Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
And whats funny is the fact that the only one i want (well, probably the one that i want the MOST :D) is seo eunkwang??????

And he's so FUCKING far away.

Like theres no way i'll meet him it will take a long long time before that happens

I'm missing him so bad

Like

I love that man with all my heart

ALL my heart 😭💔

I love him like no one else

I want his touch like no one elses

I just want to be close. I just want him to touch me and kiss me 😭 i miss him so so so so much right now.

Without him i feel so empty.

Like hes literally all i want.

Or... Yea, the one i want the most.

Maybe i'll be over him

I can't imagine that tho..

Maybe i'll move on and Be with someone else after a few years or something

I dont know i just feel like i will always be alone

I feel so fucking lonely without him

I feel lonely because i don't see a lot of people so thats one reason but the other reason is eunkwang because i always miss him and feel so weird because he's not here like hes not mine 😭 i know hes not mine but i can't believe it it's so unfair. It's so unfair that i have to be without him and i don't even know how long this pain lasts.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Like the scariest part is that i don't know how long i'll be able to take this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Fucking limerence

(Idk if it is but i'm calling it limerence because i guess i kinda relate to that :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
I CAN'T BE WITHOUT YOU

i wish i could find someone else i'm losing my mind

Agghh its destroying mee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
I love you i love you i love you 😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ah scared to death osuu taas niin just siihen paikkaan et i feel so sensitive lmao

Oikeest tää on nyt alkaa olee kestäny niin kauan et tuntuu jo ihan vitun oudolta hahahh

Taitaa olla lähestulkoon mahdottomuus päästä yli siitä 😆🥺

On niin outoa..

APUA on niin outoa kuunnella no one but you 😱

Ja nyt on TAAS KESÄ. TAAS.

MITEN VOI OLLA KESÄ?

tuntuu et se tuli ihan yhtäkkiä..

Tää ei tunnu yhtään todelliselta hahahha :D

Emmä tajuu

Mut rakastan niin paljon

En oikeesti tajuu tää on kestänyt ihan ikuisuuden ja emmä tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
OUTOO

kelaa jos en enää ikinä vaihda kehenkään toisee :DDDDD

AATTELEPA jos ei tuu enää koskaan ketään vastaavaa 😱😱😱😱

aattele jos se oikeesti onkin the one

Mikä tavallaan would make sense koska nii :DD mutta mutta.....

Oikeesti

??????

Emmä tiiä mun on ihan tosissaan vaikee uskoo et enää ikinä ajattelisin kenestäkään toisesta enemmän ku siitä et thats the one.

And it does make sense since i knew he was the one a long time ago..

What Can i say...

He is... :D im cry lmao he is the one 😭 that wasnt false it couldnt be false lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Mut jännää et kaikille ei tapahdu tollasia

Et kaikki ei tiiä samantien et "thats my future husband"

En mäkään sitä samantien tienny koska se ois ollu kesä 2020 mut näin siin vidis vaa muutaman vilauksen siit tyylii, en mun mielestä kiinnittänyt sillon juurikaa huomiota siihen. Et ei nyt silleen samantien mut basically silti samantien koska en mä siitä yhä silloinkaan vielä mitään tienny et kuka hitto toi on. Joten periaatteessa ihan niinku alussa kuitenkin.

Et periaatteessa kuitenkin voi sanoa niin että tiesin samantien et se on mun future husband :Dd that hes meant for me.

It's not a lie, i'm sure. It's not.

It's.... Not.. 😶😶😶😶😶😶😶😶😶 fuck i feel like my heart gonna stop lmao

Koska ei tollasta samanlaista ajatusta tai tollasta ns. Claircognizance moment tuu koskaan tulee kenestäkään toisesta

It was just a clear sign and like i knew it and i know it still but i.... I just dont understand how thats possible but yes of course it means that he's the one whos meant for me. Damn. It was so long ago. I cant believe i didn't know who he is at all. But i knew hes meant for me. 😭😭

It must be.

I could just fucking cry because of happiness but omg wtf seriously

Sehän on ihan selvää ettei enää tule ikinä ketään toista tollasta samanlaista. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Oon vieläkin ihan shokissa siitä et siit miehest todellaki tuli se tai et niiku tää oikeesti meni näin.

Ja kuinka osasin odottaa sitä mut sit vaa unohin

Sit se vaa tapahtu nii täysin puskist

Ihan ku EN ois osannu odottaa sitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Muistan ku kävelin ulos sielt ja mietin muistaakseni jotain tyyliin et "öö outoo miks joku julkkis muka haluis joskus olla mun kans et siit muka tulis mun mies"

I'm seriously fainting XDDDDDD

Auts XDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Viittu on niin unreal fiilis muistella ku istuin a:n kans siin ja olin nii nervous sen takii

Jonku a:n takii lmao


SIIS TÄÄ ON NIIN SAIRASTA

mä muistan kaiken niin kirkkaasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭❤️❤️❤️❤️😭😭❤️❤️❤️💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭💔😭💔

Siinä tän hetken fiilis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Vittu mä kuolen ihan oikeesti

Oon ihan varma että mul on joku sairaus tai tämmönen koska aina sanotaan että kovat kuukautiskivut ei oo normaaleja. Ne ei oo joka kerta kovat mutta nyt ne ainakin on.

