Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ÖÖ HELP miks elämä on 24/7 mahdotonta mulle vain siksi että mun aivot meni ihan huonoiks niin pienenä et hädin tuskin muistan elämästä mitään muuta????? Kysymys.

Ne meni liian nuorena niin huonoiks et elämä on sen jälkeen eli about aina ollu ihan mahotonta mut täs mä vaa keikun ja yritän vaik kaikki keinot on jo käytetty xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut: kiitos unet koska niiden takia pahoilta keisseiltä tuntuu tällä hetkellä: eunkwang hui yuto jinho villu timppa jere


Noh.... Keitä muita????? D: mun mielestä oli salee vielä tostaki enemmän mut en muista edes

Tai ehkä ei ollu muita ku noi

Santtu ehkä mut ei välttämättä, en oo varma?

Ainii sit kino ehkä kans oli siin 😑 eeeeei vittu.

Eeei ei saatana



Ainiin HUUTIS.


mun yks frendi oli siin unes sit se (ainostaan siinä unessa ei oikeesti, ainakaa tietääkseni :D) oli ilmeisesti rakastunu kans johonkin... Kpop henkilöön? En oo nyt ihan satavarma kuka oli mutta ainakin se oli tyttö, kuten se mun frendikin. Tuli mieleen moonbyul mut ei välttämättä saatto se olla vaa joku random myös. No kuiteski, joku muidu. ANYWAYS. sit se mun frendi oli basically ihan maassa ja luovuttanu periaatteessa koko ihmisen suhteen... Mut ne ilmeisesti kai jotenkuten tuns toisensa et se kuitenkin jotenkin tuns sen vaikka se olikin kpop tyyppi. Mut si yhtäkkiä tää muidu ilmestyy sinne ja eka se mun kaveri ei huomannu sitä vissiin sit mä vaa olin sillee "kato" :D sit siin tyylii tapahtuu joku romantic event en mä tiiä, sil oli joku ruusu tai jotaki and all that shit mut niiku nii and then basically they were happy together etc etc. Olin vaa sillee just joo miten tolla voi käydä noin hyvä tuuri ja aattelin et nooooo ehkä mullaki saattaa olla mahis. Anyways vaa mietin eunkwangii sitten en tiiä et oliko tää viel sitä unta vai olinko jo hereil ja kuvittelin vaa millast se ois mut siin kohti kai just kwang oli siel jossai, käveli ehk siit ohi tai oli jossai vähän matkan pääs. Sit mä vaa katoin sitä hyvin kaihoisasti ja onnettoman näkösenä :D se ei tainnu huomata mua. En tiiä tunnettiinko me myös samalla tavalla kun ne kaks sankaria mutta kuiteski. Kuiteski jossain vaiheessa aiemmin mun mielestä olin ollu ihan siis sen kaa jossakin joten kai me sit tunnettiin? Koska mun mielestä oltiin ihan en tiiä istuttiin tyyliin vastapäätä toisiimme jossaki pöydässä ja jtn tämmöst. Mut en tiiä.

Oh lord sit tosiaa timppa 😑😑😑 se oli jossain silleen että mä literally hengasin sen kaa (ja ehkä siin oli muitakin) ja se oli siis ihan tolkuttoman söpö. Muistan vaan kuinka söpö se oli mun mielestä. En muista ees mitä se sano jne mut aaaa 😭 ihan kauheeta. En kestä enää. Ja onko todella niin että jopa mulla ja jerellä oli jotakin juttua siinä..,.. eih lopettakaa... Kun muistan niinkun se olis ollu kiinnostunut musta tai jotakin... Seki oli niin vitun.... Vittu argh... Mut Timppa söpöin mitä vittua oikeesti ei

Se menk niinku ihan yli jo se sen söpöys et niinku.... Joooo-o

Vittuuuuu

Äläkä ees muistuta jinhosta......... Vittu mulla hajos pää...... Must tuntuu et olin jopa jotenki sillee "miks kiinnitän jinhoon aina vähemmän huomiota ku huihin ja yutoon sehä on niin ihana" ❓❓❓❓❓

Oikeesti antakaa mun olla....................


Ja en oo varma jos siin oli VIELÄ muitakin mut jooh kiva??????

