonka oon nähny (vaikka onki aika tiukka taisto huin ja yuton kaa) niin en usko että sillein samalla tavalla MÄ voisin olla KELLEKÄÄN kaunein nainen niiku ever. Vaikka en mä tiedä tavallaan luulis että se ois mahollista mutta en mä vaan usko.
Mutta luulis kyllä että jos joku ihminen rakastuu muhun todella pahasti niin luulis että se silloin ehkä ajattelis nii. Mutta ei muhun oo mahollista rakastua niin pahasti :D nekin jotka on tykännyt must nii en tiiä kuinka paljon ne on ollu muhun rakastunut, ei välttämättä ees mitenkään paljon. Tuskin kukaan niist ajattelee et oon kaikista kaunein ja tuskin kukaan voi ikinä niin ajatellakaan lol.
Mutta mitäpä siitä
Ois vaan kiva sitten jos oikeasti olis jonkun kaa nii et se tyyppi ois ihan rehellisesti sitä mieltä että oon tyyliin sen silmissä kauniimpi kuin kukaan,, mutta tuskinpa kukaan tulee musta niin ajattelemaan