Näköjään pitäs joka kerta ottaa rutiinilla etuajassa lääke jotta ne ei ehtis kehittyä koviks, siis silloinkin kun en muutoin tarvitsis, mut varmuuden vuoks joka ikinen kerta kun on menkat, siltä varalta että jos tällä kertaa sattuu olee kovat kivut. Sit ku on lievät kivut ni on vitu turha ottaa joka vitun kerta mut pakko se varmaan olis. Ei se tässä vaiheessa mikään lääke auta enää ne on jo kovat ja siinä kestää tunti vaikuttaa kuitenkin. Ois pitäny ottaa aiemmin mutta mistä oisin voinu tietää että TÄLLÄ KERTAA ne on tappavat. Kun eivät joka kerta ole. Joskus ne on lähestulkoon huomaamattomat kivut. Noh, ei kun sitten joka vitun kerta lääkkeitä napsimaan :) sen pari päivää :) varmaan terveellistä sekin. Kiva että sen pitää olla rutiini sillonkin kun ei tarvitse koska ei voi tietää.

On niin kovat kivut etten voi olla.

Hauskaa kans se kuinka xD kivut tuntuu tällä kertaa: kohdun? Kohalla, selässä, pillussa TIETENKIN (niin kun nykyään vissiin joka kerta) ja persereiässä XDDD se on niiku kaikista huvittavin. Kaikista pahimmat ne kivut toki on nyt selän ja tossa noin alueella mutta ei ne pillukivutkaan oo mitään kauheen lieviä tai anuskivutkaan :Dd

Vuoto taas kerran on niukkaa kuin mikä XDDDDDDD

Itkettää koska kaikki
Ahdistun koska kaikki
Itkettää ja vois tappaa ittensä (en oikeesti mut sellane olo kuitenki et kuolen pois , ja siis periaatteessa ilman mitään syytä ahdistus nimenomaan on)



No siis tietysti eunkwang myös itkettää mutta sinänsä ilman mitään syytä ku ei se oo siit ees.

Mut jooo.

Haluisin kylläkin silityksiä ja suukkoja ja haleja siltä tällä hetkellä :/ ;__________; kauhea tarve päästä lähelle tietenkin

Mutta siis kerrankin en haluu siltä seksiä XDDDD näissä kivuissa kerrankin i'm not in that mood 😂👏 muutenhan se taitaa olla selvää kuinka usein oon kiimanen.

(Se on kyllä outoo koska edelleenkin tuntuu kuin mun identiteetti ois vaihtunut täysin päälaelleen ku jossain vaiheessa on kuitenkin ollu se sellanen lähestulkoon aseksuaalin identiteetti, at least melkein tai sellnen low libido ihmisen identiteetti mut juu näinpä. Onneksi sen heilahtelu on normaalia mutta aika ääripäästä toiseen kyllä mentiin.)


Hmm nevermind on mul nytkin sellanen kinda kiima mut ei sellanen samanlainen koska en tiedä jos ois chance pystyisinkö edes tehdä mitään ku sattuu mut on mul sellanen pieni "🥵" fiilis silti. Ku se on vaa niin kuuma.


Mut joo kärsin taas ihan hirveästä kuukautishäpeästä lmao aika jännää kuinka se voi ees olla mahollista

Se on niinku todella uncomfortable
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Okei ihan ku helpottais vähän

Persees ja pillus kramppaa edelleen, toki muuallakin mut ne kaikista tappavimmat krampit tais mennä ohi missä vaan itkin ja melkee hyperventiloin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Noniin nyt on taas ihan hyvä

Siis nää on varmaan sellasii keskipahoja kipuja mut tuntuu hyvin siedettäviltä. Epämukavilta mut en tee kuolemaa enää. Eli tuntuu melkeen lievältä vaikka nää on todennäköisesti jotai moderate oikeesti. Mut ku ei nää oo enää mitään verrattuna aiempaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Nyt voi taas olla ihan normaalisti ei tarvi enää itkee ja vaikeroida.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Vieläkin on kyl aika pahaa nauseaa mutta en oo kuitenkaan oksentanu. Ja tuskinpa oksennan, se vaan tuntuu siltä.