Joka tapauksessa kwang mitä vittuu ah se oli niin 😭💕

Timppa mitä vittuu it was HORRIBLE 😭😭😭😭

vitttuuuuu

JINHO?????? oikeesti??????? Meinasin tyylii et se on vittu yllättävän ihana niin meinas hajota pää,,,,,,,,,, kuuntelin vissiin jotakin biisiä myös siinä mitä oikeasti ei kai ole olemassakaan and i really liked it lol XD siin oli ilmeisesti siis jinho ja ehkä joku muu. Ja olin vaa sillee ouuuu ihana :'((((((((


JOO KIITOS VAIN 😂😂😂😂😂💀

EI mitään tommosii vittu kaikki helvettiin vaan

Eli kiitos UNET

nyt pitää sit taas yrittää teeskennellä niin kuin ei tuntuisi missään kukaan noista mutta VITTU kyllä varmaan tuntuu ja kaikki noista


Ei vitun Timppa enkö mä KOSKAAN pääse eroon? Siis koskaan? Siltä näyttää......... :D

SE ei siis riitä että kwang raastaa mun sydäntä kuin viimeistä päivää niin.... Joo.... Onpas tää taas niin vitun reilua xd


Siis miten vitun söpö timppa oikeesti oli siinä mulla meinas lähtee järki ku tuntui että rakastan sitä edelleen niin

Noni theres your answer vittu sää et oo yli edes timpasta HUUTIS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut mitä vittua tää on ah niin vitun söpö:

Because i can imagine that happening to me like physically i can feel my hand touching his hand and AAAAAAAA 😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ STOP IT I LOVE YOU

IF I COULD JUST

IF I JUST COULD


im gon die
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti mä rakastan sua mä rakastan sua mä rakastan sua en vaa voi elää ilman sua help help help help help help help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
On kestänyt tää jo niin kauan että tietyllä tavalla tää menee ajan myötä vaan pahemmaksi koska muistaa kaiken mitä näinki pitkän matkan varrella on tapahtunu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja se vaa niinku tuntuu et se on pysyvä osa mun elämää

Ja niinku näköjään onkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jooh. En mä niinku pääse yli siitä :D mistä vetoa et oon ainakin viel kahen vuoden päästä rakastunut siihen vielki. Ei oo mikään ihan absurdein heitto toikaan. Ku todennäköisesti tuun olemaankin viel sillon. Mä en vaa jotenkin nää tälle loppua mut emt D: vieläkin rakastan niin että sydämestä ottaa XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No nyt.

Oon oikeest järkyttyny. Menin taas niin vahvasti siihen hetkeen takasin ku kuuntelin silloin dear my dear ja mä kyllä muistan nyt ajatelleeni oikeesti että ihan ku se ois mun tuleva mies. Muistan niin vahvasti ku kuuntelin sitä biisiä ja mulla oli aivan vitun random fiilis. Sit ihan ku oisin viel ihmetelly sillon et anteeks mut miten se muka vois olla mun tuleva mies jos se on joku korealainen ja on nii kaukana. Muistan sen et ajattelin silloin niin. Ei vittu. Mut muistan sen vahvan tunteen et se on se oikee mulle and it didn't make sense koska olin nii rakastunu a:han ja l:ään silloin jne. Mut silti se tunne vaa oli jotenki vahva.

Nyt oikeesti muuten mun kroppa on aivan vitun sekasin ja kipee koska oon täs jonku aikaa ollu nii shokis ku muistin ton selvemmin yhtäkkii. Nii sit ku oon ollu shokissa ni oon jännittäny mun kehoo ihan helvetisti ja sillee you know hengittäny kans sillee todella epänormaalisti. Voi vittujen vittu. Miten toi on edes mahdollista? En oo mitenkään voinu tietää. En tienny siitä mitään silloin. Enkä tienny et se on btob:stä. Ja silti samaan aikaan mulla oli se että "must tuntuu et btob tulee olee juttu" ja toi. No ne oliki sit sama henkilö :DDDDDD LOPETA MITÄ VITTUA. HUUDAN KOHT.

