Mikä siinä r tosin on pahaa koska voihan sen ajatella niinkin päin että... No joo olen vela kyllä mutta silleen voihan sen ajatella sillein että niinkun if it was him then isn't it like.............. Good? Shouldn't it be nice? I mean. As a thought. Shouldn't it be like.... Erotic :Ddd tai muutenkin. Miten se ees voi olla dysphoric thought jos sen ajattelee vaikka sen kautta. Eihän se oo yhtään loogista. Silti. I'm dysphoric. So much. First of all it's unattractive to be p*******. Mut ei se oo pelkästään siitäkään vaikka se onkin osa sitä. Joo tiedän että oon vela mut ei se selitä mitään näin voimakasta jutskaa.
Mä vaan dissosioin jonnekin helvettiin aina välillä emt
Luulis että tykkäisit ajatuksesta (ajatuksena) koska, no, tietenkin??
En todellakaan tykkää nimittäin kaikkea muuta.
I like hoi yes. I dont like that thought. Tai ehkä jollain tasolla mut hyi helvetti.
Monimutkainen juttu mut rakastumisen tasolla sen voi ymmärtää jos siit tulee joku jännä random tunne mut sit kuitenkin dysforia on voimakkaampaa
Mut okei rakastuminen on sellanen jännä siit tulee oma lisänsä mut se on aika eri asia.
Sitte toisaalta se mikä tuntu v:n kanssa helvetiltä tuntuu hoin kanssa oikeelta. Mut kai se silti ois dysforista. Tai siis. Kaikkihan sen kanssa tuntuu oikeelta. Tismalleen oikeelta. Like no way i could be happier. Kaikki ois vaan niin oikein. Mut silti ei se VOIS viedä mun dysforiaa pois :D
What if he will 😂😂😂😂😂😂 se on kummiski edelleenki, kuulostaa oudolta mut edelleen ehkä se ihminen joka on auttanut siihen tähän mennessä eniten joten ÖÖÖÖÖÖ
joten jos seurusteltais ihme vois tapahtua.... Oikeest....
Ei mä muuten oikeesti ehkä jopa nään tän :D
Ilmeeni kun alkaa seukkaa sen kaa ja dysforia vaan HÄVIÄÄ 😂
Sillee "mitä vittua miks mä en tunne oloani helvetilliseks"
"Miks ajatus seksistä ei ahdista ollenkaan"
"Miks sukupuoli ei ahdista enää ollenkaan"
No sinänsä kuulostaa oudolta mut vois olla.
Voisko se vaa hävitä täysin :D