Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tiedä kai tämä itse keskustelukin on yhtä nepsyilyä/vammailua kuin koko elämäni muutenkin xDDD ei ihme että olen näin outo..... Huhhuh tiesin jo lapsena olevani hirmuisen outo mutta se outous jatkui näköjään näin ihan aikuisuuteenkin

No mutta ainakaan en aio enää outouttani peitellä tai en tiedä peittelinkö sitä koskaan erityisemmin mutta silti

Mutta at least i'm unique

Vaikka en nyt tiedä onko siinä tavallisuudessakaan mitään vikaa, eipä kai mutta kuitenkin onhan se periaatteessa ihan kivaakin olla erilainen kuin muut hmmh. Mutta vaikeaa se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Asiasta toiseen VITTU TÄTÄ AIVASTELUA ja sitten saa koko ajan olla niistämässä voi hyvää päivää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta joo se on kyllä hauskaa kun tunnistaa omat oudot ajatuksensa ja tajuaa sen aika lailla selkeästi että ei kyllä muut käyttäydy/ajattele/ole näin. Tai esimerkiksi no en tiedä onko se juuri nepsyilyä mutta kai se on kun esimerkiksi silloin, oliko se pääsiäisenä kun oltiin perheen kanssa siellä lomalla niin mulla oli koko ajan hirveästi haasteita aivojen kanssa ja sitten must tuntui että ne saattoi vielä vähän olla intensiivisempiäkin jotenki ne haasteet kun olin poissa kotoa, vaikka siis siitä paikasta tykkäänkin ja se on tuttu paikka jo mutta silti, heti kun on ympäristön muutos. Ja mulla on muutenkin se. Esim mummun luona jos käy niin se nyt varsinkin on tuttu paikka, oonhan koko elämäni siellä pyörinyt, mutta silti ympäristön muutos on aina ympäristön muutos :D niin se voi vielä tehdä lisähaastettakin siihen. Niin mietin onko se sitä nepsyilyä kanssa vai onko se sitten vaan pelkästään siitä johtuvaa kun oon niin paljon kotona että se johtuu lähinnä siitä. Eikä niinkään oo mitään nepsyille tyypillistä tai jotai. Mutta en tiiä. Joka tapauksessa se on mulle haaste vaikka kuinka tykkäänkin sinänsä olla välillä muuallakin mutta vaikka tykkääkin niin se ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla hyvin haastavaa :D ja siis minä olin meidän perheestä aivan selkeästi se jolla oli eniten ja kaikista jatkuvammin haasteita siellä että kyllä sen huomas selkeästi ja sitten just se että tunnisti kyllä itsekin kuinka outoa se mun aivotoiminta oli. Mutta on se siis kyllä muutoinkin. Mutta tietyllä tapaa se voi tuoda lisähaastetta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta nyt mulla on helppo olla, ollu jo jonkun aikaa

Näin pitkään ei olekaan pitkään aikaan ollut hyvä olo (huom: siis jostain klo 12 asti about eli semmoset 12 tuntia)


Siis oikeasti

12 tuntia suorastaan kevyttä liitelyä pelkästään, eli varmaan sellainen "normaali" olo mitä normaaleilla ihmisillä on yleensä jatkuvasti. Se ei toki mun outouksiani poista mutta helppoa ja kevyttä liitelyä silti näköjään ollut nyt tässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta siinä on hyväkin puoli että on ollu nepsy-haasteet ihan tosissaan lapsesta asti. Jos olisi vasta ocd tullu vaikka nyt tässä kakskymppisenä. Ku joillainhan kai niinkin on. Niin sitten se voi olla suuri kontrasti sen aikaisemman elämän välillä ja se voi ehkä olla sellanen shokki että mitä helvettiä miten mun elämästä yhtäkkiä tuli tämmöstä paskaa kun sairastuin ocd:hen. Mutta meikäläinen kun on ihan kasvanut tämmösenä niin se ei ainakaan harmita että voi kun sillon joskus oli kaikki niin helppoa ja nyt kaikki ihan paskaa :D ei, ku koskaa ei oo ollu helppoa sen kummemmin, haastetta riittänyt aina ihan urakalla. Niin tavallaan siihen on niin tottunut. Ja sitä ajattelee enemmän vielä semmosena omana erityispiirteenä että no olinhan mää lapsenakin semmonen niin tämmönen mä nyt oon. Että se on ehkä helpompi hyväksyä. Tai jotenki se on silleen positiivisempi. Emt.

