Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Ei vittu kuinka naurattaa se siin videossa ku sanottiin että ocd on suhteellisen harvinainen kuitenkin tai mitä siin sanottiin, muita ahdistuneisuushäiriöitä harvinaisempi? Et ei mikään ihan kauhean yleinen. Jos se ei oo niin yleinen edes niin miksi oi miksi just mulle sattui osumaan se 😩😩😩😩😩 pelkkä masennus (paljon yleisempi kuin ocd) olis ollu niin paljon helpompi.................. Lol. En siis tiedä että onko mulla ocd:n lisäksi masennus, taidettiin mulla se ehkä diagnosoidakin jossakin vaiheessa. Vai olikohan se joku "määrittämätön masennustila" tai jotain. Niin kuin oli "määrittämätön pakko-oireinen häiriö"kin?????? En ymmärrä mitä ne sitten tarkoittaa haha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Nyt vasta kunnolla tajuan että minutkin voi laskea vammaiseksi. Ja vieläpä niin että olen ollut vammainen lähestulkoon koko elämäni. Tai siis lets face it, ei mulla juuri oo muistikuvia ennen ocd:tä joten. Voidaan sanoa että ainakin suurinpiirtein koko elämäni xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Sehän nimenomaan on sitä mitä mun ocd aiheuttaa. Tosiaan ne oireet vaihtelee paljon mutta jos nyt on näin niin mikäs siinä? Hmmmmmmmmmmm
Aivan eli jos nyt on näin niin mikäs siinä tehdään sitten tällä hetkellä näin ja jos se vaihtuu niin mennään sitten niiden mukaan mitä ne on silloin. Mutta nyt ainakin mun ocd tavallaan ei tunnu niin pahalta jos teen asiat sillee mikä tuntuu oikeelta tällee tietyllä tavalla 😂 et meen vaa ny sen mukaa mikä tuntuu hyvält lmao.


Kellekään muulle this probably doesnt make sense XDDDDDD

Aaaaahahhaha i can't but yea i'm good i'm good

I feel tired tho 😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Oh wow. Tää on ehkä ensimmäinen kerta elämässäni kun toivon kellekään ocd:tä. And i genuinely wish hed have it. Yks ihan järkyttävän epäkohtelias, kylmä ja hirvee tyyppi alko vänkää siitä kuinka "on pahempiakin juttuja kuin ocd" ja muutenki oli vaa sillee "who cares" yms yms. Oh, really :) lets see how youll handle that. Kuinka toivoisin et voisin siirtää kaikki mun kivut mitä koskaan oon saanu tosta, ocd:st nimenomaan, et voisin siirtää kaikki ne, ja kaiken sen itsetuhoisuuden mitä siitä on aiheutunut, KAIKEN, tolle tyypille. Eipä puhuis jäbä enää tohon sävyyn ocd:stä. Vitun asshat. Voiko olla törkeempi enää. Like he doesnt have the slightest idea ja voisinpa siirtää mun traumaattiset ocd-kokemukset ja sen vuosikausia kestäneen tuskan, kivun ja PANIIKIN tolle. Ai että mä nauttisin. Vittu se katuis sanojaan niin vitun lujaa. Miltähän se tuntuu? :))))) Kun ajattelet että koko sun elämä on pilalla ja oot ehkä jopa ite pilannu sen? :)))) Miltähän se tuntuu kun mietit ainaki jonku vuoden jotain asiaa jonka teit ocd:n suhteen ns. Väärin, niinku en ees muista mikä juttu se oli mut se liitty jotenki yhteen leiriin millä olin kauan sitten ja sitten tein jotakin sillee että rupesin miettii et se saatto olla väärin ocd:n suhteen ja oikeesti itkin sitä asiaa varmaa vähintään sen vuoden. Miltähä se tuntuis? :)))))))) KUNPA voisin sairastuttaa ton ihmisen tähän. En yleensä ikinä toivo kellekään tätä sairautta mut jos sä aiot olla noin törkee ja epäempaattinen niin I FUCKING WISH youd have it. Ja oispa oikeen pahana vielä. Mut ei. Tollaset kusiaivot tietysti on niitä joilla on se kaikista helpoin elämä ei ikinä sairastu vittu mihinkään. Mutta niinku saispa maistaa omaa lääkettään jos kerta vähätellään ja ollaa noin törkeitä niin miltähä tuntuis :))))))))))) wanna try? I fucking wish. I hope u fucking get this illness.

Kuulostaa kyllä aika törkeeltä toivoa sitä kellekään mutta tollaset on ihan poikkeustapauksia. Suututti mut niin jumalattoman pahasti koska mun mielestä se oli aivan helvetin törkee ja epäempaattinen, ei mitään niiku feelings whatsoever.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
???? 😩😩😩😩

Oh gosh i'm so thirsty THOSE ARMS

oh noooooooo 😭😛🤤

Yes absolutely i just want to caress those arms 😍😍😭

Eiiiiii mitään kiimailuja vittu vihaan tätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Varsinkin kun mulla ei oo aikaa mihinkään tollaseen ku yritän ratkaista mun ongelmia tässä mutta eipä niihin yhä ja vieläkään ole yhtään mitään ratkaisua

Ei oo tässä vittu miljoonan vuoden aikana ehtiny ratkaisua löytämään:)))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Onks tää niiku periaatteessa existential obsession tai sillee?

