Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Vittu toi mies (eunkwang) on liian komee




But I'm fine tho

Just kidding i'm not fine muutama tunti sitten itkin ihan hulluna sen takii

Mut ei se mitään en itke enää now i'm better


Jos pitäis laskee kuinka monta kertaa oon itkeny sitä 🤔 en osais laskee........



Rakastan niin liikaa

Mutta täytyy vain toivoa että saan sen jonain päivänä mutta jos en niin that's life then..



Huh i'm tired

Mut jotenki se kyllä hämmentää et täst on niiku kulunu NIIN KAUAN aikaa? And i'm still this much attracted to him? I dont know if it makes sense....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä helv?

Selasin just kalenteria ja katoin että mun mielestä timpan suhteen se PAHIN jakso kesti ainakin sen vuoden verran. Tietenkään se ei päättynyt siihenkään kokonaan mutta ehkä se pahin oli sen about vuoden, ehk? Niin nyt kun kattelen noita kaikkia juttuja niin okei se oli rankkaa toki, mut miks SILTI tää eunkwang juttu on ollu PALJON rankempaa. Niiku ei herranjestas. Timppa oli rankka keissi ja sen vuoden aikana mä kyllä itkin ja se oli vaikeeta mutta se vaikeus ei kyllä ollu melkein mitään verrattuna tähän vaikeuteen mun mielestä :D niiku oikeesti. Koska tää heinäkuusta nyt huhtikuuhun on ollu jotenki niiiin rankkaa :D ja siis ihan senkin takia että mun obsessio siihen on pahempi kuin timoon (lol ei se eunkwangin koira). Totta kai mun obsessio timppaan oli paha sillon jne mut ei se kyllä tälle obsessiolle vedä vertoja?? Tottahan mä timppaa ajattelin paljon mut herranjestas voisin lähes vannoa ettei se ollu tätä luokkaa silti. Siis tää on niiiiiiiiiiiiin obsessive et ei herranjumala.

VAIKKAKIN en ajattele sitä aina yhtä paljon. Mutta useimmiten todella paljon and it's obsessive.



Muutenkin ikävä paljon pahempaa kuin timpan kohdalla vaikka sekin oli paha mut literally eunkwangin kohal i think i'm dying?????????????? It's worse it's so much worse than anyone. Like i'm so obsessive that i don't think about others THAT much.

Silloin tällöin joo mutta yleensä se on niin että eunkwangie obsessiot menee kaikista muista ohi. Useimmiten.


Tai siis tää ikävä on niin... Ihan sietämätöntä. :D

Mä vaan en edes tiedä mitä tehdä kun about lähes joka päivä oon vaan silleeen aaaaaaaaaaaa en enää kestä olla ilman sitä,,,,,,,


Tai siis nytten ainakin joka päivä oon ollu silleen mutta vähän aikaa sitten en mun mielestä ollu iha koko ajan tolleen ko eiks mul ollu vähän rauhallisempi kausi jokin aikaa sitten. I think? Tai en ehkä muista edes enää mutta mun mielestä joo koska ajattelin sitä hieman vähemmän ja muistan etten tuntenut näin viiltävää tuskaa ja ikävää sitä kohtaan.



Kun välillä sen poissaolo on niin TUSKAA, välillä taas en silleen ihmeemmin kärsi siitä



Ai luoja.






JA MITEN SATTUIKAAN tää eräs biisi.


ERÄS BIISI.


enkä edes tiedä MIKSI tää on (ainakin nykyään) niin siihen liittyvä


Niiku miten se edes liittyy siihen en ymmärrä.

Vittu tää on kyllä nostalginen muutenkin.


No siis i mean i guess it makes sense in a way?

Okei it kinda makes sense lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Okei mä mietin kun kuuntelin dear god about 2009 ja mun mielestä sinä vuonna oli se traumaattinen tapahtuma niin jos tää kans jotenkin linkittyy siihe kosk mul tulee tost jotenki sellane oksettava olo.

