Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Nyt soi: i'm so blessed

BOY I DON'T FEEL BLESSED. not so much 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En oo ees kristitty, oon joku kaikkien maailmankatsomusten sekamuoto jne ja kaikista eniten oon ✨ turhautunut ✨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
How can love ever win lmaoooooooo

it's the pain that wins.. honestly

And heartache

THAT will win, always, in the end.

Oon todellakin saanu huomata sen.

Ihan sama kuinka hyvin menee jossakin vaiheessa, mutta se mitä jää käteen on sydänsuru eikä mikään muu. Ja se jää sulle ikuisiks ajoiks. :)

Lmaooooooooo kuinka kukaan voi olla näin pessimistinen mut oikeesti oon vihdoin ymmärtänyt mistä elämässä on kyse: vaan siitä että kehen sattuu eniten ja sit vaa ihmetellään et meneeks se kipu koskaan pois, pääsenkö koskaan yli, vai ikävöinkö vielä kuolinvuoteellakin, niin että. Tell me again how love wins. I fucking wonder.

Honestly i want to scream 😌🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kohtaloon on kyllä silti pakko uskoa idk it's so... What the heck. Tai sit vaa läpäl uskon siihe. Mut joka tapauksessa. Oon kuunnellu rtbb:n kohtaloo nyt niin paljon viime aikoina että huuuhhhh ja nykyään jopa itken ku kuuntelen sitä wth XDDDDDDDDDDD I'M-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vittu mä hukun i'm srsly drowning here
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Musta tuntuu et kaikkien näiden keissien (hui, yuto, eunkwang) alut vaa kelautuu mun päässä uudestaan ja uudestaan iha niiku filmi. Tai no alut ja ja kaikki muukin mitä on tapahtunut. Mut siis varsinkin ne alut koska oon jotenki niin surullinen? siit et niiden piti alunperinkään tapahtuu.

En tiiä koko tää vuosi vaan pyörii mun mielessä en tiiä en tiiä apua

Siis en voi uskoo et klikkasin sitä vidii sillon ja nyt oon ikuisesti jumissa eunkwangis. Because it DID leave a permanent mark.

Ei hele en voi vaa hengittää vittu tuntuu et oon tukehtunu ja kuristunu täs tän yli kuukauden nytte nonstoppina en oo voinu vittu hengittää KUUKAUTEEN

jos tää ei oo helvettiä niin mikä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mun mielestä ihmiset aliarvioi romanttisen rakkauden voimaa. Honestly, se voi tuhota sut kokonaan. Ja lopullisesti. Niiku se teki mulle. Ja sit ollaan vaa sillee önönönööö ei toi oo mitään


Aaaaaaaaaaa shut the fuck up i'm LEAVING i don't give a fuck tho


Oikeest

Tästä ei voi selvitä. I repeat: tästä ei voi selvitä. Ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En ymmärrä kun yhtäkkiä oon JOKA PÄIVÄ aivan totaalisen lopussa kaikkeen. Must tuntuu et en oo ikinä kärsiny rakkaudest niin paljon ku noiden kolmen takii. En tajuu miten ennen pystyin uskoo mihinkään hyvään koska nyt must tuntuu et maailma on vaa kylmä ja mikään tääl ei oo oikein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Jotenki tuntuu et tää on vaa kaiken loppu. Siis ihan ku mun elämä olis lopussa oikeesti. Vaikka sen pitäs olla vasta alussa koska oon helvetin nuori vaikka oonkin "jo" 24.

Oikeest. Oon hädin tuskin edes aikuinen vielä.

Ja yhtäkkiä kaikki on jotenki ihan ku... Oisin tullu elämäni loppuun? Honestly. Oonko tosiaan näin pohjalla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
EI JUMALAUTA VITTU NYT :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ALSO TÄÄ YKS BIISI


MIKS SE ON EUNKWANG BIISI VAIKKA SEN EI PITÄS OLLA

VOI VITTU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En todellakaan oo lisäämässä tota sen listalle KOSKA se kertoo parisuhteesta. Ja en vitussa voi samaistua sen takia. Vaikka tavallaan muuten voinkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Jaahas ja sitten remember that. Taas 😌😌😌😌😌😌😌😌 i hate every single btob song :]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Remember that on kyllä ihan laittoman tärkee

No kuten aika moni muukin

Koko tää keissi on jotain niin sairasta että toistaseks ei oo kyllä vielä mitään pahempaa tapahtunut ikinä

I swear toi on pahin kaikista ikinä

Paitsi hui ja yuto ne on about yhtä pahoja

Mut joka IKINEN (paitsi no changsub emt?) On jossai vitu kaukana takana

Tai no nii riippuu miten sen aattelee

Mutta joo

Changsub, eunkwang, yuto, hui. Siin on sellane nelikko et.... When i say i want to die........ 😌 (En oikeesti)