Sanoisin

Nii se on mun elämäni isoin ongelma i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904

Lol after all these years defeat is still calling

And like honestly i have nothing more to add to that. I just have to live with the fact that my life is ruined forever (or i mean as long as i live at least) eikä mikään asioita korjaa enää paitsi ehkä just taivaas vast tai jotai mutta niinku as long as i'm breathing.... Nii mikää ei kyl korjaa asioita enää. Like theres no way it's ever gonna be okay while i'm here on earth. Theres just no fucking way.

Mutta sitte ku hyväksyy sen että ihan kaikki on niin sanotusti pilalla ja kokonaan, niin... Mitä tässä sitten enää panikoimaan mistään? Eihän mun tarvitse sitten enää edes yrittääkään korjata asioita. Eli basically ihan sama mitä teen enää loppuelämäni. Eli tavallaan i'm free finally, just because of the fact that everything in my life is ruined lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Toi biisi on vaa niin...

Ku se liittyy eunkwangiin.

Ja se liittyy mun pahimpiin ja henkilökohtaisimpiin ongelmiin.

Niin ei vittu. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Honestly i can't find a way joten. Defeat it is. I'm finally giving uuuuppppppppp (ja ei nyt mietitä sitä eunkwangin memee 😩😩💕)

And because i finally gave up on everything then that means i can't possibly lose anything anymore, tai silleen että. If i already gave up... Then what do i have to try anymore? Exactly i don't have to try anything, i don't have to do anything. I can do anything and everything will be wrong anyway so i got nothing to worry about. Since everything was wrong from day 1... And everything will always be wrong.... Then what am i sweating about anymore? :D my whole life everything will always be wrong ja näin, se nyt on aika lailla varma fakta melkeinpä. Mutta ei se mitään koska kuoleman jälkeen helpottaa viimeistään, tai ainakin pitäisi helpottaa. Sittenpä vihdoin saa rauhan. Aika kauan vaan joutuu odottamaan ois se kyllä ihan kiva tässä ja nyt pystyä olemaan mutta niin.... Oleminen.. se on vaikeaa.



Lmaoooooooooooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Ah tekis mieli kuunnella mun "i'm giving up ✝️" soittolistaa tai joku tollanen se nimi oli xDD hehehehe tein sen varmaan 2019 alkuvuodesta kun kriiseilin muistaakseni ihan tätä samaa asiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Yea i'm down but i know i'll get by

:(((((( Kiva ku oon kuunnellut tätä 2010 ja mikään ei sen suhteen oo muuttunu 😭😭😭😭😭😭 oon ihan yhtä pohjalla vieläki 😢😢😢😢😢😢😢
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Tost on vittu 13 vuotta ja asiat ei oikeesti oo helpottanu ollenkaan sen suhteen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Jos ei 13 vuodessa helpota nii millon sitten? 😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
??????????

Alan itkee tää biisi koskettaa mua liikaa

Hmm

:||||||

Kerron salaisuuden, sattumaa ei olekaan
Se on johdatusta suuren 😐😐😐😐

Aijahas uskoisko tuota


En kyl siis siltikään tiedä mitä vittua teen

Tuntuu että teen kuolemaa. Toivoisin vaan............ Miks mikään ei oo järkevää..... En vaan meinaa jaksaa enää tätä kipua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
Kun tuntuu ettei melkein pysty hengittää

Tuntuu niin hirveeltä että tekis melkein mieli alottaa se lääkitys mutta enpä tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
No voi hyvä tavaton xD

God gave us a brain so that we don't act stupid

Ohhoh mutta aivothan se on joka saa sut käyttäytymään tyhmästi xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
"tarkkaavaisuuden ja ylivilkkauden häiriö
Neuropsykiatrinen mielenterveyden häiriö"
Tai jotain tollasta lukee wikipediassa okei en tiennyt että se on mielenterveyden häiriö.

Mutta sitten:
"Pakko-oireinen häiriö"
Tai okei en muista mitä siinä luki mutta ei mitään että "neuropsykiatrinen" vaikka eikös sekin oo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
"Neuropsykiatriset häiriöt, eli nepsy-haasteet johtuvat aivojen kehityksellisestä häiriöstä. Poikkeavuus aivojen rakenteellisuudessa tai toiminnallisuudessa ovat myös syitä neuropsykiatrisen häiriön diagnoosille. Osaltaan myös perinnöllisyys voi olla syy neuropsykiatriselle häiriölle"

"Pakko-oireisen häiriön perimmäistä syytä ei tunneta. Sitä pidetään neuropsykiatrisen häiriönä. Aivojen rakenteessa saattaa olla muutoksia. Myös tiettyjen aivojen välittäjäaineiden, kuten seretoniinin ja glutamaatin, toiminnan häiriintyminen voivat johtaa OCD:hen."

What did i say

Nojoo-o

Tavallaan

Ei se oo ihme että samaistun niin siihen not the same biisiin kun on sekä nepsy että lgbt kuten itse se artistikin.😃

Huhheijaa mutta edelleenkin näissä sama mitä ulkonäössäkin: saattaahan se vituttaa mutta näillä mennään mitä on annettu. Sinänsä ärsyttää olla kummajainen mutta that's just me eipä sille voi mitään.
 
Ylös Pohja