Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I-

I JUST-

I HATE MEN

i hate every man ;___________;



voivoivoivoivoiiiiiiiiiiiii

onks pakko olla noin hetero.................................. typerä nainen,,,,,,,,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
kieltämättä se kyllä naurattaa että tuun itkee taeilin perään varmaankin vielä pitkään xD jos en aina.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
olisinpa aro.... sanon ties kuinka monennen kerran mutta kun se on totta... mitä hyötyä on tunteista kun niillä ei selkeästi tee yhtään mitään....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
literally:
tae: yli vuosi
hui: yli vuosi
yuto: yli vuosi
eunkwang: 10 kuukautta
jere: 3 kuukautta
eunhyuk: yli vuosi

......... joo-o

et sillee

vittu mun poly ass vois oikeesti välil olla olematta idiootti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
?????????????

?????????????????????

???????????????????????????

Okay apparently my brain can't differentiate between eunkwang... And my old crush...... Lets call him a even though it's not THAT a but a different a :Ddd but yea apparently my brain thinks its the same person or something XDDD yes sure okay they looked similar i mean at one point eunkwang kinda looked like him? Maybe? A bit???????? But still???? Why????!

Koska siis näin esim oudointa unta ikinä okei se oli todella ihana jotenkin sellanen but IT JUST KEPT SWITCHING. honestly olin jopa sängyssä sen jäbän kaa ja joo vannon että SE OLI NIMENOMAAN A but at some point SE OLI NIMENOMAAN KWANG :D it just kept switching man what the fuck. It just.... He was both????????????? He was a???? For sure???????? But then also he was kwang??????? Absolutely?????? Olin ehkä jopa vähän ihmeissäni et miten pidän nyt yhtäkkiä taas a:ta niin hyvännäkösenä mut herranjumala mun tunteet oli takas.. näköjään???? Like.... Dude?????? Oli aivan tolkuttoman ihanaa olla sen lähellä but then again also it was kwang XDDDDDD TAI JOTAIN????????? XD siis kaikista eniten vituttaa nää tämmöset sekavimmat unet mitä ei ees pysty selittämään, ymmärtämään tai mitään. Ku heräät oot vaa sillee "?????????????" Endlessly ja se siitä.

Mut jotenkin söpöö se silti oli. Lol we were really crazy about each other lmao. Honestly oltiin samas koulus (jep, koska minä ja a oltiin samassa koulussa siis joskus muinoin, but yes even me and kwang apparently also??? XD) ja sitten oli joku juttu että ei saanu seurustella kai se oli joku sen koulun sääntö ja sit oltiin vaa niiku tosi frustrated tai jotaki and basically yritettiin vaa sneakkaa nii ettei kukaa nää. Ja päädyttii harrastaa seksiä jossai paikas sillee et muit tyyppei oli ihan siin lähel oven takana ja oltii vaa sillee omg toivottavasti ne ei huomaa??????????????? XD omg like he was SO EAGER WTF. mä-

???? Niiku?????

I DON'T UNDERSTAND XD

That was just.... Really fuckING weird

One scene i remember he was trying to make me take his dick into my mouth mut aloin vähän epäröimään ja sit tehtiinkin kai jotain muuta :DDDDD i don't know who he was at that moment? Probably kwang? No? A? Or? No, jompikumpi i guess.

See kuinka omituiselta tää kuulostaakin mut it literally kept switching and i don't know................... Niiku jossainkohtaa olin vaa sillee ah eunkwangieeee my love hes so handsome and lovely.............. Ja sit jossain kohtaa vaan se näytti about niiku TÄYSIN a:lta ja niiku mitä vittuaaaaaaa



REALLY??????? XDDDDDDD


I JUST

my brain can't differentiate....... Idk????? No onhan ne vähän samannäkösiä siis sillee at some point mut ei ny mitenkään TÄYSIN. sillee joo ehkä vähän muistuttaa ehkä?????????? Mut ei nyt mitenkään ihan älyttömästi.. xD idk at this point lmao



Ainiin, also jopa j saattoi iskeä mua jossain kohtaa sitä unta ja sitten oli joku täysin random äijä jota en edes tunnistanut oikeasta elämästä lmaoooooo mitäääää


