Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
TAI SHIYU josta en tiedä mitään 😂😂😂😂😂😂👍🏻 just saw his face and idk???????????????????????? and believe it or not it's not like this with every asian otherwise olisin jostain ihan random groupeistakin näin niinku jokaisesta jäsenestä

Ei mut sit joku random kuitenki tällee aiheuttaa jotain mitä muut ei aiheuta vaikken tiedä siitä mitään

Ja samahan se on A:n kanssa mutta tiedän siitä ehkä kuitenkin hiukan enemmän vaikken sinällää niin paljoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis kirjaimellisesti näin sen vaa telkkaris ja se siitä

Alko tyylii heti emotionaalisuus

Ja a myös

Ihan samalla tavalla ne oli kirjaimellisesti sama keissi

Jakob.. no se on vähän eri asia koska se on isompi julkkis muutenkin

Mut joo totta sekin alko melkeen heti kun näin sen telkkaris ja sit tää legendaarinen et ajattelin etse kestää ehkä muutaman päivän tai jtn..........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut shiyu ja a on niin samanlaisia juttuja koska niistä tiedän ehkä vähiten tai silleen ne on kaikista randomeimmat jutut kuitenki

Ja shiyu viel enemmän mut myös a

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niiku sitä mä ain pelkään et toivottavasti nää henkilöt ei eksy lukemaan mitää näist :D sillonki ku kirjotin redditissä a:sta niin pelkäsin vainoharhasena et se jotenki eksyy lukee ja tunnistaa ittensä

Vaikka SINÄLLÄÄN mitä väliä koska kumpikaan ei tietenkään tiedä eikä tunne mua millään tasolla?

Ne aattelis vaa et ok joku hullu tuol jos ne ees lukis

Mut ei ne mua tunne :DD vaa sillee ok joku outo tyyppi xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joten ei ees silleen haittais sanoo a:n nimi mut jotenki en vaa viittis :D

E:tä taas en oikee voi paljastaa koska se kuitenkin tuntee mut :D tai tietää mut :D joten ei ikinä. Se on ihan eri asia. Oisin kuollu ja en enää ikinä poistuis kotoa jos se sattuis lukee jotenkin oudosti näit :D vaikka tuskinpa kukaa näist tyypeist hilluu tämmösil sivustoil xD tai mitää?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oon koko ajan näin
Oh My God Wow GIF by reactionseditor

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
  • Brands are increasingly featuring models with BMIs around 24, 25, 26, 27, 28 as "mid-size" or "curvy" to represent more realistic body types."

Realistic? Realistic means what? It means that most women are in that range? Realistic means that??? So most women are fucking ugly :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Its not "realistic to be skinnier than that"

And how is it not realistic? It's clearly not impossible :D im just fucking lazy so thats why

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And you know why fatness is on the rise? Because people are lazier than before.

Me, I've ALWAYS been lazy asf. Practically my whole life. And so I've been fatter.

But some people apparently only become fatter later in life and that's weird. More difficult to understand like wtf happened bro? Now me, I've always been this gross :D so nothing surprising going on there. But it's really weird when skinny women become fat because.. that's just weird.

I was skinny when i was 10-12 and even then i was already becoming chubbier but i guess that might still count as skinny. Aika vaikee sitä rajaa on sanoo.

Sen jälkeen mä EN oo ollu.

Ylös Pohja