Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua

Ah ainiin tämäkin vielä:

Bye he looks so yummy in those clothes i think my heart is bursting
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Öö sori mut jos me oltais yhdessä ja oisin ollu tuolla sen kanssa

niin oisin varmaan vähän väliä kuiskinu sen korvaan et en malta odottaa että pääsen riisumaan noi vaatteet sen päältä koska se näyttää niin hyvältä niissä, mutta entäs ilman....

🥵😩😋💓💖

No siis oikeesti mistä se johtuu että tollaset niiku puvut yms... Saa jonku näyttää viel sillee eri taval sexylt.... Tai niiku et sexy on understatement
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huoh HUOH Vittuuuuuu

Ja kiva kun aina jos katon omaa naamaani peilistä niin tulee mieleen eunkwang ku ollaan sit näköjään kuitenkin sen verran samannäkösiä vai mitä vittua nyt taas

Onpa mahtavaa 🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu miksen vaa menny nukkumaan kauan sitten nyt kaikki on jo niin päin vittua xDD ottaen huomioon se että menin taas pilaamaan asiat.. no en ny varsinaisesti mutta totta kai mun on vaikee olla kosk embarrasment and shame and guilt. Mut myös kauhee jano ja huono olo niin jos oisin aiemmin menny nukkuu ni ei ois ehkä näin huono olo nyt.

Muutenkin kaikki niin huonosti ku voi olla : D

Jos pystyisin menisin nyt nukkumaan mut en mä enää voi ku pitää TAAS juoda. Ja sit ku on juonu nii varmaa sit taas kusel huoh xD ja tämmöstä tämä taas.

Tosin ennen kun uskallan astua huoneestani ulos niin pitää miettiä kehtaanko vai olinko taas liian äänekäs tehdessäni asioita... Mihin eunkwang on TAAS KERRAN syyllinen niiku ei vittu??????????? Ihan törkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu vihaan tätä ja miks välil tuntuu et tää halu on mahdotonta tyydyttää kosk vielki oon sillee mmmmmhhhh 😋 huoh mitä vittua

Tosin enää en jaksa runkata vaikka mikä olis:D liian väsynyt :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut niiku ei mikään ihme jos joku on noin sexy nii et tekee mieli vaa tehdä tuhmimpii asioita mitä kuvitella saattaa 🥵🥵 ups en voi hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
SIIS MITÄ VITTUA

ihan sama en välitä mistään enää XDD kiitos vaan taas kaikille (eunkwang nyt ainakin) ja hyvää yötä huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vieläkin tekee mieli tehdä tuhmia asioita lmao a lil while ago i went SO WILD because of him like idek what happened? Tuntui että seksuaalienergia pulppuaa jotenkin yli niin kuin en olisi saanut orgasmeja kuukausiin vaikka viimeksi silloin viime yönä sain???? Silti olin kuin hengenhädässä niin kuin olisin jotenkin starving ja kunnolla xddddd ja senkin jälkeen tuntui että olin yhä niin vitun desperate vaikka kyllä tulin (jälleen, mutta se oli aika pieni orgasmi)

Niinkun miten voit olla desperate 24/7 siitä huolimatta vaikka sais parikin orgasmia päivässä? He just gets me too wild en ymmärrä enää tätä. Tuli vaan sellanen olo et en.. tai no oikeestaan sitä ei ees pysty selittää. Ei sitä voi kuvailla sanoilla : DDDDD

Jotenkin käyn niin järjettömän kuumana siihen 😶😶😶😶😶 it's just out of control.

OIKEESTI AAAAA

En tajuu

Vaa jotenki

Käyn niin jumalattoman kuumana siis mä vaan,,,, ei voi selittää mut se vaan... Tekee jotain, en tiiä ees

Lmao i'm just fantasizing about meeting him someday and showing him how desperate he makes me feel (if that was possible lol) 😏 i think he would be surprised uhhhhgghh 🙄 sillee um how horny can she be wtf. (Koska honestly jos oisin sen kaa yhtään samanlainen mitä yksin niin,,,,, i mean that was REALLY desperate i just... Idk i lost my mind completely the desire was real...)



Siis tässäkin vidis

Joku siinä on niin kuumaa joku siin aiheuttaa sen 🥵 en tiiä?????? En tiiä???????? Helpppp???? Mut niiku en osaa pinpoint sitä mut niiku eih ei vittu en ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Wait....

Lmao

Honestly i think i have imagined almost all sex acts with him that there is xDDDDD siis lähestulkoon varmaan kaikki mitä on edes olemassa.


Lol and i did type them here mut sit tajusin et se kuulosti jo liian kinkyltä niin en kehtaakaaan :DDDDDDDD sanotaanko nyt vaikka niin että en tiennyt olevani näin kinky, tai välttämättä että olisin kinky ollenkaan.........