Mut oli kyl tosi romantic????????????? Kai????? :DDDDDDDDDDDD mitä vittuaaaaaaaa aaaaaaa aaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa

En oikeesti edes muista kunnolla enkä välttämättä edes halua

Mut

My kwang is so cute???????? Cause HE WAS XDDDDDDD because i swear it was him at least at some point



But that trying to put his dick into my mouth scene XDDDDDDDDDDDDDDDD mä en ees tiiä olikse vähän niinku pressuring vai olikse vaan sillee "aa okei ei sitten lets do something else if you don't want to" ja siis en tosiaan tiiä which one was it kwang or a.
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Also

Jossain kohtaa vaa hengasin i think with kwang? Ja aaaaaa mitä venaa ny sekka. Mitä vittua tapahtuu. Oota. Mitä vittua elämä oikeasti :D

Eikun yks asia vaan hämmens. No okei, useampikin asia.

Mutta siis joo.

Nii at some point hengasin vissii kwangien kaa vaa siin ja toivoin et tekisin vaikutuksen siihe lmao and wtfffffff it was so lovelyyyyyyyy but also so stupid omfg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HMM mitä vittua 😭

Eunkwang miksi

Miksi sä saat vieläpä mut näkee unia a:sta?????????? Et kiitti????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA TAPAHTUI oikeasti muistan että????? A????? Ehkä????? Oli vaa jossai siin tyylii ehk koneella tai jotain sit menin siihe vaa sillee hi honey LMAOOO

and then idk if after that was the sex scene
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eiks niiku vähän selkeempää vois olla 😭😭😭 oon iha kujal

Mut ihana uni sitte i guess XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ah mitä.. oikeest vuodenajat vaan vaihtuu ja mä vaan oon koukussa kwangiin :DDDDD kesä... Syksy... Talvi..... Kevät... Ja taas kesä... XD Aika vakavaa alkaa olemaan tääki addiktio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Näin se kuule vaa on että toi mies on nii ihana ja haluun halata sitä 😞😞😞😞
😍😍😍😍😍😍 Tyhmä 😍❤️❤️❤️❤️ söpö 🥰🥰🥰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joo kiitos taas iha vitusti. Mul meni ihan vitun loistavasti hetken aikaa mut sit mummu soitti ja puhuin sen kaa ainakin 20 minuuttia nii ajatukset meni ihan sekasin ja se siitä sitten. Nyt taas kaikki ihan päin vittua. Oisha se saattanu mennä muutenki mut..

Nyt en pysty enää taas muuta ku itkee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Olin just saanu kaiken kasaan, koko elämän periaatteessa ja ratkasut kaikkeen ja kaikki oli hyvin. Tätä jatkui periaatteessa viime yöstä tohon saakka. Nyt taas kaikki romahti ja se meni siinä sit. Mä kun luulin että siinä oli ratkasu mutta sitten kun ajatukset menee sekasin niin ei näköjään osaa sit enää pitää kiinni siitä tai mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta mikä vittu siinä olis muka muuttunu ? Mutta kun ei se oo pelkästään siitäkään kiinni vaan mä en vaan osaa. Hetken tuntuu kirkkaalta et näin se on mut..... Ei se vaa... Ei.....

Ei oo vittu mitää

Ja naurattaahan se kun puhutaan että on free will ja kaikkea mutta oikeastihan ne on hyvin pienet asiat mihin pystyn itse vaikuttaa. Muut ihmiset vaikuttaa muhun koko ajan ja muokkaa mun elämästä sellasen kun se on. Joten free will... Ei sellasta ookaa. Tai ehkä tiettyyn pisteeseen asti, jos sitäkään. Mutta täyttä vapaata tahtoa ei tosiaankaan ole ja se nyt on ihan selviö. Jos joku sanoo muuta ni on tyhmä. :D esimerkki: ilman tota puhelua olisin tehnyt kaikkea muuta ja olisin ehkä mennyt jo ulos käymään. Enkä olis ehkä itkenyt. Täysin erilainen siis kun mitä nyt tapahtuu, en menny ulos enkä tiedä pääsenkö enää, itkin ja puran nyt asioita täällä ja oon aivan eksyksissä enkä tiedä enää mitä teen elämälläni, kun taas äsken se oli vielä aivan selvää.



