Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mun elämä taas välähtelee mun silmien edessä yhtäkkiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ja nyt taas mietin paniikissa kuolemista koska mietin et mitä tästä muka jää käteen.

En koskaan voi kuolla peacefully tbh

Ei tää oo muuta kun kidutusta tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mietin vaa et mikä vitun sairas vitsi elämä on :D i don't want to know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En oikeesti tiedä enää yleensäkään mitä tehdä

Olo on niin jotenkin...... Tuntuu et voisin oksentaa emt on niin huono olo jopa fyysisesti. Tai siis sillee ku ahistus on niin kovaa niin se aiheuttaa sen että oksettaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Apua.....

Tää yutoda saa mut vieläkin paniikin partaalle:

Se on pahempi ku muut yutodat oml don't say it like that

Stop murdering me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Also the way i almost screamed ku olin autossa aikasemmin tänää ja radiost tuli yhtäkkiä funeral of hearts..... BYE

se alko nii yhtäkkiä iha puskist olin vaa sillee miten just tää biisi just nyt apua

Oh me oh my i hate the radio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Also hui is murdering me iha vaa siis kaikki nää asiat u know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Lol ainut asia mitä haluisin on olla täysin aromanttinen aseksuaali kiitos vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Antakaaaaa mun olla aromanttinen aseksuaali. Mite mun on tarkoitus tulla toimeen tän kanssa? En voi.

Vittu mä arvostaisin sitä jos joku vois vaa maagisesti tehdä musta sellasen. Emmä oikeasti kestä enää. Ei oo hauskaa enää tosin millon se edes olis ollu. Ehkä joskus ala-asteella vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ei helvetin huutikset

And no matter what i do
I will never not think about you


Onko pahempaa biisiä.

+ This loven tää kohta:
This love left a permanent mark
This love is glowing in the dark


Idk vaikka toi onkin niim vahvasti ek biisi niin silti tavallaan muutki tulee mieleen koska they left a permanent mark too.

Lmao

Siis en voi vieläkään uskoa mitä mulle on tapahtunut oikeesti en ois ikinä voinut kuvitella et rakastuminen on tällaista. Esim nuorempana tai esim lapsena en olis ikinä jotenki osannut kuvitella että mulle oikeesti käy näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
HUOH VITTU

hongjoong ja jongho on niin vitun törkeitä miehiä kans :D

Voi vitun vittu

Todellakin pilkka osuu omaan nilkkaan koska joskus pidin kpop stannaajia "tyhminä" siis en varsinaisesti tyhminä mut sillee vaa Ihmettelin sitä ja olin sillee mite ne ees pystyy

It's literally a punishment lmao wtf

Can u believe it oikeesti aikoinaan en tajunnut yhtää ja nyt oon niin trapped ku voi kukaan ikinä olla, en pääse yli IKINÄ ja niinku monestakaan tyypistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Nah he murdered me once again

Bitch if you don't stop now 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Voi jeesus




Mun ympäristö on AIVAN täynnä draamaa ja ihan ku mun omat eunkwang draamat ei olis jo tarpeeksi.......

Lmao oon vaa sillee i don't need this now 😂😂😂

Mul on ihan tarpeeks jo tässä rakastumisessa vaikeutta ja pitää yrittää jaksaa ja kestää niin idk miten kukaan voi olettaa että mua kiinnostaa nyt

Mut eihän kukaan edes tiedä tästä

Ainoastaan osa kavereista jotenkuten mutta ei siis perhe jne ja sillee

Eikä mun perhe sitä varmaan ottaisi vakavasti koska u know "toi nyt on vaa tollane"

Right, koska en toki oo itsetuhonen sen takii tai mitää

Ärsyttää ku en ikinä vois esim selittää tätä asiaa tietyille ihmisille koska vaikka ollaan periaatteessa läheisiä tavallaa mutta esim ne ei ymmärrä

Eikä ne vois ymmärtää miten joku voi olla itsetuhonen julkkiksen takii ja ne ei tekis mitään muuta ku vähättelis joten

Ei ihme että pelottaa puhua tämmösist. Kosk se vähättely saattaa jopa pahentaa itsetuhoisuutta

En tiiä en tajuu miks mun pitää kestää tää kaikki

Alan kohta itkee ja sit pitää taas selittää että mikä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mä en honestly pääse yli.

