Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Ku se oli vähän niinku se tarkotus et periaatteessa näkisin ne kaikki tos tollee mut eih. Nojooooooo miten vaan sit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Mitään vitun linkkejä jaksa kukaan kyllä ne pitäs tolleen upotuksena olla mut ei toki. Kämästä touhua xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Pystynhän mä toki ihan suoraan spotifyst kuunnella ne snipetit siitä järkässä mutta tykkään tavallaan enemmän tai se on helpompi jotenki näiden upotusten kautta nii jos ne kaikki ois tullu se ois ollu jees mut eihän siin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
MY LOVE IS SO CUTE 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
I'm not even thinking about him every second but when i do....... It's always bad 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Also

Me looking myself in the mirror: i look fat 😕
Me: BUT I'M CHUBBY SEXY 😎😭🎶

LMAOOOOOOO helppp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
You know whats a bit disturbing? Oon nyt kattonu iha himpun verran Eugenia cooneyn videoita ja kun mietin asiaa niin must jokseenkin tuntuu, että ne samat ihmiset jotka sanoo koko ajan sulle "laihduta laihduta laihduta laihduta et kelpaa sun pitää olla LAIHA" on sit niitä jotka kauhistelee sitten ku oot niinku eugenia ????? Sillee "voi kauhia tyttö parka kun sinä oot laiha". Ja sama ihminen on sit hieman pyöreästä silleen "eikös kannattais laihduttaa vähän" yms :D siis oon varma tästä. Ainakin tiedän sen että oma isoäitini olis silleen. Totta helvetissä jos näyttäisin about eugenialta niin se ois silleen ei HERRANJUMALA sä oot laiha, ja itse asiassa se kauhistelee jo paljon vähemmän extremeä laihuutta, tiedän sen kun oon kuullut. Mutta kuiteski sama henkilö on mulle silleen "vähän mahaa sillä kyllä on" etc etc. Joo-o? Yksi henkilö myös joskus kauan kauan kauan sitten sanoi mulle "qualitymonkey osta hyppynaru, sä oot ikäsekses lihava" ja aivan varmasti sekin kauhistelis jos olisin eugenian tyylisesti laiha. Nii et se kannattais vittu miettii mitä sanoo, kun joskus se voi laukasta sen et sitte todella laihdutetaan. Niinku todella. Kyllä mä ainakin saattaisin olla silleen ei mikään riitä, ja oisin vaa ilonen siit et kaikki kauhistelee laihuutta ku nehän sen ite on aiheuttanut kommentteineen. Silleen siitäs sait, tätähän sä halusit mun tekevän. En toki vihaa ketään näitä henkilöitä mutta ei se tunnu kivalta.

Eikä pelkästään yksittäiset henkilöt vaan Yhteiskunta. Anoreksiaa kauhistellaa yleisesti mut jos joku käyttää kokoa 40 nii yleine mielipide on laihduta vitu läski oot oksettava et oo tarpeeks laiha. Niiku et mikähän se sitte olis? Onneksi kukaan ei pysty miellyttää kaikkia, se on mahdottomuus, joten idk eipä tarvi mun miettiä sitä. Sanokoot kuka vaa mitä vaa. Mutta en mä esim itse koskaan noissa tilanteissa sanonu mitään takas. Ainakaan sille toiselle tyypille en oikee sanonu mitää ja enemmänkin taisin vaan naurahtaa. Ja siis tosiaa, olin lapsi. Siis ihan oikeasti lapsi. Mun kaveri ja sen äiti kyllä oli heti silleen et törkeetä et onneks sentää jotku oli mun puolel. Eeen muista että olisin mummullekaan sanonu mitää siin ku se sano se kommentin. Tai no en muista sitä tilannetta kauheesti, mut sen ainakin tiedän etten sanonu mitään "mitä vittua sä luulet arvostelevas mua" tai "mitä se sulle kuuluu" :D sitä mä EN sanonu :D enkä sanonu myöskään et "toi ei tunnu kivalt". En todellakaan sanonu. Netissä kyllä pystyn (ainakin nykyisin) sanoo vaikka kuinka kipakasti takasin. En tiedä pystynkö irl vieläkään, ei nyt oo tollast tainnu tapahtuu hetkeen. Sillonki ku koulus mun reisii haukuttiin niin i think olin vaa hiljaa ja basically varmaa toivoin vaa olevani jossain muualla.