Literally tho. Äsken oli aivan selvää mitä teen elämälläni. Nyt oon aivan hukassa. Yhtä pahasti kuin viime yönä kun itkin hulluna. Sit sen jälkeen kaikki kirkastui ja keksin ratkasut kaikkeen. Mut nyt se meni siinä.


Ei voi mitään. En edes halua kuolla mutta osa musta haluais koska haluisin jo rauhan tältä mikä on jatkunut niin kauan kun muistan. Ei hetkenkään rauhaa vittu. Paitsi toi äsken mut ei se kestäny. Ei se ehkä ollu edes oikein. En tiedä mikä on oikein. Kaikki mitä haluun on olla vapaa mut en tuu koskaan olemaan vapaa.


Kiva kun yks puhelu pilaa koko elämän mutta tosiaan se ois ennemmin tai myöhemmin varmaan alkanut rakoilee silti. Enhän mä edes tiedä vieläkään varmuudella miten pitää olla silti
Niin eipä sillä sinänsä väliä.



Mut mä kyl siis inhoon puhuu puhelimessa, oli se sit mummu tai kaveri tai joku. Ainakin jos se puhelu kestää noin pitkään. Ehkä joku 10 min on max. Et joka tapauksessa mä inhoon tommosii oli sit tilanne mikä vaa ja henkilö kuka vaa.


No joo

Tosiaan, kivaa olla taas kerran tyhjän päällä.



Ku sais takas taas siihen aivot niiku ne oli. Mutta ku en mä tiedä onkse edes niin




Toi on kyllä sama et mikä tahansa mikä häiritsee, voi sotkea ne ajatukset samalla tavalla. Vaikka telkkarin äänikin. Siis sillä tavalla että kadotan sen kaiken ajatukset ja kaikki mitä mulla oli sillon ja sitte vaa ei ookaa enää mitää. Mut siis silleen se pitäs ollakin. Eihän normaalisti ihmisillä ole mitään asioita mitä niiden pitää pitää jatkuvasti mielessä vaan ne vaan elää ihan normaalisti. Herranjumala antaisin mitä vaan ollakseni normaali ihminen.

Enkä mä vieläkään ymmärrä millä perusteella toi on muka ocd?????




No, mut joka tapauksessa mä en oo normaali ihminen.


Hmm. No kai pitää taas sitten vaan mennä sen mukaan miltä milloinkin tuntuu. Se ois nii ihanan helppoo. Jos vaa... Nii.. no mä meen sillä vittu. Ihan sama. Mää meen sit tällä.




Mut voi helvetti oikeesti ku mummu sanoi että alkais soittelee mulle useemmin ni mielessäni olin vaa sillee eih...... :D älkää kukaan soitelko mulle kiitos.. tai niiku max 10 min kuten sanottu mut ku tollaki menee aina noin vitun pitkään. Voi jumankauta että vanhat ihmiset on rasittavia xD vittu jos mustaki tulee vanhana yhtä ärsyttävä, varmaan xD paitsi et mä oon varmasti nyt jo ihan vitun ärsyttävä, tiedän sen että monella varmasti menee muhun usein hermot. Mut siinähä sit menee. Eipä se mua haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuulostaa ehkä oudolta mut mun ainut toivo on enää se että sitten kuoltuani joka tapauksessa huomaan etten koskaan tehnytkään mitään väärin, et kaikki mun ocd ja kaikki ongelmat oli periaatteessa "false". Tai siis silleen et se ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa mitä pelkäsin. Niin siks uskallan nytten olla normaalisti ja rauhassa koska tiedän että todennäköisesti sitten kuoltuani huomaan ja nään sen todella, et mul ei ollu mitään syytä pelätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hassua kyllä että se ajatus kuolemasta (ei se kuolema itessään vaan se vastausten saaminen ja asioiden ymmärtäminen vittu viimein) on sellanen valopilkku aina siellä minkä avulla uskallan hengittää ja elää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAHAHAH

joo naurattaa vaa aikas paljon ku katoin sen Kelly & John videon ja sit ku siin sanottii se "... That she was, of course, right about that love prediction" nii huutis ku olin sillee "OF COURSE" XDDDDD


I mean all i'm saying is if she was right then maybe i was right too 💀💀💀💀 who knows lmaoooooooo i'm just laughing omg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut häh miksi mul on niin hirvee nälkä. Ei tästä oo kauan kun söin nuudeleita ja banaanin ja silti mul on näköjään vieläkin nälkä??????????