Kun jos tälleen myöhemmällä iällä olisi sairastunut ocd:hen niin se voi jotenki olla ihan erilainen kokemus ja sellanen surullisempi tunne että yh ennen mä pystyin nauttii elämästä ja olin normaali ja nyt en sitte ja kaikki menny ihan paskaks. Siinä mielessä ihan kiva että haasteet on näitä tämmösiä niin siinä jotenkin on positiivisempi fiilis .

Esimerkki: jos miettii vaikka mua joskus.. 7-10v muistan kun kävin tanssissa sillon joskus ja siis kyllä mä ilonenkin osasin olla tai sitä äiti ainakin sanoo että sähän olit aina niin ilonen. Niin kyl määki muistan ja tiiän että olinkin sellanen tavallaan. Muistan että meillä on jotain kuvia tai videoitakin sielt ku kävin siel tanssis nii kyllä mä niissä oon ihan sellanen sen olonen niiku mulla ei ois huolenhäivää. Nii sitte ku tietää sen että mulla kuitenkin ihan sillonkin on silti ne haasteet ollu. Ja se että ei tuu sellanen syyllinen olo????? Kun ajattelee että se on vaa sellane mun ominaispiirre (vaikka sairaus se on mutta niinkun u know) niin.. ei tuu syyllinen olo siitä että ei oo normaalimpi ja ei toimi niin kuin muut. Tai että sellanen että sellanen mä oon aina ollut enkä mä muuta voi. Se auttaa mua. Että mun aivot toimii silleen kun ne toimii ja mä en voi sille mitään. Niin sitten se tuntuis erilaiselta jos se aivojen toiminta olis jotenkin yhtäkkiä muuttunut ocd:ksi että aiemmin on ollu ihan normaali (neuronormaali?) Terve niin jotenkin se vaa tuntuis ihan hirveän erilaiselta.



En oikee osaa selittää mut joo.

Vaikka sitä tässä aina meinaankin että ocd on ollu mulle kyllä lähestulkoon sama kuin kuolemantuomio:D niin silti usko tai älä mutta näköjään sen kanssa pystyy elää. Et niinku jollain ihan ihmeellisellä tavalla mä jopa löydän siitä positiivistakin, vaikka ei kyllä vittu ikinä uskois. Ja sitähän tavallaa kai haluisikin ajatella positiivisena asiana. Mutjooo. Niinku vaa semmosena just ominaispiirteenä.


Mutta sitten kans.... Sisäänpäinkääntyneisyys :D on toinen asia mistä tunnen syyllisyyttä. Mutta siinähän on ihan samaa havaittavissa mun käyttäytymisessä nyt, ja lapsena:
- nytten oon aika paljon just kännykällä ja kirjottelen ja tälleen mietin asioita itekseni, yms yms, sulkeudun omaan maailmaani vähän niinkuin
- niin ihan samalla tavallahan mä lapsena sulkeuduin omaan maailmaani, leikin paljon yksikseni, mietiskelin itsekseni, koulussa tykkäsin ilmeisesti välillä olla yksin ja näin

