Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Taewoo mitä vittua SÄ aiheutat mun delulun :D SÄ oot se joka aiheutti KOKO TÄN DELULUN. :D ilman sun biisiä ja siihen liittyvää ennustusta, yms, en olis näin. Oisin rakastunu siihen mutta en miettis että "hei se varmaan on totta 🤡"

Voi elämä, voi elämä, miks mä synnyin tähän maailmaan :DDDDDDDD

Pitkään mul on ollu se läppä jo että ennen ku oon syntyny oon ollu sillee "eeeei ei sinne jumankautaaaaaaaaaaa" kun esim katoin jotain eiffelin keikkaa about silt ajalt ku oon syntynyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut tiäks mikä tuntuu oudolta

Se että se olis totta ja niin kävis

Ja se että vaan hengailisin jonkun mua 18 vitun vuotta vanhemman miehen kaa

Siis siinä mielessä että en yleensä tee niin :DDDDDD no okei, hengailen mun vanhempien kaa toki :D mut silti se tuntuu oudolta ajatukselta

Tbh mä en ees osaa kuvitella millasta se todellisuudessa olis

Niinku

Nojoo

Koska esim mulla ei oo vaikkapa ystäviä jotka ois mua 18 vuotta vanhempia. Vanhemmat toki on. No okei, sillon kun "seurustelin" eli en seurustellut, v:n kanssa niin ei siitä paljon puutu vaikka se vähän nuorempi onkin. Se tais pitää musta enemmän kun mä siitä. Ehkäpä.....

Tbh mitä hittoa me tehtiin

Juotiin jonkun verran, puhuttiin kaikkee höpönlöpöä jota en edes muista, suudeltiin..... Ja hän oli muutenkin liian kiimainen vaikka ei seksiin asti onneksi koskaan mentykään. Eikä nyt niinkään lähellekään. Mut kuitenkin. Vähän sellasta kiehnäämistähän se oli. En tiiä mitä tapahtu yleensäkään. Mut miksei se ees tuntunut sit oudolta :D tavallaanhan........ Ikäerohan pitäs aina tuntuu oudolt sillee mitä vittua miten ees voi hengailla jonkun yli 10 vuotta vanhemman kaa. Silleen. Se tuntuu oudolta kun on tottunu hengailee omien kaverien kaa jotenki se ajatus on vaa nii vitun outo. Mut en mä tiedä. Semmosta juttelua se oli siinä missä omanikäsen kanssa.

Aivot huutaa erroria muutenkin

Jotenkin se ajatus vaan että seurustelee hoin kaa ja niiku mitääähhhh 😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
JOS SEURUSTELTAIS

VAIKKA olisin yli 30 silloin

JOS seurusteltais

Niin silti koska kyse on musta oon aina henkisesti ikäistäni nuorempi

Tiäks

Niin kyl väkisinki se ois mielenkiintosta

Ja se JOUTUIS ajattelemaan ja olemaan vähän silleen eri lailla. JOS se haluis mun kaa olla.

ETENKIN kun miettii vaikka seksiä

Jota ei kyl välttämättä koskaan tapahtuiskaan vaikka seurusteltais

Mut joka tapauksessa just tää siinä onkin

Kyl se ois mielenkiintosta

En usko tbh että se edes jaksais olla mun kans kauaa JOS oletetaan että tämmönen juttu tapahtuis

Jos tapahtuu ni se ois todennäköisesti hyvin lyhyt jutska.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tarkottaa sitä että oon ajatellu jo 16.8. ENNEN ddaragaa sitä, siitä biisistä

No muistot hatarat mut muistelisin että oisin jo sinä päivänä kuitenkin ajatellut. Silleen. Tää on masatoshista mut se on enemmän tavallaan toisesta

Vai tuliko se todella jälkikäteen vasta

Joka tapauksessa nyt tiedän että se oli 16.8.2024 kiitos youtube historia, kiitos 4minute

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mutta sen muistan kirkkaasti että tästä (jo 2023 syksyllä)

Ajattelin et KENESTÄ IHMEESTÄ SE OIKEEN ON

eunkwangin lisäks kun tiesin että se on JOKU mutta olin koko ajan että KENESTÄ IHMEESTÄ EN YMMÄRRÄ

no ei sitten tarvitsekaan sitä enää miettiä ööh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja todellako oon myöhemmin sitten seissyt pihalla (28.8.2024?) ja miettinyt jälkeenpäin sata vuotta biisiä ja ollu silleen hmm tää on tosta tyypistä tavallaan

Ei silleen edes ihmeellistä koska totta kai jos se ennustus on tapahtunut noin lyhyen aikaa sen verikokeen jälkeen niin totta kai oon vielä miettinyt sitä biisiä silleen okei no nähtävästi mulla tulee olee joku tämmöne henkilö joka ei viel oo mun ihastus. Sillä no niinhän mä ajattelin. Tiesin että se on noista kuvioista mut tiesin et se ei oo viel mun ihastus koska no se ei ollu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja tiesin senkin miten järjettömän tärkeä keissi se tulee olemaan. Tiesin kirjaimellisesti kaiken. Teacher biisistä lähtien. Joo tää on selvä juttu. Jotain yliluonnollisia voimia mulla selkeesti on miksi tiedän asioita :D

Ylös Pohja