Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
"Ei ole olemassa erillistä aikuisiän ADHD:tä, vaan kyseessä on aina kehityksellinen neuropsykiatrinen häiriö, joka on alkanut jo lapsuudessa. Ei ole kuitenkaan harvinaista, että ADHD todetaan vasta aikuisena."

"OCD alkaa yleensä murrosiässä tai nuorena aikuisena, mutta joskus se voi puhjeta myös jo lapsuudessa tai vasta myöhemmin elämässä. Häiriön puhkeamiselle tai oireiden voimistumiselle altistavat perintötekijöiden lisäksi kuormittavat elämäntapahtumat, kuten stressitilanteet ja elämänmuutokset."

Jos molemmat on noita vitun nepsy häiriöitä niin miksi ocd voi alkaa aikuisenakin? Tai murrosiässä.


Mitä vittua muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mutta yhä ja vieläkin OCD on kyllä paskin sairaus

Eeeeeeen minä ainakaan osaaa elää

En nyt enkä osannu koskaa enkä osaa tulevaisuudessakaan ja tunne on vaa se että kaikki on menny elämässä pieleen mutta hiphei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mitä nyt taas

Ai että kun inhoon elämää :D tai no emt omia aivojani kai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Lol sitä alkaa oikeesti miettii muute et kui kauan voi rakastuminen kestää tai niiku oikeesti xDDD ihan just vuosi. Jotenkin hurjalta tuntuu kummiski.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Lmao when you watch this:

And then you're immediately like this:

Siis toi title XD "queendom but theres no seulgi" 😂😂😂😂😂😭😭😭😭 huvittavaa

Miks oon oikeestiki jealous ihan kaikesta vaikka ei toi silleen mitään vakavaa oo oikeesti mut tietysti oon silti jealous kaikesta mist vaa voi olla :DD iha vaa koska you have to be jealous of everything 🙄😂

Ei vittu oon väsyny oikeest kaikkeen lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Hahahahhaaaaaa mikä toi vidi on jos title on "queendom but theres no seulgi" xDDDDDDD what does this mean XDSDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Eeeeiiiiiii


Eeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Oon niin väsyny

En ees väsyny vaa totaalisen uuvuksissa :DDDDDDDDDD Teen kuolemaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Siis mun fiilikset eunkwangin suhteen vaihtelee silleen: "joo mä kestän ja jaksan ihan hyvin, ei ongelmaa, voin olla vaik viis vuotta rakastunu siihe viel tai mite vaa, jaksan ihan hyvin ei mitään hätää" ja "........ MÄ EN JAKSA ENÄÄ YHTÄÄN AINUTTAKAAN PÄIVÄÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭" :DDDDDDDDDD

että välillä helppoa ja välillä todella raskasta 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Oon niin surullinen mut mikää ei tuu koskaan auttaa

Ei kun kohta taas nukkumaan ja taas yritetään miettiä koko ajan pää puhki ratkaisua siihen et miten saisin tän asian nyt hoidettua. Vaan eipä siihen mitään ratkaisua tule koskaan. Eikä mitään ongelmaa edes ole XD ongelma on mun päässä ei missään muualla. Se vika ei ole missään muualla se on mun pääni sisällä pelkästään. Eli ongelmaa ei ole olemassa. Unoha se. Kiitti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Oon niin surullinen mut mikää ei tuu koskaan auttaa

Ei kun kohta taas nukkumaan ja taas yritetään miettiä koko ajan pää puhki ratkaisua siihen et miten saisin tän asian nyt hoidettua. Vaan eipä siihen mitään ratkaisua tule koskaan. Eikä mitään ongelmaa edes ole XD ongelma on mun päässä ei missään muualla. Se vika ei ole missään muualla se on mun pääni sisällä pelkästään. Eli ongelmaa ei ole olemassa. Unoha se. Kiitti.
Tai no en tiiä tarviiko unohtaa vaan silleen että tietää sen että ongelma on mun päässä niin tajuis sen ettei se oo mikään vakava asia vaan pelkästään mun aivojen tuote koko asia.

Huvittavaa kuinka se ei ookaan vakava asia ja koko elämäni oon luullu että on.

Enhän mä oo sitä kunnolla tajunnu et kyseessä on mun aivojeni luoma harha.

Ei sekään kyllä silti paljoa auta koska tuntuu että oon täysin eksyksissä silti. Mutta sitä se ocd kai sitten tekee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Seriously dont underestimate this disorder its... I dont even have words.

