Vieläkin tekee mieli tehdä tuhmia asioita lmao a lil while ago i went SO WILD because of him like idek what happened? Tuntui että seksuaalienergia pulppuaa jotenkin yli niin kuin en olisi saanut orgasmeja kuukausiin vaikka viimeksi silloin viime yönä sain???? Silti olin kuin hengenhädässä niin kuin olisin jotenkin starving ja kunnolla xddddd ja senkin jälkeen tuntui että olin yhä niin vitun desperate vaikka kyllä tulin (jälleen, mutta se oli aika pieni orgasmi)
Niinkun miten voit olla desperate 24/7 siitä huolimatta vaikka sais parikin orgasmia päivässä? He just gets me too wild en ymmärrä enää tätä. Tuli vaan sellanen olo et en.. tai no oikeestaan sitä ei ees pysty selittää. Ei sitä voi kuvailla sanoilla : DDDDD
Jotenkin käyn niin järjettömän kuumana siihen 😶😶😶😶😶 it's just out of control.
OIKEESTI AAAAA
En tajuu
Vaa jotenki
Käyn niin jumalattoman kuumana siis mä vaan,,,, ei voi selittää mut se vaan... Tekee jotain, en tiiä ees
Lmao i'm just fantasizing about meeting him someday and showing him how desperate he makes me feel (if that was possible lol) 😏 i think he would be surprised uhhhhgghh 🙄 sillee um how horny can she be wtf. (Koska honestly jos oisin sen kaa yhtään samanlainen mitä yksin niin,,,,, i mean that was REALLY desperate i just... Idk i lost my mind completely the desire was real...)
Siis tässäkin vidis
Joku siinä on niin kuumaa joku siin aiheuttaa sen 🥵 en tiiä?????? En tiiä???????? Helpppp???? Mut niiku en osaa pinpoint sitä mut niiku eih ei vittu en ymmärrä