Emt kaikki muut tuntuu tällä hetkellä jotenki nii mitättömilt et en ees muista ketään muita jos oon rehellinen ny

En oikeesti muista xddddddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En jaksa noita neljää pls

Cs on kans sellane et välil en ajattele sitä ollenkaan mut sit ku sitä vähiten odottaa ni se murhaa sut taas :/ joten se on yllättävän paha keissi myös näköjään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Subsub nyt voi ainakin olla iha hiljaa vaa ei tarvi tulla vittu murhaamaa mua ENTISTÄ ENEMMÄN kiitos vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Saatana

And if i fucking cry?

And if i fucking cry?


And if i fucking cry? (Dear love on muuten ultimate eunkwang biisu, yllättäen)


And if i fucking cry????????????????? And i HATE YOU ALL i mean i hate changsub and i hate yall and i will always hate you 😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌✨ this BISH ruins me 🤙 (idk why that emoji i don't know)

Ok but anyway. I hate you 😌

Wait

Ok en tiedä enää en muista enää

Mut vois kuunnella 4minute - hate 🤷 bc: ✨i hate you✨😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mm i hate these two bands oml

Toi vitu nelikko XD en taida oikeest ees aatella ketää muuta tällä hetkellä kaikki vaan jää taka-alalle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja olin täs tilanteessa jo sillon about kuukaus sitten kun ajattelin jossakin vaiheessa periaatteessa vaan noita neljää i cant-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922

BUT IF YOU CAN SHUT UP

BUT IF YOU CAN SHUT THE HELL UP

i hate love

I HATE LOVE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Jos tää on oikeesti ollu maaliskuusta asti niin loppuuko tää koskaan. Jotenki ajattelinkin silloin että oon vielä näihin aikoihin kiinni huissa..

Muistuttaa niin paljon timppa keissiä jotenki, vakavuus asteeltaan ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vittu antaisin vaikka mitä siitä että olisin täysin aromanttinen

Thanks a lot

Tiedän ei se oo mun vika, kun en oo niin en oo, tuskin sitä muuttaa voi. Mutta se ois kyl vitu kova juttu haluisin yli kaiken olla täysin aromanttinen......

Mutta sen sijaan oon alloromanttinen.... Tai frayromanttinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
I see


Tarkottaako tää sitä et mul on ainakin eniten kyse tosta ylemmästä koska harvemmin mulla on emotional connection kenenkään mun rakkaan kans. Poislukien ehk ne muutamat tapaukset jotka on ollu mun kavereita tai jotain vastaavaa, mutta muuten pitkälti tuntemattomia, julkkiksia, opettajia, ei oikeestaa paljoo muuta, tai sitten just sellasii kuten m eli hädin tuskin tunnetaan ei olla varsinaisesti kavereit mut ei ihan täysin tuntemattomia myöskään (puhuttii sen kans koko aikana ehkä kolmisen kertaa tai jotaki?)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tai no siis honestly ei kiinnosta vittuakaan. Mutta siis noista kuvista päätellen (teksti on nimittäin sellasta hölöhölöä taas ettei siitä ota selvää kukaan) niin mul on eniten kyse tosta ylemmästä koska siinä on siis tollai "kaukorakkaus" eli että ei tunneta tai ei olla niinku tolleen "yhdessä" ei siis välttämättä suhteessa mut et ei olla millään tavalla actual kontaktissa. Ja toi alempi on just se että ollaan niinku jonkinlaisessa keskinäisessä suhteessa.

Hyvin hyvin harva mun ihastus on ollu imo tota alempaa. Mutta tosiaan en tiiä mihin menee semmoset tutut kuten esim j, varmaan ylempää kuitenkin koska ei olla mitenkään kunnolla tuttuja toisillemme vieläkään? Jep. Ehk oikeesti vaan yks mun ihastus menee tohon alempaan kategoriaan koska oltiin kinda frendei tho. Sit mul oli toinenkin jonka kans olin "kavereit" mut se oli kyl aika.... Eh. En osaa sanoo kumpaa noista se menis edes :D koska oltii kavereit joo mut ei esim ikinä hengattu kahestaa tai mitään sellasta.

Mutta oikeestaa kuten sanoin mua ei kiinnosta vittuakaan. Rakastan vaa niitä keitä rakastan ja se siitä. Oli ne sit ketä on. Ei jaksa enää. En välitä enää.

