Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Tai sanotaan näin jos kwang tai hoyoung tapahtuu joskus nii sit ainaki tietää ettei ne ulkonäön perusteella rakastu vaan ehkä jonkun luonteen idk voihan sitä ulkonäköä nimittäin kattoo sormienkin läpi. Mitä ny pikkuvioista esim se että kumppanin ulkonäkö on 1/10 mut ei se haittaa koska voi kai sitä pitää ihmisestä muusta syystä tai jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sounds pretty similar and i immediately just thought about wedding dress koska se on ekoja kpop biisejä mitä koskaan kuuntelin: yläasteella.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ajattele kui kauan mä oon kuunnellu kpoppii edes vähän :DDD ja en koskaan ihastunu häneen paitsi vasta 2025 :D mutta näin sen lärvin jo ainaki 2023. Tietysti. Mut oon kuunnellu because of you ainaki vuodesta 2009-2010 asti. Vitosluokalta. Ja nimenomaan vitosluokka oli varmaan se ihan ensimmäinen kerta kun kuulin kpoppia. Tai ellei se ollu kutosel. Noh. Vitosel tai kutosel. Muita vaihtoehtoi ei oo. Se oli ensimmäinen kerta ku kuulin sitä. Miten on mahdollista niin monta vuotta kuunnella kpoppia mut ei rakastu häneen ku vasta vuonna 2025 ööh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut niiku oota

Mietin sitä ku

Tosiaa miksköhä hoyoung on niin tavallaan sellanen big crush koska ööö niinku

Niinku ihan elämän mittakaavassakin

Koska oikeesti mietin sitä sillein et onpa outoo et oli aika ennen sitä ja sitte mä vaa en tienny sitä enkä ihastunu siihen vielä ja sit mä vaa elin ja sit se vaa tapahtu one day ja ja nyt se on vieläkin elämäni rakkaus (tavallaa)

Ja siis

No en tiiä mut

Miks se on niin huuuuuuuge rakastuminen elämän mittakaavassa niiku

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
On niiin outo ajatus et kuuntelet kaikki ne vuodet kpoppia ja sitte sua odottaa yks super iso rakkaus viel siin sillee koko sen ajan ei mitään tietoo siit et hän tulee tapahtumaa

Paitsi silloin kun oli

Mut pitkään aikaan mulla ei ollu sitte mitään tietoa siitä

Ylös Pohja