Kosk niiku kuuntelin tota mun mielestä vitosel ja mietin niit kaikkii asioit mitä oli vitosel ja näi ja sit se oli just sinä edeltävänä kesänä????? I think? Se tapahtuma niin siks varmaan olin vitosel sillee viel vähän niinku kaikki ne after effects ja sillee emt

Niin se voi kans olla sitä et miks tää on niin..... Jotenkin outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mä en kyllä silti ymmärrä miten se voi olla niin traumatic

Ehkä se syyllisyys siitä teki siitä vaan paljon pahempaa ja siks mulla edelleen tulee tämmöst
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Niinku se että syytät ittees asiasta tai mietit et olikse mun vika ja sitä ihmistä ei kuitenkaan saa enää takas ja sun mielessä se koko homma on tavallaan vääntyny sellaseks et se on kokonaan sun syytä ja periaatteessa vähän niinku sun takia jotkut on menettäny perheenjäsenen ja sit mietit et syyttääköhän neki mua hiljaa mielessään mut ei vaa sano sitä ääneen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I really hate this

Can i please stop thinking it was my fault because it wasnt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oh my LORD I SEE IT NOW

:D

häh koska

Ei vittu siis on jotenki nii hurjaa että joudun elää tän asian kanssa koko elämäni


Toki se tapahtuma kuuluukin mun elämän polulle mutta jotenkin.... Hurjaa ajatella jos miettii vaikka että mitä ajattelen esim joskus viiskymppisenä siitä tai niiku et miten nään sen kaiken.

Koska se ei tuu ikin katoo minnekää vaikka nykyään ajattelenkin enemmän silleen ettei se ollu mun vika.

Mut on niin hurjaa miettiä kuinka asiat ei silti ikinä katoo minnekää.


Niiku et ei välii missä oon sillon no vaikka just viiskymppisenä, jos mulla on esim lapsia tai oon ees jonkun kaa suhtees tai mitä tahansa mutta se on silti aina siellä pohjalla niin se tuntuu ihan hullulta

Tai ei ees pelkästään mikään trauma mut yleensäkin lapsuus ja nuoruus. Se on niin outoo miten kaikki rakentuu sen päälle eikä se katoo mihinkää ja sit oot vaa sillee lmao miten sieltä päädyttiin tähän.


Ku oon NYT JO silleen miten sieltä päädyttiin tähäb XD do you think i want to know the next ten years even? 💀

It just creeps me out that's all
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
O-ou now i REALLY feel like i need eunkwang cause i need to feel safe 😐😐 i mean i wish he could hug me and comfort me??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ouh hetken olin melkeen silleen "whos eunkwang" en siis silleen oikeesti mutta se tuntui epätodelliselta hetken koska en tajuu miten näin kävi..

Like i'm just thinking about that time and i can't believe it went like this lmao

Where am i tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kuuntelin i can wait forever ja olin hämmentynyt hetken kun siin ei tullutkaan sitä biisiä mikä siinä lopussa oli siinä jossain lyrics videossa. Koska olin tottunut kuulee sen ni sit se siis lähti heti soimaan päässä. XD sit olin sillee lol kai tajuut et sama tapahtuu tänki ajan kappaleiden kanssa ja on tapahtunut jo kosk esim daisyy vai do or nottii kuunnellessa tulee ain siin yhes kohas mieleen se joku changsubin lisäämä setti xdddd niin se tulee ain siin studioversiotaki kuunnellessa mieleen, tietenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Nonii tietty mun oli katottava toi daisy ja niiku mietin vaan et miten kwang voi olla niin VAUVA tuossakin siis se on ihan vauva vaikka se onkin tos joku no 30 ainakin. Mut ku sen naama on niin 😂😂😂❤️ when he does that certain face he's SO BABY :DD why you gotta look like that 😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭😭 i want eunkwang 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i can't live without 😭😭😭😭😭😭


