Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Ei tässä nyt miesten fetissit auta vaikka ne sitä väittääkin (reddit) että uuuuuhhhhh kiihottaa mutta ei tässä nyt sellaisetkaan enää auta (ikinä auttanu siis)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Hehhe :D muistan vieläki ku tein koulussa ton kuvistyön tms. Ja olin et miks must tuntuu oudolt ku mä katon tätä tai tein sitä tms mut kuitenkin siitä sanomalehdistä jne. Olin siis lapsi ja olin et miks must tuntuu oudolta tästä tai se oli niin semmonen jännä tunne :D semmonen.... No en oikeen osaa selittää sitä. Mut lapsi olin.

Noo en sano että liittyy edes asiaan mut kummiski siit kuvistyöstähän tuli se symboli god jutulle sinänsä koska aina välillä ku katon sitä nii jostain syystä tulee mieleen nää muistot. Tosin on monta muutakin kohtaa kuten puun oksat jotka nään ikkunasta koska ajattelin silloin hoita

Mut noinh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Se oli kyllä niin hassu tunne sillon lapsena ei se mikää maailman isoin juttu ollu mut jotenkin olin tällee "😃" siit

Sillee. Huvitti?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Periaatteessa vois kaikki ihan kaikki olla sattumaa mut toisaalta ei voi koska liian monta juttuu

Joista muutamat lapsena ja jokane kävi totee niinku timppaki heheheh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja no, lapsena en edes ihastunut niin moneen 😂 sanotaan et lapsena niit oli viel normaali määrä tai se oli niinku normi rajoissa se ihastuminen muutenki. Se oli aivan tavallista lapsen ihastumista silloin. Valehtelematta. Vasta teininä tai siinä main aloin olemaan siinä suhteessa vähä erilainen ku muut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ehkä 11 tai myöhemmin siis en mä tiedä mut kuitenkin ihan sillon ku olin oikeesti lapsi niin se oli aivan normaalia lapsen ihastumista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
En ollu pakkomielteinen sekopää tai että niit ois ollu niin paljon ku myöhemmin

Silti mulle tuli noita ajatuksia jostain syystä mitkä sitten kävi toteen. Siis kaikki paita mitkään seurustelujutut mut kaikki muut kävi toteen. Elikkä se ihastumisosa ja kaikki sellaset.

Ylös Pohja