Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tää on yks syy siihen miks mulla hajoo pää ja pahasti mutta ei LÄHESKÄÄN ainut:

Oon siis muutenkin aivan stressaantunut tuntuu että voisin suurinpiirtein juosta ympyrää ja HUUTAA 😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joo no "onneks" on nii monta muutaki ongelmaa:))))))

Mut oikeesti eunkwang kyl noh siis myönnetään he crushes my heart. Ajatus siitä että mahdollisesti jonain päivänä se menee naimisiin jonku toisen kaa ei mun. Hmm
Tuntuu vähän siltä niinku kurkkuu kuristais ja vitusti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En muuten todellakaan pääse tästä ikinä yli.

En muuten todellakaan. Niinku en helvetissä ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Aijaaaaaaaaa

Vittu mitä settiä taas eräät asiat. Huoh. Vittu
En sano mitään mutta vittu että ottaa päähän xddddddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Itse asiassa onneksi olen vitun läski niin ei näy verisuonet niin pahasti kuin esim iskällä. :D Parempi vaan meikäläisen tapauksessa.

Ja on se muutoinkin positiivista olla vitun läski.

Ja sanon VITUN läski siksi että olen ihan helvetin iso verrattuna joihinkin ihmisiin. Mulla tulee niin vitun paska fiilis jos oon jotakuta isompi, vaikka on myös monia joita pienempi oon 🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh pistää muuten taas miettimään tietyt asiat. Nyt on kyllä. On :)))))))))) :D

Naurattaa paljonkin

Mutta

En mä todellakaan ole kiinnostunut eunkwangista, huista, yutosta, jerestä tai kenestäkään muustakaan. Don't you know that i'm aromantic eikä mulla oo kiinnostusta ketään kohtaan. Ei mulla ole romanttisia eikä seksuaalisia tunteita. Ketään kohtaan. Kiinnostus taso nolla. Enkä oo mustasukkanenkaan kun ei kiinnosta. All that i feel is completely platonic. Ette te voi mun mieltä järkyttää millään tavalla ja jos mul ikinä onkaa mitää tunteit tapan ne tunteet vaa ja se siitä. Jokainen ajatus tai tunne mikä herää torjun sen ja siis on aivan SELVÄÄ että mulla ei oo MITÄÄN ongelmaa sen kanssa jos en saa esim eunkwangia. Sori ny vaa mut mul ei oo mitään intressejä sen suuntaan eikä kenenkään muunkaan. Nyt on vihdoin aika unohtaa jokainen tyyppi. JOKAINEN. Tämä oli vittu tässä. :D en anna enää kenenkään musertaa mua enää hiukankaan vertaa, mul ei oo tunteita enää, ei enää ketään kohtaan. Jos ei muuta niin i will fake it til i make it. Mä en koskaan enää tuu myöntää mitään, jokaiselle joka kysyy tuun vastaa et mul ei oo ihastusta, en oo mustasukkanen kenestäkään, tehkööt vittu ihan mitä ikinä huvittaa. Mua ei ainakaan kiinnosta. Kiellän vaan kaiken niin kyllä se sillä lähtee. Kukaa ei voi satuttaa mua enää.

Mua ei KIINNOSTA. No one is my taste. En ottais ketään noista vaikka ne haluis. En ottais KETÄÄN vaikka kuka tahansa haluis. I'm simply aromantic from now on. Because thats what i decided and i will MAKE myself aromantic. Bye 😌💅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Because of course you can decide that. If you try your best you can become aromantic 🙂

Yritän eheyttää itseäni mutta tosiaan en heteroks vaan aroaceks. Ei tunteita enää ikinä. Ei ikinä kiitos. En tee niillä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jere is not my taste.
Eunkwang is not my taste.
Hui is not my taste.
Yuto is not my taste.
Taeil is not my taste.
Eunhyuk is not my taste.
Dahyun is not my taste.
Tzuyu is not my taste.

No one is.

Sen voin sanoo että ketään en halua. 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
From now on i am aromantic. I will never have a crush again. Not even one. Never again
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut se on kyl jännää kuinka tunnen fyysistä kipua kun katon eunkwangia. Tai en tiedä voiko sitä ihan kivuks sanoo mut jotain sellasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jännää ku ei kuiteskaa oo mitää tunteita sitä kohtaa et miksköhän 🤷🤷🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei vittu iha sama en jaksa yrittää luovutan jo :DDD sitä yritystä kesti kauan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean. The worst struggle of being bi (or anything where you feel attraction) is literally: feeling attraction in the first place. It's not the discrimination you get from other people even though its bad too, but the worst struggle is feeling attraction at all.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean no one likes being in love right?

Just me who doesnt like it? Okay then.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean tunteita on mut mitäköhän mä niillä tunteilla teen? En vissiin mitään. You cant express them. I mean you don't DO anything with them. They just exist... And exist.... And exist.... Until the end of time... And for what? Just for fun you know. Jotta mul ois hauskaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja sama on kuitenkin jatkunut nyt 11-vuotiaasta asti periaatteessa (en laske niitä aikasempia koska ne ei ollu viel yhtä kidutusta) ja siis vuodesta toiseen tosiaan pelkkää turhuutta koska vieläkään en oo kertaakaan seurustellut :D niin pointti oli?? Eipä sitä seurustelua tule kyllä tapahtumaa myöhemminkään senhän me jo tiedämme
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

HYI toi soi sillon autossa ku itkin yutoa HYI ETTÄ


HYI


MIKSI


HYI MIKSI

...... Kun ei alkais vaan käsi täristä 😩

Never stop The madness ja kohta vedetään taas

🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja naurattaahan se kun ensin selaa timpan listaa ja sitten tullaan kuin tullaankin yhtäkkiä tähän:

Siis silleen you know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis ei se timpan listalla oo mutta että kuitenkin sitä kuunnellaan niin kuka ois sen arvannut 👀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
MUTTA.

tuleepahan tästä ajasta mieleen lähestulkoon sama aika vuonna 2021 ja:



BAHAHAHA no joo toi vika biisi on just missing youn jälkeen tolla (nikon) listalla niin tuleepahan mieleen muistoja kyllä vahvasti..


HAHAHHHH :D it couldnt get more iconic it's impossible+ i remember when i walked out of that place 26.10.2020 ja olin vaan silleen hah hah that man (siis eunkwang) is probably my future man and then its just like and i don't even and also i'm not here and this is not funny, actually. Since i feel like i'm dying inside lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No kyllähän se naurattaa.

Toisaalta. Hmm.

Niin mutta se on kyllä fakta että.... Jos se ois ollu sattumaa.... Niin se ois ihan HYVIN voinu jäädä tapahtumatta........ Jos oisin vaa höpissy omiani sillon....... Niin se ois HYVINKIN voinu jäädä tapahtumatta.....................................................................

Mutta kuinkas kävikään..

QHAHAAHAHAHHHHHHAAAAAAAAA vittuuuh 😰😰😰😰😰😰😰😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toi missing you just niin olin kyllä niin melkein sataprosenttisen varma että vielä se jossaki vaiheessa tapahtuu ku ei vielä oo tapahtunut tähän mennessä. Olin lähes sataprosenttisesti varma että jossakin vaiheessa vielä. Mä vaa tiesin. For some reason. And THEN IT DID. IT DID?????? IT REALLY DID? for real it did? HOW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Noo niihä sitä vois kuvitella että se tarkottais jotain mutta XDDDD HAHAH
 
Ylös Pohja