Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Siis en mä tiedä mut miten edes VOISIN tehdä mitään oikein kun en voi laittaa vastaan mun aivoille, enhän mä voi vastustaa sitä mitä ne haluu mun tekevän ni sit tottelen niitä. Et jos se ei sit oo oikein nii too bad mut pakkohan sen on olla ku en voi edes laittaa vastaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
En osaa muuta kun totella aivoja.

Toisaalta kaikkihan mitä teen on aivojen aikaansaannosta (jos on).

Näin joten miksi edes olis mitään erillistä asiaa miten mun pitäisi jotaki tehdä koska kaikki mitä teen on kuitenkin vaan sitä mitä aivot mulle syöttää??

Miksi edes kuvittelen että mun pitäis tehdä jotain jollakin tietyllä tavalla?

En tiiä oon ihan sekasin since vähintään 2004

Aika monta vuotta oltu sekasin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta ku oon nii sekasin nii ei se haittaa voin hyvin jatkaa samalla linjalla ku siihen ollaan jo totuttu?

EN TIIÄ VITTU eiks kukaa pysty vittu auttaa

Vastaus: ei, koska tähän sairauteen EI ole olemassa apukeinoja (mun tapauksessa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
En malta odottaa että kuollessa pääsen eroon tästä sairaudesta se invalidisoi mut kokonaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
"OCD is chronic

You can get it under control and become recovered but, at the present time, there is no cure. It is a potential that will always be there in the background, even if it is no longer affecting your life."

Älä yritä. It will ALWAYS affect my life. And it HAS always affected my life.

Toisaaltahan mä voisin vaan päästää irti mut kuka vittu sen mulle kertoo et onko sekään oikein. MIKÄ VITTU ON 😭😭😭😭😭😭😭😭 ei kukaan voi kertoo mulle mikä on oikein 😭 ei edes ole olemassa mitään oikeeta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Jos oisin aina tienny sen ettei oo olemassa mitään oikeeta niin kaikki ois hyvin. Mut koska oon luullu niin.

Mut se on totta. Ei oo olemassa mitään oikeeta. Ei ole. Ei ole. Ei ole ei ole ei ole. Vittu en mä tiiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 mä pelkään et ajaudun vielä itsemurhaan. En nyt mutta pelkään et joskus en kestä enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu et mun elämä ei oo ikinä ollu mun. En oo koskaa saanu olla vapaa. En sekuntiikaan elämästäni.

Sitä paitsi ocd on pakottanu mut jopa tekemään asioita joita en mitenkään ois halunnu tehdä. kun tietää että oon sellanen joka periaatteessa haluu että kaikki on siististi ja järjestyksessä jne niin tähän liittyen siis mun oli ocd:n takii pienenä pakko tehdä yks juttu mikä ahistaa mua vieläki, vaikka ei se ollu iso juttu mut en tykännyt tehdä sitä yhtään. Siis se oli periaatteessa yhden asian "tuhoominen" vaikka se ei ollu mikään esine mut kuitenkin. Ei ollu sinänsä mikään maailman pahin asia mut mua ahdistaa ihan vitun paljon vieläkin se. Toki kaikkihan sen tajuu et se ei ollu mun syytä vaan sillon kun ocd pakottaa tekemään asioita ni se pakottaa. Joten se ei TOSIAANKAAN ollu mun syy. Samalla periaatteella voidaan sanoa että mikään muukaan ton tyyppinen asia ei oo mun syy.

Hmm. Runkkauskaan ei oo mun syy tosin en tiedä onko se ocdstä vai muuten vaan mutta oli miten oli, silti ei oo mun syy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Tässä huomataan et ocd ei oo vaa siisteydestä. Vaikka tykkäisinkin pitää asiat just siististi ja järjestyksessä ja näin, niin silti tossa kohtaa se oli nimenomaan ocd-oire miks mun piti tehdä just päinvastoin. En tiiä miks mut jotenkin se oli vaan pakko, jostain syystä. Ehkä se sit liitty siihen mun sääntöjuttuun. Koska kun aina päätin mitä mun pitää tehdä niin sitten ehkä jostain syystä vaan päätin ku oli jotenki pakko tehdä noin.

