Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ei jeesus

Kaksi toppia. Molemmat xl.

Toinen on tissien kohdalta liian iso ja olkaimet putoo. Mahan kohdalta hiukan tiukahko mutta ei silleen pahasti.

Toinen on tissien kohdalta aivan helvetin tiukka, siis silleen että just just meni päälle ja litistää rintoja vähäsen. Mahan kohdalta hiukan tiukka mutta ei paha. Kainaloiden kohalt vähäsen tiukka. Tosin käytän tässä t-paitaa alla mutta ei se paljoa vaikuta siihen, se olis ilmankin samanlainen about.

Siis onko tää tehty pienirintaiselle naiselle tai jotain?????

Literally tää pitäs olla vähintään yhden koon isompi (en tiedä mikä ees tulee xl:n jälkeen) ja se toinen sit varmaan l paitsi en tiiä oisko se mahasta liian tiukka.

En ymmärrä why cant i win?

Jokin mun kehossa on vikana kun mikään koko ei käy. Jos on tarpeeks pieni tisseistä niin sitten se on jo liian tiukka mahasta. En vaan ymmärrä.

Mut sit tosiaa täs toisessa sais olla isompi mahasta ja tisseist nii siinä tää ees on jotenki looginen.

Tiedän kyl et osa mun vaatteist on viel sellasii et oon sovittanu niit kaupas ja ollu epävarma siit et onks tää oikee koko mut oon saattanut ostaa sen silti ku en oo oikee tienny ja oon aatellu et ei se oo niin paha

Ku mul on siis jotenkin aina tai pitkää ollu sellanen tunne et mulle ei käy mitkään vaatteet, jotenki ne ei vaan sovi. En tiedä onko mun keho sitten jotenkin epätyypillinen. Pitää varmaan asioida jossain liikkeessä mikä on tarkoitettu ihmisille jotka ei sovi mihinkään vaatteisiin 😅

Mut sit taas osa mun vaatteist on myös sellasia mitä en ite oo ostanu kuten nää topit. Niis on kans just näitä kuten vaik ne liian isot farkut myös i think.

Mut joo ei se tosiaa oo se ongelma vaa sillo ku ostan iteki nii ostan monesti hiukan vääränkokosia, usein ne tuntuu epämukavalta. Tai menee rikki jostain kohtaa koska on liian pienet kuten yhet housut ja yhet yöhousut. Jostain haaroistahan ne yleensä menee. TAI sitten oon lihonu jossain välissä ja ne on menny rikki kosk tuntuu että ne ei sillon oo ollu. Esim ne yöhousut tuntu sopivilta aikoinaan mut yhtäkkiä ne alko tuntuu vähän tiukemmilta. Jos lihoin siinä välissä????? En tiiä saatana enää omia painonvaihteluitani edes :D

Mut joo vittu mul on näköjään vaikee kroppa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Kuinkahan meinasin saaha tän topin pois mun päältä koht 🤔🤔 oh god

Ärsyttää, sama kun noi yhet rintsikat jotka joskus meni mulle (oli varmaan pienemmät rinnat silloin????? Shocking) niin enää ei vaa mee päälle 😅💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Sitten on kuitenkin s paita jota voin käyttää ongelmitta. Ei se mikään väljä ole mutta ei se liikaa purista. Siis S????????!!!!! ajatella.

Ja xl toppi joka puristaa PALJON enemmän kuin se s paita. Ei vittu.

"We're just going to mark these clothes as whatever.... S.... M.... A... B... C.... Who needs to know the size anyway"

Siis honestly voisitte yhtä hyvin jättää koon kokonaan merkitsemättä kun SE EI TARKOITA MITÄÄN. Siis MITÄÄN.

it doesnt mean squat and you still add it there? For what purposes?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
For real you could mark the size as "xlms" and it would make as much sense as these sizes. Sillee joku kirjain vaa joka ei tarkota mitään. Siis sä et voi tietää MITÄÄN jos sä katot vaatteen kokoo, siis sitä merkintää. Siis et voi tietää millään sopiiko se sulle. Herranjestas mullehan voi sopii vaikka xs:kin tai vittu en tiedä. Who knows, ehkä koon 46 housut onkin mulle täydellisen kokoiset? Tai 50? Eihän koot merkitse yhtään mitään nowadays (tai varmaa koskaa ennenkää?)

