Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mit

Seikkailin quoras ja siel joku oli sillee "crushes make me happy" ????? Olin vaa sillee "ewwwwwwwww ewwwwwww" lmao :DDDDD automaattinen reaktio heti tää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao how can crushes make you happy

If crushes are addictions.... And they are... How can addictions make you happy...... If you're addicted to somebody it makes you........ Miserable.....? Well yea i kinda happen to know the euphoric feeling mut se on niin kusetusta emt you tell me i don't know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei this is what a crush is:
- euphoric feeling sure
- niin kusetusta
- mut sit ku et voi olla ihastukses kanssa niin oot niin addicted siihen ihmiseen että ilman sitä oleminen on ihan sanoinkuvaamatonta
- ja siis nimenomaan se että et fyysisesti voi olla lähellä se on jotenkin omituinen tunne koska ei luulis että voi tarvita jonkun fyysistä läheisyyttä niin paljon niiku mikä siinä muka on niin mahtavaa? Mutta must tuntuu et oon oppinu sen ihan eri tavalla vasta kwangin myötä.... Et miltä se tuntuu.... Ja siis... Ihan järkyttävältä huumeaddiktiolta periaatteessa ainakin joskus... Päässä ei (usein) pyöri mitään muuta ja lasket vuosia et milloin saat ehkä tavata sen jos voit ja tavallaan näät kaiken sen kautta jolloin esim vuosikin kuulostaa niin kiduttavan pitkältä ajalta kun ei saa olla sen kanssa XDDDDDDDDDDD


what the actual fuck tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis oota mitä vittua toi uni oli?

???????

Oli ehk paras uni ikinä ja oudoin kaikin puolin.

Okei siin oli niin paljon kaikkee voisin selittää kokonaan mutta selitän vaa nää muutamat jutut
Olin jossain... Mä en tiiä mikä se paikka oli? Oisko se mahdollisesti ollu sairaala tai joku sellanen??? Ja älä kysy mut päädyin sitten panemaan jonkun ilmeisesti täysin random jätkän kanssa ja niiku mun mielestä en tunnistanu sitä kenekskään et se oli vaa joku iha random. En tiiä. (Excuse me, pantiin jossain sairaalas vai mikä se paikka nyt sit olikaan mut sen muistan kai että siellä just piti vähän niinku kattoa vähän et missä saa yksityisyyttä :DDDDDDD ??????? MITÄ vittua) noh ei siin, sit ku oltii harrastettu seksiä niin en tiedä oliko siin välis viel joku kohtaus vai tapahtuko tää suoraan sen jälkeen, mut kuiteski menin jonneki ulos siin. Sit ofc kwang was there ja se näytti nii komeelt. Mun mielestä me ei oltu mitenkään yhdessä siinä, ei kai? Oltiin ehkä enemmän kavereita tai jotakin sinne päin i don't know?? Tai voi olla että siinä oli molemminpuolisia tunteita mut kuiteski (mulla nyt tietenkin oli siihen, sehän on selvä).
Nii se sitte halas mua ja muutenki heti ku astelin sen luo niin mulle tuli sellanen olo et haluun ton mieluummin enkä ketään muuta. Tuntu et mä kuulun tähän enkä esim sen random jätkän kaa jonka kaa olin hetki sitte pannu. Tuli kyl vähän hassu olo ku just äsken olin ollu nii steamyis tunnelmis sen jonku kaa :DDDD sit vaa meen kwangin luo sillee "..... Lol hi" :D kuiteski se tunne mikä tuli heti ku näin sen ja tällee ni oli iha indescribable en oikeesti osaa kuvailla sitä se oli niin vahva. Kans sellanen turvan tunne i think. Se oli niin... Se tuntu nii oikeelt. Olin vaa sillee ei vittu ton luo mä oikeesti kuulun. Kaikki vaaa klikkas heti ku menin sen luo. Must tuntu et mun ei tarvinnu esittää mitää tai mikään ei ollu niiku huonosti sen kanssa. Ehk sen toisen jätkän kaa oli vähä awkward vaik se kai oliki iha mukava. Mut sit ku menin sen luo tiesin vaa et it should be us. All of it it just clicked 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 muistan hämärästi mut tosiaa iha ku se ois hymyilly mulle ja halannu mua. Sit niiku se ois viel siin halatessa silleen en osaa selittää mut niiku silleen.... Söpöiltiin periaatteessa siinä sillee en osaa selittää:D niiku se ois sit jotenki tiukemmin viel halannu mua ja jotenki sillee en osaa selittää. Se oli maailman söpöintä ja maailman vaaa vittu ihaninta. Oikee muistan kuinka fyysisesti tunsin sen. Sitte vielä siinä unessa sen jälkeen kun olin kai taas pois sen luota, mä luulen että tajusin ehkä sen olevan unta jossain vaiheessa niin siks ihmettelin siinä unessa että miten mä tunsin sen NIIN selvästi fyysisesti kun se ei ollu ees totta???? Jälkeenpäin siis siin unes. Pystyin tuntee vaa et se oli ihan selvästi siin mut kai jotenkin ihmettelin et miten tunsin sen ku tää on unta tai jotakin tämmöstä. Tai en oo ihan varma oliko jopa niin että siinä unessa heräsin unesta :D ja ihmettelin miten siinä olin tuntenu sen niin for real. Mut tietenkin olin edelleen unessa mutta siin unes heräsin? :D helppp its getting confusing ig.