Ei tolleen voi käydä. Ei voi. Muistan niin täysin selvästi nyt sen kuinka olin sillee "must tuntuu et toi tulee olee mun mies" ja olinki vissiin sillä hetkellä sillee "mitä vittua??????? Miten?????????????? Se on jossai kaukana?????" Eikä mulla vissiin ollu sellasta että oisin palavasti halunnu niin koska en oikeasti tienny siitä mitään. Voi olla et pidin sen ääntä ihanana tai jotakin mutta se nyt oli vissiin ainut mitä tiesin siit sillon. Mä vaa tunsin sen. Vittu tärisen atm. Tai en tiiä voiko pelkästään sen ÄÄNEN kuuleminen tehä sen että oisin ollu iha vitu ihastunu siihe siin vaihees ja siks oisin ollu sillee aa toi tulee olee mun mies :D en mä tiedä en ymmärrä enää mistään mitään tässä vaiheessa. Mut se tuntu kans niin OIKEELTA. niinku. Siinä vaiheessa mun mielestä ihan eri tavalla oikeelta kuin a ja l joihin olin kuitenkin iha vitu rakastunu siin vaihees. Ja silti tunsin et EUNKWANGISTA tulis mun mies vaikka en todellakaan ollu varmaan niin rakastunu siihen sillon ku niihin eräisiin. Se oli vaa sellai vitu magical moment. Ja muistan kuinka olin siin hetkee myöhemmin siin yhes tietys kohas ja mietin sitä välimatkaa et miten se muka vois olla mun tuleva mies jos se on jossai kaukana. Muistan kuinka mietin sitä ja olin ihan sillee confused jotenki. Mut tuntu vaa niiku oisin vaa saanu sen tiedon jostain vittu jostai. Ei ehk silleen että oisin ite ajatellu niin että siit tulee mun mies vaa sillee niiku oisin saanu sen tiedon jostai vittu itteni ulkopuolelta tai jotain? En toki kuullu mitään ääntä i think vaan siis vaan yhtäkkiä vaan niinku... Tiesin? Tai se vaa tuntu siltä. Ja siks ihmettelinki et miten se muka voi olla niin.

Lopettakaa en kestä. Pelottaa.

....... Claircognizance.........

Mut sit se vaa niiku unohtu siin jossai vaihees kai et ku tosiaa olin edelleen l:ään jne aikas rakastunu. Tai muistelisin et se jäi vähän häiritsee se kokemus mut jokseenkin se sit kuitenki unohtui kai aika nopee. Kai. Mut siis ainakaan sitten nyt heinäkuus kun sain tietää sen nimen ja näin niin se ei heti muistunu mun mieleen se aikasempi kokemus vaa ehk olin heti ekana vaa sillee aa miks toi kuulostaa tutulta nimeltä. Mut sit vast myöhemmin muistin et ainii siin oli jotai sillon aikasemmin. Mut VASTA NYT muistin ton koko homman noin kirkkaasti. Hyvä homma aivot. Kuinka kauan voi kestää muistaa noinkin iso asia?????? Siis mul oli tosiaa jotai muistikuvia aiemminkin mut nyt vasta rupesin sillee enemmän muistaa sitä nimenomaista hetkeä kun olin siin kävelemäs kotii. Voi vittu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Nyt ei enää vittu toimi järki. Miten näin voi ees olla. Oon nii shokissa et en pysty edes nousee ylös tästä tai tehä mitään lmao kai mä sit tuijotan tyhjyyteen täs hetken aikaa xD no en tiiä, ehin tuijottaa eteeni jo jonkin aikaa tälleen "😦" ku oon täs tosiaa vähän aikaa jo yrittäny toipuu täst järkytyksest