Ja kuinka voin edes sanoa olevani midsize jos se on koot 40-46 mut jos se on kerta täysin arpapeliä niin kuka edes viitsii käyttää kokomerkintöjä tällaisessa asiassa. Ne ei oo mitään faktaa näköjään.

Lets just say i'm overweight right?

Vaikka bmi nyt on vähintään yhtä harhaanjohtavaa

Lets just say i'm chubby right? At least thats accurate. Pyöreä ja pehmoinen :D huutis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Honestly se on kyllä totta että chubby on ehkä eniten accurate kuvailu. No periaatteessa ylipainoinenkin. Mutta joo.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Olen aina ihmetellyt miten monet sanoo että koot vaihtelee hirveästi :D Mulla käy lähes aina sama koko kirjainkoossa, numeroissa oon kahden välillä ja se riippuu vähän vaatteesta (tai miten haluan sen istuvan), ja sitten farkkujen tuumakoko on oikeastaan aina sama. Kai kehot on sitten niin eri muotoisia ja se aiheuttaa sen ettei osa vaatteista istu ja tarvitsee isomman tai pienemmän koska se vaate on kuitenkin tehty vain yhden muotin mukaan? Mulla tosin vaihtelee se, että onko vaatteessa tarpeeksi pitkät hihat ja lahkeet vai ei, koska mulla on pitkät raajat. Liian lyhyet jätän suoraan ostamatta enkä yritä isompaa kokoa, kun ne usein istuvat sitten huonommin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Olen aina ihmetellyt miten monet sanoo että koot vaihtelee hirveästi :D Mulla käy lähes aina sama koko kirjainkoossa, numeroissa oon kahden välillä ja se riippuu vähän vaatteesta (tai miten haluan sen istuvan), ja sitten farkkujen tuumakoko on oikeastaan aina sama. Kai kehot on sitten niin eri muotoisia ja se aiheuttaa sen ettei osa vaatteista istu ja tarvitsee isomman tai pienemmän koska se vaate on kuitenkin tehty vain yhden muotin mukaan? Mulla tosin vaihtelee se, että onko vaatteessa tarpeeksi pitkät hihat ja lahkeet vai ei, koska mulla on pitkät raajat. Liian lyhyet jätän suoraan ostamatta enkä yritä isompaa kokoa, kun ne usein istuvat sitten huonommin.
Haha onnekas :D niinpä, kai ne sitten ovat vain aika eri muotoisia. Meikäläisellä tietysti on yleensä juuri päinvastainen ongelma, housuissa ainakin yleensä on hiukkasen pitkät lahkeet :D ja sitten jos pienempää kokoa yrittäisi nii ne tuskin menee reisistä XD kai tämä on joku lyhyen ja pulskan ongelma sitten :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Eei.. mitä tapahtuu....

Öö... Outoa..

Koska nukuin ja sitten mä vaan näin unta jostain pojast ja mun mielestä se oli pelkkä unihahmo et niinku täysin fiktiivinen ei mikään oikee ihminen? Mut näin sen mun unessa ja tunsin jotai ihan outoo sitä kohtaa. Se oli mua kohtaa savage mut kuitenkin molemmat piti toisistaan i think. Tuntuu että yleensä en tunne näin vahvasti unihahmoja kohtaan kuitenkaan kosk vielki mietin sitä ja oon sillee wuuuuuut 😭 siis mun ihastumiset mihinkään fiktiivisiin hahmoihin on aika harvinaisia omasta mielestäni. Muut on kuitenkin oikeita ihmisiä. Mut se oli jotenki niin ihana. Onpa hassu tunne :DD siis mitä vittua. Jopa näin sen ulkonäön jotenkuten tarkasti ainakin, tai no se mitä muistan enää tässä vaiheessa niin se ei ollu suomalaisen näkönen, mut se saatto olla silti suomalainen mut se ei mun mielestä ollu white. Idk. En oikee osaa sanoo. Tummat hiukset i think. Tummempi iho kai mut ei silleen mikään tosi tosi tumma? Nyt voi olla että muistan täysin väärin mutta sillä saatto olla semmoset pehmeät kasvonpiirteet. En tiedä mut joka tapauksessa se oli ihana??????? En oikein ymmärrä????? :D oikeesti ihan kamalaa tämmönen. Minkähän ikänen se edes oli. Ei se ainakaan kovin paljon mua vanhemmalta vaikuttanu, mut ei ehkä kovin paljon nuoremmaltakaan. En tiiä. Hah. Se oli attracted muhun mut sit se oli sillee tyylil "huoh mitä vittuu sä säädät" mut ei silleen et mulle ois tullu oikeesti mitenkään olo et se ois ilkee. Omg miten voin tuntee unihahmoo kohtaa yhtäkkiä näin vahvasti tai sillee et siis aattelen sitä vielki? Tunsin vaa jotain niin omituista sitä kohtaan, for real?