Niin niin jos sekin on vain mun ominaispiirre niin kuin selvästi onkin, niin miksi mulle tulee joku syyllisyys siitä että VOI VOI ei nyt saa olla noin epäsosiaalinen ja vetäytyä ja olla kännykällä. Pitää nähdä ihmisiä! Pitää mennä ja tehdä! No siis ole hyvä vaan jos joku muu on semmonen niin tee ihmeessä niin mutta mä en ole semmonen niin miksi minun tarvii jos en halua tai se ei oikeen tuu multa luontasesti? :D ei se sitä tarkota etten pysty juttelemaan ihmisille, oonhan mä pystyny nyt kuten lapsenakin. Mutta kun mä OON vetäytyjä. Mä vaan OLEN semmonen. Niin joku tässä maailmassa saa mut tuntee syyllisyyttä siitä vaikka ei tosiaankaan pitäis. Ehkä tää maailma on sit tehty ulospäinsuuntautuneille nenteille joista kumpikaan meikäläinen ei ainakaan oo xD ulospäinsuuntautunut? Nah.... Nentti? Nah....... 😀

En tiiä mikä pointti tässä oli mutta mietin vain että mikäs asia siinä muka on mistä pitäs tuntea syyllisyyttä..... Antakaa mun olla oma itseni thx 🥴😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No kyllähän se jo tämäkin osoittaa sen että pystyy kirjoitella ja miettiä asioita vaikka tuntitolkulla niin kun näkyy......... XDDDddd

Ei onnistuis kaikilta se 🤔 esim joku eunkwang se ny ei oo ollenkaan tämmönen vetäytyvä ja pohdiskelijatyyppi :Ddddd huutis

Mä voin olla tuntitolkulla silleen "🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔" mut sen ku näkis et joku kwang just vois vaan viettää aikaa tälleen pään sisällä ja AJATELLA ja kirjotella XD i can't imagine xDD

Mutta kuten sanottu se on mun ominaispiirre vain



Ai että mua naurattaa kun kävelylläkin jatkuvasti uppoudun omaan maailmaani ja sitten säikähtelen ihmisiä taikka näytän joltain helvetin taivaanrannanmaalarilta kun kävelen siellä pää pilvissä. Kyllä taas hävettää xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta niinkun tosta iloisuudesta: se jotenkin mietityttää että ajatteleekohan mun vanhemmat nyt jotain että "esittikö se vaan lapsena iloista että jos sillä on ollu tota tuskaa noin paljon vaan". Ei ku mä en siis ymmärrä miten se voi olla niin että mä oon ihan oikeasti ollu sellainen iloinen lapsi. Ja samalla aivan tolkuttoman vaikee olla. Samahan kai se on nytkin: nauran helposti, saan sekoilukohtauksia ja kaveriporukassa minä oon monesti ollut se jota saa hävetä kun nauran liian kovaa jne ja ihmiset kattoo et mitä vittua tapahtuu. Miks helvetissä mä sellasta esittäisin? Jotenkin se vaan on niin että kaikki tää on mahdollista yhtä aikaa. Olla vitun crackhead ja sellainen iloinen mutta samalla tosi vaikee olla ja sitten monesti oon myös sellanen hyvin ... Vakavailmeinen ja hillitty ja kaikkee? Et tunnistan ite kaikki nää piirteet ihan mulle ominaisiksi ja tiedän et oon sellanen. Niin jotenkin outoa miten ne voi olla niin erilaisia keskenään mut kaikki ne kuuluu siihen silti millanen mä oon. Niin hiljainen pohdiskelija, mutta sitten kuitenkin monesti se kaikista hulluin räkättäjä joka pitää ihan liikaa melua???? Ja joka menee yhdestä breezeristä suurinpiirtein siihen kuntoon että konttaa rappusia. Eiku aivan, mä taisin olla ihan vesiselvä silloin yhtenä kertana kun konttasin niitä rappusia, ja oonpahan pudonnut jossain Hesburgerissakin sinne pöydän alle nauramaan (vissiin vieläpä monesti) ja ihan täys vesiselvänä. Et joo-o.

On sekin vaan niin huvittavaa kun kattoo eunkwangista jotain videi esim tämä:
Niin kyllähän se siinä mielessä on aika samanlainen kuin minä XDDD niin kuin tossa suhteessa.

Ugh hes so cute tho.


