Vittu mä kuolen ihan oikeesti
Oon ihan varma että mul on joku sairaus tai tämmönen koska aina sanotaan että kovat kuukautiskivut ei oo normaaleja. Ne ei oo joka kerta kovat mutta nyt ne ainakin on.
Näköjään pitäs joka kerta ottaa rutiinilla etuajassa lääke jotta ne ei ehtis kehittyä koviks, siis silloinkin kun en muutoin tarvitsis, mut varmuuden vuoks joka ikinen kerta kun on menkat, siltä varalta että jos tällä kertaa sattuu olee kovat kivut. Sit ku on lievät kivut ni on vitu turha ottaa joka vitun kerta mut pakko se varmaan olis. Ei se tässä vaiheessa mikään lääke auta enää ne on jo kovat ja siinä kestää tunti vaikuttaa kuitenkin. Ois pitäny ottaa aiemmin mutta mistä oisin voinu tietää että TÄLLÄ KERTAA ne on tappavat. Kun eivät joka kerta ole. Joskus ne on lähestulkoon huomaamattomat kivut. Noh, ei kun sitten joka vitun kerta lääkkeitä napsimaan :) sen pari päivää :) varmaan terveellistä sekin. Kiva että sen pitää olla rutiini sillonkin kun ei tarvitse koska ei voi tietää.
On niin kovat kivut etten voi olla.
Hauskaa kans se kuinka xD kivut tuntuu tällä kertaa: kohdun? Kohalla, selässä, pillussa TIETENKIN (niin kun nykyään vissiin joka kerta) ja persereiässä XDDD se on niiku kaikista huvittavin. Kaikista pahimmat ne kivut toki on nyt selän ja tossa noin alueella mutta ei ne pillukivutkaan oo mitään kauheen lieviä tai anuskivutkaan :Dd
Vuoto taas kerran on niukkaa kuin mikä XDDDDDDD
Itkettää koska kaikki
Ahdistun koska kaikki
Itkettää ja vois tappaa ittensä (en oikeesti mut sellane olo kuitenki et kuolen pois , ja siis periaatteessa ilman mitään syytä ahdistus nimenomaan on)
No siis tietysti eunkwang myös itkettää mutta sinänsä ilman mitään syytä ku ei se oo siit ees.
Mut jooo.
Haluisin kylläkin silityksiä ja suukkoja ja haleja siltä tällä hetkellä :/ ;__________; kauhea tarve päästä lähelle tietenkin
Mutta siis kerrankin en haluu siltä seksiä XDDDD näissä kivuissa kerrankin i'm not in that mood 😂👏 muutenhan se taitaa olla selvää kuinka usein oon kiimanen.
(Se on kyllä outoo koska edelleenkin tuntuu kuin mun identiteetti ois vaihtunut täysin päälaelleen ku jossain vaiheessa on kuitenkin ollu se sellanen lähestulkoon aseksuaalin identiteetti, at least melkein tai sellnen low libido ihmisen identiteetti mut juu näinpä. Onneksi sen heilahtelu on normaalia mutta aika ääripäästä toiseen kyllä mentiin.)
Hmm nevermind on mul nytkin sellanen kinda kiima mut ei sellanen samanlainen koska en tiedä jos ois chance pystyisinkö edes tehdä mitään ku sattuu mut on mul sellanen pieni "🥵" fiilis silti. Ku se on vaa niin kuuma.
Mut joo kärsin taas ihan hirveästä kuukautishäpeästä lmao aika jännää kuinka se voi ees olla mahollista
Se on niinku todella uncomfortable