Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Siis mitä helvettiä oikeasti

Nyt en ymmärrä enää yhtään

Näin taas huista unta, en tiiä oliko siinä muita
Mut joka tapauksessa se nyt ainakin oli siinä. Muistan ihan sairaan huonosti sen, mut muutama kohta jäi aika hyvin mieleen. Emt oltii jossai iha random paikassa ja siel oli vissiin aik paljon ihmisii ja sit niiku en tiiä oltiinko minä ja hui pari vai oltiinko vaa jotenki sillee et vaa tunnettii toisemme vai miten se meni mut kuitenkin. Siis en tiiä se vaikutti ehkä vähän joltain leiri-tyyppiselt jutskalt mut en oo kyl varma. Mut jotain sellast randomii
Sit meillä tai mulla ainakin oli joku projekti siin vissiin, en sitäkään kauhee hyvin muista mut mun mielestä mun piti (tai piti tai sit vaa ite halusin) tehdä joku taideprojekti siin, siis ehk maalasin jotai tai idk. Jotai. No anyway, sit jotkut tyypit vaikeutti mun elämää siel, en tiiä ees tekiks ne tahallaan niin vai yrittiks ne oikeesti vai auttaa mut jotain ns draamaa siinä oli. Ja se ehkä just liitty siihen projektiin lmao. Siis oltii ehkä sellasis ryhmissä tai jotain? Koska ihan ku hui ois ollu siin sillee mun kans ja sit jotain muita tyyppei?? Anyway sit menin ettii huita jossaki vaihees ja ok muistan tosi kämäsesti mut ihan ku oisin ehk kysyny jotai siin et onks hui täällä (kosk jos siin oli muutamii ihmisii niiku muitakin tyyppei) ja sit se ehkä oli sillee "joo" ja öö mitä hittoo siin oikee tapahtu. Lmao haluisin muistaa tän sillee super tarkasti mut en oikee pysty näköjää. Muistan vaa sen tunteen tai vielki mulle tulee sellasii aaltoi siit tunteesta ku olin sen lähellä 😐
Joka tapauksessa sit mun mielestä menin halaa sitä ja se halas mua takas ihan sillee jotenki tosi suojelevasti tai sillee. Tuntuu et oltii siin pitkään ja basically vaa roikuin siin ku henkihieverissä tai sillee emt oisin voinu olla siin ikuisesti

Sit mun mielestä kai kerroin niistä ongelmista sille ja sit mentiin (käsi kädes?) Sinne ulos mis oli muita tyyppei. Mä en tiiä oliks hui jopa jotenki sellane tyyppi siin koko ryhmäs et kaikkien basically piti kuunnella sitä ja tällee (ahaha sehä on oikeestikin leadernim kuten ek myös 😐) nii sit must tuntuu et ku mentiin sinne ihmisten luo ja oltii vaa siin vierekkäin ni jotenki nojasin vaa siihen ja basically oisin voinu piiloutuu vaa jonneki et honestly en ehkä ite ois halunnu tai uskaltanut mennä niide luo sinne. Olin vaa basically sillee "en oo täällä" ja nojasin vaa huihin D: ja tää oli kans sellane kohta mist muistan nii hyvin sen tunteen ku olin sen lähel, tunsin sen taas kerran ihan vitun todellisesti, like it happened fr tho D: se oli niin täydellistä. Se oli niin täydellistä haluun vaan takaisin sen luo en mitään muuta. Mut joo basically se vaan sit jotain siin sano kai niille tyypeille siit jutusta tai niiku ns. puolusti mua?? Idk idk sit mentii takas sisälle ja i think oltii vieläkin sillee et pidettii toisiimme kädest kii tai jotenkin silleen ja aaa ja en ees tiiä mut joo about siin kohtaa sitten heräsinkin. And let me tell you se oli ihan samanlainen herääminen melkeinpä kun sillon se THE uni siitä. Molemmilla kerroilla tunsin niin pahaa raastavaa kipua että idk ja nousin tyylii istuu melkee heti koska olin ihan jossain shokissa heti siinä. Niiku ekoi ajatuksii ku heräsin oli se et jaahas 2.0 hui-uni case 😭 molemmil kerroil itkin tai ainakin melkee itkin jotenki sillee aivan hallitsemattomasti tai siis et se kaikki vaa jotenki kouristi mua iha niiku sillon ekallaki kerralla nii siks vaa tyylii vääntelehdin siin ja ei helvetti olin iha jossain "paniikissa" lähestulkoon. Idk iha sama en välitä mistään haluun vaan takaisin sen luokse. En ymmärrä vittu yhtään mitään.

