You know whats a bit disturbing? Oon nyt kattonu iha himpun verran Eugenia cooneyn videoita ja kun mietin asiaa niin must jokseenkin tuntuu, että ne samat ihmiset jotka sanoo koko ajan sulle "laihduta laihduta laihduta laihduta et kelpaa sun pitää olla LAIHA" on sit niitä jotka kauhistelee sitten ku oot niinku eugenia ????? Sillee "voi kauhia tyttö parka kun sinä oot laiha". Ja sama ihminen on sit hieman pyöreästä silleen "eikös kannattais laihduttaa vähän" yms :D siis oon varma tästä. Ainakin tiedän sen että oma isoäitini olis silleen. Totta helvetissä jos näyttäisin about eugenialta niin se ois silleen ei HERRANJUMALA sä oot laiha, ja itse asiassa se kauhistelee jo paljon vähemmän extremeä laihuutta, tiedän sen kun oon kuullut. Mutta kuiteski sama henkilö on mulle silleen "vähän mahaa sillä kyllä on" etc etc. Joo-o? Yksi henkilö myös joskus kauan kauan kauan sitten sanoi mulle "qualitymonkey osta hyppynaru, sä oot ikäsekses lihava" ja aivan varmasti sekin kauhistelis jos olisin eugenian tyylisesti laiha. Nii et se kannattais vittu miettii mitä sanoo, kun joskus se voi laukasta sen et sitte todella laihdutetaan. Niinku todella. Kyllä mä ainakin saattaisin olla silleen ei mikään riitä, ja oisin vaa ilonen siit et kaikki kauhistelee laihuutta ku nehän sen ite on aiheuttanut kommentteineen. Silleen siitäs sait, tätähän sä halusit mun tekevän. En toki vihaa ketään näitä henkilöitä mutta ei se tunnu kivalta.
Eikä pelkästään yksittäiset henkilöt vaan Yhteiskunta. Anoreksiaa kauhistellaa yleisesti mut jos joku käyttää kokoa 40 nii yleine mielipide on laihduta vitu läski oot oksettava et oo tarpeeks laiha. Niiku et mikähän se sitte olis? Onneksi kukaan ei pysty miellyttää kaikkia, se on mahdottomuus, joten idk eipä tarvi mun miettiä sitä. Sanokoot kuka vaa mitä vaa. Mutta en mä esim itse koskaan noissa tilanteissa sanonu mitään takas. Ainakaan sille toiselle tyypille en oikee sanonu mitää ja enemmänkin taisin vaan naurahtaa. Ja siis tosiaa, olin lapsi. Siis ihan oikeasti lapsi. Mun kaveri ja sen äiti kyllä oli heti silleen et törkeetä et onneks sentää jotku oli mun puolel. Eeen muista että olisin mummullekaan sanonu mitää siin ku se sano se kommentin. Tai no en muista sitä tilannetta kauheesti, mut sen ainakin tiedän etten sanonu mitään "mitä vittua sä luulet arvostelevas mua" tai "mitä se sulle kuuluu" :D sitä mä EN sanonu :D enkä sanonu myöskään et "toi ei tunnu kivalt". En todellakaan sanonu. Netissä kyllä pystyn (ainakin nykyisin) sanoo vaikka kuinka kipakasti takasin. En tiedä pystynkö irl vieläkään, ei nyt oo tollast tainnu tapahtuu hetkeen. Sillonki ku koulus mun reisii haukuttiin niin i think olin vaa hiljaa ja basically varmaa toivoin vaa olevani jossain muualla.
Lmao muuten ku katon mun reisii ni ne näyttää nytten edelleen olevan samankokoiset ihan kun silloin yläasteella. Siks mul on traumat niistä enkä kestä joskus kattoo. Eli mistäs kaikesta oon saanu kommenttei? Mun mahasta, mun reisistä, ööö... Mun tisseistä? Ainaski.
Mut honestly mul kaikuu pääs se "hyi vittu" yms. Ja kun se ei oo ees netissä vaan sä kuulet ne sanat ja sen äänen oikeesti niin siitä jää iha erilainen tunne vielä. Hyi vittu on viel esim niin aggressiivinen ilmaus, siis sillä tavalla että paljon pahemmin sun ulkonäöstä tuskin voi ees sanoa. Varsinkin kun se on niin kovaäänistä nauramista, huuteluu etc. Mul iskee iha kunnol traumat ny päälle ku mietin joten shh ei pliis mietitä. En halua muutenkaan itkee nytten. Ku haluisin päästä kohta nukkuu.
Mut sinänsä jännä että sekin määrä mitä oon kummiski saanu huomioo miehiltä, ei silti korjaa näköjään tota kunnolla.
Of course theyre losers mut niiku.. it's still impossible to see yourself as "NOT disgusting". As much as i know theyre losers i still think i'm disgusting apparently. Ei se muutu hetkessä. (Eikä edes 9 vuodessa)
9 vuotta on iha helvetin kauan miten voin vielki tuntee sillä tavalla
No ei sillä et se ois kokonaan loppunu silloin mutta silti. Lukiossa oli ehkä yks tai muutama keissi?
Enpä tiiä.