Mut joo, ei siitä sen enempää koska sitten kuitenkin äsken näin jonkun shortin taas eunkwangista ja olin sillee "komee" ja oon vaa maailman eniten rakastunut siihen joten 🤷🤷

Niinku totaalisen rakastunu

Et ei siit pääse mihinkään

Mut sw täytyy myöntää et toi unihahmo idk he kinda made me feel... Like.. really feel 🙄

Siitä vaa erikoista ku tosiaa yleensä ne on ihan oikeita ihmisiä joita kohtaan tunnen mitää mut toi oli kyl ihana uni.... En ymmärrä kertakaikkiaan.. nooh miten vaa :Dd

Tai no joo saatan välil tuntee jotain lievää pelkkii unihahmoi kohtaa mut ehkä toi oli enemmän ku yleensä tai en tiiä. Tai se ehkä tuntui merkittävämmältä kuin mitä ne on usein?

Mut ihan samaaaa.

Ah mut e u n k w a n g 😍😭

Maailman komeinnnnn

Ja siis

En tiiä

Tuntuu et ihan sama mitä tapahtuu ni oon aina vaa rakastunu siihen lol enkä siitä mihinkään pääse xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Aaaaaa

Eunkwang

Liia hyvännäköne

Kuinka päästä eteenpäin from born to beat

Meinasin sanoa että mä en ikinä edes ajatellut että mulle kävisi näin mutta siis XDDDD ku mähän nimenomaan ajattelin että mulle kävisi näin niin miks se sit tuntuu siltä niin kuin en ois ajatellut xD mut ehkä ajattelen sitten sitä aikaa ennen sitä, niin ehkä silloin ois tuntunut tosi omituiselta ajatukselta et oisin nyt tämmösessä tilanteessa

.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Hmm yhtä asiaa en ymmärrä

Miksi silloin jos sä oot silleen "i have self confidence, i'm a 10" niin ihmiset voi olla sillee "öö sä et todellakaan oo mitä vittuu" niiku totaaaa sehä on mielipidekysymys

Voitha sä olla sillee imo et oo mut kyl mä saan itestäni olla myös sitä mieltä jos mä haluun

En ymmärrä sitä "ummmmmmm sure okay 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂" reaktiota

Niiku oo sä mitä mieltä haluut mut kyllä itestään saa kuka tahansa olla sitä mieltä et i'm a 10 for sure

Mielipideasia niin ei siin oo muilla siihe mitää sanomista sen kummemmin

Ihmiset käyttäytyy niinku se ois joku ultimate totuus vaikka ei oo

Herrajestas eri ihmiset nyt vois mustaki heitellä ihan eri numeroita tai niiku whatever?



Tosin joku helvetin numero systeemi ja kaikki tollanen on ihan naurettavaa

Ah miks ihmiset on niin OBSESSED ulkonäöstä?

Mikä siin on vaikeeta?


