Aa ei vittu itken teen kuolemaa rakastan sitä vittu ihan eri tavalla kun muita tai en tiiä saatana niin kai periaatteessa mutta voi vittu en tiedä. Kuinka vitusti voi rakastaa. VIELKI. vittu. Muistan niin ku olikse 8.7. ku katoin sitä give up vidiä ja jo siin vaiheessa olin tyyliin et "WHAT IF WE HAD CHILDREN" lmaoooo siis okei ehkä silleen pienesti vaan mut kuitenkin olin vaan samantien niin in love siihen et en ees osaa selittää ja nyt oon vielki täs vittu tost on niiiiiin KAUAN, ja oon vielki täs sillee "kuinka vitusti voi rakastaa" AHA okei :D
Siis muutenkin MITÄ kosk must tuntuu et tavallaan... Okei niinku heinäkuu, elokuu, syyskuu, lokakuu, marraskuu, joulukuu, tammikuu, helmikuu, maaliskuu, huhtikuu, ja nyt toukokuuta menny vähän aikaa, niin tuntuu että jotenki herää yhtäkkiä siihen et MITÄ HELVETTIÄ mikään aika mun elämässä ei ikinä oo menny näin nopeesti. Tuntuu niiku oisin ollu koko tän ajan jossai psykoosis ja nyt vaa herään ja oon sillee mitääääääääää miten on voinu mennä niin KAUAN aikaa?????
Honestly oon edelleen yhtä hämmentynyt siis en tiedä edes mitä on tapahtunut.
Koska tietyllä tapaa voidaan sanoa et toi oli vaan niin iso käännekohta että en oo oikee vielkää käsitellyt sitä ja kuiteski ihan outoo just se aika just ennen sitä tapahtumaa???