Mut joo en kyl todellakaan haluu mitään lääkkeitä alkaa vetää. En ota lääkkeitä yleensä ikinä menkkakipuihin, ku en tarvii mutta sitten jos oikeesti teen kuolemaa ni vasta tulee se että mun aivot alkaa etsiä helpotusta siihen. Ku en mä aikasemmin tarvii vaa pärjään hyvin nii en vaa ikinä ota etukäteen. Mut sittenhän se on jo liian myöhästä ku se lääke ei oo mikään instant. Sen kyl pitäs olla. Kuka ny osaa etukäteen muutenkaan ottaa. Tai siis osaa jos sen tekee just silleen rutiinisti mutta kun mulla on periaate (ja varmaan pakko-oirekin) että en ota kun sitten kun oikeasti tulee se olo vasta. Ja sittenhän se ei enää mitään auta. Mutta joo. Kärsin sit pakko-oireen takia kovista menkkakivuista :D pää ei vaa anna periks nii en sit taida ottaa lääkettä. No, kattoo nyt miten tää tulee menee taas. Mut kiva se on aina kun ikinä ei tiedä milloin kivut on tappavat ja milloin ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Hmm.

HMM.

I LOVE SEO EUNKWANG 😭😍❤️

i love MY man 😍🥺

M I N U N 😢💕

Minunminunminun😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mut ai vittu tätä nauseaa oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
My man is so handsome 😍

I'm glad its so obvious that hes my man

(Tää voi kuulostaa pelottavalta mutta vannon että en silti oo mitenkään OIKEASTI delusional koska ymmärrän silti sen että on olemassa mahdollisuus että oon saattanu jotenkin olla väärässä, mutta en mä vaan oikein hirveästi siihen usko..)

Oh gosh i'm literally so in love

Sooooooooo in love

Hes the cutest and most handsome and i could never ask for a more handsome husband 😭😭😭😭

The loveliest

The most attractive 😭😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
This flameeeeee lmao 🔥

Oh, klassikko biisi tietty taas

Sun lapset kasvaa mä vaan hiihdän🎶

Lmao jos se menee niin XD siis että en saakaan sitä hahahs

Ei muuta mutta sen vaan sanon että jos en 5 vuoden päästä oo sen kanssa vielkää nii sit kyl nauran vitusti xDD

niiku oikeesti nauran.

Kyllä varmaan jo ennen sitäkin.

Missähän vaiheessa tulee oikeesti se kohta kun alan menettää toivoa enemmän 🤔 koska viel periaatteessa uskon siihen mut uskonkohan esim kahen vuoden päästä viel tai oonko yli siit jo tai oonko sen kaa jo (ois kyl aika nopee sinänsä)

Ku periaatteessa ei voi tietää yhtään, sinänsä. Niiku silleen täysin täysin varmaks silti.

Salee kahen vuoden päästä oon sillee jo et ok viiiittu ei siit tuu ikinä mitää xddd ja sit jo ehkä nauran nii vitusti ja tulee tuntuu oudolta

En oikeesti osaa ees kuvitella









Mut ajattele jos tapaisinki sen yllättävän nopee


Ajattele jos kahen vuoden päästä tästä oisinki jo tavannut sen.... Vittu se tuntuis todella nopeelta.. tuntuu että ei se voi tapahtua niin nopeesti ainakaan.



Sen ainakin tiiän lähes varmaksi (elämästähän koskaan ei voi täysin varmaks tietää mutta kuitenkin) että tän vuoden puolella tuskin tuun sitä tapaamaan ei se niin nopeasti voi käydä. Kun en kummiskaa pysty lentääkään tai mitään ainakaa viel.

Mut ens vuonna? 2025? 2026? 2027? Luulis että se kuitenkin joskus tapahtuis.. en tiiä.

Tietysti mun tän hetkinen tilanne on joka tapauksessa se että en ihan Suomen sisälläkään pysty liikkumaan paljoakaan ja muutenkin olisin niin nervous että saisin varmaan niin pahan kohtauksen et ei se ois hyvä xd joten ajan ehkä täytyy kulua kuitenkin jonku verra eka.

Koska voisin sinänsä kuvitella että se hermostuneisuus rauhottuu ajan myötä. Eli jos nyt ajatus sen näkemisestä tuntuu siltä että kuolen ihan siihen paikkaan. Niin ehkä muutaman vuoden päästä se ei tunnu enää niin hermostuttavalta. En tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Miks se on niin rakas

Miks se on niin täydellinen


Täs maailmassa ei oo ketään joka ois mulle täydellisempi sen vaan sanon

Tai ainakin tällä hetkellä oon sitä mieltä 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Ei toki mee äärimmäisyyksiin.

Mut sitä vaan että huvittaa kuinka sain rakkaustestistä jonku "sydämesi on varastettu! Mietit häntä päivisin ja uneksit hänestä öisin" ja kaikkee tollast siin luki ni HUUTIS tässä vaiheessa vielä tunteet sitä tasoa että saadaan tollanen tulos. Sit kelasin et vois (ehk) huvikseen tehdä vaikka joskus en tiiä, syksyllä uudestaa saman testin ja kattoo mitä sillon tulee tulokseks 🤭😂 nauran jos tulee sama tulos edelleen xdd

Voi tätä elämää
 
Ylös Pohja