Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
In fact mua lähinnä vituttaa jos niistä edes puhutaan naisten juttuna kun ne ei ole naisten juttu vaan naisten ja miesten juttu. Vai eikö noi ton miehen tissit ookaan mitkään tissit :D aika huge knockers bro isommat kuin mulla joten ehkäpä voitais alkaa myöntää viimein että tissit on aika unisex asia.

Samaa ei voi sanoa pillusta tai raskaudesta mutta tissit kyllä.

Ja raskaudesta nyt edelleenkin se että sullehan sitä ei koskaan tapahdu mutta ajattele nyt sitä kuitenkin ihmeessä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Miten voi olla niin että mun mielestä ne tekee musta ruman ja joidenkin miesten mielestä ei? Silleen miten voi olla niin että mun mielestä näyttäisin paremmalta ilman rintoja ja muka joidenkin miesten mielestä päinvastoin??? Ihan omituiset ajatukset niillä
Joten en nyt ihan tavota sitäkään että miksi mulla on tää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Koska en oo oikeestaa kuullu sellasist pakko-oireist keltää muulta

Painokaan ei oo mikään pakko-oire itessää koskaa vaa se on aina osa jtn anoreksiaa vaa

Ikin kukaa ihminen joka puhuu ocd:stään ei sano että "niin ja paino on myös yks mun pakko-oireista" ne on aina niitä "tarkistan hellan" tai "pesen käsiä" tai "seksuaaliset pakkoajatukset" tai "väkivaltaiset pakkoajatukset" tai "täytyy rukoilla tietyllä tavalla"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ikinä ei sanota että "ajattelen painoa koko ajan ja luen fat admirer kontentti juttuja paljon ja pelkään syödä ja oon helvetin oksettava ja ruma"

Jne

Kuulostaa enemmän syömishäiriöltä mutta voiko silloin olla syömishäiriö jos PELKÄÄ syömistä kyllä, mutta kuitenkin syö

Eikä todellakaan juurikaan laihdu, siis ainakaan enää. Oon siis jumittanut tässä samassa ties kuinka kauan. Olin 63 jo tyyliin kauan sitten.

Eli silleen okei syömishäiriö mutta aika omituisella tavalla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Eli siis anteeks kuinka monta diagnoosia mulla oikein pitäis olla

Ocd ja syömishäiriö ainakin

En tosin puhu diagnosoitavasta syömishäiriöstä sittenkään koska se on ihan eri asia ja sitä mulla ei välttämättä ole mutta siihen noi oireilut kuitenkin kuuluu vai mihis muuhun?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mutta sitten taas onhan ne helvetin häiritseviä mieleen tunkeutuvia epämiellyttäviä ajatuksia eli pakkoajatuksen määritelmä suoraan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
No, jokainen jolla on sama kombo kuin mulla: ocd, syömishäiriö ja sukupuolidysforia

Niin onnea vaan ja koita kestää

Koska se on pahin kombo mitä on olemassa. Miten esim joku skitsofrenia on edes pahempi lmao idk.

Älä kuule yhtää siin sano, koht sairastut lisäks skitsofreniaankin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Vähän samaa asiaa tietysti mutta kun siinä on kyse ulkonäöstä muutoinkin ja koko ajan kuitenkin ajattelen sitä "oon ruma oon ruma oon ruma oon rumempi ku average" jne joten mitä muutakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja asiaa jatkunut parisen vuotta

Ja sitä ennen mulla oli vain normaali insecurity mut 2023 puhkes ihan oikeasti dysmorfia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ero siinä?

Ajatusten obsessive luonne.

Ero kuin yöllä ja päivällä. Ennen sitä vuotta en ollut läheskään pakkomielteinen, siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jaa niin siis voisihan Se olla sinänsä pelkkää painoakin ootas nyt... Kun ajattelen että oon ruma apua oon rumempi kuin average

Ei on siinä muutakin mukana kun paino
Koska muuten se ois ollu vaa se eating disorder

Joo. Niin sillein ehkä dysmorfia muutenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Hmm jotain puuttuu sielt :D

Niin ei ihme että ammattilaisilla saattaa tulla väärä kuva mun oirekuvasta kun ne kattoo aa tälläset diagnoosit eli ihan vaan ahdistaa ja pakko-oiretta on....

Niin ei vaan vittu lisäksi painosta sekoilen, ulkonäöstä sekoilen, sukupuolesta sekoilen huolella (vielä enemmän) ja mitäs muuta, ei kai muuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei vaan silleen kun kuitenkin katon niit fa juttuja mutta.... Ääh

Tänäänkin olin silleen "i will gain weight. And fat admirers will like it. And I won't like it."

Eli silleen helpottaa ja ei helpota

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Kun luen noit hashtagejä

Me: no not son hoyoung 😭

Siis tekstimuodossa se aiheuttaa war flashbacks

Niiku vissii seo eunkwangkin

Ylös Pohja