Jotenki toi shokeeras mua ja olin heti sillee herättyäni et lol älä yritä selittää sitä et eunkwang on muka sun ainut loml, you have at least 2 lomls and that's FOR SURE 😂

Mutta ainoastaan huista oon nähny tollasia unia. Niiku tommosii et herään tolla tavalla niistä. Ehkä jonkinlainen lievempi versio on varmaan ollu muistaki mut ton tason shokki on ollu must nyt vaa noi kaks kertaa??

En tiiä olin jotenkin niin vitu järkyttynyt ku heräsin. Koska se on vaan niin totta, ku unet on oikeesti niin totta niin se on iha mahdotonta olla sillee "tota ei tapahtunut oikeesti" sillee lol what do you mean i just experienced it :D lmao

En tiiä oon iha vitu kujalla

Emt en halua vittu mitään muuta nyt tällä hetkellä kun takas huin luo. And ofc i want to be with eunkwang, lmao for real. En pysty tällä hetkellä ajattelemaan samalla tavalla ketään muuta ku niitä kahta XDDDDDD huudan :Ddd ikävä ja kaipaus on aivan törkeen paha molempii kohtaa. En voi vittu sanoin kuvata miltä se tuntu seistä siin huin vieressä ei vittujen kevät 😭😂 ihan vitun sairasta. En oo ihan varma tuli sellane muistikuva et kwang ois myös ollu siin jossai kohtaa ainakin siin unes, voi hyvin olla tai sit muistan väärin en tiiä D: mut toi hui-kohta nyt näköjään ainakin porautu niin syvälle mun mieleen et toikaa ei kyl ehk ikinä tuu lähtee sieltä. Se oli niin vitun vahva ja intensiivinen kokemus jotenki.

Kiitti vaan tästäkin.................. 😂 En toivu tästä nyt taas enää ikinä. Jäänköhä jumiin siihen uneen samalla tavalla ku siihen ekaan sillon, pariks viikoks :DDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Huoh en tiiä? Also selitän aina kaikki mun unet jotenki niin oudosti et niist ei saa mitään selvää, siis mä en ite ainakaan saa, sit ku luen sitä ni saatan olla sillee mitä vittua emmä ny tiiä tapahtuko se iha noinkaan :D no mut joka tapauksessa. Selitän ne ehkä oudosti tai jotenkin väärin mutta silti ne on oikeesti aina tosi söpöi ja intensiivisii ja sellasii, koska emt mun mielestä tolleen selitettynä ne ei välttämättä kuulosta ees mitenkään niin ihmeelliselt mut oikeesti ne on aina iha vitun törkeen pahoi D:

Joo 😭💔 tosiaan ja sitten ku unet yleensäkin on tosi sellasii et ne koskettaa syvältä mua ainakin vaikka siin ei ees tapahtuis mitään ihmeellistä. Joku uni voi olla ihan perus kamaa ja silti se voi tuntua tosi merkitykselliselt koska unissa on niin jännä tai sellane outo tunnelma aina.