HMMHMMMHMM oon kyllä oikeesti aika outo tyyppi kun mussa on niin paljon vastakohtia. En tiiä kyllä. Koska tiiän että moni mun kaveri kuvais mua ihan varmasti tai ainakin mun yks vanhimpia kavereita ainakin kuvais muaa varmasti hulluks ja nauravaiseks etc. Mutta sitten sekin varmasti kuvais mua myös hiljaiseks :D huoh hoih vastakohtien nainen kyllä.

Ja muutenki mikä viiiiittu siinä nyt on kun mun aivot ei tällä hetkellä osaa rauhottua

Siis yhä on silleen helppo olla mutta kun joku ylivilkkaus on nyt aivoissa päällä että ajatukset menee niin nopeaan että ei ehdi saamaan mistään kiinni.. se nyt ei mikään uusi asia tietysti ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Aaaaa okei nyt ymmärrän se saattaa johtua siitä että en nukkunut vissiin ihan 10h ainakaan. Voi ei😅 "unet jäi lyhkäsiks" ku nukuin ehk joku 7-8h varmaan. Voi voi. Ei oo kyllä ollenkaan tarpeeks tuo,,,,,,

Tämäkin yksi ominaispiirre...... 8h monesti tuntuu siltä että hohhoh kylläpä väsyttää vähän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ja voi vittu ku on jalat kipeet runkkauksesta (se voi joskus olla ku täytyy avata haarat ja hinkata johonkin pillua) mut sekin on eunkwangin syytä 🤷🤷🤷 eipä minun ollenkaan. Tai no tarkemmin sanottuna johtuu vaan siitä että oon ihminen joten... Ei voi mitään ei oo mun vika.... Vaikka eihän kaikilla ihmisillä oo tarvetta runkata tai harrastaa seksiä mutta suurimmalla osalla. Enemmistössä ollaan sentään siinä suhteessa....... Just se asia missä EN haluis olla enemmistössä :DDDD on se ny saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
damn it i wish hed finger me..... 😭😩 Pls... Eunkwang...... 🤤😭Pls like WHY do i want that, why? WHY? :D ugh. On se nyt kumma.......

Voi vitun genitaalit on kyllä saatana niin hyödyttömiä kapistuksia.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ja anteeks saanko mä kysyä että mihin helkkariin sitä pillua olis noin niinkuin tarkotus hieroa jos kerran haluais pitää kaikki lakanat tyynyt yms puhtaana 🤔 joo kädellä mutta jostain syystä se ei toimi mulla kauheen hyvin. Ja sen jälkeen pitäs pestä kädet mitä en jaksais tehä mut jos et pese niin siitäs vasta kontaminaatio ocd riemastuu

In conclusion: runkkaus = liian vaikeeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ja siis vieläkin mul kummittelee mielessä että onkohan täst lakanast joka just on tullu pesusta niin lähteny kaikki aikasemmat pillulimat 🤔🤔🤔🤔 toivottavasti... Miks ne ny ei pesussa lähtis..... Ah kontaminaatio ocd.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
??????

"- Mies pistää minua välillä 5-0 ja haukkuu kavereiden kuullen lihavaksi. Suurin syy pysyä suhteessa on se, että kuitenkin vielä tykkää toisesta."

Kuinka sä nainen voit tykätä tuollaisesta miehestä?????????? Apuaaaaaaaaa oikeesti. Itse vihaisin tuollaista jäbää joka mua painais koko ajan alas????


En voi ymmärtää.

En. Vain. Ymmärrä.

Miten tuollaisesta henkilöstä VOI tykätä?


