Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
No ei ainakaan mikään ihme että silloin kun katoin Eunkwang ja hoi jutskaa niin ajattelin ihastumista hoihin vaikka luulin sen silloin olevan tavallinen tyyppi en tiennyt että se on julkkis mä edelleenki luulin sillon sen olevan tyylii sen muksun isä ja et ne on jtn ei-julkkiksii mut huoh seki oli sitten kpop idoli. MUTTA. tarkotan että ajattelin SILLOIN ihastumista siihen ja ihmettelin miks ajattelen koska en ilmeisesti ollut ihastunut siihen tai siis se ei ollut edes vuonna 2025 vaan aikaisemmin. Varmaan 2023 sitten.

Niin ei mikään ihme että ajattelin niin ilman syytä kai sekin sitten oli joku lupaus tulevasta että tämmöstä melko pian luvassa et varaudupa elämäsi järkyttävimpään rakkauteen

Kiitän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ajattelinkin varmaa että tarkottaako tää sitä että ihastun siihen tulevaisuudessa kun must tuntuu tältä et onko tämäkin ennustus

Ja siis kertaakaan ei käynyt mun mielest mieles ddaragan yhteydessä että se vois olla samasta tyypistä, en oikeasti ajatellut että se on sit se. Koska ddaragahan tapahtui sen jälkeen vasta.

No. Rakastan. Onhan se ollu. Vähän liian kauan. Jo. Jollakin tavalla. Mun elämässä. Näin se elämä tosiaan menee, vaikket ois koskaan uskonu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja siis mä olin ihan mielettömän rakastunu eunkwangiin sillon Niiku tiedetään. Ja kai mä vieläki olen. Toi yks nyt vaa sotkee elämän niin että se on kääntäny sen ympäri hajottanut kaiken ja kerään pirstaleita 🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En ois koskaan kuitenkaan uskonu, en edes siinä hetkessä, varmaankaan, että rakastuisin siihen muka enemmän kun eunkwangiin. Enkä usko sitä vieläkään. Kai ne sentään tasoissa on.

Ylös Pohja