Hah. Ikinä en ois nuorempana uskonu puhuvani tällä tavalla tästä asiasta mut en häpee sitä enää ollenkaan kun nykyään tiiän et se johtuu pelkästään ocd:stä ja sen takii oon näin outo. Mut vaik en häpee sitä nii se ei poista tuskaa kyl valitettavasti. Mut ainakaan en häpee. Ihan varmasti jopa mun omat vanhemmat piti ja pitää (ehk) mua outona mutta ei se mitään ja nyt sitä paitsi äidin ainakin pitäs jo tietää se kans mistä se johtuu.

Mut en vieläkään ymmärrä jos se on "neurokehityksellinen häiriö" niin miks jotkut saa sen vasta aikuisena. Minä tietysti lähes heti syntymäni jälkeen :D mut jotkut vasta aikuisena? Ehkä se alttius on jokin kehityksellinen juttu mikä on lapsuudesta saakka olemassa mutta se puhkeaa myöhemmin sitten joillain? No en mä tiedä, en mä aivoista oikeasti tiedä mitään niin 🤷


Alan oikeasti itkemään miks kukaan ei kerro mulle vastauksia.

Koska ei OLE vastauksia. Vittu sun koko kysymyksetkin on ihan naurettavaa paskaa ja tämmösiä epäongelmia.

Vittu en tiiä ihan sama ei kiinnosta.

Toisaalta nykyään miks mul on tää et mun pitää eri tavalla tehä pakko-oireita. Sillon mul oli se et päätän jollai tietyl taval mitä teen seuraavaks. Nyt mul on se etten varsinaisesti päätä mut meen vaa sen mukaan mikä "tuntuu oikeelta" niin silleen mun aivot pakottaa mut nyt siihen sit?

Mitenhän on 10 vuoden päästä varmaan taas ihan eri lailla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
OMG

paras sanonta mitä oon kuullu siitä kuinka kokee ittensä rumaks: my brain lies a lot

Omg its true
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Äh oon varma että YKSI syy (vain yksi) siihen miksi nyt oon niin insecure on just eunkwang.

Eihän siinä mitään järkee oo mut oon tosi insecure kosk must tuntuu et se ei vois ikinä rakastua muhun (u know, jos edes tavattais).

Mut vaikka se ei oo sinänsä yhtään loogista se silti aiheuttaa tämmöstä :DDDDDDDDDDDDDDDDD i'm Screaming lmaoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
I'm so insecure of my breasts mut se ei oo lainkaan ainut asia mistä oon insecure.

IMAGINE if we met i would probably be so shy and insecure

And imagine if he actually fell for me and hed be like "i'm so in love with her shes so pretty" and i would be like "i bet he doesnt think i'm pretty omg i'm so insecure omg i'm so ugly" XDDDDDDD

let me laugh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Lmao i read old comments from my bullies and it still made me cry. :D ne kommentit on vuodelt 2011. Tai itse asiassa kuva on vuodelt 2011 mut ne kommentit saattaa olla uudempia mutta viimeistään 2014 i think. Joka tapauksessa aika kauan sitten yet it still made me cry. :D aika outoo.

Sit kuuntelin tätä biisii:

Ja en tiiä onks tää oikeesti jostain rakkaudest tai jtn mut mul tuli mieleen vaa toi abuse just tost kohast et "it seems like it was forever ago" tai jtn mitä siin sanottiinkaa. Tai niiku just toi incident. Muistan että taisin joskus aiemminkin lukea noita kommentteja tolleen samalla tavalla niinku jälkikäteen, en muista itkinkö silloin mutta tuskin se sillonkaa hyvältä tuntui.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Onneks tiedän et vika on niissä eikä mussa.

