Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Tissit on epäseksikkyyden huipentuma ja näinhän se vaan menee

Jos joku yrittää sanoo päinvastoin mulle niin en saa siitä ollenkaan kiinni vaan ajattelen kaikkia epäviehättäviä asioita ja ajattelen että toi on pakko olla valhe ja toi ajattelee samalla tavalla koska sitä epäviehättävyyttä vaan riittää niissä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tuntuu et ne vaa on sillee "boobs sexy" ja jättää sen vaan siihen

Vaa kosk niille on opetettu se niin

Tuntuu ettei ne ajattele pidemmälle miten ällöä se oikeesti on kaikki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mä en koskaan tuu pääsee eroon tästä

Voi niitä naisparkoja joilla on vieläkin se harha että ne on seksikkäitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"Kiihottuneena estot laskevat. Taidat kuitenkin kiihottua vaikka omaat nämä estot. Eli poikaystävän kanssa kun kiima nousee tarpeeksi, moni muu aihe jää taustalle. Varsinkin kun huomaat poikaystävän halun."

BHAHAHAAHAHAHAHHA juujuu varmasti varmasti varmasti trust me bro trust me bro

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"
Nimenomaan oksetusreaktio on se oikea sana. Auta armias jos joku alkaa imettää, sekin on kuvottavaa. En tajua, miten miehet pystyvät katsomaan niitä.
Olenko löytänyt kaltaiseni?! Luulin ettei kukaan muu olisi tällainen."

Heheh

Oli siellä sentään yksi samanlainen kuin minää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sitä minä en tajua kans että miten miehet pystyvät katsomaan niitä

Ite aina kun vaihdan paitaakin niin pyrin olemaan katsomatta niitä ja hyvin nopeesti vaihdan paidan ja välttelen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"ap, hakeudu terapiaan, ei kuulosta terveeltä tuollainen."

Eihän se tervettä ole miettiä sitä omaa rumuutta vaikka se onkin fakta. Tervettä on kuulemma se että rumuudesta huolimatta ollaan ihan ok eikä anneta sen haitata. Juu. Että ei yhtään sais nolottaa se oksettavuus siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"Luonnolliset tissit menevät aina littaan kun makaa selällään ja se on hyvä asia. Silikonipallot eivät ja se näyttää hirveälle."

Hyvä asia minkä takia exactly? Jos vois tarkentaa nimittäin et ainakaan sanonut että se on esteettisesti jotenkin upeaa, sillä, aivan, joudut myöntämään sen itsekin: se ei ole

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"Eri miehillä on omat mieltymyksensä. Olen harrastanut seksiä mallitasoisten, normaalien ja pulskempien kanssa. Tykkään muodokkaista naisista ja kiihotun niistä enemmän"

Anteeksi? 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"
Mutta joka tapauksessa mun mielestäni kuuluisit ihan oikeasti terveydenhuollon piiriin, ehkä jopa kiireellisesti jos tuollaisia ajatuksia jatkuvasti päässäsi pyörii. Voin vakuuttaa sulle että nuo ajatukset ovat ainoastaan sun päänsisäistä kohinaa, niissä ei ole mitään "jokainen" näkökulmaa!

Mä en tiedä miten saisin sua tän palstan välityksellä kääntämään ajatusmaailmaasi terveellisemmäksi, joten sen vuoksi toivon hartaasti että hakisit apua.

M56"

Tus-kin-pa. Silleen oletko sä oikeasti edes nähnyt näitä asioita mistä paasaat että oooooo ne on mukamas niin viehättävää. Oi Jeesus ja Kristus. Katso oikeasti jotain vitun vastasynnyttänyttä mutsia tai yleensäkin raskaana olevia tai mitä vaan vastaavaa niinkun oi pyhä yksinkertaisuus sentään kai nyt kaikki maailmassa ymmärtää miten ällöjä & noloja naiset on. Ei siihen tarvi edes aivoja että sen ymmärtää. Voi elämä sentään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Also "kuuluisit terveydenhuollon piiriin" no olen jo 😭😭😭 terveydenhuoltoa kai sekin on missä oon nyt mutta siis

Kun jos se kerran on terveydenhoitaja

Mutta mitäs se on auttanut? Ei näköjään mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Onneks oon aavistuksen enemmän viehättävä koska en tule koskaan raskaaks mut tavallaa ei auta koska mahdollisuus on aina ja jo se pelkästään on erittäin epäviehättävää

Eikö miehiä ällötä harrastaa seksiä tästä syystä? Eikö todella ällötä se oksettava ämmä siinä joka on kumppanina? Huuhhhuh okei

Ylös Pohja