Must tuntuu etten ikinä voi unohtaa tota kohtausta. Se oli about samaa tasoo ku hui unet niinku siin mieles et kui tärkeältä se tuntu.

Siin tulee sellanen olo etten oo ikinä kokenut mitään ihanampaa.


Kosk basically olin vaa sillee mun kulta vaikka ei yhdessä kai varsinaisesti oltukaan. Ja siis en kai ääneen sanonu mitään mut kummiski aattelin et aaaaaaaaaa mun kulta 😭😍 se oli nii söpö. Varsinkin se tapa mil se halas mua. Mun mielestä se oli niin sellanen että se rupes sit viel halaa mua siin jotenki tiukemmin. Et se oikeesti vaikutti silt et se oikeesti pitää mua jotenki iha super ihanana ja söpönä ja niiku rakastaa mua ja näi. Ääääää vittuu ihan hirveetä. That was like basically all i ever wanted. Ihan ku se ois kans niiku hymyilly ja kattonu mua vaa jotenki nii rakastavasti. Ei saatana. I am deceased.


No anyway sitten jossakin vaiheessa vielä sen jälkeen.. kai?? Oltii jossaki paikassa, mikä vaikutti täl kertaa enemmän baarilta tai vastaavalta, ehkä?? Hmm en oo kyllä varma. Mut siit tuli vähän sellanen tunne et vois olla. Idk. Sit vaa menin jonneki sinne ja näin kwangin siel vähän pidemmällä, en tiiä näkikö se mua edes, mut sit vaa jäin kattoo sitä ja hymyilin ja tunsin et ei luoja oon niin rakastunut tohon. Ööööö, ei vittu???¿?? Must tuntuu et ihmiset mun ympäril ehkä huomas miten katoin sitä, en tiiä ne saattoi olla jotai mun tuttui tho, ehkä me jopa puhuttiin asiasta jotain, en muista tarkkaan. Ihan kun oltais. Luulen et se ei huomannu mua siin ja sit se vaa oli siel vähän kauempana mut basically katoin sitä sieltä ku jotain maailman ihmeellisintä asiaa lmao. Voi juma oikeesti. Seki tuntu nii todelta, kaikki tuntu nii todelta ja nyt oon sillee en voi uskoo ettei tunnetakaan oikeesti ku oon vielki iha kujalla siit unesta.

Niiku???????????????



???????????????????????????????

En mä ymmärrä. Varsinkin se kun menin sinne ulos ja se oli siellä niin can u even imagine niiku sitä tavallaa helpotuksen tunnetta IDEK LMAO 😂😂😂😂😂😂😂 vittu seis.



SAAAAAATANAAAAAA 😭😭😭😭 save me save me save me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Looooooooooooooool vittu se oli täydellinen söpöin

En tiiä mul on nytte jälkeenpäin ainakin se mielikuva niiku sil ois ollu se ruskee takki siit wind and wish mv:stä mut en tiiä oliko oikeesti vai tuliko se mielikuva vasta jotenki näin jälkeenpäin 🤔 anyways, komee se oli ........................ Kuten aina.................. Mitä vittua........ Vihaan tätä .......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
huoh mä katoin vanhoi kuvii ja videi ja oon niis nii crackhead iha samanlaine typerys basically ku eunkwang?????? miksi.




mut siis muutenki mistä on kyse mun elämäs en ymmärrä koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
huoh mä katoin vanhoi kuvii ja videi ja oon niis nii crackhead iha samanlaine typerys basically ku eunkwang?????? miksi.




mut siis muutenki mistä on kyse mun elämäs en ymmärrä koskaan.
Tosiaa joku vidi missä selitin jotain tyyliin "mua vaan naurattaa mut siis mä oon oikeesti ihan selvinpäin" juuh jooh XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jollain oudol tavalla se vaa kinda makes sense et rakastan eunkwangii xDDDDD mut eipä siitä sen enempää... Vittu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
M u t t a

ABUA

tutkin galleriaa niin mun viimesin timppa-kuva on 24. Marraskuuta 2021 OMG mitä tämä on mitä mun elämäs tapahtuu..

Toinen huomionarvoinen seikka on se että mul ei vieläkään oo yhtään jere-kuvaa mun gallerias, siis yhtäkään... Jännä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HMM okei insecurities (katoin itteeni ikkunasta ja aloin olee insecure heti):
- so yea my hips are wide (but some people like that?)
- my butt is pretty big (but some people like that)
- my boobs are pretty big, or... At least not small (but some people like that too)
- my tummy is not flat (but some people like that)
- my boobs are saggy and ugly (but i guess there are even people who like that)
- my thighs are big (but some people like that)
- acne (well honestly i think some people might find it aesthetic cause ive seen comments)
- a lot of face fat (but some people like that)
- my nose (i guess some might think its pretty?)

Mitä muuta.... Basically taidan olla insecure jokaisesta kohdasta itessäni XD mut ei se mitään. I look pretty. I'm still saying that lol. Every part of me is pretty yes.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ööh


Tää mut "minä kun oon curious about eunkwangs dick mutta en halua myöntää sitä"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
UUH you make me even more curious when you wear shirts like that aaaaaa damn it i want to see you naked 😭😭😭😭😭 kidutusta kidutustaaaa
 
Ylös Pohja