Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Siis :D pelkään kuolemaa vieläkin mutta se pakkomielle kyllä meni mun mielestä ohi. Koska silloin en pystynyt kuunnella mitään biisiäkään ilman että siitä tuli kova ahdistus, jos siinä oli jtn lyrics tyyliin esim pentagonin naughty boy oli sellanen "if i die tomorrow"

Niin se nyt meni sillä tavalla ainakin ohi mutta tietenkin yhä jollain tavalla pelkään sitä.

Joten siks mä tiedän et tääkin menee ohi se nyt vaan on kestänyt joku 2 vuotta jo mut kyl se aikanaan koska toikin meni ohi.

Ja tarkotan siis kroppa. Ei sukupuoli. Kroppa. Koska se on se pakkomielle. Siihen kuuluu kaikki muukin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei ole mitään sattumaa että paino JA skpl JA rumuus JA akne JA paskat kasvonpiirteet JA kaikki alkoi samoihin aikoihin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Hoitaja "sul on ihan hyvät vanhemmat" :DDDDDD

MÄ: ":DDDDDDDDDDDD"

siis ei sillä että suorastaan vihaisin isääni tai toivoisin sen kuolemaa tai mitään, mutta ei se nyt ihan mikään........ Maailman rennoin tyyppi oo ollu :DDDDDDDDDD esimerkiks äiti on kuitenkin ollu paljon vähemmän sellainen että sitä tarvii pelätä että milloin taas huutaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Et joo

"Ihan hyvät vanhemmat" ja niistä ei ainakaan johdu mikään

Sanoo hoitaja ensimmäisellä kerralla kun näkee mut, kuulematta SANAAKAAN mun isästä ja tapaamatta sitä kertaakaan.

Tietämättä MITÄÄN siitä millasia syömishäiriöitä täällä on meneillään :DDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sitä mä ihmettelen et miksei äidillä oo vielä samaa vaikka iskä on yleensä vielä pahempi sille kun mulle (tästä asiasta)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tai sit silläkin on sisäisesti mut sekään ei osaa lopettaa syömistä niinku mäkään en vaikka välillä pidänkin paastoja

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
It feels good to me, it feels good to me
Who i wanna be, who i wanna be

Literally thought it was that 😔 it would have made sense. Right

Ylös Pohja