Mut ei se kyllä mitään koska en pelkää edes lihomista enää :D musta siinä ei oo mitään pelättävää. En suostu enää pelkää sitä, ku oikeest ei tarvi.

Joten se ei oo ongelma mut ärsyttää vaan kun tuol ei oikeen oo enää mitään syömistä, paitsi emt joku yks leipä mut ei oikee tekis mieli leipää. Nuudeleit on kyl lisää mut en viittis syödä toista pussii niitä. Kai mä sit syön sen leivän 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol i look at my body and go like: "i'm fat, i'm fat, i'm really really fat 🎶" 😂 toi biisi on mun voimabiisi 💁 mitä sitä häpeilemään...... Vaikka tosiaan bmi vain se 26.2 mutta siitä huolimatta samaan sarjaan se menee. Outside of the normal range niin kyllä silloin voi sanoo fat mun mielestä. Emmä tiiä, mitä sitä jakamaan mihinkään eri tasoihin. Jos sä et oo skinny niin sit sä oot fat. Koska enhän mä nyt hoikka oo parhaalla tahdollakaan niin kyllä mä silloin läski olen, mutta positiivistahan se on samalla tavalla kuin hoikkuuskin. Joo läskiydessä tietysti on eri tasoja niin kuin hoikkuudessakin mutta kaikki ne voi silti laittaa sen sanan alle. Kyllä minä voin itseäni läskiksi sanoa sitä paitsi helpompi sitä sanaa on käyttää kuin vaikka ylipainoinen. Tai niinkun.. onhan se lyhyempi :D

Joo, mää ny oon tämmösel matkal näköjään et alan näkee läskiyden positiivisessa valossa. Tällä hetkellä iha jees meneeki sen suhtee. Hyvältähän mä näytän. Ja tällä hetkellä voin sanoo nii rehellisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hetkonen..... Sana ylipainohan on ihan hirvittävän typerä???????????? Lihaksikkaalla ihmisellä on ylipainoa????????? Mutta ei sitä sanota ylipainoksi???? Eihän sillä siis oo PAINON kanssa vissiin mitään tekemistä vaan LÄSKIN. miksei sit puhuta vain läskiydestä ja lihavuudesta yms, eihän sillä oo PAINON kanssa itsessään tekemistä. Koska on pari asiaa ainakin mitkä kerryttää painoa: läski ja lihakset. Lihaksikkuuden tuoma ylipaino taas ei oo mitään ylipainoa tai tietääkseni se ei oo terveydelle haitallista (ja tuskin läskinkään aiheuttama ylipaino aina on). En ymmärrä miksi käytetään ollenkaan tollasta sanaa kun eihän se paino siinä sinänsä mitään tee. Saman painoinen ihminen kuten vaikka minun se 67, ja mulla se tulee läskistä, sitten toinen mun pituinen varmaankin voi painaa saman verran mutta sillä tulee se paino lihaksista. Niin sehän on AIVAN eri asia. Kumpikaan ei oo paha mutta eihän se oo sama asia niin molemmat on kuitenkin YLIPAINOISIA nii miks puhutaan mistää vitun painosta kun ei se oo se paino vaan se läski. (Ja läski ei ole paha asia, toitotan sitä vaikka maailman tappiin saakka).



Ylipainoinenhan on naurettavin sana ikinä sinänsä, koska on niin harhaanjohtava.. sitten lihaksikkaatkin olisi ylipainoisia mutta ei niistä puhuta ylipainoisina... Tarkoittaa että mitään tekemistä sillä ei ole itse painon kanssa. Vai onko niilläkin se ylipaino terveydelle haitallista? Tuskinpa vain. Ja edelleenkin ei oo muutenkaan, ei aina.


