Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Ja muutenkin ei oo kyse tuosta vaan hermo menee koska oon ollu koko elämän tässä näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"Täysin mahdollista. Norovirus voi aiheuttaa vaikka mitä, itselläkin kävi niin viime keväänä että koko perhe isää ja minua lukuunottamatta oksenteli yhden päivän. Minulle iski kuume ja pienet vatsakivut sen jälkeen, isä säästyi taudilta kokonaan."

Tbh jos norovirus voi olla mitä tahansa tollasta niin mistä sen tietää onko mulla nyt norovirus vai vain normi oireita? Ei tietääkseni oo kuumetta kai, mutta mun lähes jokapäiväisiin oireisiin KUULUU vatsakivut. Silleen. Norovirus vai normi meikäläisen oireet. Ajattelin vaan sitä että kun jos on norovirus niin toivottavasti en oo levittäny tautia eteenpäin.

Oksettava olo on, oli jo eilen ainakin, mutta tosiaan SEKIN kuuluu mun normi oireisiin. Mahakipu on, oksennusta ei oo tullu ainakaan vielä. Mielenkiintoista. On kyl jotenkin aika vitun huono olo atm. Siitä vaa rupesin miettimään onko noroo mut tää on niin yleistä mulla mut sit mietin et onks tää olo kuitenkin ehkä vähän erilainen kun normaalisti.

Hmm.

Mutta sitä oksentelua mä kai eniten pelkään siinä taudissa idk tai no vähän kaikkee mut niin. Tällä hetkellä ihan älytön oksetus ja vatsakipu kyl et tota..... Pelottaa hiukan. En vain haluais että oireet menis rajummaks kun se on niin pelottavaa. Muistan elämästäni KAHDESTI sellasen kunnon vatsataudin missä myös oksensin vähintään 2 kertaa. SE oli helvettiä :D pahempi kuin flunssa, joka on jo aivan helvettiä myös.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siis joo

Mä en vaa haluu oksentaa

Mikä tahansa muu whatever mut oksentamista pelkään

Tietenkin pelkään myös kovaa vatsakipua

Ja oksettava olo itsessään jo on kamalaa

Mut oksennus on sit jotai mitä aina pelkään jotenkin ihan tosissaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siis jos tää jatkuu tälläsenä mitä tää nyt on, niin ei oo niin paha. Mut jos menee yhtään tästä rajummaks oireeks nii sit en kyl jaksa ihan aidosti oikeesti

Sitä mä pelkään ihan todella

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mul ei todellakaan ollu näin huono olo ennen ku mä söin joten en sit tiiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Voi kyl tosin olla norovirus siks koska äitil on ollu samoja oireita samaan aikaan joten. Mut kumpikaan ei oo oksentanu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kunhan en oksenna niin kaikki hyvin, kunhan en oksenna niin kaikki hyvin 😭😭😭😭 vatsakipu on helvettiä mut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Cute
hot
sexy
Lovely
Handsome
safe
Sweet
Super cute

Nii siis aikoinaan must tuntui oudolt ajatukselta että ihastuisin siihen....... :D vieläkin muistan sen päivän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
1) it feels right though
2) i have a horrible feeling if i look at my whatever, for example, period app
3) sanoinkuvaamattoman hirveä olo, vaan sit kuitenkin if i think about him it's different. Sit oon vaa sillee lmao he will like it. Ei sillä et se poistais ton. Mut se on jännä ristiriitanen tunne tavallaan ehkä. Muutenkin oon miettinyt tätä asiaa paljon tänään. Cause love. Is weird. Ja sit kun sul ei oo ketää nii kaikki on niin eri. Mut sit kun oot sen jonku spessun kaa. Nii no en ala selittää mut. No because I can't explain what he makes me feel and i dont think that even Eunkwang himself made me feel that. Or did he? Ei sitä edes sanoilla voi selittää se on joku outo tunne mikä tulee siitä. It makes it feel almost right. It makes my GENDER feel ALMOST RIGHT. WHERE THE FUCK ARE WE NOW?

ja lisäks muutenkin jos kuuntelen diamond lady niin everything he says is just safe, even if it's those horrible words.

Mut where are we now, really?

Ylös Pohja