Mut tuleehan siit silti sellanen epäusko miten kukaan voi pitää mua kauniina vaikka oon sen muiden suusta jo kuullutkin. Jotenkin vaan hankala ymmärtää sinänsä sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Mitä jos eunkwangist (tai kenestäkään) ei ikinä tuu mun miestä? Sit en ikinä tuu varmaan paranee kunnolla koska mul on jotenkin ajatus et jos joku rakastais mua niinku nimenomaan romanttises mieles aidosti niin se korjaisi tavallaan ne haavat jotenki. Mut sit jos sitä ei tapahu nii tuun varmaa aina kokemaan etten oo worthy of love :D (niin ku kukaan ei oo koskaan muhun rakastunu, edes vähän......... How about v, how about j, how about another j, how About k, how about s, how about c)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
How about o..... Se oli suoraan jotenki sillee "taidan olla rakastunu suhu" lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Aika jännää kuinka sinänsä tarjontaa ois ollut mut siltikään en oo seurustellu kertaakaan xdd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Tää on nyt siis ainakin neljäs päivä peräkkäin ku oon huomannu kipua joka häiritsee mua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Lisäksi:
"The bottom line. If you have IBS, regular exercise can help manage your symptoms. The key is to choose low- to moderate-intensity activities, like walking, yoga, and leisurely swimming. Breathing exercises could also help by promoting relaxation"

See i know this but i still exercise pretty rarely :D tosin ajattelin että tänään kävisin kävelemässä, jos nyt kivut ensin helpottaa koska enhän mä kovissa (ibs ja menkka-) kivuissa voi kävellä. Ja en tiedä jos tuol on tappavan kuuma mut... :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Kummatkohan on oikeasti pahimmat? Ibs kivut vai kuukautiskivut? Mahdotonta sanoo. Molemmissa oon suurinpiirtein uskonu kuolevani. Siis oikeasti kuolevani. :D en usko että oon koskaan tuntenu pahempaa kipua elämässäni kuin nuo. Paitsi no hammaslääkäri? Sitäkin on vaikea vertailla koska se oli helvettiä myös. Mut muita ei tuu kyl mieleen. Mun mielestä ei ees verikoe. Eikä gynel ollu sillee siis muistan et se sattu mut miks mul on silti olo et se ois sattunu vähemmän? Not sure. Tai ehkä muisto vaa haalistunu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Mut se o hyvä ku mulle jää kivusta ainakin traumat nii sitte aina pelkään kuukautisia, ibs-oireita (ainakin niitä pahimpia) yms. Ja hammaslääkäriä tietysti :D gyneekin pelkään kyllä koska se sattu silti. Verikoettakin pelkään kyllä koska sekin sattuu tosin. Rokotuksiakin pelkään kun nekin sattuu. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Waaaaaaaahhhhhhh this is annoying

I miss him so much

And i'm so tired. As always :D siis ihan ainainen väsymys XDDD joka päivä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Vaikee keskittyä muuhun ku väsymykseen ja eunkwang ikävään 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
??????? Mitä viiiiiiiiiiiitun unta näin

