Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ugh chidera eggerue the only one who helps me accept my boobs lmao no one else does that. Ugh now i feel better again. YUP 😌🤧

Now i feel like theyre beautiful again 🤧

Yay let this feeling continue pls ❤️ i don't wanna feel ugly again i don't wanna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang: *makes me feel like i'm crushed or smth lmao*
Me: can you stop?
Eunkwang: i'll fuckin do it again

🙄😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hmm


Ah so cute but also.... Mitä vittua 171 on pitkä 👀👀 *cries in 160 cm* 🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ööm this

Mietin että onkohan mun ja kwangin pituusero about toi, hm. Koskaaa muistaakseni 11 sentin pituusero on just joku tollai et vähän alle silmien korkeudel yltää. Nii sillee toi näyttäis about. Mut daran official pituus on 162 mut ei todellakaan voi olla :D se on korkeintaan 160 kuten minä tai vielä lyhyempi, sanonpaha vaa :D ei se vittu mua pidempi oo xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh my GOODNESS i'm laughing

Taas saa olla selittämässä jolleki höpsölle et literally sillon ku yritin laihduttaa ni en laihtunut, mut sitte ku en enää laihduttanut niin yhtäkkiä huomaan et mult on lähtenyt sitä painoa vähintään se 7 kiloa. Että kumpikohan toimii, laihdutus vai ihan normaali eläminen? Nimittäin normaalilla elämisellä mä ne kilot sain pois ihan itse asiaa huomaamatta.

Oi voi ku ihmiset ois vähän fiksumpia eikä noin URPOJA :D tai ei se kommentoija nyt varmaan ihan pahimmasta päästä ollu mut aika paha kuiteski lmao sksksk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sen takia en otakaan paineita enää kun jos niitä kiloja multa lähtee niin ne lähtee kyllä ennemmin sitten yrittämättä kuin yrittämällä, tai näin se mul henkilökohtaisesti on menny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huuuuuutis

"Your ideal weight is 60 kg"

And???? :D mä satun painamaan 67. You think i want that ideal weight? Nah.

Sitä paitsi mistäs sitä tietää vaikka lähtis vahingossa toisetkin 7 kiloa idk :DDD jos lähtee ni sitte lähtee mutta ei se mua kiinnosta millään tasolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ihmiset 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
LOL kuinka mä tiesin ennen kun astuin vaa'alle et se näyttäis taas täl kertaa 66. Ja niin se näytti :D i just guessed it lol.

Viimeks muistaakseni oli 67,1, nyt 66,4. Huvittavaa. Aika paljonhan se tietysti voi vaihdella siinä just about kilon puitteissa päivittäin. Hah. Joten. Idk. Mutta oonpa kyllä hyvin hyvin lähellä normaalia painoa lmao.

Mut like i said, en haikaile sinne vaan tää on hyvä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nytkin oli vaan pakko uteliaisuudesta kattoa koska tosiaan arvasin et se on taas 66 :D mä vaa tiesin lolss
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut en todellakaan haluu olla laihempi sitä paitsi toiha on pieni numero
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
MITÄ

okei ei täs mitää i'm just saying that

Ugh


My man is so cute

And handsome

UGH

i will die 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍 so lovelyyyyy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ooooook i can't stop thinking about that dayyyyyyyy it was so ughhhh. When i tell you it was just like a fairytale or something hhhaha no it really was like in movies or smth. Just listening to his voice in my headphones and thinking that is the man i will marry someday 😭✋ AND I DID END UP FALLING FOR HIM lmao how 😂 tai kuten sanottu niin en oo varma jos tunsin sillon jo jotain ihastusta siihen mutta jos tunsinkin niin se ei toki mitään suurta ollut, mutta siis onhan se itse asia ollut tietenkin iso juttu koska niin. Mutta mun mitkään actual ihastumisen tunteet ei sillon ollu kovinkaan suuria jos niitä ees oli.