Koko sana ylipaino on ihan naurettava. Puhuisivat saatana suoraan lihavista jos kerran liika paino ei oo se ""ongelma"" vaan se mistä se paino niiku muodostuu.

Bmissäkin: lihavuus, ylipaino, normaali paino, alipaino, ainaski. Tai jotaki tollasta. Hmm. Makes sense jotenkin. Jotenki turhan sekavaa koko bmi yleensäkin.

Nooh minä ainakin oon läski ja ylpeä siitä.

Emmä oikeen muutenkaan tiedä miksi muuksi kuvailisin just mun kroppaa. PYÖREÄHKÖ XDD emt kyllä minä olen läski eikä se mitään haittaa. Se nyt vaan kuulostaa niin negatiiviselta sanalta siks kun sitä ei oo osannu ikinä assosioida mihinkää positiiviseen.


NONIIN nythän telkkarista tulee just joku läskiohjelma. Tää on sitä positiivisuutta just mitä mä meinaan :D ei sen tosiaa pidä olla mikää negatiivinen sana. Tykkään so far tästä ohjelmasta, sitä helvetin negatiivisuutta ei jaksa kukaan XD itsetunto-ongelmat helvettiin yms. :D


Mut joo Rupes kyllä huvittamaan kun en oo aiemmin kunnolla ajatellut just tota ylipainoinen sanaa :D eihän siinä painosta oo kyse ku lihavuudesta. Mut se nyt vaa o vakiintunu et sitäki sanaa käytetää. Tai siis toki sitä painoakin on silloin kun läskiä on mutta niin on lihaskimpullakin. Yhtä hyvin lihaksikkaita voitaisiin sanoa arkikielessä ylipainoisiksi, samahan ne on. Ylipainoisia mutta ei LÄSKEJÄ XD
Sinänsä kyllä harhaanjohtava sana, mutta joo. Jännä miten sitä ei oo näin oikeastaan tullut ajatelleeksikaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Emmää tiiä kyllä mää tällä hetkellä sanoisin että on ihan kivaa olla läski. Jos sen positiivisuuden sais nimenomaan pidettyä yllä. Mut se on tietty hankalaa kun kiusataan yms. :D ajatella millanen maailma se ois tai niiku miten erilaista kaikki olis jos läskikin vois ihan vapaasti sanoa et mä oon kaunis eikä kukaan urputtais siihen mitään vastaan 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jotenki nään silleen että jokaisen pitäis ajatella itestään että mä oon kaunis (tai komee tai mite vaa). Sitten jotkut on eri mieltä sun kanssa mut aina löytyy myös ne jotka on samaa mieltä. Niin mitäs väliä niillä sit ees on jotka on eri mieltä? Se on Niiden mielipide mut ei se oo mikään fakta. Jokaisel on oma mielipiteensä. Tuskin on ketään ihmistä maailmassa joka ois ihan jokaisen mielestä ruma, attraction vaihtelee niiiiin paljon eri ihmisten välillä et kyl kaikille vaa löytyy ne omat niin sanotut ihailijansa.


Emmä tiiä mun oma mielipide itsestäni nyt näyttää vaihtuvan aika paljon mutta ehkä se pysyis enemmän siinä "oon kaunis" paikkeilla kun tajuaa tämän että eipä muiden mielipiteiden tarvi vaikuttaa mun omaan mielipiteeseen itsestäni? Tai siis että kyllähän mulla on ihan lupa itseäni pitää kauniina, ja hyvä vaan jos pidänkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kelaa jos läski ois sellanen neutraali sana mikä vaa kuvailee ihmisen ulkonäköö. Jos vois sanoo vaikka että "toi läski mies tuolla" ilman että se kuulostaa loukkaavalta... OISPA. :D O I S P A. Koska kyllä mä ainakin haluun läski-sanan silleen ottaa omakseni ja tehdä siitä positiivisen jutun, se ny kummiski kuvailee mun ulkonäköö ja niin mitäs negatiivista siinä on, ei mitään :D
 
Ylös Pohja