Siis mä tosiaan ajattelin sillon et toi on se oikee mulle, toi tulee olee mun mies. Ja se nimenomaan mun muistaakseni tuntu silt niiku se tieto ois tullu mun ulkopuolelta mulle. Sen takii ihmettelinki sillee et tyyliin what why would god or something want us to be together jos se kerran on jossain kaukana et miten se nyt on muka ees todennäköistä??? Mut silti mä vaa tunsin koko ajan et "ei, ku se on se oikee". Muistan kuinka olin hämmentyny. Mut kai mä sit olin vaa vähän sillee et "whatever" :D en mä tiedä uskoinko mä siihen täysin mutta muistan kyllä kuinka vitun hämmentävää se oli anyways. Ja se tuntu niin tutulta????????????????? Seis??????????? En tienny mitääb siitä????? Paitsi sen äänen???? En tienny ees milt se näyttää? Ainoastaan äänen? Ja silti se tuntu niin tutulta tai semmoselt emmä tiiä, jotenkin silt niiku se ois jotenki... Niin siis, "tuttu" mulle jo silloin. Oikeest mä vaa näin sen kuinka oltais yhes tai jtn MIKÄ ON OUTOA koska miten oon voinu ees olla sillee aa lol me tullaan olee yhessä JOS EN OO EES TIENNY MILT SE NÄYTTÄÄ :DDDDDDD LOPETA VITTU MUA CREEPPAA NYT IHAN VITTUNA XD pelkästään ääni ja näin ja sit yhtäkkiä aivan vitulliset claircognizancet tulilla. Oof shit 😭😭 ja siis enemmänkin se oli sellanen........... "Kuka toi tyyppi nyt sit onkaan, enhän mä tiedä yhtään kuka se on, mutta mulla on outo ja vahva tunne siitä että se tulee kuin tuleekin olemaan mun mies tulevaisuudes" ??????????????????? AI JAA???????

*Nauraa hermostuneesti ja tärisee*

Ja siis vaik sanoin et se tuntu silt niiku se ois ollu mulle "tuttu" jo silloin niin joo, siin oli jotain tutun olosta ja silleen sellanen fiilis et "ah that's just my future husband" (😖😖😖😖😖😖 apua auttakaa) mut silti se tietenkin tuntui vieraalta koska en muista kuvitelleeni mitään et milt se näyttää tai mitään sellasta ja olihan se siis tietenkin silleen et that's just some stranger???????? Who feels like he is going to be my husband someday????? Because i had that information?????? From where????????????? But that's what i thought???????? And it felt weird???


AND NOW i'm losing my shit



LOPETA EN pääse nyt eroon siitä ku muistan kuinka oikeesti olin niin ihmeissäni siit et ANTEEKS miten se muka voi olla : D olin nii hämmentyny siit välimatkasta

Vittu LOPETA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






mut siis.... Joo :D




Nyt ku muistan tän niin

Tuntuu vielä oudommalta se että..... Tää myöhempi tapahtuma siis... Sattuma... Kun... Olin vaa just aikasemmin kuunnellu sen erään biisun ja ollu sillee "eunkwang mä rakastan sua" ja sitte kun se alko laulaa sitä samaa vitun biisiä (kyllä vittu trippaa nyt tällä hetkellä juu) ja sit ku tunnistin sen että se oli se jota olin kuunnellu ja miettiny sitä niin oikeesti hyperventiloin koska järkytyin niin paljon.

Niin mut sattumaahan se vaan tietysti oli xD

Tää kaikki asettaa nyt kyllä taas ihan uuteen valoon tämän:
Everything is meant to be
baby you were sent to me

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

I'm literally exploding soon like fucking hell

Did that really happen? Or what is happening? :D

En tiedä pitäiskö mun nauraa.... Vai itkeä......
Entä jos se oikeesti on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Confusion Reaction GIF by UbisoftGSA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Just saying.... Et en kestä jos se ei tarkotakaa mitää ku kummiski aina ihan sieltä asti oon kuvitellut et se tarkottaa jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja silloin olin tyylii et "omg jos se todella tapahtuu et löydän itteni tulevaisuudessa siit tilanteesta et toi mies puhuu mulle ja tyyliin alkaa iskee mua tai jotain ja sit tuun olee sillee jep mä olin oikeessa" 💀💀💀💀💀💀💀💀

💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

Pidin sitä kans nii hulluna ajatuksena et se kävis totee et mite voin olla oikeessa

Ja pidin kans sitä hulluna ajatuksena et olin btob:st oikeessa mut se kyl meni ihan just niin... Ku ajattelin... Vittu tää on sen verran creepyä että ei... En kyllä taida edes kyseenalaistaa tässä vaiheessa enää.. eunkwangie taitaa olla mun soulmate ja niin se vaan taitaa olla :DDDDDDDDDDDD jos näihin on luottamista ja näköjään on kun puolet siitä on tapahtunut jo


................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Scary????

Etenkin kun muistaa et ainiin.... Kelly & John............

