Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Niinku et on mun vatsakin iso mut mun mielestä mun reidet on silti vielä enemmän se paikka jossa sitä kokoa löytyy :D ja sit tosiaa kasvoissa aivan saatanasti rasvaa myös.
Ja kun sanon että vatsa on iso niin oikeestaa aika pieni tai kyl täs tulee sellane olo ku vertaa itteää monii lihaviin. Mut jos ny kattoo esim female idols nii on mun vatsa sillon aika iso :D

Mutta onhan se iso jos se ei oo littee eikä se oo :D enkä kyllä haluukaan sellasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja aina ollaa sillee niinku et "better version of yourself" aijaaa niiku ihan ku LAIHA versio musta ois parempi kuin hiukan ylipainoinen?? No ei kyllä oo. Mut ei kato ku siihenhän se on jokaisen pyrittävä. No thanks 🤷


Tää on läppä mut: sitä paitsi jos kaikki naiset ois laihoja ni sit ne miehet jotka ei oo attracted laihoihin naisiin ni ne ei ois attracted kehenkään xDDDDD

tosin en kyllä vieläkään itse ymmärrä tollasta preferenssiä kun ei mua tosiaan ainakaan kiinnosta kenenkään paino jos johonkin satun rakastuu 🤷 mut idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Okei nyt taas shh koska vertailen kuvia itestäni 2018 ja nyt et oonko laihemman näkönen vai mitä häh.

Shh lopeta.

Weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Okei nyt taas shh koska vertailen kuvia itestäni 2018 ja nyt et oonko laihemman näkönen vai mitä häh.

Shh lopeta.

Weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter weight doesnt matter
I mean it doesnt matter but.. like.. it feels weird cause... Idk.

Mut outoo ku ei oo vaaka nyt hetkee näyttäny 68. Vähän aikaa sittenhän se viel näytti. Nyt ei enää. Nyt se näyttää aina joko 67 tai 66 viime aikoina.

Mut silti. No siis tällä hetkellä kaikki tuntuu pahalta muutenkin ei vain paino.

Ja sillee you can be sure et mä en tee tätä (vaa'al hyppäämine) minkää terveyden takii tai niiku minkää muun syyn takia ku ulkonäköpaineiden. Siis mul on vaa joku obsessio these days käydä vaa'al ja kattoo itteeni peilistä. Tuntuu että yhä enenevissä määrin en loppujen lopuksi osaa olla itseni kanssa enää ollenkaan. Kaikki vaan tekee musta epävarmemman ja epävarmemman. Vaikka välillä tuntuukin nätiltä mutta silti. Nyttenki katoin vaa jonku videon ja idk i just felt uglier after that. So ugly. Ja nyt vieläki tunnen niin.

Ja sit jos katon itteeni ja jos mul on vaik hame (niinku nyt on) niin aattelen heti esim että mun ei pitäs näyttää mun kroppaa näin paljon. Okei, tälläkin hetkellä oon yksin mutta silti on sellanen olo et mun ei ollenkaan pitäis pukeutua hameisiin tai vastaavaa. En tiiä sitte mistä toi tulee mut kai se on vaa joku sellanen että uh eksä tiiä et vaa nätit tytöt saa käyttää hameita (nätit, feminiinisemmän näköset ja laihemmat). Vaikka mä nimenomaan haluun käyttää hameit ite. (So i guess i'm not that tomboy even hehe)


Miten saisin itseni ymmärtää että mäkin oon nätti, mä oon tarpeeks feminiinisen näkönen ja en laiha ollenkaan mut sitä mun ei pidäkään olla. Ei mus pitäisi olla mitään mikä must tekis ruman mut en vaan voi lopettaa tuntemasta niin. I just feel so ugly
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Voi vittu eunkwang XD joka ikinen päiväkö sun pitää tehdä tää mulle. I tried to sleep mut en saanu sit enää unta ku alko pyörii skenaariot mielessä sit alko panettaa liikaa ja nyt en todellakaan pysty nukkumaan. Mutta tosiaan mä sen arvasin kyllä muutenkin.

Siis menin nukkumaan varmaan 22 tai jotain ja herään vittu viideltä? + Se että yhteensä en nukkunu ihan sitäkään koska olin välissä hereillä koska jostain syystä heräsin vaa, ainakin kerran tai pari. Niin onpa taas laadukasta unta :D sitte ku heräsin siin viidelt nii tiesin heti etten varmaan saa unta enää kun kissat alko sekoo jotain muutenki ja sit tosiaa aloin miettii kwangii joten :D mut emt mietin sitä kyl sillon aikasemminki mun mielestä ja näin unta siitä joten ei se sillon kyllä nukahtamista häirinny mut nyt sit ku emmä tiiä miksen sit enää saanu unta. Voi jumankauta





And yes, apparently i have to masturbate almost every day now :)))))))))) vittu miksi.