Like i said ni kesäkuu -22 mun mielestä on ensimmäinen kerta kun tunsin oikeasti sellasta et voin sanoo aika varmaks et olin sillee.... No en tiiä voiko sitäkään ihastukseks viel sanoo mut joo ohimennenhän mä sillon kai siit aattelin et komee. Sit hyvin nopee sen jälkeen, tuleeko siitä sit about viikko, niin sit lähti käsist ja siitä se niiku varsinaisesti alko lmao i can't i can't.


Mut se on siis aivan selvää tässä vaiheessa että ei oo sattumaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja mun mielestä sekin jo todistaa että jotain oikeesti se oli sellast et mul oli sellane oikee aavistus siitä koska se tapahtu btob:st ja eunkwangist enkä tiennyt niiden liittyvän toisiinsa mitenkään. Mutta molemmist sillee, et ok tuun tykkää btob:st jossai vaihees todella paljon ja tuun ihastuu johonkin niistä. Well, check. Sit eunkwangist se et thats my future boyfriend, someday. Ei oo viel tapahtunut mut mun mielestä se vaan todistaa et on se jokin oikee aavistus ollu kosk se tuli molemmist?? Niinku.. noin... Tolleen et kaikkien pitää paikkansa..... Tai siis sitähän nyt ei ole vielä nähty mitä eunkwangin kaa tapahtuu mut :D jos se tapahtuu ni voin olla sillee "😎😎" jos se ei tapahdu oon silleen "MITÄ kaikki muut siinä piti paikkansa paitsi se???????? Mitä vitun kusetusta?????" XDDDDaaahg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei mut kaikista hauskin juttu: joulukuu 2020. Jos en ihan väärin muista ni sillon ku just olin rakastunut timppaan ja olin suihkus ja mietin sitä nii sit olin sillee "mut entäs se tyyppi......" Eunkwangista :------D i swear thats the most iconic moment of my life lmaooooooo. AHAHAHHAHAAAAAAA LMAOO I'M DIE. tai siis jotenkin olin vaan silleen ".. senhä piti olla se... Mut nyt oon rakastunut timppaa iha saatanasti"


AAAAAHAHHHAHAAAAAAAAAAAAAAA OH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siitä vuos ja 7 kuukautta eteenpäin niin oon silleen "KUKAAN EI VOI OLLA PAREMPI KU EUNKWANG kukaan ei voi olla enemmän ku se i found him i found him i found that person i found the one THIS IS THE ONE absolutely absolutely absolutely" :DDDDD


HAHAHAHAHAH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja joo sillon aikasemminkin olin jo silleen i found him lol varsinkin ku kuuntelin Y LLEGASTE TU nii tietysti olin sillee i know hes the one, mut kuten sanottu nii en ollu nii interested et oisin selvittänyt varsinaisesti siit mitää, the fact that i never even wanted to know what he looks like KSKSKSKSKSK

Hauskaa että tiesin sen olevan se jo silloin mutta sitten kuitenkin UNOHDIN KOKO ASIAN HUUTIS 😂😂😂😂😭✋


ei vittu...... :D

Ja sit minä marraskuussa -22: 👁️👄👁️


Ei vittu SE oli elämäni most iconic moment sittenki

No okei all of these are
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vasta marraskuussa ei vittu mä hajoilen

Siis toki ennen sitä olin et "ihan ku tähän ois liittynyt muutakin" mutta en kertakaikkiaan saanu päähäni et mikä homma :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja siis nimenomaan ku katoin sitä forest entrancen kantta ni olin sillee iha niinku TÄHÄN just ois liittyny viel jotaki

Mut en koskaan muistanu paitsi vasta marraskuussa


Siis en ymmärrä edes miten noin voi olla toi tuntuu iha vitu creepylt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niinku do u even know what it feels like ku sun muistoista vaa AVAUTUU tollanen aivan järjettömän HUGE keissi ja oot vaa silleee "???????????????????????????" sairasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ÖÖÖ JA MUUTENKI siis ..... Minkä taakseen jättää sen edestään löytää voi vittu oikeesti
 
Ylös Pohja