Lmao muuten ku katon mun reisii ni ne näyttää nytten edelleen olevan samankokoiset ihan kun silloin yläasteella. Siks mul on traumat niistä enkä kestä joskus kattoo. Eli mistäs kaikesta oon saanu kommenttei? Mun mahasta, mun reisistä, ööö... Mun tisseistä? Ainaski.

Mut honestly mul kaikuu pääs se "hyi vittu" yms. Ja kun se ei oo ees netissä vaan sä kuulet ne sanat ja sen äänen oikeesti niin siitä jää iha erilainen tunne vielä. Hyi vittu on viel esim niin aggressiivinen ilmaus, siis sillä tavalla että paljon pahemmin sun ulkonäöstä tuskin voi ees sanoa. Varsinkin kun se on niin kovaäänistä nauramista, huuteluu etc. Mul iskee iha kunnol traumat ny päälle ku mietin joten shh ei pliis mietitä. En halua muutenkaan itkee nytten. Ku haluisin päästä kohta nukkuu.

Mut sinänsä jännä että sekin määrä mitä oon kummiski saanu huomioo miehiltä, ei silti korjaa näköjään tota kunnolla.

Of course theyre losers mut niiku.. it's still impossible to see yourself as "NOT disgusting". As much as i know theyre losers i still think i'm disgusting apparently. Ei se muutu hetkessä. (Eikä edes 9 vuodessa)

9 vuotta on iha helvetin kauan miten voin vielki tuntee sillä tavalla

No ei sillä et se ois kokonaan loppunu silloin mutta silti. Lukiossa oli ehkä yks tai muutama keissi?

Enpä tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Muistan kyl et aattelin tyylillä (niistä pojista) silleen et "miten joku voi kuulostaa noi vitu naurettavalt/nololt/kiusalliselt" niinku et tietyl tapaa hävettää niiden puolest ku ne paljastaa oman noloutensa tolleen :----D tai siis sillon ainakin muistan ajatelleeni jotain sen suuntast. Koska se et huutaa koulunkäytäväl about kurkku suorana (kevyt liiottelu) jotain paskaa musta kaikkien kuullen saa sut näyttää aivan vitun pelleltä XDDDDDDD toivottavasti ne makaa hereil yöllä ja häpee itteensä silmät päästä lmao 😅 siis nolompaa se tavallaan niille on kuin mulle :DDDDD vaikka tietysti mua tavallaan nolotti myös itseni puolesta i think, olin kuitenkin se kohde. Sit taisin jopa miettii tai eiks siit tuu vähän sellanen fiilis et mitä ne kaikki muut miettii siit et tyyliin ah taas toi yks tulee kouluun jonka takii noi yhet sekoo ja alkaa vittu kiljuu jotai omaansa. :D et tuntuu ehkä tavallaan silt et mä oon se häiriötekijä jonka takii muutki joutuu kuuntelee sitä elämöintiä idk? Emmä tiiä, mut siit on niin kauan. Muistan kuinka vitutti aina kulkee sitä yhtä käytävää missä ne usein hengas. Ehkä tuli vähän sellanen fiilis et vois kiertää pls jostain muualt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
En kyl usko et hyväksyisin ikinä niiden anteekspyyntöö jos tulis pyytää vuosien jälkeen. Sanoisin todennäköisesti että hirtä ittes, vaikka niin ei kyllä OIKEESTI sais sanoo. Oon kyl tosissaan aika kauhee ihminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Vaikka TOISAALTA. ihmiset jotka on tuhonnu sua melkein yhtä pahasti kuin mitä vaikka murhaaja tai raiskaaja voi (no ei yhtä paha mut vähän sinne suuntaan) niin enpä tiedä tarviiko niitä enää sääliä tai ajatella että ei saa sanoo hirtä ittes. Mä puolustaisin itteeni nyt kun en silloin oikein puolustanut. Ei sitä tiiä vaikka löisin jopa. Mutta en kyl haluis vaan siks et en haluu ottaa riskiä et joudun ite kuseen siit.