I can't get enough 😭😭😭😭💔 HES SO handsome ugh my handsome man 😭😭 (of course not mine but i wish he was)

I'll cry


Mut.... Also my mind atm:
- is it okay to like someone for 10 months
- is it okay to like a CELEBRITY for 10 months
- is it okay to weigh 67 kilos
- is it okay to be female
- is it okay to have breasts
- is it okay to have a lot of ass
- is it okay to be masculine
- is it okay to have messy hair
- is it okay to have dreads
- is it okay to look this fat
- is it okay to dress like this, cause i want to, but others think negative stuff about it
- is it okay to be a slut (meaning people have touched my breasts for example and in my mind apparently that makes me a slut, when in reality no one should be called a slut?????)

Also:
- is it okay to like someone whos (only, lmao) 8 years older (actually our age gap is adorable 🥺)
- is it okay to also like HUI
- is it okay to also like YUTO
- is it okay to also like TAEIL
- is it okay to also like EUNHYUK
- is it okay to also like TZUYU
- is it okay to also like M
- am i a slut (you know, for having more feelings than people usually have)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Joo-o...

TAAS EUNHYUK-UNI? MIKSI???????? 😭😭

Se oli vielä aivan helvetin romantic joten lets fucking stop this right now MITÄ VITTUA tapahtuu????

Ai että oon vieläkin näin rakastunu siihen?????? Joo kiitos vaan xDdddd

Kiitos eunhyuk ja eunkwang 😖

I'm liking this so much
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis mä en oikeasti ajatellut että oon vielä NÄIN rakastunut siihen. Jotenkin ajattelin että vähemmän mutta oon ny vaa niin jotenki... My head is spinning ton unen takii? Niiku oikeesti? 😭😍

I cant stop loving him mitä vittua täähän on ihan sairasta taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I fucking wish i could hold him like in that dream?? Wait, did i hold him?? Maybe?

XDddd 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

I love him no

No i fucking love him and its been more than a year

MORE THAN A YEAR

more than eunkwang.. basically..

Mut silti molemmat kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I'm fucking tired of this

I want to love my body

I'm tired of hearing about health all the time

I dont CARE if i'm unhealthy

I DON'T GIVE A SHIT

(Tää ny lähinnä ku lukee nettikommentteja)

Niiku stop screaming at me about health i don't care and i never will.

I don't care i don't care i don't care if i weigh 20 kilos or 200 kilos leave me the fuck alone.

(When you're not even near either of those but actually 67 kilos but-)

But please leave me tf alone i want to love my body and not hate it all the time.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Leave me tf alone

Okay i shouldnt watch those kinda vids at all anymore i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis mulle tulee heti pakkomielle asiasta.

I'm trying to think it's sexy to have a few extra pounds.

Mutta mahdotonta koska kuten sanottu, tulee pakkomielle samantien. + Nään itteni painamassa 50 kiloa ja silti silleen "liian iso luku" ja edelleen pakkomielle painaa vähemmän. Joten ei, tommosii kommentteja ei oo mun hyvä kuulla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I don't even care what my weight is but i just hate my appearance in every way, of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Joo oispa Hesburger 🥺 oon käyny siellä viimeks varmaa.. melkein vuosi sitten? 😩😩😩😩😩😩 Hesburger vaje,,,,,,

Muutenkin aivan kauhea nälkä tällä hetkellä 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oh no no no 😭😭 taas mun unet piinaa mua pahasti 😭💔 voi eunkwangie 😭💕 sain siltä halin siinä unessa ja se oli TOSI sulone ja sellane 😭 i could feel how much he loves me 🥺 kosk literally olin tosi sad siinä ja sitten kun se halas mua nii se oli tosi sellanen et i love you so much 🥺🥺😔

Anyways koko se uni oli niin ihana eunkwangin suhteen mutta en tiiä oliko siinä muita tyyppejä ei varmaan
 
Ylös Pohja