Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sit ku katoin sitä L:n kuvaa niin aattelin et ei helv varmaa muutaman vuoden päästä tästä oon jo about eunkwangin kaa. No siis nii mikä on muutama vuos, siitä on nyt vähän yli 2 vuotta ja en oo todellakaan SEN KAA enkä ees tavannu sitä vielä ainakaan mutta niin in love ollaan että ihan naurattaa. Jaa ehkä joku kaks vuotta tästä ehkä sitte? En kyllä tosin usko :DDDDDDDDDDDDDDD

mutta on se jännää on se on se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kaikista oudoin asia on just se et olin sillee "I KNOW THIS IS TRUE" :D olin vaa sillee mä tiedän tän olevan totta vaikka it makes no sense whatsoever. Mut en tiiä nii mikä on muutama vuos, who knows maybe itll happen still one of these years or idk. Doesnt make sense tho but i know what i felt. But theres a chance that i was completely wrong but idk why did the rest of it happen like.... For sure?????????? Makes sense?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Also isnt that kinda like a movie or a book except that its real life actually
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Emt jos eunkwang ei oo the one nii what can i say anymore XD

sitte sanotaan vaan että nyt mua on huijattu niin viimesen päälle että 😂

Siis se on pahin huijaus ikinä jos se ei ookaan niin.... Pistää vain miettimään että mitä varten mun sitten edes alunperinkään piti luulla niin.............. Ja mistä mä sen infon repäsin...... Ja oliko se oikeasti infoa vai mitä mä sekoilin.... Mut miks kaikki se ended up happening???????? Paitsi se et oltais yhes........ Miljoonia kysymyksiä, ei yhtään vastauksia....

Ja kuinka paljon tuun flippaamaa jos se ONKIN niin koska kyllä mulla nyt ainakin lähtee järki päästä jos mun tuleva mies on joku hiton kpop idoli tai julkkis ylipäätään jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut jos se ei oo se niin mitä vittua se kaikki oli :--------D aikamoinen sattuma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tollaset ei kyllä sattumia luulis olevan sano kuka vaa mitä vaan mutta mä en siihen usko.

Jos se ois ollu höpöhöpöä miks kaikki tää sit tapahtu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Never stop the madness

Mutta nyt täytyy olla rauhallisesti koska en halua vittu sekottaa päätäni enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
NO VITTU sen siitä saa ku on huono näkö, yrittää laittaa meikkiä silmään mutta ku sulkee toisen silmän niin EI NÄE MIHIN SITÄ VITUN KAJAALIA OIKEEN PISTÄÄ :D tämä ongelma vain toisessa silmässä, vasemman silmän ku sulkee ni mitään ei näe. XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eli oikeessa silmässä vika mutta en kai mä ny voi laseja käyttää sillon ku yritän laittaa silmään meikkiä XDDDD huutikset nytten lähtee tälle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Bitch i think i already told you to stop embarrassing me like this cuz it's really getting embarrassing that i'm still here 😂😂😂😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Aaaa TEKIS muuten niin mieli kattoo vanhoi kuvii

Should i

Jos löydän esim koneelta mitää

Tuli vaa mielee ku muutenki täs yks päivä kattelin kuvii mun vanhoist kouluist ja päiväkodist ja näi, siis ihan netist kuvii lol. Nii rupesin miettii et saattaaha mul olla siel koneel jotai, vähintään nyt jostain eskarista asti 😶 ja oon viimeks kattonu niit varmaa yli vuos sitten aaaaaaaa muistan kuinka sillonki se oli aika oudon tuntusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ÖÖH MIKS KUUNTELEN ZIPPERIÄ 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳 horniest song
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭 itken taas.

Alkaa jo tuntuu menkatkin vähän vaikka verta ei vielä näy.

Niinpä niin.

Here we go again. Viime yönäki tosiaa olin sillee ei vittu itken, enkä oo iha varma miks..

Nyt kylläkin kai tiedän et miks nyt: insecurity.


Luin kommenttei ko mietin sillee et does love depend on weight ni sit vaa sii luki kaikkee et "our weight affects on how much our partner wants to have sex with us" yms ja "being fit makes you more attractive" yms ja kaikkee tollast. Nyt oikeest suurinpiirtein itken ja mietin vaa et lol tarviin sellasen miehen ku esim Robbie. Kosk niiku.... Tunnen aina et oon liian läski niin ois kiva jos mulla ois mies (tai kumppani) joka sais mut tuntee et en oo liian läski vaa se tykkäis must painosta riippumatta 😭 vittu mul oli ihan hyvä olo mut sit menin lukee taas noit.


Kuka ny ees must vois tykätä koost riippumatta. Tai niiku jos joku tykkäis must tän kokosen, tai vaikka oisin tästäkin isompi, tai sitten vaikka olisin eugenia cooney tyyppisen laiha, tai mitä vaa. Nii haluisin olla sellasen kaa joka tykkäis must millasena vaa. Eihän rakkaus voi riippuu painosta 😭 ei se sillon oo true love vai mitä.

En ikinä tuu löytää ketää joka rakastaa mua aidosti.

Oon vaa ruma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean eunkwang PROBABLY is like that: i don't think he would stop loving me if my weight changed in some way.

But i still..... I just..... I dont think hes the one. I mean he should be and youd think he is but.... I dont know 😢
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ugh ja tosiaa katoin niit vanhoi kuvii vähän aikaa sit. Niiku 2012 ainaski. Nii oon näyttänyt niissäkin niin läskilt :Dd et jooh good luck finding anyone who could ever love someone as ugly as me.

Mutta parempi vaan koska jos oisin laiha ja conventionally attractive niin mun ympärillä pörräis vielä enemmän feikkei idioottei jotka ei sit hyväksyiskää jos sattuiski yhtäkkiä tulee painoo tai jotaki.

Ku oon tämmönen not conventionally attractive niin luulen että se oikee rakkaus voi siinä mielessä ehkä löytyä helpommin. Tai vois kuvitella et se oikee tyyppi kyl sit rakastaa mua just tämmösenä. En vaa oikee meinaa uskoa et mulle on ketää, ja varsinkaan eunkwang, vaikka sitä tietysti eniten toivoisinkin. En usko et mun tarvis pelätä sen kaa et se inhois mun kroppaa. Sit taas monen muun kanssa pelkäisin sellast. Esim jos oisin alkanu olee v:n kaa oisin varmaan pelänny että se inhoo mun kroppaa. Vaikka se olikin tosi kiinnostunut must mut silti, sitä paitsi se ei oo sellanen ollenkaan samanlainen ku kwang et mul ei ois ollu hyvä olla sen kaa ja just varsinkin toi insecurity nii luulen et sen ihmisen pitää olla just sen tyyppinen ku kwang. Emmä tiiä varmaa j:n kaa oisin myös pelännyt et se inhoo mun kroppaa jos oisin alkanu olee sen kaa. Sen tyypin pitää olla just sellanen yhtä sweet ku eunkwang, ei yhtään vähemmän. En pysty elää ihmisen kaa josta ajattelisin koko ajan et se ei rakasta mua tarpeeksi tai se aattelee et oon ruma tai et painan liikaa tai jotaki. Tarviin sellasen josta tiedän varmasti et they ADORE me. Et mun ei tarvis olla insecure. Et se tekis selväks et mul ei oo mitään syytä olla insecure. En vaa vois olla sellases suhteessa jota varjostais koko ajan mun huono olo. Mut jos se tyyppi on tarpeeks sellanen loving ja sellanen gentle ja näin niin kyl mä sit varmaan näkisin sen et se oikeesti tosissaan rakastaa mua.
 
Ylös Pohja