Honestly koska se itsevihan määrä mitä tunnen ja siis vieläkin. En pysty tähän enää. Vihaan itteäni niin paljon että haluisin .... Satuttaa itseäni? Ehk. Jälleen.

Antaisin mitä vaan jos oisin aromanttinen mutta taidanpa olla frayromanttinen. Honestly, voiko tätä elämää enää huonommin hoitaa. Oon epäonnistunu täysin siinä millane mun pitäis olla :) ja kaikki tää tulee vaa yhteiskunnasta ja muiden ihmisten kommenteista. Et kiitti. I want to kill myself bc of that :)

Ja miten siihen ei auta mikään vaikka ammattilainen sanoo mulle et sus ei oo mitään vikaa mut silti oon edelleen täs pisteessä ja tuntuu että se menee taas pahemmaks koska joskus sentään olin rohkeasti oma itteni (ehk joskus peruskoulun aikaan) mut nyt aikuisempana oon tullu enemmän sellaseks että otan pakkomielteen siitä että en vitussakaan saa olla tämmönen ku oon, et se on niin väärin ku voi ikinä vaa olla. Juuh :))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Koska siis... Kaukorakkaudet.... Mitä ainakin suurin osa mun rakkauksista on ollu AINA. siis aina. Niin mitä pahaa niissä on? Rehellisesti sanottuna kun miettii niin ei yhtään mitään pahaa (paitsi se kipu mutta siis se ei liity nyt tähän). Niis ei oo mitään vikaa yms. Ei helvetissäkään ole mitään vikaa niissä eikä mussa. Mutta en suoraan sanottuna ihmettele kovinkaan sitä et miks oon tämmönen et vihaan itteeni sen takii koska.... Se mitä mulle aina on sanottu liittyen just niihin kaukorakkauksiin nii juuh :D emt aina suhtaudutaa vaa nii nihkeesti vittu joka saatanan kerta ihan sama kenen kanssa puhuu ammattilaisen vai tavallisen ihmisen. Ja sit suurinpiirtein ollaan silleen et miks sä oot noin outo. Siis sekin joka sano et mus ei oo mitään vikaa mut sekin basically kysy et ooksä ite miettiny et minkä takii sä oot tollane? Niiku anteeks? En tiiä mut kylhä toi ny kuulostaa silt et mus ois jtn vikaa. Niiku et ei sus oo mitään vikaa mut ooksä miettiny et miks sä oot tommone :D mitä VÄLIÄ sillä on miks oon jos kerta siin ei oo mitään vikaa???? Vittu oon CONFUSED

fuck off oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
AH en voi uskoa et vieläkin nää samat ongelmat

Tulee elävästi mieleen se yks leiri ku olin ehk 11-13 tai jotain ja olin kuses siihe ohjaajaan joka oli ehkä..... En tiiä, yli 30 varmaan ainakin, ehk yli 40, en tiiä. Itkin sitä niin paljon siin jossai vaihees mut sit yks tyyppi sano mulle et "toiset vaa tykkää vanhemmista" tai jotain tämmöstä D: mut niiku .. Honestly. Ihastusten ikä ja se et ne on kaukorakkauksii. Aina ne. Nämä kaksi asiaa vittu. Ei saatana.

MITEN voi tollaset aiheuttaa niin paljon itsevihaa siis oon oikeesti ihan kujalla

Mut joo siitä tulikin mieleeni pari biisii D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja siis viddu jos mul ois ees pelkästään se ongelma et yhyyyyyyyy oon tyttö ja tykkään tytöistä vihaan itteeni omgggg am i okay

Niin siihen on ihan selvä vastaus: ei tietenkään siin oo mitään vikaa vaik jotkut ihmiset onki ajattelemattomia.

Mut sit ku ongelma on tämmönen ei niin selkee: tykkään (ainakin välillä) """"liian"""" vanhoista ja sit ne on lähes aina kaukorakkauksia pelkästään. Niin onkse muka ok sit kans??????? D:

Siis en ymmärrä miks se ei oo muka ok... Kai se sit on. Mut ku ei vaa tunnu siltä vieläkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En ymmärrä miks en voi antaa itteni hengittää??????? Fr

Tein mä mitä tahansa ni aina se on väärin. Aika vaikee elää jos en saa olla ikinä oma itteni

Geez

Ja nyt kun kerta tänne on pitänyt syntyä ja multa ei oo siihen lupaa kysytty ja mieluummin olisin ollu syntymättä niin i guess täytyy vaan yrittää ajatella silleen et eipä mikään tässä oo mun vika ainakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Voi kunpa ois mahollista kysyä ihmiselt etukätee haluukse syntyä tho.......... Oisin ollu sillee en vitussa abortoikaa mut
 
Ylös Pohja