Miks sun ees pitää sanoo ketää rumaks? Just say you're not my type and move on

Miks siit pitää alkaa heitellä jotai vitsii tyyliin "ahahahahahahahahha a fat chick thinks shes a 10 lmaoo"

You know none of it makes sense

Vittu että ärsyttää

Mä oon ainakin kaunis et ei kyl kiinnosta sit muiden mielipiteet enää, pelkästään omani
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Niiku ei jaksa tätä vitu jauhamist over and over again, HENKILÖKOHTASESTA asiasta, jossa on paljon eri PREFERENSSEJÄ

Sit siitä puhutaa niiku se ois joku yleinen mielipide

Ketä ees kiinnostaa jonku lihavan naisen ulkonäkö niin paljon että siihen pitää sen ihmeemmin kiinnittää huomiota??????? Ja yleensä ne on miehiä mut jotkut naisetkin haukkuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Niiku oikeesti just move on and leave her alone? Miks sua kiinnostaa? Elä omaa elämääs............. Voisin pitää vittu tauon youtubesta todellakin :D idiotismi on aivan todella suosittua siellä näköjään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Wuuuut okeiiii muutama asia tuntuu niin oudolta mutta mainitsen ny vain yhden niistä: luin jonkun "käärijän salasuhde paljastui" tai jotaki vastaavaa, en lukenu sitä edes kunnolla, vain otsikko osui silmään jossakin. En tiedä onkse oikeesti niin mutta tuli sellainen fiilis että ilmeisesti sillä saattaa olla siis suhde tai jotakin. Mut MIKSI, MITEN, mun mustasukkasuuslevelit oli ihan calm? Tai siis en saanu mitään kohtausta, mun reaktio oli lähinnä "jaa" ?????? Kui se on ees mahdollista?????? :Dddddd onko tää kaikki nyt sit kuitenki niin paljon vaa lähinnä eunkwangista etten sit kaikesta huolimatta oo kovinkaan mustasukkanen jostaki jerestä?????? Mitä ihmettä..... Oon jotenki hämmentynyt.

Niiku mitä tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
ONPA KUMMALLISTA mutta helpottavaa kyllä pakko myöntää

Mut mitenhän kävisi jos lukisin jonkun uutisen että "btob's eunkwang dating scandal"

Can you imagine how my heart would beat so fast and can you even imagine what i would feel

Koska rehellisesti sanottuna mä en edes tiedä mitä mä tuntisin :DDDD en osaa kuvitella mut sen tiedän etten ohittais sitä olankohautuksella kuten jeren :D

Todennäköisesti itkisin, ja itkisin paljon, vähintäänkin. En tiedä kuinka paljon romahtaisin mutta kyllä se ois aivan uskomattoman kamalaa todennäköisesti xD ja voihan silleen käydäkin. Yay :D ja vaikka tiedostaisin varmaan siinä tilanteessa silti sen että it's not the end of everything like it doesnt necessarily mean they are soulmates (but can be) tai silleen että oishan se edelleen mahdollista että mun aavistukset on silti ollu totta, et se tapahtuis vaan myöhemmin, mut SILTI :D oisin varmaa ihan sekasin lol. Siinä missä toi oli semmonen minor negatiivinen tunne mut lähinnä kuitenkin sellanen "jaa" ja sit vaa moving on with my normal life, nii eunkwangin suhteen mä miettisin kaiken jotenkin uusiks ja maailma romahtais tai siis sillä tavalla että se kuitenkin vaikuttais hirveesti mun elämään vaikka se ei oliskaan pysyvä suhde. Sit alkaisin varmaan tuntee syyllisyyttäkin siitä että oon rakastunut mieheen jolla on jo tyttöystävä ja ajattelen sitä jatkuvasti 🤔🤔 vielä pahempi jos se olis vaimo. Huh se ois kyllä tosi intense. Niiku ajatella jos joskus niin käy ja sit vaa kelaan kaiken taaksepäin ja oon vaa sillee mitävittuu. Sillee miten tää on mahdollista:D oh my godddddddd mua jotenki naurattaaa siis se ois niin outoo. Tää koko keissi on kyllä niin outo ihan ilmankin mitään tollasia.. :D mut se ois tosi shocking xDD