En vaan näe sitä et oisin ikinä yli siitä

Se oli jälleen mun unes mut oli kyl hui ja yutokin. Ainakin ne. Se oli vitu söpö uni. En tiiä oltiin varmaan huin kaa taas yhes siin ja sit taas ku heräsin niin se tuntu niinku se ois ollu totta
Mut ei kuitenkaan yhtä paha kohtaus ollu ku sillon se yks uni
Koska silloin ku heräsin niin se tunne oli aivan järkyttävä. Mut nyt tää aamu ni se oli vaa sellane. No tavallaan järkyttävä mut ei se ollu nii sellane ku silloin. Tavallaan kuitenkin erilainen

Mut silti se oli niin 😭 en voi kestää tätä

En voi oikeesti kestää mä ihmettelen et miten mä vieläkin jaksan. Miten mä jaksan nousta sängystä. En tiiä. Tänäänkin kävin lenkil ja kaikkee mut en ymmärrä miten pystyn vittu mihinkään. Haluisin vaa huutaa ja puhuu ees täst asiasta jollekin mut ku en voi, eikä se auta
Ihan sama. Tuntuu että uppoan koko ajan. Syvemmälle. En tiiä tuleeko jossain vaiheessa totaalisesti pohja vastaan. Vai mitäköhän täs käy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ugh shut up 😭

Why so hecking cute:

Smol baby

Joo luulen etten liiottele jos sanon että se on yks mun elämäni pahimmista rakkauksista... Ellei pahin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo anteeks mitä 😭

It's those damn eyes

Shut the fuck up 😭

En toivu ikinä

Mitä vitun järkeä on olla näin rakastunu ihmisee joka asuu toisella puolella maailmaa i'm just asking

Miks helvetissä synnyin tänne vaikka eipä sillä merkitystä oo mutta idk those damn k-mels are a bit more lucky mut silti. Eipä faneil jne oo muutenkaan paljo mitää mahdollisuuksia ikinä mihinkään, se menee naimisiin jonku julkkiksen kaa tai sit ei mut joka tapauksessa ei mulla nyt ainakaan oo mitään, vitun, mahdollisuuksia, ikinä, mihinkään.

Jooh välil oon sillee: ✨u don't know, anything is possible ✨
Ja nyt oon sillee: shut up bitch unoha se kokonaan et koskaan tuu saamaan mitään elämässäs

Ainoo ongelma on vaan se etten voi unohtaa sitä koskaan ellen saa muistinmenetystä tai jotain koska ööm ei tollasia asioita unohdeta
Enhän mä montaa muutakaa voi unohtaa niin miten sit ton

Mut em tiiä lmao tänäänkin olin sillee et vittu mä nauran oikeesti jos joskus oonkin sen kanssa (u know, jos tapahtuu ihmeitä) ja sit oonki itkeny täysin turhaan etten koskaan saa sitä.

En tiiä haluun oikeesti vaa itkee tai siis en HALUU mut mitä muutakaan voin enää, oon nii loppu

Ehkä meen vaa nukkumaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
You know se on vaa nii hauskaa ku elämäs suurimmat rakkaudet on vaan ja ainoastaan julkkiksii

En tiiä, se päivä ku toi menee naimisii jonku kaa ni tulee olee aivan helvetin tuskallinen ja en tiiä voin varmaan siin vaiheessa jo alkaa suunnittelee että miten tappaisi ittensä. 🤷

Jos edes ois mahollisuus päästä yli mutta kun ei oo koskaan. Kyse on kuitenkin tosta niin mitä muuta voi odottaa

Tuun olee aina kiinni siinä minkä sille mahtaa 😂😂 tai ois se aikamoinen ihme jos pääsisin yli siitä???? Koska honestly nään itteni täs tilanteessa aina
Siis silleen että jonku helvetin ikuisen jäljen se vaa jätti muhun ja se siitä
Eipä siinä mitään