Ja tosiaan sitten tommoset rakkauksiin liittyvät unet on ihan järkyttävää koska ne on niin yli yli yli yli intensiivistä. Niiku kaikki tunteet kuohuu yli
Jos valve-elämässä mulla kuohuu tunteet yli niin saatanasti niim tuntuu et unissa ne melkein viel voimistuu joten ne on jotenki potenssiin miljoona tai jotain??????? En tiiä

Ois sillee mielenkiintoista verrata et kumpi tuntuu todemmalta, se et jos irl oom huin vieressä ja nojaan siihen sillee niiku sii unes, vai tuntuukse todemmalta siin unessa ku oikeest :D tai koska ne tuntuis varmaan aika erilaiselta ja molemmissa on puolensa. Kun unet on siitä outoja että tietyllä tavalla ne on jopa enemmän totta ku todellisuus mutta silti ei niinkään? I don't know. Tai se on kuin jokin toinen ulottuvuus joka ON aivan täyttä totta mut se on jotenkin niiiiin erilaista ku tää todellisuus.

Idk ehkä mun sielu singahtaa aina jonnekin hiton käänteisuniversumiin nukkuessa:D that's some freaky shit 😭

Aaaaaa en pääse oikeesti nyt mihinkään näistä oudoista fiiliksistä voi elämä

Also, ennen tota hui-kohtaa... Tai en tiiä oliks hui siinäkin mut en vaa muista kauhee hyvin sitä

Mut joka tapauksessa näin jotain random painajaista ja se oli ihan sairasta jotenki oml siis ne kauhun tunteetkin on niiiiin jotenki intensiivisiä?????? Honestly that was NEXT LEVEL pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
HUOH niin KOVA IKÄVÄ

Don't test my patience i'm done

That dream was the best damn dream i ever had 😭😭😭😭😭😭 tai no ne kaks unta ja no siis basically kaikki unet mitä nään noist tyypeist mut sit ku noi kaks oli jotenki vaa nii aaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭 apua.

Seki uni nyt täs iha lähiaikoina mis oli eunkwang ja yuto ja hui nii se oli iha vitun 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔 raastava. Siis se oli kans jotain niin helvettiä mut en silti herännyt siit ihan tolla tavalla et kai se oli sit vähän vähemmän extreme jotenki xdddd tai siis sillee idk. Et jotenkin niissäkin on näköjään tosi paljon eroja vaikka ois just samantyyppistä esim siinäkin unessa oltii huin kans jotenki vissiin aika close ja just tolleen samantyyppisesti PLUS like i said siin oli yuto ja ek myös. Niin luulis että se ois ollu viel pahempi????? Mutta en tiiä en ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Oikeest mikä mua vaivaa oon niin TOLKUTTOMAN rakastunu että tää ei enää edes.... Tähän ei enää edes löydy sanoja????????????



OIKEESTI

Aaaaaaa

Miks huin piti käyttäytyy jotenki niin suojelevasti siinä????????? Mitä helvettiä? Niiku honestly menin vaa sen luo tyylii hakemaa turvaa siitä ja ei elämä nyt taas 😭 honestly oltii ku luodut toisillemme siin, fr jotenki pystyin vaa tuntee sen kuinka se välittää must ja eihhh helvetti :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Eiiii mitä :D en voi kestää enää näitä asioita xD

Mutta

Kuuntelin äsken daisyy ja se oli taas kerran trippi

En tiiä kumpi tuhos mua enemmän yuton vai huin ääni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo ja sulin taas eunkwangin enkulle oml :c onko söpömpää

This is not what i signed up for.... I think...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Kuuntelen täl hetkel: g-dragon ✨ ja mun fangirlaus sitä kohtaan on minimaalista......
Varmaan koska eräät 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En vaan pääse vittu mihinkään siit unest oon vieläkin iha lost sen takii......


MIKS WEDDING DRESS


anteeks mitä siis tää tuo jotain nii järkyttäviä unreal fiiliksiä koska tulee VAHVASTI mieleen... Yläaste? Ja koska nyt on vuosi 2022 ja tänä vuonna on tapahtunut mitä on nii oon sillee "what?"