Rupesin miettimään muuten voiko olla ehkä ovulaatio tai jotain koska eilen mulla tuntui sellanen pistävä kipu oikealla puolella. Aika alhaalla mut eikse aika alhaalla pitäskin olla? Se tosin kesti vaan ehk muutaman sekunnin en tiiä. Ja tosiaan ei ollu eka kerta ku noin käy. Ne on aina sellasii epämiellyttävän tuntusia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
WHAT

once again i am saying this: eunkwangs hairy legs are so sexy 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 let me live 🤦🏻‍♀️

And of course, his hairy armpits are so sexy also 😩

Let me know why i am like this 😭😂

Its so hot

ALL THE HAIRINESS IS SO SEXY

UH

U H 🥵

Kiitti vaan 😭😭😭😭😭 i almost drooled when i saw that one old vid 😰😰😰😰😰😰

Also someone tell me why armpits in general are sexy idk i guess i have an armpit fetish XDDDDDD no ei. Mut ne kyl on kinda sexy for some reason.

Tai no idk ainakin ton kohal mul tulee sellane reaktio et uh quite sexy, siis oli ne sit karvoil tai ilman 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En kyllä muista koskaan ajatelleeni kenestäkään toisesta tällä levelillä et hairiness on sexy 🤔 tai jotenki en kyllä muista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En usko et oon koskaan maindannukaa mut ei se tällanen fetissi oo koskaa aiemmin kai ollu XDDDDDDDD how can it be so sexy 😭 just looks so good idk let me live


Hhhhhhhh en hengitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
By the way, oi miksi mun rintsikois toinen kuppi on liian pieni ja toinen on sopiva 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 i swear my left boob is giving me problems 🤨 toki näit voi käyttää et ei silleen liian pieni mut kyl sen huomaa et hiukan isompi vois olla. Mut toinen sit aivan sopiva 🙂 vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu en jaksa tätä päänahan kutinaa

Olin menossa muutenkin suihkuun mutta en MILLÄÄN jaksa pestä hiuksia

Tai sitten pesen

Tai sitten en

Mutta joka tapauksessa suihkussa käyn

Harmi vaan että kuolen nälkään pian mutta en jaksa tehdä ruokaa itselleni joten en syö :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En syö vaikka kuinka on nälkä, lol

Toinen ongelma: väsymys

Ja toinen ongelma: rakastan kwangii mut i feel really depressed and my heart is sinking because of hui and yuto
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
No siis on mul kyl depressed olo myös koska eunkwang. Tai siis. En tiiä. I feel kinda crushed. Depressed. Desperate. Sad. Lonely. Crying :D tai no en itke mutta kohta varmaan itken kuitenkin kun on niin tämmönen olo. Its cause i really miss him and i feel so sad without him, the fact that he doesnt know me and doesnt love me, the fact that i can't even meet him for like..... I don't know when i'm gonna meet him? If ever? Mutta en mä nyt sitä todennäköisesti tapaa ainakaan pitkään pitkään pitkään aikaan. En joka tapauksessa tuu olee valmis varmaa ainakaan vuoteen (jos se muuten olis edes mahdollista) vaikka kuinka haluisinkin mutta kun en oikeasti usko että pystyisin siihen pitkään aikaan vielä vaikka olis tilaisuuskin. Mutta ei sitä tilaisuuttakaan kyllä tuu olemaan, ainakaan pitkään aikaan. En mä muutenkaan voi lähteä ulkomaille ja siis no millon ne muka ikinä tulis suomee. Njaa no joka tapauksessa, näyttää siltä että en tuu näkee sitä ikinä. But then..... I dont know.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Emt kaikki on jotenki niin hämmentävää enkä tajua miten periaatteessa järjellä ajateltuna kaikki vaikuttaa täysin siltä et ei tuu ikinä tapahtuu, mut miks mä en silti millään, niiku millään, vaan usko että tää on sattumaa. En vaan usko. It's Literally not coincidence tho

No jaa mut kuitenkin

Milloinkohan mä pääsen siitä yli. Tuntuu että rakastan vaan vieläkin niin paljon että tuntuu melko epätodelliselta koko keissi.


On kyllä tavallaan niin huvittavaa kuinka eunkwang vaan tuli ja työns kaikki muut syrjään XDDDD siis silleen että onhan ne muutkin ollu mut eikö periaatteessa koko tän ajan eunkwang oo kuitenkin ollu se main crush :D niiku literally koko tän ajan ja oikeesti siis lähes vuoden jo.

Niinku oikeasti MELKEIN VUODEN yks ja sama main crush kuitenkin. Periaatteessa mutta tietysti huita ja yutoo varsinkin on ajateltu myös ihan hirveen paljon. Mutta kuitenkin. Kyl must tuntuu et jollain tasolla silti 7.7. saakka se on vaa koko ajan ollu kuitenkin se the one. Ei siinä mielessä kyl siit pääse mihinkään.

