I guess I'm "turned on" by the thought of that but actually it's more like horrific jos sitä yrittää kuvitella. Ei tarvitse edes kuvitella, pelkkä olemassaolo on constant pakkoajatuksia ja sen sanan toistumista mielessä. No ei nyt koko ajan. Mutta paljon.
Mut mä voin hiukan ymmärtää sitä ajatusta tuossa. Siis vastaanottavana osapuolena tietenkin, enpä kertaakaan oo fantasioinu toisinpäin, edes silloin kun vielä satuin jotain fantasioimaan naisista. Että eipä mulla mitään fetissiä siihen ole, voi olla että joskus se ajatus on lievästi ns. kiihottanut mutta lähinnä se on sitä helvettiä. Mutta tavallaan voin ymmärtää ton lopun tosta postauksesta. Mutta ei tätä nyt jaksa enää yhtään päivää että mieluummin nukkuisin vaan 10 years straight. Silmitön paniikki tosin siitäkin ajatuksesta jos näin vois tehä koska en tiedä miksi.
Toki se on totta että TOIVON tulevien.. ööh.. poikaystävieni... Tai kuka nyt ikinä sitten onkaan :))))))))) olevan fetisistejä asian suhteen tai siis kuten sanoin, hyvällä tuurilla sekin on joku fetisisti. Mutta. Toivon sitä sinänsä koska mulla on joku foolish usko siihen että se muka auttaisi, vaikka tiedän ettei edes auta yhtään joten. Parempi se silti olisi kuin ei fetissiä siihen, luultavasti. Paniikki olisi vieläkin suurempi jos ei olisi. Eli.. toivottavasti tulevalla... Poikaystävälläni............ On se fetissi..... Mutta.......... Ei siitä merkittävää apua tule olemaan.
Kiitos, nyt voinkin jatkaa itsemurhani suunnittelua kaikessa rauhassa ja sen päivän päättämistä. Mikähän päivä olisi hyvä koittaa itsaria? Ei muuten, mutta se on ainut asia joka tuo mulle henkistä helpotusta. Ajatus että kohta tää olisi ohi ja se päättyy siihen. Että kohta tämä ongelma olisi ohi. Se kun ei selvästi muulla tavalla pääty. Onhan tässä jo vuosia odotettu.