Ja siis vaikka murha ja raiskaus on pahempia, mutta ehkä kiusaaminen menee samaan kuin pahoinpitely. Joten 🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Ja mä kun oon oikeesti sellanen etten satuttais kärpästäkään (literally just se kun itkin siitä etten haluu tappaa ötököitä mieluusti ollenkaan kiitos???) Mut sit jos mun pitää puolustaa itteeni niin joskus mä pystyn siihen mut ehkä aina en. Ja kyl, sillon mä voin lyödä etc ja oon lyönytkin. Joskus taas sit en pysty ollenkaan puolustaa itteeni XDDDDDDDDD ja joskus ihan jopa pystyn lyömäänkin eli jännä sinänsä .
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Rupesin muuten miettii kuinka yleistä näin usein tapahtuva kaltoinkohtelu yms on. Et onks tää niinku harvemmin ku keskiverto, keskiverto vai useammin kuin keskiverto. Rupesin nimittäin muistelee sitäkin minkä melkein olin jo unohtanut oikeesti, kun sillon joskus jossakin pride jutussa mua tultiin tönäsee. Ja todella aggressiivisesti siis. Niin miten sattuikin et just meikä taas :D vaikka ehkä niillä muillaki saattoi olla ihan saman verran kaltoinkohtelua takana ku mullaki :D tää oli varmaa vuonna 2016 lol. Around samoihin aikoihin tais olla se keissi ku se miäs tuli ahdistaa mut nurkkaa XDDDDDDD en ymmärrä miten tämmöset on näin jatkuvia ainakin mulla, ehkä muillakin. Mihin tahansa meenki ni joku ylittää rajat fyysisesti tai henkisesti.

Se fiilis kun riparillaki mua kiusattiin ja toisel leiril ja siel oli ainakin kaks eri tyyppii jotka otti mut jonkinlaiseks silmätikuks?? Ahhhhh :D mua naurattaa. Sit lukios tosiaa ne tapaukset mitä oli (ei niit oikeesti ollu ehk ku korkeintaan ihan muutama) oli jossai emt wanhoihin liittyen tai jotaki :] totta kai, ja nosti muuten kivasti yläasteelta samantyyppisiä muistoja ku ne oli jotkut tanssihommelit kans. Tietysti sitä tapahtui muulloinkin, mut se tilanne oli siin wanhois vaa nii sama. Muistan kuinka menin iha melkee johonkin shokkiin sillon ":D"
Hm.

BUT. anyways
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Ja nyt sit yhtäkkiä onki iha ok olla esim midsize (no joidenkin mielestä ketkä ny kuolaa). Ei silloin aikoinaan vaan ollu. Where the hell were you all, srsly.

Skskskskskssksksskkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
OKAY STOP HARASSING ME, BTOB'S YOUTUBE CHANNEL 😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩 seriously you're really harassing me once again 😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Se on kyllä hieno tunne kun viimein ymmärtää sen että elämässä millään ei ole väliä.

Kaikki mitä oon pohtinut koko elämäni. Ja yhtäkkiä sen tajuaakin: milläänhän ei ole mitään väliä. Mutta se on hyvä juttu.

Tämänhän on oltava se totuus tai että ainakaan mihinkään muuhun tulokseen en oo vielä pystynyt tuleen. Joten.
 
Ylös Pohja