Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siit on niin kauan emmä vittu jaksa hei katoin bb 2020 sillon,,, lopeta ny,,,,,,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kuuntelin hit or miss lmao stop it

En muista mutta olin just kattomas jotai ohjelmaa (bb vai joku muu?) Sillon yks ilta ja sit jossai katkol tai jotain muistan ikuisesti ku kuuntelin vaa hit or miss. En ees tiiä ajattelinko tätä keissiä sillonjust sil hetkel mut jostai syyst toi on painunu vaa mun mieleen nii hyvin???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
JA kriiseilin v:stä JA t:stä ja mietin mitä vittua teen niiden kanssa ku molemmat yrittää mua.........

I remember this too well oh my lord se ahistus tai se sellanen ku en ikinä tienny mitä sanon niille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
T oli kyl jokseenkin tosi sweet sinänsä et emt olin kyl hirveen imarreltu siin mieles mut silti ahdistunu XDDDDDD

muistan ku pelkäsin ain siel paikas et törmään siihe 👀👀👀👀👀👀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol

T: *appears*
Me: oh shit where can i hide


😂😂😂😂😂✋

Mut on se silti mukavaa että joku ois oikeesti halunnu date me 😭😭😭😭😭😭 niin helpottavaa et kaikki ei pidäkään mua ällöttävänä ja kauheena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ainii ei toi viel mitää mut sit ku:

A: *appears*
Me: 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vittu näkiköhä must kilometrin päähän mitä tunsin sitä kohtaa XDDDD LET ME LIVE

a ja l kylläkin molemmat hhjskskd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omg eunkwang on nii ihana
Kylläpä taas nauratti kun katselin jotain sen vanhoja insta-kuvia ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa....... Ja meinasin että nyt alkaa olee jo embarrassing kuinka se saa mut edelleenkin hihittäväksi koulutytöksi näin helposti.......... Hmm

Lmaooooooooo ei sen tarvi tehdä kertakaikkiaan mitään erityistä ja oon silti silleen "hihihi 😍😍😍😍 miten söpö 😍 miten komee 🥵✋ uhhh so masculine i wanna fuck" 😳😳😳😳 joo-o...


LMAOOOOOOO

Eunkwang: *just does that come here thing with his fingers*
Minä: 😱😱😵😵 I WANNA TAKE MY CLOTHES OFF 🥵

And i oop-


EEEHH

asiasta toiseen niin onneksi edes se pillun vihlonta loppui nytten koska JUMALAUT kuinka ne kohtaukset oli taas ihan järkyttäviä melkein huusin ääneen :DDD

En oo ees iha varma kumpi on pahempi, pillun vihlonta vai kenties alavatsan kipu?????????? Molemmat meinas tappaa................. Literally olin sillee eilen yöllä yhen sellasen kohtauksen jälkeen et "tappo melkee" tai tuli mieleen se :----D koska for real 😳

Silleen lol enkä näistä hirveesti kehtaa kellekään valittaa ni valitan täällä XD en viitsi edes hirveesti sitä alavatsakipua näyttää kellekään kun se on niin noloa (miksi), yritän vaan olla mahdollisimman normaalisti. Vielä nolompaa ois olla silleen aaaaaaa pilluun sattuu XDDDDD sillon kerran oli se hauska tilanne kun olin sillee "AAAA *gasp*" koska se tuli niin varoittamatta yhtäkkiä että menin jotenki iha tolaltani :DDDD siis se oli aivan järkkyy. Mutta en tiedä mistä ne sitten ajatteli sen johtuvan, ehkä vatsakipua just. Mut ku se oli niin yhtäkkinen sellanen *gasp* et voi vittu XDDD noloooooooooooooooooooo

Mut ei se kyl oo noloo :D





Mut joo

Miksi eunkwang.......... Ei tee mulle tällä hetkellä jotakin 👀😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
UUH miks

🤧🤧🤧 My hearttttt

Hmm i'm thinking about stuff that you should NEVER think about
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Also stop thinking about his penis,,,, gosh,,,, you can't see it anyway so stop wondering about that lmao 🙄🙄🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut okei, hyshhhh

Mietin että miksi oon kans vittu ainut jolla vihloo pillua niiku okei en ehk ainut mut se ei oo niin yleisesti tiedetty asia kuin vaikka se alavatsakipu tai selkäkipukin. Niin sitten vaan tuntuu niinku kauheen monella ei ois samanlaisia kipukohtauksii ku mulla niiku etyhtäkkiä aivan järkyttävä vihlasu ja oot sillee lol tappo melkee. mut niiku siis????? For real. Niiku todella sattuu sinnekin. Ihan kunnolla.