Okei i think eunkwang was my boyfriend in that dream? Mut sit en tiedä mitä tapahtu. Luulen et oltiin jopa jossain mökillä tai sen tapasessa yhdessä lmaoo. 🥺🥺 Sitten en oo varma että vaihtuko se uni silleen toiseen et tilanne olikin eri ettei oltukaan yhdessä tai sitten oltiin mutta joka tapauksessa aika lopussa sitä unta löysin yhtäkkiä kuvan jossa oli muutakin porukkaa mutta myös minä ja kwang ja sitten olin sillee mitä vittua ollaan oltu joskus samassa paikassa????????? Siis se tais jotenki vaihtua silleen (koska unissa käy niin????) Että tilanne ei ollukaan se että oltais yhdessä in fact se tais olla jotenkin että luulin ettei koskaan oltu tavattukaan ees et jotenki en ollu kiinnittänyt huomiota vissiin, mut sit löysinki sen kuvan ja olin sillee "????? Ollaan oltu joskus samassa paikassa???????????" Ja järkytyin ja aw ja se näytti niin söpöltä siinä ja i think i'll die 😭 olin vaa sillee MITEN oon voinu ikinä olla samassa paikassa kuin se tai jotain ja vielä noin lähellä sitä ja siis en tiiä se koko uni oli ihan höpöhöpöä 😆😆👏 emmä tiiä kaikki oli niin söpöö sitten ainaski siinä kohtaa when he was my boyfriend in that dream niin oiiiih se oli niin ihanaa 🥺🥺 se oli NIIN ihanaa ja sitten emt mitä ees tapahtu kosk osittain se oli painajainen ja kun heräsin välissä niin tuntui että säikyin vielä hereilläkin koska se oli ihan järjettömän väkivaltainen uni jossain kohtaa (en ees tiiä who was violent towards me but it was someone, idk, some guy?????) Ja se oli niinku kauheeta mut sit eunkwang kai jotenkin yritti olla mun tukena siinä mut nii omfgg idk 😭😭😭💕💕💕💕💕 staaaahp 😭 ja se mökkikohta i think vai mikä olikaa ni lopetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeest me oltii nii hot couple fr 😂 he looked so good?????????????? Idk?????????????????? Se on jännä joskus kun tuntuu että muistaa vaan jonkun random välähdyksen niiku visuaalisesti unesta mut ei tajuu ollenkaan mikä tilanne siinä on ollu. Niinku ihan ku muistaisin vaa jonku kohtauksen missä ollaan ehkä pihalla tai jotai ja nään vaa mielessäni visuaalisesti sen kuinka sillä oli jotku tosi söps vaatteet, ehkä joku pipo tai joku pääs ja se vaa näytti jotenkin niin älyttömän hyvältä niinku iha järkyttävän hyvältä. En tiiä. He always looks delicious 😶 oh wait also siin oli jotain tosi seksuaalista hmmm EHKÄ en oo kyllä ihan varma. Vai olikohan se joku ihan muu? Jotain seksuaalista mun mielestä oli siinä unessa mutta en tiedä oliko se edes meidän välillä vai oliko se vaa nii että jotkut muut harrasti seksiä XDDD mielenkiintoista???? :D aaah nooo mut sit ku löysin sen kuvan nii olin nii järkyttynyt ja pysyin kai erossa silleen muusta seurueesta et vissiin sulattelin asiaa vähän niinku yksin. Mut en tosiaan tiiä et oliko se uni vaihtunut sen verran siinä vaiheessa et ei edes oltu yhdessä tai se ei välttämättä edes ollu siel, mä en tiiä. Eeei mul on ikävä. Tuntuu niiku muistaisin jonku hetken missä mahdollisesti istuttiin jotenki silleen todella lähekkäin niiku sellai sylikkäin ehk ja ääh en tiiä. So lovely 😭😍 äh rakastan sitä, ikävä sitä 😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Mut kiva kun varsinkin sen kuvan näkeminen siinä unessa sai mut jotenkin nyt himoitsemaan niin paljon sellast vaa et saisin irl olla sen seurassa. Niiku ei edes välttämättä mitään sen kummempaa mut et sais olla vaa sillee edes samassa porukassa. Vaikka en edes koskis siihen ollenkaan mutta saisin vaa olla sillä tavalla sen lähellä ? Nii se sai mut kaipaamaan ihan järjettömästi vaan sellasta?? Niiku pelkästään sen läsnäoloa, ei edes välttämättä kosketusta tarvi mut sen oleminen vaa siinä. Niiku samaan tyyliin kun vaikka joskus olin l:n kaa samas porukas nii ei välttämättä oltu mitenkään touchy, että istuttiin vaan siinä silleen ja ehk juteltiin jotain ja siin oli muitaki siin keskustelus mut ei mitää koskettu toisiimme ees. Nii niiku iha pelkästään sellanen olis niiiiiiin incredibly thrilling. Vaikka ei sais edes koskea mutta se ois kuitenkin siinä ihan lähietäisyydellä ja nii. Siis pelkästään samassa tilassa oleminen kwangin kaa, ois jo ihan niiku uskomattoman ihanaaa. Vaikka en sais koskee, vaikka se ees tuskin noteerais mua. Idk. I just want to be closer to him. Tai silleen aattele ny jos tuntisin sen sillä tavalla mitä esim L:n silloin, saisin olla samassa porukassa vaan ja niiku ei vittuuuuuuu. It's just such a nice fantasy. Or like imagine all those people who went to school with him. Like PLEASE imagine going to the same school i'm done i'm done i'm done. I just can't stand being so far away from him but i HAVE TO.

Kiva kun unet tälleen sit niiku fuels it 😶😶😶😶👏
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
On oikeesti niin järjetön kaipuu.. i freaking swear toi uni vaa heitti lisää bensaa liekkeihin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Niiku uskomatonta oikeesti 😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 miten sää ees voit päästä yli jos sä näät unia siitä? Eihän se nyt silloin onnistu varsinkaan.
 
Ylös Pohja