Ja mä en ees ajattele sitä niin et se OIKEESTI kuuluu mulle koska enhän mä TIEDÄ sitä varmana mut nää asiat on vaan niin outoja koska mä en edelleenkään oo kenestäkään muusta kokenu vastaavaa että olisin tienny Tolla tavalla. Sitte ku vielä tuli heinäkuu -22 niin sillon tuli sen rakastumisen myötä se tunne et HE MUST BE MY SOULMATE mut niiku se aikasempi oli oudompaa siks että tiesin siitä myös vähemmän silloin tai et kun se oli ihan random. Niiku juuri sillee et yhtä hyvin oisin voinu "valkata" (en tietenkään valinnut siis sitä oikeasti) kenet tahansa random miehen kadulta ja olla silleen ton kaa mä tuun olee. Et yhtä random henkilö. Mut en siis tietenkään valinnut vaan mulle vaan tuli se kummallinen tunne. Mut olikohan se oikeesti vedätystä pelkästään.. omituista jos oli

Ja siis kun juuri se ettei kenestäkään toisesta ole silti ihan vastaavaa tullut niin joo-o vittu on mielenkiintoista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Tosin i miss timppa mut niiku..... XD

Ja miks timppa, tõnu ja villukin on osa tätä mahtavaa tarinaa XDDDDDD siis eunkwang keissiä. SEKÄ A JA L. Yyhhh. Kaikki noi liittyy kiinteesti asiaan xDDD ei vittu oikeest

If that wasnt true then i don't know

Koska se kuinka mielessäni ajattelen eunkwangia silloin mutta en tiedä ollenkaan kuka se on

Ja se kuinka oon suihkus ja mietin timppaa ja sit aattelen eunkwangii ja oon sillee hmm i thought it was supposed to be that guy, noooh, maybe that case will happen later............ And it DID happen later???? Kappas vaan?????????? Ja ihan vain sattui olemaankin elämäni rakkaus jonka tiesin jo silloin ennen kuin se edes varsinaisesti oli elämäni rakkaus

Niiku you can't tell me.............. You just can't tell me it's a coincidence 😂 i know hes a celebrity, i know hes korean, but GOSH, oikeesti?????????????? Thats unreal.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Oh, KAPPAS

yllättävä käänne tosiaan

Ikinä en olis osannu odottaa lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Silleen i have evidence mut en silti voi täysin olla varma xd enkä halua olla delusional mut ihan oikeesti..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Miks just mulle piti käydä näin........ Ja oispa se jääny vaan siihen......................................... Paitsi että selkeästi sen ei ollut tarkoitus jäädä...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Voi L xDD uskomatonta että oisin jollain tasolla silloin, periaatteessa, halunnu mieluummin sen kuin eunkwangin

That is unbelievable
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Se kuinka olisin KAIKETI mieluummin halunnu periaatteessa tulevaisuuden L:n kanssa kuin eunkwangin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 sinänsä ymmärrettävää koska en tiennyt kuka se oli XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



EN SAA HAPPEE XD

jos oisin sillon tienny mitä tiedän nyt nii oisin ollu sillee haha don't worry sä et tuu itkee L:n perään niin kauaa :DDDDDDDDDDDDDDDDD PIKEMMINKIN KWANG ON SE JOTA SÄ TUUT ITKEE PALJON ENEMMÄN ja siks ku sä et muista tätä mitä nyt tapahtuu nii siks sä itket ku sä aattelet et sä et saa sitä koskaa ku sä et muista tätä mut don't worry tänki sä tuut muistaa sit myöhemmin ja sit tuut olee sillee "shokkiiiiiiiiiii" ja kävelet ympäri kämppää ja about täriset Etkä pysty rauhottuu :D yea good times
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Sksksksk ei kinosta

Kriiseilen ulkonäöstä

Hehehe

Miks mul on: big boobs, big hips, big butt, big thighs, big tummy

Everything is big. Although they are not the BIGGEST mut niinku at least none are small. Joten se on nyt mun kriiseilyn aihe.