HUOH. puhutaan vaan jostain vatsa- ja selkäkivusta. Entäs kivut pillussa 🤧🤧🤧🤧 tai entäs se kun tunnet että "oksennan ihan just" tosin en kyllä oksentanut koskaan onneksi. Tai no siit pahoinvoinnist kyl ehk vähän enemmän kuulee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
LOL WHY AM I SUDDENLY IN MIKA FANDOM 😂😂😂😂😂😂

tai siis se vaan että kuuntelen aika paljon sen musiikkia ahahaha huvittavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HAHHHAH

minä: lol girl you're so in love with eunkwang
Minä: no en saa-
Minä: *näkee tän kuvan https://pin.it/4Vf1t0r *
Minä: ....Tana ole.....
Minä: ..... 😦

XDDD lmaoooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mietin sitä et miks sen pitää näyttää niin hyvältä 🤔 koska mikäänhän maailmassa ei näköjään taida muuttaa sitä että se on mulle maailman komein mies niin tota noin... Tässä sitä sitten ollaan... Eipä se siitä muuksi muutu...............



Muutenkin ku katon sen shirtless photos ni iskee vaa halu tehdä jotain seksuaalista.. mutta sitten kun vertailen muiden shirtless photos niin jotenkin se ei vaan samalta kuitenkaan ihan tunnu hmm. Emmä tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mmmmmitä :D

"Ylipainoahan tuo on. Normaali paino sun pituiselle olisi 47-64kg. Oman terveyden kannalta kannattaa muuttaa elintapoja."

Ja tää henkilö sanoi olevansa 65 kiloa??????????? :D varmaan se yks kilo siinä terveyttä haittaa? Vai mitä en nyt tässä ymmärrä xD

Ja sitten taas kerran joku toinen siinä kesussa sanoi että "lievästi ylipainoiset on tutkitusti terveempiä kuin laihemmat" eli juuri sen mukaan sitten nimenomaan ei tarvis niitä elintapoja muuttaa :D mitä vittua XD taas todistaa vaan se että ei kannata kuunnella edes muita ihmisiä kun ei tiedä mitä pitäisi uskoa noista kaikista eri asioista mitä sanotaan.

Itse muuten olen kans nyt sen 65 kiloa :DDDDDDDDDD tai siis vaaka äsken näytti 65. Joo se vaihtelee varmasti välillä mutta huvittaa että se koko ajan putoaa tolla tavalla. Sit taas välil nousee kilolla. Mutta nyt se näytti 65, ehkä seuraaval kerral taas 66 mut huvittaa.

Mutta oikeasti, en tiedä vittu edes millon viimeks oisin painanut 65. Millon viimeksi oon ollu noin kevyt?? Tuntuu oudolta:D oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kun miettii että vielä vähän aikaa sitten oon painanut 68. Ja nyt yhtäkkiä 65. Yrittämättä edes. Lolll.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ööhh

Lmao

Voi vittu muuten oikeesti

Tää on ihan vitun naurettavaa oikeesti tho

Mut


BAHAHAHA 😂😂😂🤧 cute
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en voi parhaalla tahdollakaan ymmärtää että miten oon vieläkin siinä pisteessä että sydän hakkaa liikaa, olo on kuin olis huumeissa, it's like you're so ... Like i don't even know how to describe it like wtf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jumalauta ottaa mahasta niinkuin olisit vuoristoradassa. Yhtäkkiä vaan muistin miltä se tuntuu ku oot lintsil ja sit vaa se ku ottaa mahanpohjast se on nii outo tunne nii tää on just se sama.. 👁️👄👁️

Adrenaliini???? Vai??

Tai toki toi äskenen oli ehkä pienempi ku mitä se joskus voi olla jossaki lintsil esim mut nii :D aaaa tulipa muistoja mieleen vähän huoh
 
Ylös Pohja