Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
hongjoong
hui
hoi
eunkwang

I SAID WHAT I SAID
For example this

where is the possibility that these guys would actually, ACTUALLY, like women

and I'm talking about like REALLY

because objectively women are not an attractive or sexy gender

And I'm literally talking about breasts

I've seen it all and i aint ever seen a damn pair of tits which were anything else but ugly&gross

so if you wanna say shit like it's attractive think again because it's not believable

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Grossest parts there is are tits and pussy and you won't be able to change my mind even though I wish i could one day

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Therefore i dont believe men because they are just being too kind to say how things are

They are not "minding" the ugly parts

But the ugly parts exist and forever will exist

I fucking dare you to look at my breasts and tell it straight to my face how they are "sexy" and "beautiful"

I fucking dare you because you wouldn't say that if you were honest

You actual fucking liar

If you actually had EYES you would know they're far from beautiful

Honey if you've ever seen breasts you know that that shit aint pretty

It's as ugly as fatness is to normies

Then again I've seen ugly penises so many times and basically all of them were, the ones i saw on the internet. I dont think i actually ever saw a nice one. But you know why? Yeah because none of them were my loves or anything.

So i don't know. Maybe even breasts can become super nice if you fall hard for that person.

Like maybe they wouldn't be ugly if it's love

Because honestly I..........

Well I can't fall in love with women like that so I wouldn't know

But i feel like that with guys?

Like i said i haven't probably even seen a nice penis in my life yet

Probably havent

But be honest what would i think about a CRUSH

oh well se jää nähtäväksi (ei tapahu koskaa)

Ehkä sama koskee naisia ehkä rumasta voi tulla sillo kaunista jos tuntee syvästi

Koska muutoinhan tissit (ja pillu) on jotain todella rumaa

Ehkä rakastuessa mikään ei enää ookaan rumaa

Ehkä ei ees fatness

Ehkä ei ees breasts

Ehkä ei edes pussy

Ehkä ei edes female body or the shape

The aesthetic

Ehkä ei edes se

Ehkä ei edes hips or thighs

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mikä on muuten ristiriitaista niin se että koska oon loppujen lopuks sisimmässäni hetero (siis se että loppujen lopuks haluun cis miehen ei mitään muuta koska yök, niin kyl sillon on hetero vaikka olis mitä tahansa tunteita, niiku lopulta) niin se on samalla hyvä ja huono asia mun olon kannalta. Koska mua ällöttäis seurustella naisen kanssa MUTTA toisaalta heterous on niin naisellista että se oksettaa. Lesbous on sellasta mikä lievittää ajatuksena mun dysforiaa. Tosin tälläkin hetkellä mun pelkkä vaatetyyli on rekkalesbo kategoriaa, joten sekin auttaa. Mut sit jos olis vielä oikeastikin lesbo niin emt. Siis silleen kaikki miehekäs on mulle aina hyvästä. No onneksi edes vaatetyyli, vaikka olenkin (pohjimmiltaan) hetero. (Koska en HALUA naista tai edes transmiestä D: yäk)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tosin rukoilen vieläkin että olisin väärässä tässä asiassa, en vain oikein usko että olen. Silleen yeah i pray that men are actually attracted to women ja et oisin väärässä mutta sadly I don't think so. Toivon kovin että olen väärässä. Ja kun sanon attracted to women niin tarkoitan oikeasti attracted to women, siis.

En tiedä voiko mua kukaan siitä vakuuttaa, tuskinpa vain. Toivoisin yhä olevani väärässä, toivoisin että rinnat OLISI kauniita mutta ne ei valitettavasti oo. Toivoisin että olisin normaali, muttei se ole mahdollista, enää koskaan. Sanon jatkuvasti että ehkä tänä vuonna musta tulee normaali, mutta tuskinpa vain.

Ja vaikka tiedän että tulen seurustelemaan Eunkwangin kans (en tiedä, mutta jos yliluonnolliset asiat on tosia niin silloin se olisi niin ja silloin sen pitäisi tapahtua jonain päivänä, oli sitten tänä vuonna tai 40 vuoden päästä) niin mitäpä se periaatteessa auttaa, ei se tarkoita että miehet on OIKEASTI oikeasti attracted to women. Monillakin miehillä on vaimo mutta mitä se tarkoittaa? Ei yhtään mitään. Ei se tarkoita että ne tunteet on aitoja. Ja miksi olisikaan? Kuka rumia naisia haluisi? En mä ainakaan. Siksi ihmettelen miksi miehet haluisi. Todella outo maku tbh. Oikeasti haluatte roikkuvatissisen rumapilluisen oksettavan huoran? Ja muutenkin ruman. Lantiokin on edelleenkin ruma. Nainen on kuin alikehittynyt mies. Kaikki näyttää vaan oksettavalta naisten päällä, oli ne vaatteet naiselliset tai miehekkäät. Miehekkäissä vaatteissa nainen näyttää AINA vain rumalta ja säälittävältä, oksettavalta. Minunkin pitäisi tappaa itseni koska olen sen verran oksettava ruma huora. Harmi kun en uskalla. Olisi parempi. Etenkin itselleni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
roikkuvatissisen
Ja älä sano edes että eihän kaikilla roiku. Roikkuuhan kun pääsee tarpeeksi vanhaksi, ja yleensä jo todella nuorena. Eikä se ole pelkästään siitäkään kiinni vaan kaikki tissit on rumia ja ällöttäviä sekä täynnä kauneusvirheitä. Kaikista parhaimmalta näyttää miehen yläkroppa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Näyttää siltä että vuodessa ei ole tapahtunut mitään edistystä. Tätä tasoa oli jutut viime keväänä niin on kyllä hyvin lähtenyt paranemaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Eikä se mua haittaa koska en odota elämältä enää mitään, odotan pelkästään sitä että kuolen pois jonain päivänä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ah ollapa 90v ja kuolinvuoteellaan. Siihen mennessä en ole koskaan ollut muuten sekuntiakaan onnellinen elämässäni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En tiennyt että kaksikymppisyys on näin rankkaa. No ei se heti ollutkaan mutta periaatteessa 24-vuotiaasta tähän päivään. Heres to hoping että kolmekymppisyys on parempaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Koska siis tähän mennessä voin sanoa helpolla että elämäni hirveintä aikaa on ollu kakskymppisenä. Lapsuuskin oli parempaa ja teininä. Ei tästä voi olla kuin suunta ylöspäin joten pakollakin tulevaisuus on, no, joko samaa tai parempaa. Huonompaa ei voi olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä en tosin sitä tiedä että jos mä kiertäisin baareissa viikottain tms niin voisinko paremmin kuin nyt. Kun kuulemma sosiaalisuus, juhliminen yms on hyvä juttu. En vaan jostain syystä oo sellanen ihminen niin ei oo huvittanu. No myönnän että olin baareissa noin 2015-2022 jonkun verran ja ainakin enemmän kuin nyt. Ohops. Ja onko sattumaa että juuri 2022 oli viimeinen ok vuosi :D eikun baareihin takas xD oon kyllä muualla ollu jonkun verran. Mutta näköjään baarit olikin se juttu koska mikää muu ei näemmä oo auttanu xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Omg hate this guy 😭💗 when does it end please go away it's been going on for too long.......

Riippuu mist lasketaan......

Se on periaatteessa ollu vuosia mutta.....

Ylös Pohja