Joo ei sillon ehkä IHAN käyny mielessä et kävis näin

Lmao törkeetä

Ajatella et yläasteella kuuntelin tätä paljon

Sairasta, ei kai siinä muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo en edes tiedä mutta ehkä vähä oksettaa koska niin 🤔 i fucking wonder
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
SINCE WHEN

also mikä vitun bb soololista tää on yhtäkkiä, eka g-dragon sit taeyang sit seungri.. joo ja onhan tää ihan hyvä biisi mutta mmmmm not this

But anyway

Some people are annoying the heck out of me 🙂

So cute 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😊😊😊😊

(Also it's disgusting kuinka "paljon" osaan jo koreaa ... Ja se paljon on siis joitakin sanoja..... U know, bc everything is disgusting these days)

Huoh i'm not in the mood for insane right now 🙄 even though it's a good song

Lmao soooo cute eunkwang 🥺😭

So

Anyway

Mutta siis mua ahdistaa ja häiritsee koska 1. Yuto 2. Hui 3. Eunkwang. Siis en tiiä. Hmm
Se vitun uni huista häiritsee
Sit yutost häiritsee se yks vidi joka tuli mieleen sillo aikasemmin
Eunkwangis häiritsee no ainaki koko eilinen ja tämäkin päivä ja vittu kaikki se kuinka ajattelen sitä koko ajan. :]
Ja nyt huis häiritsee myös se yks vidi jonka katoin äsken
It was cute and u know i just fucking hate yall 🤔

Entä jos vaa chillaan enkä välitä mistään enää yhtään enkä ollenkaan

Oom vaa niiku unbothered

Kuuntelen vaa musaa ja oon unbothered

(Vaikeeta olla täysin unbothered koska tälläkin hetkellä kuulen huin äänen kuulokkeissani mut 🤷)

What did i ever do to deserve this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En voi ikinä päästä yli noista kolmesta ja se on viimeistään nyt selvää. That's too bad.. 😊

Honestly the amount of time is too much tuntuu että oon tykännyt noista jo vuosia lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mitäh

I'm crying

I'm honestly crying :DDDDDDDDDD I DON'T EVEN KNOW

en muista edes enää mitä olin tulos tänne ulisee mut no joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Hmm i think crayon murdered me mut en tiiä miks

Vai johtukse siit biisist vai mistä

Oh lord en todella tiedä mistä on kyse

Kaikki mitä pystyn täl hetkellä ajattelee on vaa "asdfgjkll" joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Oh i hate k-pop..... Passionately. I fucking hate it and i hate it and i cry
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Se uni.....

Ja selasin Pinterestii


And eunkwang murdered me...



And hui murdered me...... Mutta en tiedä kumpi enemmän........... Ehkä eunkwang.
... Mutta sitten taas se uni oli niin kauheen öäääh semmonen niin siks hui murdered me a lot,,, it was cute and i liked being close to him so idk and i want him ja miks se oli niin söpö ja miks ja miks ja also miks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
And also i hate them all and i will never recover and i'm not okay

And i love them all

And i love all of them three babies 🙄🙄🙄🙄

Bc they are babies

Srsly kuka niist on eniten vauva, hui ja eunkwang nyt on ainaki täysin :D sillee hello we are 31 and 28 years old and we are acting like babies 👶 tulee vaa heti mieleen kaikki huin cute noises, eunkwangin non-stop aegyot + ötököiden pelko (ja kaiken muunkin pelko) ja yuton myös honestly en voi lakata ajattelemasta sitä ku se oli jinholle sillee "i'm so scared, i hate being scared" :DDDD huutis my precious little baby uwuuuuuuuuuuuuuuu

^ en muista et aiemmin oisin hirveesti alentunu tolle tasolle niin paljon mut nyt oon tämmönen joten 🤷 "uwu uwu uwu uwu hihi smol bby so kawaii :3" :D

OIKEEST SINCE WHEN vai oonko aina ollu näin paha

Vannon en tiiä mistä tää tulee lmaoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ah

Hhhhhhhhhgghjk

Resonoi tää kappale joka päivä vaan enemmän:
Aina vaan enemmän ja enemmän, ja vielä pahemmin kaikkien näiden tappavien unien jälkeen .___.