Tai no joo oon minäkin tykännyt sellaisista jotka on kaikkea muuta kuin decent mutta en kai enää?? D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Uh rakastan tätä biisiiiiii vaikka en yleensä kuuntelekaan tätä i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ok help jos mikään kuvaa mun elämää täydellisesti ni tää:

Koska: jos olin matkalla, en enää tiedä minne

Always confused 🤷


OH NOOOOO LOIN D'ICI MAAILMAN NOSTALGISIN BIISI 😭😭😭😭😭😭

MAAILMAN NOSTALGISIN

all the memories all the memories from places etc

Uuuuuuuuuuugghhhhhhghhh

It makes me FEEL


i think ir also makes me remember masatoshi 🤧🤧🤧🤧🤭🤭🤭 cause i think it was that time but also others maybe yes? I dont remember shit.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ugh when you don't know who to look at: eunkwang or ningning 🤨

😒😒😒😒😒😒

Some of you HAVE to chill

WITH THAT CUTENESS AND BEAUTY I MEAN

like chill and stop being so pretty????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Me always: uuh eunkwang so manly 🥵🥵🥵🥵🥵 uh male body shape ughgh why do i love it so much everything about him is so yummy 😍😍😍😍 help *licks lips*
But when i see a beautiful girl like for example ningning: HELP i can't stop staring 😭😭😭😭😭😭 stop i think i'm dying


🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

I mean it's just literally so ristiriitaista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Its just so weirddddd

Like its not even sexual since i never ever said (i think) that ningning is so sexy omg

But it's like ????? Romantic i guess because its when you cant stop staring but it's not sexual

But like why is it romantic because......... IDK why cant i just be straight?

Like... Straight girls really don't feel this? No? How do they not? I'm really confused

Oon kyl yhtä confused siitäki miten guys can be straight like HELLO???????? ARE U OKAY? how can you NOT think that eunkwang is attractive. How can you NOT fantasize about him at least a bit? HELLO he's the most handsome help MEEEEEEE

anyway
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"why cant i find a partner at 600 pounds"

Girl what im 146 pounds and can't find a partner do you think it's about that 😭

Well yea i would have found a partner but i didn't want them so 🤷

So yea i can't find a partner lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HAH

when you look at tzuyu pics and feel stressed out but it's STILL way less stressful than looking at eunkwang pics 🥴🥴🥴🥴

But yea both stress me out 😩

Abua

HELP ME

Helppppp

Girls 😍😵
....
But guys 😭😍😵

Abua
Abua
Abua
Abua
XDDD

Why am i once again ashamed of it when theres nothing to be ashamed of

Well, i'm disappointed in myself lmao
Disappointed in myself because i like girls???? Okayyyyy......

Sitä paitsi miks aina oon sillee lol ei sil oo mitään väliä jos tykkään tytöistä tai mitään koska kuitenkin eunkwang.
Niiku ihan ku muil ei ois mitää väliä ja muutenki ei se tuu ikin muuttuu lmao. Tai no okei "voi" muuttua mut enpä vittu usko. Melkein voin vannoa ettei se tuu koskaan mihinkään muuttumaan. Niin mitäs sillä on väliä että eunkwang kun kuitenkaan se että Tykkään tytöistä ei tuu ikinä muuttumaan mihinkään xdddd vai???? :D

Eiköhän se aika lailla pysyvä ominaisuus oo vaikka jotkut sanovatkin että se voi muuttua mutta eheeei ei varmasti muutu meikäläisellä. At least i don't see that 🧐

HUOH.

Hävettää olla bi vaikka ei kyllä tosiaankaan pitäis xDDFddddKdkd

Lmao at least i have that show your love eunkwangs part where he played a gay man 😌 i can just watch that and remember there shouldnt be any shame 💀😂





Äääääähhhhhhhhhhh you have to stooooopppppppp

Kwang so cuteee

You have to stopp

Too lovely and also: on sittenkin hyvä ettei siit oo ton enempää shirtless kuvii kosk en pystyis handlaa.. literally hirveet kattoo niit omg i... I can't handleeeeeee

UH jeongyeons sexy voice ✨🤭
uH dahyuns sexy voice 😍
😒😒😒😒
:]]]]]
:||||||

They really have sexy voices tho ugh 😭 idk SPARE ME FROM THIS PLEASE PLEASE PLEASE SPARE ME i can't do this

No dahyun, no jeongyeon please no

No god please no

No 💀
Pls no
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Its just the fact that i'm listening to i want you back

Whyyyyyyyyyyy


Whyyyyyyyyyyyyyyyyy
 
Ylös Pohja