"Täysin mahdollista. Norovirus voi aiheuttaa vaikka mitä, itselläkin kävi niin viime keväänä että koko perhe isää ja minua lukuunottamatta oksenteli yhden päivän. Minulle iski kuume ja pienet vatsakivut sen jälkeen, isä säästyi taudilta kokonaan."
Tbh jos norovirus voi olla mitä tahansa tollasta niin mistä sen tietää onko mulla nyt norovirus vai vain normi oireita? Ei tietääkseni oo kuumetta kai, mutta mun lähes jokapäiväisiin oireisiin KUULUU vatsakivut. Silleen. Norovirus vai normi meikäläisen oireet. Ajattelin vaan sitä että kun jos on norovirus niin toivottavasti en oo levittäny tautia eteenpäin.
Oksettava olo on, oli jo eilen ainakin, mutta tosiaan SEKIN kuuluu mun normi oireisiin. Mahakipu on, oksennusta ei oo tullu ainakaan vielä. Mielenkiintoista. On kyl jotenkin aika vitun huono olo atm. Siitä vaa rupesin miettimään onko noroo mut tää on niin yleistä mulla mut sit mietin et onks tää olo kuitenkin ehkä vähän erilainen kun normaalisti.
Hmm.
Mutta sitä oksentelua mä kai eniten pelkään siinä taudissa idk tai no vähän kaikkee mut niin. Tällä hetkellä ihan älytön oksetus ja vatsakipu kyl et tota..... Pelottaa hiukan. En vain haluais että oireet menis rajummaks kun se on niin pelottavaa. Muistan elämästäni KAHDESTI sellasen kunnon vatsataudin missä myös oksensin vähintään 2 kertaa. SE oli helvettiä :D pahempi kuin flunssa, joka on jo aivan helvettiä myös.