Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Tosiaa ku muistaa hyvin ne pari juttua lapsena ni alkaa miettimään että oisko se ykski sitte pitäny paikkansa. Sitä en muista todellakaan niin hyvin mut timppa ja masatoshi ne muistan hyvin

Mut toi muisto on niin outo siis mistä ees revin sen ajatuksen et oisin ajatellu hoita sillon

Tai en ny sitä mutta et siit ois tullu sillon jo sellanen

Siis ei se kuvistyö vaa se toine juttu

Tosta en tiedä yhtään nimittäin tapahtuko sitä mut muuten tiiän kyllä.

Ku muistan siitä vaan sen pahuuden ja ahdistuksen

En mä oo ihan varma

Oonko repiny aivan perseestä sen ajatuksen oikeesti siitä että sillon oisin ajatellu et tuun seurustelee jonku julkkiksen/laulajan kaa???? Hmmmmmm. Veikkaan et toi voi olla täysin perseestä revitty mut en tiedä mist toi ajatus tulee. Sama falling slowly en ymmärrä mistä se ajatus tulee alunperin jos sitä ei oiskaa tapahtunu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut sitäkää en muista.

Muut muistan kyllä joten hoist on joka tapauksessa tapahtunu ne jutut, noi muutama tietty on vaa täysin hämärän peitossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Muistan hyvin kuitenkin sen negatiivisen siitä hetkestä mutta EN tiedä tosta

Muut ihmiset pihalla

Sit oisko ollu niin et katoin niitä

Ja ajattelin

Et

Oonpa outo

Ja et tuun seurustelee jonku laulajan kaa

Tbh täysin mahdoton sanoa varmaks mut toki muistan noi uudemmat ihan kirkkaasti. Tota en.

Sen tiedän että kuunneltiin pmmp:tä valitettavasti niin mietin vain oisinkohan ajatellu sitä jutskaa sillonkin

Mutta

Olin alle 7 joten ei ihme etten muista. Voi olla etten ees ajatellut mitään tämmöstä mut mistä nää tulee. Tosin jotkut asiat sieltä muistan ihan hyvin. Mut jotkut on tosi tosi hämäriä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut jos toi ois totta (ei kai????) nii ois sairasta koska ensin toi sit heti 2024 uudestaan eli joskus 21 vuoden päästä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
There WAS a vibe

There absolutely was a vibe

Mut se ei välttämättä ollu sillee mitään sen kummempaa

There was just this............. Hmm. Vibe 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Well it was too damn sexual and damn me varmaan vielä puhuttiin jotain asiaan liittyvää kamun kanssa en kyl muista tarkemmin mut silleen it felt a bit........ Too much for me :DDDDDDD (niinku yleensä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
BAHAHAHAHAHAHA elämäni ensimmäinen biisi jonka muistan rusketusraidat ei vittu ootko tosissas

Kirjaimellisesti ensimmäinen biisi jonka MUISTAN

voi olla hyvin että oon kuullu muutakin ennen sitä mut tää on se ensimmäinen selkeä muisto :D

Interesting

Eiku oli vaa nii jännä muisto että tuntuu oudolta ku se oli jotenkin niin hämärän peitossa

Mut en tiiä muusta :DDDDDDDDDDDDSDDFFDDDFF

😐

I'm........ I'm.......... I.........

I dont know 😭

Toisaalta ei tarvi muistaakaan niitä ku muistaa nää uudemmat jutut LIIANKIN hyvin

Mut silti oon utelias. Koska. Ois mielenkiintoista tietää mistä toi ajatus tulee et siin ois EHKÄ ollu jotain muuta.

Ehkä liittyen siihen koska okei no teema: seksuaalinen

Mut ehkä oon aatellu vaa jotai sillee lol okeeeeeeeei when i have a man tms

Mut mistä repäsen sen ajatuksen sitten hmm

HMMM

suurin mysteeri

No ihan sama mulle :D näitä uusia juttujahan ei tarvi edes kaivella kun niis ei oo mitään mystistä ne muistaa tismalleen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
No joku boyfriend stuff se kyllä oli mut sinänsä ei ihme jos se on vaikkapa tullu siitä biisistä. Ehkä se oli vaan se :D lmao. SILTI. AHDISTAVAA :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Onneks mul ei koskaan tuu olee poikaystävää 🧐 niin ei ainakaan tarvi aatella sitä muistoa ja olla silleen "😃"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ok nyt ymmärrän mist toi poikaystävä ajatus ehkä tuli sillon mut mist se JULKKIS ajatus tuli

Hmmmmmmm must be fake memory

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
😦 ois aika huvittavaa jos seki osa ois totta :D mä tiedän et se ite poikaystävä ajatus jne ja se biisi jne kaikki se oli totta tai ainakin suurinpiirtein totta. Mut muuten nii eii en tiiä.

Okei, onhan tää helvetin hämmentävää ku tuntuu että ei vaan kirveelläkään muista mitään tarkasti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut JOS ja kun se ei ehkä oo totta niin mistä ihmeestä tulee alunperinkään se muisto et siin ois ollu joku julkkiksen kanssa seurustelu aspekti

No way en usko 😂😂😂😂 ja vaikka ois ollukin miks se mitään tarkottas 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

No toisaalta ne uudemmat jutut vois PERIAATTEESSA tarkottaa koska no.... Öööhhhhhhhhh..... Mut toisaalta ei...

Mut silti ÖÖH

tbh outoo ja epäilyttävää mut sinänsä ei epäilyttävää mut sinänsä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
There are no fake memories lmao no siis vaikka ei oiskaa ei se silti tarkota imo mitään xD

Tai no siit olin kyl nii shokis et tosiaa vaikee oli kyseenalaistaa

Ylös Pohja