Toisaalta kaipaan niitä aikoja kun silloin ei ainakaan tarvinnut ajatella eunkwangii nimittäin tää alkaa olee niiiiiiiiiiin raskasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mitä mun nyt sitten kuuluis tehdä? Ihan mitä vaan? Mutta eikö se just elämässä oo kamalaa? On niin paljon vapautta että et osaa tehdä mitään.. tai silleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Vittu mä vihaan tätä. Mä vihaan elämää. Ois ees toi yks mun nii se lohduttais.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Oho noniin.

Muuten nyt on taas kaikki muuten hyvin paitsi yks juttu vaan kevyesti vituttaa (tai aiemmin taas vääntelehdin samalla tavalla ku sillon hui-unen jälkeen joten ehkä vähän enemmänkin mut): se kun oon tässä viime aikoina nähny unta AINAKIN eunkwangista, huista, yutosta, taeilista JA villusta.

Siis nyt näin villust ja tuntu et kuolen sen unen aikana siis olin jotenkin niin takas niis rakastumisen tunteis........ Edelline yö taas tais olla TAEIL. Näin siitä niin söpöö unta jossa meillä jopa tais olla jotain :(

Huoh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Sentään hobista en muista nähneeni hetkeen unta mut voi olla etten vain muista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
En ymmärrä miksi yksi, eli EUNKWANG, ei riitä. Niin kuin se ei olis jo tarpeeksi voimakas rakastuminen????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Oikeasti miksi se ei riitä miksi nään villusta unia jotka tuntuu siltä että ne halkasee mut kahtia suurinpiirtein

Siis olin nii järkyttynyt herätessäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Hauskaa herätessä vielä päässä soi:
- the angel who lost wings
- sõbrad ma mahun teile taskusse 😑😑😑😑😑😑😑😑😑
- miks sa teed nii
- ootan sind

Ja soi kyl vielki. Vitun sankarit. Eikö tätä villu (& tõnu) keissiä ole jauhettu jo vittu vähintään siitä saakka kun sain ensimmäiset aavistukseni kwangista 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ toki vielä ennen sitäkin reilusti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Olis edes viinaa XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Miten tää on tämmöstä samojen vanhojen tyyppien kierrättämistä aina vaan vuodesta toiseen

Puhun nyt juurikin:
- tõnusta
- villusta
- timpasta
- taeilista
- huista
- yutosta
- eunkwangista
- eunhyukista

Koska lets face it jokainen noista on ollu nyt vähintään (melkein) sen vuoden ja jotkut aika lailla enemmänkin.

Järjetöntä samojen vanhojen tyyppien kierrättämistä vittu vuodesta toiseen 😂 yhä aina vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Siis aivan uskomatonta että nään villusta unta yli 3 vuoden jälkeen. Tammikuu 2020. Nyt ollaan kesäkuussa 2023. Ja nään unta siitä. Onko typerämpää nähtykään 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ oon kaikista typerin ihminen maailmassa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Oota miten noi nyt on menny oikeesti.

Tõnu alkoi kunnolla heinäkuussa 2020.
Villu alkoi kunnolla tammikuussa 2020.
Timppa alkoi kunnolla joulukuussa 2020 (💀💀💀💀💀💀💀💀💀).
Taeil alkoi maaliskuussa 2022.
Hui alkoi maaliskuussa 2022.
Yuto alkoi maaliskuussa 2022.
Eunkwang alkoi ACTUALLY heinäkuussa 2022.
Eunhyuk alkoi huhtikuussa 2022.

.......... Pls. Vetäkää ny vaikka käteen 😆😆😆

Jaahas 2020 ja 2022 näköjään ollu aikamoisia vuosia. Eikö 2021 oo alkanu ketään 🙃🙃🙃 just kidding kaikkihan tietää että niko alkoi silloin mut siitä en ookaa tässä ny puhunut enkä oo ees nähny unta. Luoja ties millo viimeks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Vittu mä oon TYHMÄ IHMINEN

Vaikka eihän se oikeestaa oo mun vika

Vittu

Ja nyt just ku äsken oli hyvin kaikki mut nyt en taas osaa mitään

Toisaalta alkaa tosiaan tuntua siltä että ehkä me vaa eletään simulaatiossa ja joku ohjailee mua miten haluaa ja siks teen kaikkee typerää xD

Voipi ollakin xd
 
Ylös Pohja