Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
"it's not uncommon for men to struggle with finding pregnant women attractive"

Told you, i was right. Nyt ainoa hyvä puoli tässä on se että lapset ei kuulu mun elämän suunnitelmiin joten oon aavistuksen enemmän viehättävä , mut niin, kuten sanottua, oon mäkin ihan sairaan epäviehättävä ainakin mentaalisesti ajateltuna koska mus on sama ominaisuus vaikka se ei materialisoidukaan. Mutta henkisesti se on varmasti erittäin epäviehättävää. Niinku naiset on sekä fyysisellä että henkisellä tasolla epäviehättäviä. Kaikilta ominaisuuksiltaan. Mutta mulla ei sentään koskaan tule olemaan mitään raskausvatsaa. Mikä on erittäin erittäin pieni + tässä asiassa. Silti oon henkiseltä kantilta yhtä epäviehättävä kun kuka tahansa nainen. Onneksi en tule myöskään harrastaa seksiä koska en vois olla siinä tilanteessa kun tiedän miten epäviehättävää se on jne. Äärimmäisen noloa. Hyi helvetti miten ne oikeest kehtaa 🤢 en onneks haluu lapsia. Mut en kehtaa kyllä elää siltikään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tbh on TOSI outoo velana lukee noita juttui mut kuitenkin siksi kun siinä on silti se sama juttu vaikka onkin vela eli ikuisesti lapseton. Niin silti ei se poista sitä että naiset on THE unattractive sex.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ok mun ei tietysti tarvi ajatella sitä että oh no pregnancy ruins my body. Koska se ei oo ikinä kuulunu mun elämään koska oon aina ollu sellanen etten oo halunnu lapsia. Niin pregnancy isnt going to ruin my body, mutta..... Se silti kuuluu mun elämään sillä tavalla että se on aina mahdollisuus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tuleekohan jonain päivänä mahdollinen seurustelu oikeasti auttamaan tähän? Aina ajattelen että joo se auttaa mut sit ajattelen et huutista ei se todellakaan mitään auta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
The unattractive one. You know with all the childbearing and stuff. That's whats really unattractive

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"We could stay in touch on the telegram app. There’s nothing about periods on there.  Wish there was something I could say that would help you feel more comfortable about the subject. I think it’s very sexy, and I would love to share your period with you. "

Ok i hear you i know that you're saying this (old message btw). I know that you're saying this. Mut niinku..... Come on nyt oikeesti. Nyt iha oikeesti. Come on. Be honest with yourself.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"Menophilia is a sexual paraphilia in which an individual (almost always male) derives sexual arousal from menstruating females."

Yeah see i know this and it doesn't help

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Menophilia is an attraction to menses (periods), period blood, and/or the menstrual cycle.

People with this fetish may be aroused by:

Seeing period blood on their partner or themselves
Smelling period blood
Performing oral sex on a partner while they are on their period

Eww

Why do i have to

They just can't exist they just can't

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jännin fakta on se et tätä mä itkin just ennen kun rakastuin hoihin

Siis

Yleisesti vaan itkin tota. Ja se oli se kohta et en pystyny hengittää kunnolla ku olin niin loppu. Olin vaan mun sängyl ja googlasin jtn asiaa liittyvää ja itkin ja sit mä en tiedä ei se samana päivänä ollu vaa tää oli 18.8.2025 ja kun rakastuin siihen se oliii 21.8.2025. et silleen se tuntuu vaan aika oudolta silleen................. Et jotain noin isoa tapahtuu noin hirveen asian jälkeen. Silleen. Symbolisesti. Mut siis ei se mitää meinaa (varsinkaan sitä et sil ois tää fetissi 😂😂😂😂😂😂😂😂 tai mist mä tiiän ja tbh hes cutest mut niiku i cannot) mut aina toi on ollu symbolisesti nii merkittävä homma mulle koska olin silleen en pääse ikinä ylös tästä sit vaa rakastuinki siihen ja se olikin sitten aika ... Iso juttu.

Tbh if he had that fetish it wouldn't help me mut ei se mua haittaiskaa oisin vaa sillee "no you don't find it sexy, you're lying asf but you're cutest but you're lying :]"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tbh its rare asf so he doesn't have that anyways and he also isnt a fat admirer its quite rare too

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tai siis en oo vieläkään päässy ylös tästä obviously eli oon edelleen siin samas kohas ku 18.8. mut rakastuin ny siihen kuitenkin et silleen idk i found the love of my life

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"aikuiset miehet suhtautuu m***** ihan normaalisti"

Jaa suhtautukoon vaan ei se mua kiinnosta minä en enkä aio edes elää kauan lolololololol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tbh. I hope he has that fetish and that ill be with him. Mutta enpä kuule usko. Ja vaikka oliskin, vaikee uskoo et se oikeesti oikeesti mua auttais kuitenkaan. Miks auttais.

Ylös Pohja