Ahahaha ihanaa ku voin muute "samaistua" noihin kaikkii "mustve been a deadly kiss" basically niiku unien kautta. Cause ofc i have kissed hui in my dreams ja se oli about yhtä todellista kuin todellisuus, tavallaan, niin, totta kai mä voin samaistua. Tavallaan. Itse asiassa yllättävän paljon. Hah. Se on iha niinku oikee muisto :D fr se on jääny mun päähän niinku se ois todellisuutta
Lmao kuulostaa niin tyhmält kyl mut en voi unohtaa sitä kun se suuteli mun kaulaa siin unessa fr mä tunsin sen oikeesti enkä ymmärrä miten se voi tuntua niin todelta. Ja ku kaikki ne halaamisetki tuntuu nii todelt. Really. Kaikki niis unis on niin totta vaikka oikeesti ei ookaan. Siis oon tosi confused, mietin nyt kyl et tuntuuks muistaki unet tältä? Vai oonko ainut jolle se tuntuu näin todelta. Huoh.

Rupesin muuten miettii ku oon täs koht ehk menos nukkuu ni vittu ois läppä jos se uni jatkuis siitä mihin heräsin aamul D: lmao siin mis oltiin huin kans kävelemäs takas sinne sisäl tai jtn D: en kyl sinänsä ihmettelis vaikka näkisin jotain samankaltasta unta koska oon miettinyt sitä niin paljon koko päivän. Ni jos mietin sitä paljon nii eiks luulis et näkis unta siitä unesta sit 🤔 no siis tuskin mut ois nice xd paitsi ei sitä painajaista kiitos vaan D: but id like to hug him again ^_^ huoh tätä tää sit on ku et voi olla rakkaittes kaa nii sit pitää vaa elää sitä todeks unissa. Onneks edes siellä koska hetken aikaa et tajuu sitä uneks vaa se on niin totta ja saat oikeesti elää sitä.

Tosin sitä ihmettelen et miks mä en ikinä kyseenalaista sitä. Siis miks en ikinä ihmettele et mitä helvettiä hui tääl tekee eihän tää oo realistista :D otan aina sen vaa sillee lmao ofc hui on mun kans, miten muutenkaan???? :D eikö luulis et unissa kyseenalaistais enemmän jos se kerta tuntuu niin todelta. Ku eihän sitä (yleensä ainakaan) tiedä että tää on unta, niin Miks en ikinä oo sillee "mitä helvettiä mitä se tekee tääl" :D niinku se yks uni missä oli hui yuto ja ek niin se sijottu oikeesti muutenki suomeen, yhteen mulle semi tuttuun paikkaan, ni en kyl salee hetkeekään kyseenalaistanu sitä et mitä noi kolme sankaria tekee Suomessa ja vieläpä mun kans :D hämmentää kyllä???? Sillee juuh totta kai tääl ne vaa on suht lähellä mun himaa juu ofc. Mut eihän sitä kai muitakaan outoja juttuja ihmettele koska unissaha tapahtuu kaikkee outoo shittii. Niin taitaa vaa olla joku aivojen looginen puoli pois päältä:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Hui älä vittu tee tätä mulle en kestä enää