Jos seki oli oikeessa ehkä mäki olin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ensinnäkin tää biisi:
Niin ofc i need less of me because i can't do anything??????? XD stupid girl jos et oo sattunu huomaamaan ni you honestly can't do anything.... Hahah

+ Miks tää on maailman nostalgisin biisi iha kauheeta:

Ja tää.. on jännä:

Hm 🥴🥴🥴🥴🥴🥴

Ei muuta 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Harmi vaa et rupee pyörryttää tota videoo kattoessa koska "veri" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh my god taas hohto-keissit all over again 🤦🏻‍♀️ jos se nyt oli hohto mut kuiteski se, katottiin se koulus miljoona vuotta sit ja sit MEINASIN pyörtyy ellen pyörtynykin. Siis just siin jossai veri kohdas lmaooooooo. Rupesin näkee vaa valkost tai jtn 😂 iconic. Mut joo enpä näköjään vieläkään kestä tollasta xD no miks se nyt pois olis mennykään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
VITTU tosiaa miks en osaa tehdä mitään niinku sanoin

No, kun en kerran osaa ni samapa se on vaikka elämässä kaikki menis väärin :]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
OON VAA NII VITUN KIINNI SIINÄ MITÄ LUULIN EHKÄ TAI SITTEN EN LUULLU LAPSENA ETTÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ.

Literally luulin mut toisaalta en luullu joten se oli jo silloin ristiriitasta mut kuiteski oon kiinni siinä edelleen ja koska se alko nii aikasin nii en oikee ehtiny kokee elämää ilman nii siks en tiiä mitä elämän kuuluu olla.


VITTU OON NIIN VITUN KIINNI SIINÄ EN TAJUU MITÄ VITTUA MUN PITÄÄ TEHDÄ, sehän tässä vittu risoo saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vitun vitun vitun vittu en tee sit mitää saatana enää ikinä oon vaa sillee "haha 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴" ihan sama tai sit alan just vaikka ryyppää tai niiku ketä edes tässä vaiheessa kiinnostaa enää miten elämä menee. Sehän oli pilalla jo ennen kun ehdin huomatakaan. Ei oo mitään jäljellä niin mitäs sitten? Odotellaan kuolemaa. En minä ainakaan mitään aio enää yrittää, oon kokeillut jo kaiken mitä pystyin. Mutta aika vaikee sinänsä siltikään mitään tehdä. En mä osaa olla. Ainoo miten osaan olla on sellainen tietynlainen vapaus mutta silloinkin mietin aina että en tiiä vielkää mist elämäs on kyse. Ocd on paskin sairaus mitä on. Sairastaisin sata kertaa mieluummin skitsofreniaa tai pelkkää masennusta tai pelkkää paniikkihäiriötä. Aivan varmasti. Ocd:tä pahempaa mielenterveyden häiriötä ei ole. Ottaisin varmaan minkä tahansa muun mieluummin. Tää on nyt tappanu mua vähintään sen 18 vuotta niin alkaa riittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
18 vuotta, VÄHINTÄÄN, on vitun pitkä aika sairastaa mielenterveyden häiriötä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
In fact, it takes 14 to 17 years on average for people to receive an OCD diagnosis

Mul tais kestää ehk 11 vuotta? Muistelisin et oisin saanu sen diagnoosin 17-vuotiaana mutta voi olla myöhemminkin. Tai muistan kyllä oikeasti ihan hirveän huonosti. En tiedä. Mutta aikaisintaan 16v. Ihan aikaisintaan. Joten helvetin pitkä aika se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Öööööööö. Joo en voi tehdä tälle enää yhtään mitään. Se siitä.

Se vittu siitä. Meen nyt kohta vittu nukkumaan ja itken taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Noooouuu

Ihana uni vaa koska: timppa 😍 eunkwang 😍 hui 😍

Pitääks aina
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kiva kun aina kun kuuntelee a thousand years niin muistaa sen noiden Pariisin reissun ku siellä taustalla soi just toi biisi sillon mun mielestä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Äh rakastan huita mut rakastan eunkwangii niin paljon ja vitusti liikaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti 😭 7.7.2022 ja vieläkin 29.5.2023 oon tässä.

Kuinka kauan vielä..

Miten se on niin komee oikeesti i have butterflies 😭😭😭😭😭💕
 
Ylös Pohja