Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Joojoo

Tää on kato ihan selvä homma.

Ens vuonna nään Eunkwangin randomisti jossain ja sit aletaan seurustelee. Tää on selvää. Näinhän tää menee.

2026 is gonna be my year. Tää on clear as day. Kokonainen vuosi aikaa ni eiköhän siinä nyt yks eunkwangin näkemine hoidu D:

Sen sijaan tiedän että ens vuoden aikana ei todellakaan tuu helpottamaan tää toinen asia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jos en mitään muuta tajuu eikä mikään muu oo hyvin eikä oikein, niin ainakin se että rakastan tota :((((( <3

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei ei ei ei ei ei saatana Timppa ja eunkwang voi molemmat nyt painuu vittuun aaaaaaa mä kuolen

Mikä tääki on

Tai siis ihan ku en ois tota aiemmin nähny mut joooo vittuuuuuu

Kill me now

Huoh

Eunkwang vs Timppa se on kyllä aikamoinen valinta i mean mietin skenaarioo et mitä jos ne molemmat seisois mun edessä.... Ja mun pitäis valita jompikumpi jonka kaa haluun olla..... Niin mitä vittua:D

Tosin silti must tuntuu et oon ikävöiny enemmän eunkwangii mut en tiiä timppaaki tosi paljon mut emmmä vittu tiiä

Molemmat on ihan kamalia

Mutta ehkä eunkwang on kuitenkin se

Tai siis varmaan onkin mutta

Rakastan timppaa kyl edelleen näköjään niin paljon

Oikeesti haluisin vaa nii paljon halata sitä aaaaaaaaaa miten ees voi rakastaa näin paljon

Tää on kyl niin helvettiä :D

En voi uskoo et noi molemmat tuhoo mut

Mitä hittoo must jää jäljelle näiden kahen jäljiltä ei vittu mitääääään
😭 18.10.2022

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ssiis

Sä oot vela

VELA

eli miten toi edes liittyy suhun 😭😭😭😭😭😭 (luin yhen synnytykseen liittyvän jutun vaa)

Ei liity mitenkään

Oot vela, v-e-l-a

Ja vieläpä 100 prosenttinen vela koska ei oo pientäkää mahdollisuutta mielen muuttamiselle

Kaikin mahdollisin tavoin vela, adoptionkin suhteen, kaikin tavoin. Ei pienintäkään mahdollisuutta äitiydestä. Ikinä. Ikinä. Ei ikinä. Ei edes sinne päinkään. En aio edes suostua hoitamaan kaverin lasta jos kysyisi. Ei edes sitä. Ei mitään sinne päinkään. Joten.

Oot veloista veloin ja sua häiritsee vieläkin toi juttu? Millä vitun ilveellä? Helvetin harhaista menoa taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Et koskaan edes synnytä joten kysyn vain vielä kerran, mikä siinä voi enää häiritä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Keskity siihen mikä tapahtuu ja on tapahtunut jo eli vaikka pilluun ja tisseihin ja kuukautisiin

Synnytyksestä sun ei tarvi huolehtia ku sitä ei koskaan tapahdu

Keskittyisit siihen mikä on totta

Paitsi älä keskity siihenkään koska se on ihan yhtä paha asia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ok im bi, but in the weirdest way possible.

Like the absolute weirdest way possible but yea thats me.

(There are different ways to like women apparently and for me it's when lust and disgust collide somehow 🤦🏻‍♀️)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Also: en koskaan pääse eroon tästä toisesta jutusta vaikka oon koko ajan sillee "tää loppuu ens vuonna" mut toivon sitä siis mut mä en tiiä mut en jaksa enää yrittää mut ootan koko ajan et se loppuu. Lopu lopu lopu lopu jo. Lopu edes ens vuoden aikana. Mä en pysty enää elää kauan. Hengenvaarallista tämäkin. Ocd(vai joku muu?) on erittäin hengenvaarallinen tila näköjään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Yghhhhh sorry about this but also i think you're automatically bi if you wish she would touch your pussy (🤮🤮🤮🤮 eughh)

And i think you're automatically bi if you hope she masturbates sometimes thinking about you 😭😭😭😭😭😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫣😒🤧

Eughh 🤮

I mean I dont hope that but i sort of hoped that.

Anyways I'm thinking about son Hoyoung.

And also I miss seo eunkwang

So

Anyways

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
(i mean, to be quite honest with you, if i was a lesbian.. i wouldn't be like this. The fact that I'm bi, it makes it possible to be like this in the first place. I just know it. No lesbian ever would be like me. Bi women? Sure why not. Ofc usually they are normal. But i just know it's because of that. Only straight or bi women are capable of being this fucking weird. I said what i said 😭😭😭😭 i think so)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
> hates breasts with all of her (🤢🤢) heart and soul
> Weirdly turned on physically when *something* happens (en viitsi kuvailla tarkkaan, i mean it wasn't sexual but ehmmm.... 😃)

Oot silleen lääh vaikka vihaat niitä yli kaiken

Mut tiedän et oon myös ns. Demiseksuaali siinä mielessä mitä yks terapeuttikin sanoi että it just doesn't happen, it only happens if it's... Like this.

(Siitäkin huolimatta että ne on yleensä julkkiksia, mut tiedät pointin)

Tai siis no ainakin sillä terapeutil oli ihan järkevä pointti siin ku se selitti sen mut emt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut oikeest sille psykologille papukaijamerkki joka ratkoo mun mysteerin ja psykologisen profiilin jne

Ylös Pohja