Mutta fun fact: näin ehkä unta eunkwangista ja sit iha täysin sneakysti aloin vaa kuvittelee skenaarioita siis periaatteessa ilman että tajusin mitään. Sit vaa havahduin siihen et oop i'm just imagining scenarios ja olin sillee ei vittuuu ja se oli se kohta ku meni hermot xd se on kivaa ku saa hermoromahuksii heti herättyään ja sama jatkuu koko vitun päivän....... Tänää on ollu kyl sellasta etten oikeest jaksa enää
Joo sillee mietin vaan et kuinka kauan ihminen voi jaksaa? 🤔 Ei mulla muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Oikeest rakastan sitä niin paljon ja huita ja yutoo. En ikimaailmassa pääse yli. Aa voi vittu oikeesti, yuto ja hui ollu ny basically sen 4kk ja eunkwang ilmeisesti sitten kuukauden. Ja sekin tuntuu jo pitkältä niin toi 4kk tuntuu kyllä jo aivan...... Epätodelliselta :D

Mut se fakta.... Et vast kesäkuussa tää alko olee helvettiä :DDDDDDD VIELÄ TOUKOKUUSSA KAIKKI OLI "HYVIN". siis sillee suhteellisen hyvin. Tottakai olin sillon aiemmin jo niin sekasin huista (ja vähän yutostakin) Että ei perkele mutta sitten tosiaan siinä oli se hetki ku ajattelin sitä tai niitä vähemmän ja emt. Honestly en muista enää mitään siitä...kään..

Mutta eikö se niin ollut et kesäkuussahan tää vitun sekoilu alkoi koska aikasemmin olin edes mukamas "järjissäni" mut sit kesäkuussa ku.... Em ymmärrä mitä tapahtu? Siis sen jälkeen tää kai tapahtui kun olin ollu siinä hirveessä taudissa mikä sit olikaa, ja sit aloin sekoomaa huista ja yutosta ihan törkeen paljon. Ja joo se oli jo paljon ennen juhannusta? Kesäkuun alussa tai puoles välis? Jossain siel ehk. Ei vittu en edes yritä muistaa. Mitään. Mut silti kaikki tapahtunu vaa pyörii mun päässä ja oon aivan sekoomispisteessä tällä hetkellä

Oon siinä kohdassa että voisin vaa huutaa ja itkeä joten ihan sama en välitä enää mistään ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
I'm immediately tearing up ku kuulen loveletting 😞 tärkein biisi

Vaikka ei tämäkään ehkä ihan mun tilannetta kuvaa (ei varmaan mikään biisi lmao) mutta silti erittäin tärkee biisu on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Huoh oon niin kyllästynyt musiikkiin

Oon niin kyllästynyt näihin samoihin aiheisiin

Oon kyllästynyt kristilliseen musiikkiin, oon kyllästynyt rakkaudesta jauhamiseen, kaikkeen. I'm just tired of it all. PLEASE it's so exhausting

Oon kyllästynyt kaikkiin vaihtoehtoisiin teorioihin koska totuus on probably vaan se että jumalaa ei ole ja tiede on ainut oikee totuus ja mitään hyvää ei ole olemassakaan ja oon niin kyllästynyt siihen et kaikki ylläpitää turhaa toivoa kun elämä ei oo lopulta muuta kun kidutusta alusta loppuun ja se siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ehkä pessimistinen ajattelutapa mutta en jaksa enää ylläpitää turhaa toivoa :D sisimmässäni tiedän että mikään ei tuu koskaan olee hyvin joten huijaan vaan itseäni kun uskon siihen että ois olemassa jotakin hyvää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Tai sitte mun tuurilla hell is waiting for me koska tää maanpäällinen helvetti ei tietenkään ollu tarpeeks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Oon niin lopussa ahahahaha mut mitä voi odottaa ku haluun luovuttaa koska en saa ikinä olla rakkaani (tai siis, no ehkä monikossa) kans

Lähinnä nyt tässä eunkwangia mietin mutta joo, ei se varmaan ainut ole mut silti. En voi ikinä unohtaa ja en tuu ikinä kestämään sitä että en koskaan saa olla sen kanssa. Paitsi mun on pakko kestää joten. En tiedä. Pitäsköhän sit ruveta ryyppäämään :Dd miten tän tuskan voi ikinä sammuttaa...... Ja se kestää mun koko elämän todennäköisesti...... What the hell.
 
Ylös Pohja