Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,958
ÖÖH

whoever that is lalalaaa

ÖÖÖH

ÖÖÖH

thats the way love is lalalalaaa

(Sky
Sky blue and black)
Lololool mut kuitenkin that's not the point

Mut vaan kosk muistan ton biisin kuuntelun niin hyvin ja sen ajattelun niin :))))) my future bf lalalalaa :))))) ei mitenkään kiva jutska tää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Lmao

Lmao

Lmao

Yeah you wish it was true

Edes jännät sattumat ei tee siitä totta

Mut

You wish it was true hahahah

Also:
Fire Elmo GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Joo

"❤ Huhtikuun haaste: Lisää naisia Wikipediaan! – Osallistu kirjoituskilpailuun 1.–30.4."

Nyt voitkin lopettaa

En käytä enää wikipediaakaan kohta siis. En mitään missä tulee vastaan tämmöstä paskaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Koko feminismi vittuun maailmasta

Koko homma vittuun maailmasta

Koko sukupuoli vittuun maailmasta

Minä vittuun maailmasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Niin kuin sanoin:
Mulla oli se mun normaali elämä sukupuolen suhteen ennen.

Jossain vaiheessa alkoi tosin sukupuolihelvetti.

Mut oletan et jossain vaiheessa palataan takaisin omaan entiseen normaaliin, eli sinne esim vuoden 19 tienoille

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Koska ei myöskään ole niin että 21-vuotiaana kaikki on suurin piirtein (tavallaan) ok, sit sen jälkeen ei oo moneen vuoteen (siis jossain vaiheessa sen jälkeen) yhtään ok, ja se pysyy loppuelämän siin ei yhtään ok tilassa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Muuten se ois tasaisesti aina ollu isompi ongelma

Kun taas joskus oli se ettei siinä kaikki ollu ongelma ilmeisesti, ei tällä tasolla

Tää on päivänselvä asia että palaan joskus entiseen normaaliini, vaikka tää onkin nyt ollu vuosia kestävä vaihe.

Mun oireet on muuntunu muutenkin peruskoulusta asti koko ajan ihan hurjasti joten ne muuntuu nytkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Ehkäpä oon ollu vuosia transmaises tilassa mut mun entiseen normaaliin se palaa kyllä ennen pitkää, ja todennäköisesti ihan muutamien vuosien sisällä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Kysyy googlelta: why would anyone want to have sex with a woman

Ai-vastaus:
"People generally seek sexual intimacy with women for a combination of physical, emotional, and psychological reasons, including pleasure, connection, and stress relief. Motivations include experiencing physical pleasure, expressing love, increasing intimacy, reducing stress, and fulfilling natural, healthy desires.

Key reasons for desiring sexual intimacy include:
Emotional Intimacy & Connection: Sex is a powerful way to bond, foster romantic feelings, and feel closer to another person.
Physical Pleasure & Relief: Sexual arousal and the resulting release (orgasm) release endorphins, dopamine, and oxytocin, which improve mood and reduce stress.
Affection & Desire: It is a way to express affection, feel desired, and show romantic interest.
Health Benefits: Regular sexual activity is linked to lower cortisol (stress hormone) levels, better immunity, and improved sleep.
Natural Drive: Beyond emotional reasons, sexual attraction is a natural, biological, and physiological response.

Sex is often seen as a way to nurture a relationship, providing both emotional fulfillment and physical gratification. "

Minä: yada yada yada, en ymmärrä vieläkään: why would anyone want to have sex with a woman.

Eli edelleen sama kysymys heheheh

Ylös Pohja