Mut... Ainii :D 30. Kesäkuuta mä oikeesti taisin sillon olla siit sillee "komee" mut ei mitään sen ihmeempiä vielä :DDDD

Ja tietenkin silloinkaan ei MITÄÄN käryä ollut että se on sama tyyppi kuin silloin 26.10.2020. mutta siis tokikaan en sitä koko keissiä ja ainakaan just sitä biisiä edes muistanut siinä vaiheessa. Muistan silloin öö 7.7. kun selasin sitä listaa ja löysin dear my dear sielt ni olin iha silleen "MIKÄ" :DDDDDDDDDD olin vaa niin unohtanut sen.

Mitä vittua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Aa ei vittu itken teen kuolemaa rakastan sitä vittu ihan eri tavalla kun muita tai en tiiä saatana niin kai periaatteessa mutta voi vittu en tiedä. Kuinka vitusti voi rakastaa. VIELKI. vittu. Muistan niin ku olikse 8.7. ku katoin sitä give up vidiä ja jo siin vaiheessa olin tyyliin et "WHAT IF WE HAD CHILDREN" lmaoooo siis okei ehkä silleen pienesti vaan mut kuitenkin olin vaan samantien niin in love siihen et en ees osaa selittää ja nyt oon vielki täs vittu tost on niiiiiin KAUAN, ja oon vielki täs sillee "kuinka vitusti voi rakastaa" AHA okei :D

Siis muutenkin MITÄ kosk must tuntuu et tavallaan... Okei niinku heinäkuu, elokuu, syyskuu, lokakuu, marraskuu, joulukuu, tammikuu, helmikuu, maaliskuu, huhtikuu, ja nyt toukokuuta menny vähän aikaa, niin tuntuu että jotenki herää yhtäkkiä siihen et MITÄ HELVETTIÄ mikään aika mun elämässä ei ikinä oo menny näin nopeesti. Tuntuu niiku oisin ollu koko tän ajan jossai psykoosis ja nyt vaa herään ja oon sillee mitääääääääää miten on voinu mennä niin KAUAN aikaa?????


Honestly oon edelleen yhtä hämmentynyt siis en tiedä edes mitä on tapahtunut.



Koska tietyllä tapaa voidaan sanoa et toi oli vaan niin iso käännekohta että en oo oikee vielkää käsitellyt sitä ja kuiteski ihan outoo just se aika just ennen sitä tapahtumaa???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Koska tietyllä tapaa voidaan sanoa et toi oli vaan niin iso käännekohta että en oo oikee vielkää käsitellyt sitä ja kuiteski ihan outoo just se aika just ennen sitä tapahtumaa???
Tai no oonhan mä käsitelly tai yrittänyt käsitellä mutta en oo vielä ihan täysin tajunnut mitään. Vieläkään siis :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928

Ja miks

Se tunne ku yrität pikkuhiljaa hipsiä nukkumaan mut saatana vitttuuuuuuuuhhhh

Ja tietysti just oikee biisi tähän tilanteeseen spotifys 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Voi hyvää päivää ja miks ja oikeesti miks

En minä ainakaan ymmärrä paljon mitään. Toisaalta onneks mul ei oo vastauksia jos ois ni flippaisin viel enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
No se on näin

Miks nään Timpan lärvin tos ://///// :D

Mmmmmmitääääää

MIKSI.

suju hiljaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Suju hiljaa bigbang hiljaa

:\ muistuu mieleen muistuu mieleen

Mutta silti. Why am i out of my mind
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Itse asiassa parikin juttuu mutta en voi selittää kumpaakaan joten kärsin xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mut tän voin selittää: kun katoin viisuja niin yhtäkkiä aloin taas arvostaa ja tykkää mun kehosta tosi paljon kun katoin itteeni ikkunast lmao miten. Yhtäkkii vaaaaa. Kui se vaihtelee noin nopee mut nyt taas hyvä fiilis siitä? Että okei???? Hyvä vaan mut siis.. en ymmärrä oikein syytä sille. :D mutta hyvä vaan että nyt on taas näin lol

Ainii, nukahdin niin saatanasti jossain vaiheessa sitte muistan ku oli ainaski liettua ja slovenia niin välillä taisin kuulla niit ja välillä taas olin ihan pihal ja niinku pois täst maailmast :D et jotenki olin sillee et nukahin iha hetkeks sit taas kuulin jotai sit taas olin täysin tiedoton mistää jne :D eli en sillee kunnol nukkunu mut :D naurattaa vaa ku kirjaimellisesti viisut saa nukahtaa mut se kyl johtu siitä et olin nukkunut niin huonosti niin alkoi väsyttää jo sillon. Öööm????????????? Niii?? Väsytti ja nyt en taas mee nukkumaan viel vaikka vois :D sillo ku viisut alko olin sillee "aaaaa mun silmiin sattuu en voi pitää niit auki ees voi ku vois nukahtaa" (literally sen haluan vain nukahtaa-biisin aikana olin sillee NIINPÄ PLIIS :D) ja sit aattelin et salee vois mennä nopee viisujen jälkee nukkumaa. No vittu, ei ihan :D piristyin vissiin liikaa niistä niin sanotuista torkuista siinä 🤦🏻‍♀️ ei voi muuta sanoa kuin hyvin hoidettu xD
 
Ylös Pohja