En voi oikeasti uskoa tätä

Oli kyllä elämäni suurin virhe klikata siit vidist. That damn idol on quiz. Ruined my life:D niinku honestly se fakta että yks ainut video voi muuttaa sun koko elämän näin. Hello 😂😂😂 murrun atm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ah itken xddd muistan nii sen ku katoin sitä idol on quiz ja ihan samantien olin vaa jotenki sillee kuka on hän 😭 muistan ku se iski samantien ja tiesin heti ettei se oo mikään höpöhöpö tason ihastus ja mietin et mikä on hänen nimensä 😭😭😭 ja mistä groupist noi edes on 😭 sit ku ne sano penta b ni mietin et mikä vitun penta b juu pentagon JA? mistä se b tulee, mikä ryhmä 😭😭😭😭 siis oikeesti sairasta miten se oli samantien sellast D: aaaaaaaaaa katoin sen vaa yuton takii?????????

En vieläkään pysty ymmärtämään oon yrittänyt kelaa ja muistella ton tapahtuman sata kertaa päässäni mut en koskaan ymmärrä et miten siin kävi näin 😂 en oikeesti tiedä mitä tapahtui. Miten voi ihastuu niin salamana. It's like.... Idk?????????? Mihi vittuu mä siin ihastuin? Siis sillon ekana ku katoin sen. Ku en tiennyt siitä vielä mitään.
Mä en oikeesti tiedä minkä takia mulle heräs sellai tunne. Ulkonäön takia? Vai jonku viban takia vaan? Siks et se on sellane dorka (koska sen huomas jo siinä alussa :D)? En tiiä MIKS :D muistan vaa että tunsin heti et tän kuuluiskin olla näin
Siis tiesin etten voi väistää sitä tunnetta vaikka eka yritin olla silleen että en mä nyt siihen ihastu ja mullahan on jo yuto yms
Mut tiesin et sitä ihastusta en kyllä pysty välttää ja se tuntuki siltä et sen on vaan oltava niin
Et mitä tahansa teen en pysty kiertää sitä enkä pääse pakoon ikinä :D ja niinhän siinä kävi

En tiiä sit mitä ois tapahtunut jos oisin vaa kaikin voimin yrittäny olla sillee etten kato mitää muuta siit ku vaa sen yhen ainoon vidin

Mut then again
En tiiä, mun mielestä elämä ei vaan jotenkin toimi niin että yrität aina vältellä kaikkea vaikka haluiskin mut silti ei se vaa mee niin

Vaikka en oiskaa koskaan halunnut rakastuu kehenkään ehk mut en tiiä en osaa toimii muutenkaan nii tollane välttely on aika vaikeeta koska mun pitää muutenki keskittyy emt pakko-oireisii tai jotain, emt

Sitä paitsi vieläkään en vaan osaa olla uskomatta siihen että that was my destiny anyway so

En usko että sellasia asioita edes voi välttää

Tai siis joo oon varmaan tyhmä ku uskon mihinkään tämmöseen mutta oon käännelly ja väännelly tätä asiaa päässäni ja aina vaan tuun loppujen lopuksi siihen tulokseen että sen on pakko olla jotain sellasta minkä kuulukin tapahtuu

Idk i guess i'll just..... ㅠ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
This bihhhhhhh

Mut anyway miksköhän tää biisi kuulostaa niin tutulta

Tuntuu et se muistuttaa jotain toista biisii

Ughh i love that song tho

Ugh i love this bitch tho

I really love him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Lmaoooo honestly

Brb tuntuu et alan kohta itkee ihan helvetisti tälle:

Vaikka ei edes ole suoraan mun tilanne koska ei olla edes kaukosuhteessa eikä yhtään missään muussakaan suhteessa mutta toi biisi en oikeesti siitä huolimatta kestä sitä:D luulen et tää on nyt se pahin kerta ku toi biisi on iskeny muhun.. vaikka aiemminkin oon sitä kuunnellu ja on tavallaan ollu samantyyppistä toki mut en tiiä tää on nyt vaa tällä kertaa jotenki niin 😭 huoh oikeest sydäntä särkevää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Huutis ikävä on niin järkyttävää tälläkin hetkellä vaikka yhä ja vieläkään en ns. Tunne sitä, oikeasti. Mutta silti on mahdollista ikävöidä niin paljon että järki lähtee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Oikeest tää tuntuu niin äärettömän tyhmältä mut itken iha just 😭 ok now i do

Mitä vittua
 
Ylös Pohja