qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,953
- AP AP
- #53,221
Ja kenen preferenssi nyt ei olisi miehet, edelleenkin lol
En puhu omasta puolestani, mutta afro-amerikkalainen ystäväni Ian kokee ahdistusta siitä, kun kaljuuntui hyvin nuorena sellaiseen Homer Simpson-tukkaan ja amerikkalaiseksi mieheksi hän on muka liian lyhyt 175-senttisenä.Mistä mies voi muka kokee dysforiaa
Ei mitään hajuu miks
Mä en tajuu ollenkaan mikä siin voi tuntua pahalta
Pituus ei oo ainakaan se mitä meinasin koska se ois enemmänkin niin että koska must tuntuu pahalta lyhyys siks et se tarkottaa et oon nainen tai no ei mut you get the point ku se liittyy siihe tavallaa vaikka on nyt tosi pitkiäkin naisia ja tosi lyhyitä miehiä mutjuu. Mut silleen jos se ajattelis että yhyy oon niin pitkä se tarkottaa et oon mies ni ois enemmänkin se mitä meinasin. No toi kaljuuntuminen voi ehkä olla. Mut mä en nää siin mitää noloo ite. Mut juu. Tai sit jos joku on trans nainen ja pitää penistä nolona tai jotain en mä tiedä, sitä just ihmettelen miten joku voi pitää sitä nolona :D mulle se ei ainakaan ois yhtään noloa jos olisin mies en voi ymmärtää mitä noloa voi olla syntyä mieheksi, en vaan ymmärrä mutta kai transnaisilla sitten on sellainen tunneEn puhu omasta puolestani, mutta afro-amerikkalainen ystäväni Ian kokee ahdistusta siitä, kun kaljuuntui hyvin nuorena sellaiseen Homer Simpson-tukkaan ja amerikkalaiseksi mieheksi hän on muka liian lyhyt 175-senttisenä.
No, itse olen lihava ja olin ennen supersankarin mitoissa kropalta, mutta tämä on tätä. Asioita voi aina halutessaan muuttaa, itse en halua.Pituus ei oo ainakaan se mitä meinasin koska se ois enemmänkin niin että koska must tuntuu pahalta lyhyys siks et se tarkottaa et oon nainen tai no ei mut you get the point ku se liittyy siihe tavallaa vaikka on nyt tosi pitkiäkin naisia ja tosi lyhyitä miehiä mutjuu. Mut silleen jos se ajattelis että yhyy oon niin pitkä se tarkottaa et oon mies ni ois enemmänkin se mitä meinasin. No toi kaljuuntuminen voi ehkä olla. Mut mä en nää siin mitää noloo ite. Mut juu. Tai sit jos joku on trans nainen ja pitää penistä nolona tai jotain en mä tiedä, sitä just ihmettelen miten joku voi pitää sitä nolona :D mulle se ei ainakaan ois yhtään noloa jos olisin mies en voi ymmärtää mitä noloa voi olla syntyä mieheksi, en vaan ymmärrä mutta kai transnaisilla sitten on sellainen tunne
En minäkään halua vaikka haluankin 😂No, itse olen lihava ja olin ennen supersankarin mitoissa kropalta, mutta tämä on tätä. Asioita voi aina halutessaan muuttaa, itse en halua.
Jokaisella meillä on ristimme kannettavaan!En minäkään halua vaikka haluankin 😂
Siksi ei kannattaisi syntyä 🧐Jokaisella meillä on ristimme kannettavaan!
Olenkin syntymäpäiviä vastaan, se on ainoa kerta vuodessa kun ihmiset muistavat sinua asiasta, johon sinulla ei ollut osaa ja arpaa. Epäloogista!Siksi ei kannattaisi syntyä 🧐
Totta 😤 :DOlenkin syntymäpäiviä vastaan, se on ainoa kerta vuodessa kun ihmiset muistavat sinua asiasta, johon sinulla ei ollut osaa ja arpaa. Epäloogista!