Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
On kuitenkin aika omituista miten hyvä (tavallaa) muisto siitä yöstä mulle on jääny vaikka se tunne olikin (ja on aina) aivan hirveä. Mutta ehkä se johtuu jotenkin siitä ajasta itsessään tai en minä tiedä mut tavallaan se on myös lämmin muisto. Kamalaahan tää on aina ollut, mut jotain siinä kuitenkin oli sellaista miks siit jäi ""hyvä"" muisto. Ihmisen mieli on mielenkiintoinen asia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
En kuitenkaan pääse yli siitä mitä luin, vaikka oon lukenut sen ennenkin, ja oon lukenut vaikka mitä yhtä kamalaa. Ja siis sama tilannehan tää on kun..... 18.8. ko se oli.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jotenkin sitä luulis että asiaan rupeisi turtumaan ja että jauhamalla siitä näin sen voimakkaan tunteen saisi väistymään koska se arkipäiväistyisi, mutta ei. Ilmeisesti ei. Aina se tulee uudelleen, ja koko ajan se tuntuu pahalta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Oikeastaan tämän ohella ainut pahin asia on r******

Ne on ne jotka vie mut pahimpaan mahdolliseen tilaan, ei 🍒 oo aivan yhtä syvää pahaa oloa, vaikka onhan sekin nyt aivan naurettavan voimakasta. Silti nää kaks on ne jotka on aina ensimmäisellä sijalla. Niistä on myös vaikeampaa kirjottaa näin. Kun muista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Oho. Luin sitä tekstiä. Ja kävi ilmi että vissiin ainoastaan unessa oon kuitenkin pystyny sellaseen että asia oli ihan ok. En tiedä mikä se uni on ollut mutta ilmeisesti mulla oli jokin helpotuksen tunne siinä unessa asiaan liittyen. En varmaan valveilla pysty ollenkaan sellaseen. Eikä kyllä unissakaan yleensä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siis kaksi asiaa olisi riittänyt oikeasti hyvään elämään:
- syntyä mieheksi
- ei koskaan sairastua pakko-oireiseen häiriöön

Niin aika lailla siinä olis ollu perusasiat kunnossa mulla. Mutta koska niitä ei tapahtunut noin niin nyt sitten ollaankin näin:
Bob Esponja Fire GIF

Mutta sen sijaan sain nää erittäin syvät psyykkiset ongelmat mut vastapainona kivat random ennustukset ja niist johtuen ilmeisesti pari ihan semmosta "pikkujuttua" rakkauden suhteen tulevaisuudessa.

Eli okei, onnea kuulemma tiedossa jonkin verran mutta is it worth it?

Ja siis no mikähän draama sekin tulee olemaan, if BOTH happen? Ei vittu oikeesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Joo oke.

Tiedän kyllä sen mitä osa miehistä sanoo oon kyllä lukenut. Tiedän että osa miehistä pitää niitä seksikkäänä (idk why?)

Kyl mä sen tiedän mut ei se tähän tunteeseen auta sit millään tavalla.

Luulis et auttais, ei auta, ollenkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Onhan se toki ihan kiva olla seksikäs joidenkin miesten silmissä ton asian takia, onhan se ihan jees että ne haluis tehdä.... No mitä nyt sit haluaisivatkaan tehdä mulle. Oon jopa jutellut miehen kanssa joka olisi halunnut tehdä niin jos oisin halunnu sitä jne. Kyseinen jantteri epätoivoisesti olisi halunnut kokea tämän jonkun kanssa kun ei sitä vielä ollu saanu kokea. "I think it's very sexy" joo ymmärrän.

Että onhan se ihan kiva, mutta ei se vaan poista mun tunnetta siitä. Ymmärrän sen että ne jotkut ajattelee niin ja mieluusti tekisivät ties mitä pervoja asioita, mutta minulta ei yksinkertaisesti lähde tämä hirveä tunne pois. Siis se itse tunne ei lähde, ja lisäksi ne ocd -oireilut siitä ei lähde. Eli siinä on tavallaan kaksi asiaa. Niin suunnattoman suuri häpeä että oon jo kieltänyt äitiäkin sanomasta sitä sanaa kun tuli niin suuri kohtaus et olin sillee älä jooko ikinä sano tota sanaa äläkä mitään muutakaan sukupuoleen liittyvää. Tyhmää mutta niin suuressa ahdistuskohtauksessa se vaan tuli vahingos sanottua. No, eipähän tarvitse ylimääräistä jutella, muuta kun pakolliset, jota en muuten taas tiedä miten pystyn pian senkin tekemään. Pystyisinpä käydä yksin kaupassa niin tämäkin asia olisi hiukan helpompi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Voisko joku nyt auttaa edes vähän 💀 looking at all the therapists........ En tiedä tuleeko siitä olemaan apua ja veikkaan että ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kieltämättä on mahdoton tehtävä enää tulla normaaliksi ja ettei tää sais mua hyperventiloimaan. Varmaan ihan kiva joskus (vissiin) olla parisuhteessakin kun pitää sillonkin samalla tavalla hyperventiloida ja piilotella

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siinä onkin haastetta hengata poikaystävän kanssa kun haluisit ampua itseäsi koko ajan päähän jotta pääsisit pois eikä tarvis enää muistaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Koitapa olla siin parisuhteessa kun yksinkin häpeä on niin iso että pyörryttää ja haluut ihan OIKEESTI ampua itsesi. Siis ihan OIKEASTI.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Toisaalta poikaystävä on kyllä ehkä aika iso emotionaalinen support mutta tuskin kukaan jaksaa kovin kauan mua katsoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sinänsä jännä miten voi haluta niiden panevan mua tai siis kuinka ihmeessä voin haaveilla alasti olemisesta niiden (ehkä nyt erikseen kuitenkin) kaa se on kuitenkin suoraan mun painajaisesta

Kuinka eroottiset fantasiat voi niinkun yhä toimia päässä ainakin silloin tällöin vaikka on asia joka kumoaa sen?

Miten ihmeessä voit haluta sen hiplaavan sun alakertaa kun et edes halua sen alakerran olevan OLEMASSA?

No, se on. Elämän upeutta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tosiaan melkein kuusi vuotta sitten olin silleen seo eunkwang on tulevan poikaystäväni nimi kuka hän nyt sitten ikinä onkaan en tunne henkilöä.

Eli melkein kuusi vuotta menty "tietäen" tämä asia.

Ja vasta ihastumisen jälkeen se alkoi pelottaa koska sain tietää kuka se on ja rakastuin niin paljon.

Eli tosiaan mitä vittua haluat mun sanovan taas.

Selvä, varmaan sitten niin (lyhyt) parisuhde siinä sitten sen kanssa.

Mutta että se vois auttaa tähän tai mihinkään muuhunkaan asiaan niin enpä usko.

Huvittavinta oli se että silloin melkein kuusi vuotta sitten juuri ajattelin näitä sukupuolijuttuja mutta se oli vähän erilaista silloin.

Huomaan kyllä joo että se on mun kohtalo, mutta aika kauan siinä näköjään meneekin, + että ei sen kanssa oleminen voi auttaa mua tässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sori, en Nyt tiedä mitä tapahtuu koska tosiaan muistin että siitä on melkein 6 vuotta ja sain tietää sen niin selkeästi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Edelleen rakastan hoita ihan vittuna mutta nyt tuli joku yhtäkkinen ikävä kohtaus Eunkwangista enkä tiedä miksi yhtäkkiä

Ylös Pohja