Oh shit mä oikeesti muistan sen..

Ei oo hirveen kauan siitä kun näin sen jutun että "whats your weirdest kink" tai jotain tämmöstä ja sit se oli jotai et "if youre ace whats your grossest craving" ja niiku mä en REHELLISESTI keksiny siihen mitään weirdest kink ajattelin vaan että EI MULLA REHELLISESTI OO :DDDDDDD

KU EI EES OLLU 😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


nyt mul on yhtäkkiä niin monta outoo..... Kinkkiä???? :D how do you say that. Jopa sellasia mitä en kehtaa tässä edes kirjoittaa kun kuulostaa vaan liian oudolta XDDDDDDDDDD but i really want to do stuff with him 🙄 tai ainakin mielessäni siitä fantasioin, tiiä sitte tositilanteessa.. oop............... I'm just really kinky apparently..... Yhtäkkii???????





Enkö mä oikeasti aiemmin ollu tämmönen? Siis vaatiko se mulla henkilökohtaisesti vaan tollasen ihmisen että must tulee tämmönen vitun seksiaddikti xD en todella tajuu miten tää on näin erilaista nyt en ikinä olis voinu kuvitella olevani tämmöses tilantees.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hei. ........ Tän pitäs olla cute cause it should be adorable that i'm so in love with him mut mitä vittua it's like opening a diary of a sex addict???????? 😂😂✋ cause i imagine all kinda of things and why is it like that um isnt it disgusting xDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä...... . Nyt taas 😂😂😂😂😂😂 why am i living tho? Why do i make these decisions? Some of these things that i do.... No, actually ALL THINGS that i do..........

I don't know how to say it except:
"I gotta live with the choices ive made and i can't live with myself today" 😂😂😂😂😂😂😂 thats all i can say about this anymore XDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
MITÄ ON ELÄMÄ

tunnen oloni niin epätodelliseksi

Like pls gurl don't touch your ass what are you doing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
WHY did i have to touch my ass

I HATE THE HUMAN BODY :DDDDD i really hate it because dirt ocd 😭😭😭😭😭😭😭😭😭✋

WTF and also my bed sheets are probably just full of wet stains or some shit like pussy juices because of masturbating like what the hell 😭😭😩😩😩 why cant i control myself i hate the fact that EVERYTHING IS DIRTY I HATE THISSSSS

seriously my dirt ocd is getting out of hand like really badly...........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei mä alan itkee iha just :D

Mun contamination ocd on kyl paha mut onneks tiedän et se on vaan sitä ja sinänsä niissä peloissa ei kai ole mitään logiikkaa. Tai niiku et sinänsä mitä sitten jos likaa nyt vähän menee sinne ja tänne....... 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Mitä sitten......................... 🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆 Ei oo paha asia 😬😬😬😬😬😬😬😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toiseksi:.

"On kuitenkin mahdollista, että seksuaalisten ajatusten ja tuntemusten kanssa jää jumiin. Jos ne tuottavat voimakkaita tunteita kuten ahdistusta, häpeää, syyllisyyttä ja pelkoa, sekä vaikuttavat elämään merkittävällä tavalla, voi kyse olla mielenterveydellisestä seikasta, josta kannattaa jutella psykiatrian ammattilaisen kanssa."

Ahdistus, häpeä, syyllisyys ja pelko on kyllä real 😆😆😆😆😆😆😆

AH ITKEN KOHT oikeesti 😂😭 ahdistus on niin hirvittävä varsinkin äsken oli että meinasin oikeesti alkaa itkee ku tein itelleni ruokaa 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
NO KAI SE NYT VITTU alkaa vähän itkettää kun oot niin kiimanen ja tunnet ittes pahimmaks huoraks mitä on ja se rupee sit pikkasen ahdistaa koska et haluu olla sellanen??????????? Mut sit sun halut on vaa niin out of control ettet voi niille mitään vaikka haluisit tukahduttaa kaiken,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
When did i ever say that it's okay to get sexually attracted to eunkwang?????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
PLS lmao i will have to talk to a sex therapist or something whatever mate thats it i'm Screaming xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ainiin... I did talk to a sex therapist or whatever that was.... Just because of crushes............... But that didn't go well did it............


HELP
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh my god also i have seen things that i didn't wanna see oh god i hate



Lmaoo okay its happening again like in april 2022 tai jotain sinnepäin kun sain melkeinpä paniikkikohtauksia kaikista esim niist seksikohtauksist tai mistää seksuaalisist asioist joita olin esimerkiksi ihan vahingossa nähnyt ESIMERKIKSI tuleepahan mieleen eräskin leffa AND BELIEVE ME DID I WANT TO SEE THAT,,, nope............. But i saw it.....




And here we gooooooooooo
 
Ylös Pohja