Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Do you know what it gets worse koska en enää ees tiedä mitään XDDDDDDDDDD

äsken vielä luulin tietäväni elämästä jotain mutta nytten tajuun että mulla ei edes ole aivoja joilla ajatella.... Eläminen on aika vaikeaa.....

Ehkä mun pitää liittyä siihen 1/3 brain clubiin missä on yook, kwang ja changsub.. kuulostaa ihan sellaselta ku minäki.............. Lmao pabo line i mean if i'm not pabo then who is???????? 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta nyt vitsit sikseen ku ihan oikeesti mun elämällä ei vieläkään oo minkäänlaista pohjaa niin sen vaan sanon että oonko ees olemassa

So Theres that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu en oikeasti tiedä mitä tehdä

Kai mun pitää palata kohta taas sinne yhteen paikkaan. Siis se yksi terapia pleissi. Viiittu. Terapia kutsuu. Ja tutut mestat siis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en tiiä OLLENKAAN mitä teen 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 vielä pahemmat kriisit alko nytten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En koskaan tiedä

En ikinä tiedä

En tuu tietämään

Ei aavistusta

En muista

En tiedä

Enkä osaa

Voi voi mistä elämässä on kyse ja muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miksen vaan jatka kuten aiemminkin?

Niinhän mä juuri jokin aika sitten tein miksi mikään nyt siitä olisi muuttunut.

Tai no jos sekään oli oikein

Tai en TIEDÄ.



JA NO TOTTA KAI piti alkaa soittaa spring daytä luuleks et tää auttaa mua nyt tässä kun koko elämä pyörii muutenkin silmien edessä filminä niin TÄMÄHÄN SIIHEN AUTTAAKIN JUU. ei ainakaan tuu mieleen 26.10.2020.

HAISTA HOMEEEEEEEE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tykkää ku katoin jotain esc winners videookin niin siinä näki elämänsä menevän silmien edessä MUTTA sitten kun tultiin siihen 2019 ja eteenpäin tienoille niin kyllä huomas missä kohtaa oli käännekohta. En tykkää vuodesta 2020 yhtään XDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eikä se vitun mysteeri oo ees periaatteessa vieläkään ratkennu täysin, näköjään vaan monimutkasemmaks menee 😃😃😃😃😃😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis sinä päivänähän se todella tuntui mysteeriltä.... Mutta entäs nyt?????? Okei lets face it sinä päivänä olin confused ja se oli ihan mysteeri koko keissi. Ehdottomasti.

Mutta nyt??????? Okei joitain asioita on kirkastunut näköjään mutta mysteeri on edelleen se että tullaanko todella oleen yhdessä??????????????????????? Ja mysteeri on myös se että miten PYSTYIN olla oikeessa (siis ainakin siinä btob jutussa mutta eunkwangin kanssa seurustelu asiaa ei oo vielä todistettu oikeeks mutta ainakin siitä tuli elämäni rakkaus niin siinä mielessä olin siinäkin oikeessa........... Jos en siinä seurusteluasiassa...... Mutta jos olin siinäkin niin huhhuuuuuuuuuuuuuuuuhh)



Siis mikään ei oo vielä selvinnyt??????? Kun sillon aattelin kinda et en malta oottaa et tää asia selvii ku olin tosi utelias. Mut okei nyt on periaatteessa jotain selvinnyt mutta ei oikeesti silleen paljon mitään :D MILLON MYSTEERIT RATKEAA niiku silleen oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu. Elämä on feikkiä. On ihan sellanen olo nyt :D niin ei tarvii kyllä kriiseilläkään..... Kun eihän millään taida olla väliä.... XD siis silleen positiivisel taval koska sehän on vaa hyvä nii sit mun ei tarvitse kriiseillä

Tai enpä tiedä

Ahhgh

Muistan kun sillon varmaan päiväkoti-ikäsenä kriiseilin elämästä

OIKEESTI XDDDDDDDDDDDD

kuka päiväkoti-ikänen kriiseilee elämästä HELP ME SEND HELP LMAO i'm ded

Toi on siis oikeesti totta, sellai mulle kävi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis miks mä en vaan tee näin aina niinku nyt teen. Mikä siinä on muka väärin? Ja sitte aina välillä kun unohdan tai alan epäilee sitä.

Kosk tää ois just hyvä muuten jos vaa tajuisin sen vittu kunnolla. VITTU D: TAJUA. PLIIS TAJUA. YMMÄRRÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol:
"Sexual repression can be expressed but not limited to the following:[39]

lack of sexual attraction
disinterest in sexual activities
shame and distress with sexual activities
guilt or other negative feelings after having sex
believing your body is unattractive or unworthy of sex"

Periaatteessa mulla on nuo kaikki paitsi kaks ekaa tällä hetkellä. Ja viel lisäisin että "after having (solo) sex" koska tietenkään mitään muunlaista kuin sooloseksiä en harrasta... Mutta sama asia..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HMM

Tosin tämä on kiva tietää:
"It helps take care of your heart. Whether you orgasm with or without your partner, those climaxes help protect your heart, according to several different studies."

Terveellistä siis.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Do you know what

Tämmösiltä ehkä vältyttäisiin jos koko yhteiskunta ois seksipositiivinen. Siis tarkoitan sitä että ei olis mitään negatiivisia sanomisia ja muuta seksistä, koskaan. As long as its, you know, mitä näitä nyt on, consensual and everything. Niin sitte sitä pidettäis vaan ja ainoastaan hyvänä asiana. Niin sitten jos ihan lapsesta asti kasvettais siihen että seksis ei oo MITÄÄN hävettävää niin ehkä tämmöstä ei sit olis. Mut MIKSI. miks me opitaan siihen että siinä ON jotain hävettävää? Vittu aaaaaaa oikeasti? Miksi?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut emmä tiiä onhan siinä oikeestikin ainakin silleen että jos esimerkiksi puhuu tiettyjen ihmisten kuten vaikka perheenjäsenien kanssa seksistä niin eeeeeeeehei :D i aint doing that. Niin silloin se tarkottaa sitä että siinä oikeastikin on jotain sellaista mitä ei voi vapaasti puhua kenen tahansa kanssa? Vai 🤔🤔 tai no niin en mä tiedä. Tai ethän sä esimerkiksi välttämättä ihastuksestakaan halua kertoa kelle tahansa mutta ei siinäkään oo mitään hävettävää mutta sitä ei vaa haluu kertoo kaikille. Mut silloinhan se just tarkottaa et siin on jotain hävettävää et jos sitä ei voi jakaa kelle vaan? Vai eipäs? Emt oon liian väsynyt tietääkseni mitään tämmöistä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Turha kuvitella että ymmärrän elämästä mitään mut ei se midist en ois halunnukaa ymmärtää 🙃🙃🙃🙃🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai siis kylläkin ihan hyvä fiilis nytten mutta sekava silti.

No se sekavuus varmaan lähinnä tulee eunkwangista
 
Ylös Pohja