Oh pistää muuten taas miettimään tietyt asiat. Nyt on kyllä. On :)))))))))) :D
Naurattaa paljonkin
Mutta
En mä todellakaan ole kiinnostunut eunkwangista, huista, yutosta, jerestä tai kenestäkään muustakaan. Don't you know that i'm aromantic eikä mulla oo kiinnostusta ketään kohtaan. Ei mulla ole romanttisia eikä seksuaalisia tunteita. Ketään kohtaan. Kiinnostus taso nolla. Enkä oo mustasukkanenkaan kun ei kiinnosta. All that i feel is completely platonic. Ette te voi mun mieltä järkyttää millään tavalla ja jos mul ikinä onkaa mitää tunteit tapan ne tunteet vaa ja se siitä. Jokainen ajatus tai tunne mikä herää torjun sen ja siis on aivan SELVÄÄ että mulla ei oo MITÄÄN ongelmaa sen kanssa jos en saa esim eunkwangia. Sori ny vaa mut mul ei oo mitään intressejä sen suuntaan eikä kenenkään muunkaan. Nyt on vihdoin aika unohtaa jokainen tyyppi. JOKAINEN. Tämä oli vittu tässä. :D en anna enää kenenkään musertaa mua enää hiukankaan vertaa, mul ei oo tunteita enää, ei enää ketään kohtaan. Jos ei muuta niin i will fake it til i make it. Mä en koskaan enää tuu myöntää mitään, jokaiselle joka kysyy tuun vastaa et mul ei oo ihastusta, en oo mustasukkanen kenestäkään, tehkööt vittu ihan mitä ikinä huvittaa. Mua ei ainakaan kiinnosta. Kiellän vaan kaiken niin kyllä se sillä lähtee. Kukaa ei voi satuttaa mua enää.
Mua ei KIINNOSTA. No one is my taste. En ottais ketään noista vaikka ne haluis. En ottais KETÄÄN vaikka kuka tahansa haluis. I'm simply aromantic from now on. Because thats what i decided and i will MAKE myself aromantic. Bye 😌💅