Mut miks tho?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Toisaalta katoin jotain random esc "all jewish participants" videoo ja must tuntuu et sitä kattoessa koin just sellaisen tietynlaisen valaistumiskokemuksen siitä miten hienoa on diversity sekä esim kulttuurissa että ulkonäössäkin. Yhtäkkiä vaan katoin koko asiaa ihan eri kulmasta ja ajattelin miten mielenkiintoiselta kaikki ihmiset näyttää ja miten erilaisilta voi näyttää. Sit aloin miettii et mitkään epämuodostuneet kasvotkaan ei näytä rumalta vaan kiinnostavalta ja sellaselt. Aloin kattoo ulkonäön monimuotoisuutta sellasesta tavallaan niinku "taiteilijan näkökulmasta" tai sillee kuinka siistii se on eikä mitään sellasta että kuka on attractive ja kuka ei. Mun mielestä just paljon kiinnostavampaa on se erilaisuus. Niin tuo on kyllä sellanen joka auttaa mihin tahansa ulkonäköasiaan. Silleen näytät sit IHAN miltä tahansa niin jos sen ajattelee noin se todella auttaa.

Must tuntuu etten aiemmin oo ymmärtänyt sitä noin ja jotenkin se jewish vidi sai mut näkemään sen :D ehkä siksi että just se kulttuuri ja okei monet juutalaiset on just sellasia tietyn näkösiä paitsi että ei kaikki. Niin en ymmärrä sitä että miksi ei mieluummin juhlittais erilaisuutta kuin tämä meininki mitä oikeasti on, it's always just harassment and bullying. Hahah mikä vuosi se olikaan euroviisuissa kun oli se "celebrate diversity!" Siinä on lause juuri mitä tässä tarkoitan. Jos kaikki ajattelis niin ni olispa ainakin tää maailma aika erilainen kuin nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
HIRVEE JANO

EI VITTU

mut niin ni kuka oikeestaan ees välittää tai sehän on ihan sivuseikka että kenen mielestä sä oot attractive tai ootko edes kenenkään mielestä. Vaikka olisit joka IKISEN ihmisen mielestä ruma niin mitä se haittaa? Sehän on sivuseikka. Paljon siistimpää on näyttää siltä miltä sä näytät, riippumatta siitä mihin luokkaan muut luokittelis sut, niinku esim ugly average beautiful. Vaikka jokainen luokittelis sut siihen ugly kategoriaan niin sä voit silti ite (no, se voi olla vaikeeta mut kuiteski) luokitella ittes kauniiks ja ennen kaikkea mielenkiintosen näköseks. Ku esimerkiks ku ajattelen ite vaikka omaa vaatetyyliäni nii mää näen omilla silmilläni sen tosi kiinnostavana, ja sitte taas tiedän ku oon kuullu kuinka aika moni pitää sitä.... Ei mitenkään muodikkaana? Tyylillä "näytät siltä niiku et kattois ollenkaa mitä laitat päälle". Tiedän kyl muiden ihmisten mielipiteet mun vaatetyylistäni mut mun silmissä se näyttää kiinnostavalta. Sama juttu ulkonäössä muutenkin. Tiedän kyl et Varmasti on monia miehiä jotka sanois mua rumaks ja läskiks muijaks probably, mut mä taas omilla silmilläni näen kaiken mun ulkonäössäni silleen kiinnostavana. Niiku inspiroivana? Ehkäpä se on tää taiteilijuus mikä mussa on xD mut et nii et kaiken voi soveltaa tohon niin ei se sit enää tunnu pahalta. (Vaikka toki niit hetkiä tulee silti että kriiseilee tai itkettää joku asia ja tuntee alemmuudentunnetta, et niit tulee silti mut on hyvä varmaankin et sitä pystyy kattoo muustaki kulmasta. Et ei oo totta et oon ruma vaan se on vaa se yks näkökulma mut toinen näkökulma on se että näytän kiinnostavalta ja coolilta, ainakin omasta mielestäni :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Emmä tiiä, jos on liian conditioned ajattelemaan peiliin kattoessa että "oon liian lihava" niinku moni nainen on, niin sult jää huomaamatta se alternative kind of beauty mikä on sit taas vaihtoehto yhteiskunnan kauneusstandardeille.

Vaatetyylissä sama juttu. Mun tyyli ei oo varmasti mikään kaikista tavallisin kaiken kaikkiaan, mutta se onkin beautiful in an alternative way. Ehkä moni ei sitä nää mutta onneks mä tajuun.
 
Ylös Pohja