Siis mitä helv?
Selasin just kalenteria ja katoin että mun mielestä timpan suhteen se PAHIN jakso kesti ainakin sen vuoden verran. Tietenkään se ei päättynyt siihenkään kokonaan mutta ehkä se pahin oli sen about vuoden, ehk? Niin nyt kun kattelen noita kaikkia juttuja niin okei se oli rankkaa toki, mut miks SILTI tää eunkwang juttu on ollu PALJON rankempaa. Niiku ei herranjestas. Timppa oli rankka keissi ja sen vuoden aikana mä kyllä itkin ja se oli vaikeeta mutta se vaikeus ei kyllä ollu melkein mitään verrattuna tähän vaikeuteen mun mielestä :D niiku oikeesti. Koska tää heinäkuusta nyt huhtikuuhun on ollu jotenki niiiin rankkaa :D ja siis ihan senkin takia että mun obsessio siihen on pahempi kuin timoon (lol ei se eunkwangin koira). Totta kai mun obsessio timppaan oli paha sillon jne mut ei se kyllä tälle obsessiolle vedä vertoja?? Tottahan mä timppaa ajattelin paljon mut herranjestas voisin lähes vannoa ettei se ollu tätä luokkaa silti. Siis tää on niiiiiiiiiiiiin obsessive et ei herranjumala.
VAIKKAKIN en ajattele sitä aina yhtä paljon. Mutta useimmiten todella paljon and it's obsessive.
Muutenkin ikävä paljon pahempaa kuin timpan kohdalla vaikka sekin oli paha mut literally eunkwangin kohal i think i'm dying?????????????? It's worse it's so much worse than anyone. Like i'm so obsessive that i don't think about others THAT much.
Silloin tällöin joo mutta yleensä se on niin että eunkwangie obsessiot menee kaikista muista ohi. Useimmiten.
Tai siis tää ikävä on niin... Ihan sietämätöntä. :D
Mä vaan en edes tiedä mitä tehdä kun about lähes joka päivä oon vaan silleeen aaaaaaaaaaaa en enää kestä olla ilman sitä,,,,,,,
Tai siis nytten ainakin joka päivä oon ollu silleen mutta vähän aikaa sitten en mun mielestä ollu iha koko ajan tolleen ko eiks mul ollu vähän rauhallisempi kausi jokin aikaa sitten. I think? Tai en ehkä muista edes enää mutta mun mielestä joo koska ajattelin sitä hieman vähemmän ja muistan etten tuntenut näin viiltävää tuskaa ja ikävää sitä kohtaan.
Kun välillä sen poissaolo on niin TUSKAA, välillä taas en silleen ihmeemmin kärsi siitä
Ai luoja.
JA MITEN SATTUIKAAN tää eräs biisi.
ERÄS BIISI.
enkä edes tiedä MIKSI tää on (ainakin nykyään) niin siihen liittyvä
Niiku miten se edes liittyy siihen en ymmärrä.
Vittu tää on kyllä nostalginen muutenkin.
No siis i mean i guess it makes sense in a way?
Okei it kinda makes sense lmao