Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
George Costanza Good Job GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Yeah again, BUT. hey. There's a but.

Koska tottahan se on: pohjimmiltaan hetero mutta toi on se eri juttu. Mehän käsiteltiin tää jo joten, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Obviously i feel it mut se onkin se eri asia. Mielenkiintoiseltahan se aina tuntuu 🤔 mutta eipä siinä. Also eww.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Yeah again, BUT. hey. There's a but.

Koska tottahan se on: pohjimmiltaan hetero mutta toi on se eri juttu. Mehän käsiteltiin tää jo joten, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Obviously i feel it mut se onkin se eri asia. Mielenkiintoiseltahan se aina tuntuu 🤔 mutta eipä siinä. Also eww.
Tai no en tiedä voiko sanoa näin tässä tilanteessa mutta kuitenkin se on se että.... Silleen enhän mä naista halua enkä edes transmiestä 🤢 mut sit kuitenkin random ihastuminen aina tapahtuu. Ja kyl mä ny tunnistan sen :DDDDD kyl mä nyt ihastumisen tunnistan. Mut aika outoo.

Eli ehkä pohjimmiltaan bi mutta se on tää vähän kuitenkin eri juttu.

Tai pohjimmiltaan hetero mut tää on tää eri juttu.

No siis. It makes perfect sense what are you looking at ?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Joko pohjimmiltaan hetero tai pohjimmiltaan bi riippuen vähän miten sen näkee 🤔 ja miten sen haluaa nähä 🤔 mutta pointti nyt kuitenkin on se että kaikkia muita ällöksyn paitsi cis miehiä

Oh wait :DDDDD ällöksyn niitäkin tietyissä tilanteissa :DDDDDDDD koska näin kuvan and i wish i wouldn't have seen it with my own eyes 🥲 mut eipä se ollukaa kenestäkää mun ihastuksesta XDDDDDDDDD

makes perfect sense siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siis mä sanoin silloin hetero vaan sen takia ku olin et en mä pohjimmiltaan haluu ketää naista enkä transmiestä jne.

Niiku en varmaan haluukaan vielkää koska yäk.

Mut ei kait se muuta itse asiaa.

Joten. I guess the bi option.

Ylös Pohja