Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ei vittu mä-

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ÄLÄ

ET

ET TODELLAKAAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ei vittu miks sen ENSIMMÄISEN (tai siis "ensimmäisen" eihän se mikään ensimmäinen ollut edes koska olin kattonu ainakin wow ennen sitä sillon kauan sitten,,,, mutta tarkotan sitä kino doesnt know and yuto doesnt either) videon piti olla niin söpö kosk se on niin söpö siinä??? Miks sen pitää olla niin söpö siin? Miks sen piti koska nyt en vaa pääse tästä mihinkään

Öö mitä vittuu emmä tiiä mut se on vaa iha törkeetä miten söpö se oli siin

Lmaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo olin basically vaa sillee "who is this man" 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 at that point i didnt know that thing 💀💀💀💀💀💀💀💀 like i was just completely unaware XDDDDDDDDD

BUT IT MAKES SENSE NOW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
But it's not even real life so don't worry 💀💀💀

(It's a joke but i guess it doesnt FEEL real)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
I was having a song marathon and just:

???????????????????

??????????????????


??????????????


Ja vielä viimeisenä tämä koska satuin vaa näkee sen taas mun historias nii juu i had to watch it again:
Mut hahah rakastan tota thumbnailii lmaoo mut also why are you two like this ja muutenki why did you have to slap changsubs butt 😂😂😂 tai niiku et juuh kyllä taas vittu vähän pistää miettimään ugh miten joku voi olla noin sexy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ja siis sillä tavalla nostalginen että mennään sinne oikeesti kauas eikä minnekään 2020......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
I think that was also the time when i started to listen to because of you joten????????? Kiva i guess???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
En koskaan kyllä silloin tiennyt että tulisin rakastumaan kpop idoliin niin pahasti että valvon vittu öitä sen takia tai että olisin näin KIIMANEN sen takia

??????? Seis nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että ihmiskunta on kyllä saanu aikaseks hyvää musiikkia....... Ja merkittävää musiikkia ennen kaikkea.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ei vittu ku täst kesust ei löydä vittu mitään D:::::::

Voi helvetti + en löytäis sitä instagramistakaan koska en muista ollenkaan vittu kenen tilillä se oli :DDDD siis joku fan account mut niiku mikä niistä? Voi vittuuuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Haha löysin hahahahah

"I want him to take that hand and strangle me" 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🥵😳
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Ok i'm never watching dr mike again i watched like a minute and i'm already so so so stressed

Dont even know what made me the most stressed but i know i hate this a lot

So never again :DDDDDD

Literally it was like a minute and i was like "noooooooooo thats enough not anymore i can't keep watching"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Koska liikaa ohjeita

Dont do this don't do that this is bad everything is bad for you etc

Like i don't care????? I don't want doctors advice

I only want doctors advice when i'm asking for it ja niiku yhen kerrallaan

Jos puhutaan jostain asiasta niin haluan keskittyä vaan siihen yhteen asiaan, en pysty samaan aikaan kattomaan syömisiäni ja liikkumisiani ja nukkumisiani ja mitä muuta???????? Tosin en välttämättä pysty sitä yhtäkään asiaa

Ihan sama antakaa mun olla :D

Ei kyllä kiinnosta oma terveys ollenkaan koska se on vain turhan vaikeaa. No one careeeeesssss
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Like ya really want me to care about my health? You want me to be healthy? Nah, i aint gonna be. Why would i?

If i get diseases then i do

If i die when i'm 50, then i do

I'm not gonna live life thinking about that stuff
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Hey i'm already showering too rarely and brushing my teeth too rarely and probs eating badly and probs sleeping badly and probs exercising too little

Who cares honestly

Oh and also when i sit i sit in a bad position so everything always hurts lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Oh my goodness

Some things are driving me crazy

Mysteries

I want to know the TRUTH but i can't

Whos talking bullshit because someone is

Are twin flames real? Or are they soulmates? How do i know who is my soulmate? What if i dont have one? What if they dont exist even? And is it really so that if u don't meet your soulmate in life then you meet them in heaven? IS heaven real? Does Matt really talk to dead people? Seems like it? How could it not be true? Does god really exist? Does jesus really exist? Do we plan our life before birth? Are we in heaven before birth? Does god love everyone? Does god love lgbt+ people? Do claircognizances exist? Was my experience claircognizance? If it was does that mean it's true? Or why did i experience that? What was the reason?

Ihan liikaa kysymyksiä literally no answers whatsoever tai ainakaan sellaisia vastauksia mistä voin olla täysin varma
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
Tbh.... En ylläty enää mistään..

En ylläty vaikka siinä käviskin niin et päätyisin yhteen eunkwangin kaa. Must tuntuu et at this point oisin vaa sillee "sure, i'm not even surprised"

Mut silti oisin kyl sillee "panik" ja "omg omg omg mähän sanoin mähän sanoin apua apua apua mä kuolen"

Et oisin sillee shocked kyllä, mut surprised??? En edes...........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
"How eating disorders can stem from bullying. When anyone is a victim of weight or looks teasing, developing a negative body image will often develop"

Aivan, joten onko se jotenkin yllättävää että oon nytten tässä???? :D vaikka välillähän se on ihan hyvä ja muutenkin ehkä parempaan päin nyt, mutta kuitenkin kaikki tää kriiseily mitä oon varsinkin viime aikoina ja muutenkin kokenu niin jooh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,990
Reaktioarvo
2,898
And yea well i still feel like i don't deserve romantic love. 🤷

Oon vaa sillee et ku ajattelen seurustelua kenenkään kaa nii oon vaan vähän silleen että "ööm miks sä haluisit seurustella mun kaa, everyone called me ugly lol so wtf it doesnt add up"

Like it just doesnt
 
Ylös Pohja