Mut: kiitos unet koska niiden takia pahoilta keisseiltä tuntuu tällä hetkellä: eunkwang hui yuto jinho villu timppa jere
Noh.... Keitä muita????? D: mun mielestä oli salee vielä tostaki enemmän mut en muista edes
Tai ehkä ei ollu muita ku noi
Santtu ehkä mut ei välttämättä, en oo varma?
Ainii sit kino ehkä kans oli siin 😑 eeeeei vittu.
Eeei ei saatana
Ainiin HUUTIS.
mun yks frendi oli siin unes sit se (ainostaan siinä unessa ei oikeesti, ainakaa tietääkseni :D) oli ilmeisesti rakastunu kans johonkin... Kpop henkilöön? En oo nyt ihan satavarma kuka oli mutta ainakin se oli tyttö, kuten se mun frendikin. Tuli mieleen moonbyul mut ei välttämättä saatto se olla vaa joku random myös. No kuiteski, joku muidu. ANYWAYS. sit se mun frendi oli basically ihan maassa ja luovuttanu periaatteessa koko ihmisen suhteen... Mut ne ilmeisesti kai jotenkuten tuns toisensa et se kuitenkin jotenkin tuns sen vaikka se olikin kpop tyyppi. Mut si yhtäkkiä tää muidu ilmestyy sinne ja eka se mun kaveri ei huomannu sitä vissiin sit mä vaa olin sillee "kato" :D sit siin tyylii tapahtuu joku romantic event en mä tiiä, sil oli joku ruusu tai jotaki and all that shit mut niiku nii and then basically they were happy together etc etc. Olin vaa sillee just joo miten tolla voi käydä noin hyvä tuuri ja aattelin et nooooo ehkä mullaki saattaa olla mahis. Anyways vaa mietin eunkwangii sitten en tiiä et oliko tää viel sitä unta vai olinko jo hereil ja kuvittelin vaa millast se ois mut siin kohti kai just kwang oli siel jossai, käveli ehk siit ohi tai oli jossai vähän matkan pääs. Sit mä vaa katoin sitä hyvin kaihoisasti ja onnettoman näkösenä :D se ei tainnu huomata mua. En tiiä tunnettiinko me myös samalla tavalla kun ne kaks sankaria mutta kuiteski. Kuiteski jossain vaiheessa aiemmin mun mielestä olin ollu ihan siis sen kaa jossakin joten kai me sit tunnettiin? Koska mun mielestä oltiin ihan en tiiä istuttiin tyyliin vastapäätä toisiimme jossaki pöydässä ja jtn tämmöst. Mut en tiiä.
Oh lord sit tosiaa timppa 😑😑😑 se oli jossain silleen että mä literally hengasin sen kaa (ja ehkä siin oli muitakin) ja se oli siis ihan tolkuttoman söpö. Muistan vaan kuinka söpö se oli mun mielestä. En muista ees mitä se sano jne mut aaaa 😭 ihan kauheeta. En kestä enää. Ja onko todella niin että jopa mulla ja jerellä oli jotakin juttua siinä..,.. eih lopettakaa... Kun muistan niinkun se olis ollu kiinnostunut musta tai jotakin... Seki oli niin vitun.... Vittu argh... Mut Timppa söpöin mitä vittua oikeesti ei
Se menk niinku ihan yli jo se sen söpöys et niinku.... Joooo-o
Vittuuuuu
Äläkä ees muistuta jinhosta......... Vittu mulla hajos pää...... Must tuntuu et olin jopa jotenki sillee "miks kiinnitän jinhoon aina vähemmän huomiota ku huihin ja yutoon sehä on niin ihana" ❓❓❓❓❓
Oikeesti antakaa mun olla....................
Ja en oo varma jos siin oli VIELÄ muitakin mut jooh kiva??????
Joka tapauksessa kwang mitä vittuu ah se oli niin 😭💕
Timppa mitä vittuu it was HORRIBLE 😭😭😭😭
vitttuuuuu
JINHO?????? oikeesti??????? Meinasin tyylii et se on vittu yllättävän ihana niin meinas hajota pää,,,,,,,,,, kuuntelin vissiin jotakin biisiä myös siinä mitä oikeasti ei kai ole olemassakaan and i really liked it lol XD siin oli ilmeisesti siis jinho ja ehkä joku muu. Ja olin vaa sillee ouuuu ihana :'((((((((
JOO KIITOS VAIN 😂😂😂😂😂💀
EI mitään tommosii vittu kaikki helvettiin vaan
Eli kiitos UNET
nyt pitää sit taas yrittää teeskennellä niin kuin ei tuntuisi missään kukaan noista mutta VITTU kyllä varmaan tuntuu ja kaikki noista
Ei vitun Timppa enkö mä KOSKAAN pääse eroon? Siis koskaan? Siltä näyttää......... :D
SE ei siis riitä että kwang raastaa mun sydäntä kuin viimeistä päivää niin.... Joo.... Onpas tää taas niin vitun reilua xd
Siis miten vitun söpö timppa oikeesti oli siinä mulla meinas lähtee järki ku tuntui että rakastan sitä edelleen niin
Noni theres your answer vittu sää et oo yli edes timpasta HUUTIS